abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12084018
quote:
Op maandag 28 juli 2003 23:22 schreef Miwe het volgende:

[..]

*checkt fotoboek*

En je lijkt nog wel zo'n braaf meisje

daarom
Billie Holiday is Lady Day!
pi_12087613
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
meldt
pi_12087892
Alleen onder erg dunne of strakke rokjes en onder rokjes en broeken die open zijn aan de zijkanten.
Gewoon praktisch dus.
Lief, klein en onschuldig!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:06:21 #154
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_12087975
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 12:02 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Alleen onder erg dunne of strakke rokjes en onder rokjes en broeken die open zijn aan de zijkanten.
Gewoon praktisch dus.
En zo hoort het ook!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_12106166
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:58 schreef tonks het volgende:
De echte vraag is Hoeveel mannen stappen in een kort rokje zonder slipje
Dit kun je ook heeeeeeeeeeel anders opvatten dan mannen die crossdressen
pi_12106181
Als er iets stinkt is het wel de poes van een meid die de hele avond wild heeft lopen stappen. De warme temperatuur, benauwde lucht en intensieve bewegingen zorgen ervoor dat het gewoon vies is daar. Ik bedank dus echt voor een meid die geen slipje draagt tijdens het uitgaan, het witvloed en al het andere spul moet toch ergens worden opgevangen?
Het klinkt dan misschien opwindend, maar in de praktijk vond ik het dus letterlijk en figuurlijk vies tegenvallen. Nee, doe mij maar een normale meid die praktisch nadenkt.
pi_12106183
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:32 schreef Passione het volgende:
Als er iets stinkt is het wel de poes van een meid die de hele avond wild heeft lopen stappen. De warme temperatuur, benauwde lucht en intensieve bewegingen zorgen ervoor dat het gewoon vies is daar. Ik bedank dus echt voor een meid die geen slipje draagt tijdens het uitgaan, het witvloed en al het andere spul moet toch ergens worden opgevangen?
Het klinkt dan misschien opwindend, maar in de praktijk vond ik het dus letterlijk en figuurlijk vies tegenvallen. Nee, doe mij maar een normale meid die praktisch nadenkt.
Nou nou.....
je heb wel gelijk volgens mij, het klinkt wel geil... maar denk ook dat het maar voor 1xtje leuk is... Ik zou het al helemaal niet leuk vinden als m'n vriendin uitgaat zonder slipje.. ook al ben ik erbij...
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_12106190
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 07:54 schreef Dr.Dre het volgende:
Ben benieuwd hoeveel meisjes er dus wel eens zonder slipje onder hun rokje gaan stappen en hoe ze dit gegeven gebruiken om jongens te versieren. Of komt het helemaal niet zo vaak voor en hebben alle meisjes altijd braaf hun onderbroekje aan, in tegenstelling tot veel verhalen die je hoort??
Vroeger wel es gedaan (meestal omdat ik niet het slipje kon vinden wat ik aanwilde, of omdatik geen goede string had ofzo, gewone slipjes tekenen af)

Heb het 1 keer gebruikt bij een jongen waar ik mee uitging maar nog niets mee had gedaan behalve heftig zoenen. Hij was nogal voorzichtig en bleef steeds zo in de plooi. Na een etentje en een paar vodkaatjes heb ik zijn hand onder mijn rokje gestopt terwijl we ergens aan een bar iets stonden te drinken. Het sloeg wel aan geloof ik

Ben ik nu een slechte vrouw?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_12106193
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:37 schreef Manono het volgende:

[..]

Vroeger wel es gedaan (meestal omdat ik niet het slipje kon vinden wat ik aanwilde, of omdatik geen goede string had ofzo, gewone slipjes tekenen af)

Heb het 1 keer gebruikt bij een jongen waar ik mee uitging maar nog niets mee had gedaan behalve heftig zoenen. Hij was nogal voorzichtig en bleef steeds zo in de plooi. Na een etentje en een paar vodkaatjes heb ik zijn hand onder mijn rokje gestopt terwijl we ergens aan een bar iets stonden te drinken. Het sloeg wel aan geloof ik

Ben ik nu een slechte vrouw?

neuh gewoon een slet
pi_12106203
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:38 schreef L4zY het volgende:

[..]

neuh gewoon een slet

woensdag 30 juli 2003 @ 03:46:47 #161
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_12106209
Waarom alleen tijdens het stappen?
The Internets, I needs it..
pi_12106215
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat vind ik nou ook. .
pi_12106218
Neuh, ook tijdens het boodschappen doen hoor, had bij mij niks met stappen te maken
pi_12106222
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:51 schreef Manono het volgende:
Neuh, ook tijdens het boodschappen doen hoor, had bij mij niks met stappen te maken
.
pi_12106233
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:43 schreef Manono het volgende:

[..]

woensdag 30 juli 2003 @ 11:23:30 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_12109540
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 03:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Omdat thuis manlief gewoon naakt word opgewacht

Nou ja als de kleine er niet is dan

Verder, wel vaker sliploos, vind het ook gewoon lekker zitten, zo zonder slip.........

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 30 juli 2003 @ 17:52:42 #167
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_12120327
quote:
Ik denk dat een poes die de hele avond heeft kunnen 'ademen' een stuk frisser ruikt dan eentje die de hele avond heeft opgesloten gezeten in een slipje. Tis trouwens maar net wat je vies vindt, maar dat is een andere discussie
pi_20458976
Mijn vriendin draagt ook welles geen slip, bij het uitgaan of gewoon int dagelijkse leven...
Ook geen BH trouwens..
Het went.
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:01:44 #169
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_20459049
Ik moet zeggen dat het mij best geil lijkt om een keer tot de ontdekking te komen dat m'n vriendin al de hele avond geen "slipje" aan heeft gehad... En dan natuurlijk ergens stiekem seks hebben he
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 7 juli 2004 @ 11:06:23 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20459182
quote:
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij uitgaat, maar als ze gewoon elke dag doucht blijft alles netjes hoor. En er loopt al helemaal niet continu 'spul' uit zoals jij het omschrijft. Hoe kom je erbij? En ik weet niet hoor, maar als JIJ de hele avond loopt te zweten en pissen, denk je dan dat bij JOU alles 100% fris ruikt?
pi_20459549
Roflol
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_20463443
pi_20466506
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik weet niet met wat voor vrouwen jij uitgaat, maar als ze gewoon elke dag doucht blijft alles netjes hoor. En er loopt al helemaal niet continu 'spul' uit zoals jij het omschrijft. Hoe kom je erbij? En ik weet niet hoor, maar als JIJ de hele avond loopt te zweten en pissen, denk je dan dat bij JOU alles 100% fris ruikt?
Lactacid intiem douche en een vrouw is zo lekker als een ijsje daar beneden
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:03:48 #174
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_20466864
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 15:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Lactacid intiem douche en een vrouw is zo lekker als een ijsje daar beneden
Dát vind ik dus zo'n bullshit he...
Als een vrouw zich gewoon normaal netjes verzorgd heeft ze helemaal niet van dat soort middeltjes nodig.
En misschien dat ze dan na het stappen een beetje ruikt, tja so what, dan ga je toch ff onder de douche
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_20467044
Helemaal mee eens! Gewoon lekker douchen en alles wassen en klaar
Can't live with 'em, can't live without 'em
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')