abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13269579
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:17 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Zo beter, .

Gaat de goede kant op. Zo ken ik je weer.
Uit de dromen van de lente wordt in de herfst jam gemaakt.
pi_13269622
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef zodiakk het volgende:
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.

Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.

Mag ik een vrouw van je lenen ---> ik ben lelijk
pi_13700459
Poe, Rilke, Joyce, zodiakk.
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:05:13 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13700597
Om eerlijk te zijn, bekijk net je foto's maar zou jouw wel me bed uit schoppen...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13700658
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:00 schreef zodiakk het volgende:
Poe, Rilke, Joyce, zodiakk.
en Appie Baantjer...
I´m back.
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:19:13 #206
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13701009
Hmmm, ik zat ook altijd met dezelfde arrogantie te verkondigen dat niks in dit duistere universum ook maar dicht in de buurt komt van mijn verbale kunnen... Totdat ik tot de conclusie kwam dat het koud en eenzaam aan de top is en je je ook wat meer in den normalen mensch moet gaan verdiepen....En het geen zin meer had om normale mensen van mijn 1337heid in alle maar dan ook alle opzichten mee te laten genieten..

Dat wat deze dwazige redneck wannabe doet is mij een compleet raadsel maar arrogant over willen komen is baden in de kern van de aarde als er ook nog zo iemand als mij rondloopt....

Mijn nickname in log-land was, of is, Rotemetoot, misschien wel is van gehoord??
Ik ben de überflamer, de koning van de wereld die helaas arrogantie moest huwen om zichzelf nóg beter te laten voelen, heersend over jullie allemaal...
Ook deze TS slaat compleet de plank mis met zijn misplaatste arrogantie... Alleen MIJN arrogantie is correct en oprecht...
Alleen woorden van waarheid kunnen mijn mond ontglippen en vandaar het feit dat ik niet voorzichtig en subtiel om spring met mezelf op de rug kloppen....
Nice try Ts (die ik nu al de hele tijd ts noem omdat z'n naam reeds verdwenen is)...
Als ik op invoeren druk weet ik je naam weer, denk dus niet dat je arrogant kan zijn als er bignik in de buurt is...
Ga nu asjeblieft huilen en je schuldig voelen want dat is nu voor jou hetgene wat een prioriteit heeft in je lachwekkende leven

Maar nog steeds met een nutteloze sig
pi_13701140
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:19 schreef Bignik het volgende:
Hmmm, ik zat ook altijd met dezelfde arrogantie te verkondigen dat niks in dit duistere universum ook maar dicht in de buurt komt van mijn verbale kunnen... Totdat ik tot de conclusie kwam dat het koud en eenzaam aan de top is en je je ook wat meer in den normalen mensch moet gaan verdiepen....En het geen zin meer had om normale mensen van mijn 1337heid in alle maar dan ook alle opzichten mee te laten genieten..

Dat wat deze dwazige redneck wannabe doet is mij een compleet raadsel maar arrogant over willen komen is baden in de kern van de aarde als er ook nog zo iemand als mij rondloopt....

Indien dat niet het geval is moet ik je helaas wijzen op mijn superieuriteit.....
Mijn nickname in log-land is Rotemetoot, misschien wel is van gehoord??
Ik ben de überflamer, de koning van de wereld die helaas arrogantie moest huwen om zichzelf nóg beter te laten voelen, heersend over jullie allemaal...
Ook deze TS slaat compleet de plank mis met zijn misplaatste arrogantie... Alleen MIJN arrogantie is correct en oprecht...
Alleen woorden van waarheid kunnen mijn mond ontglippen en vandaar het feit dat ik niet voorzichtig en subtiel om spring met mezelf op de rug kloppen....
Nice try Ts (die ik nu al de hele tijd ts noem omdat z'n naam reeds verdwenen is)...
Als ik op invoeren druk weet ik je naam weer, maar denk niet dat je arrogant kan zijn als er bignik in de buurt is.....

Als jij bij opties dit "Thread bij reageren en wijzigen laten zien" aanvinkt dan heb je dat probleem niet, wist je dat...
I´m back.
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:30:29 #208
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13701355
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als jij bij opties dit "Thread bij reageren en wijzigen laten zien" aanvinkt dan heb je dat probleem niet, wist je dat...

Toevallig keek ik net en zag ik dat dat als enigste niet aangevinkt is...
Nu heb ik geen behoefte om me verder in de materie te verdiepen aangezien ik niet geheel blij ben met het feit dat je van mij verwacht dat ik de nerdy slettiquette hier ken...
WTF praat je allemaal, ik niet arrogant? Helaas wel, en was er maar een cure voor... Adonis ain't got no shit on me mofucker... om het in wiggerslang aan jullie simpele zielen te verkondigen....
pi_13701507
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:30 schreef Bignik het volgende:

[..]

Toevallig keek ik net en zag ik dat dat als enigste niet aangevinkt is...
Nu heb ik geen behoefte om me verder in de materie te verdiepen aangezien ik niet geheel blij ben met het feit dat je van mij verwacht dat ik de nerdy slettiquette hier ken...
WTF praat je allemaal, ik niet arrogant? Helaas wel, en was er maar een cure voor... Adonis ain't got no shit on me mofucker... om het in wiggerslang aan jullie simpele zielen te verkondigen....

Wat praat je toch allemaal? Jij bent de enige die praat hoor, i.p.v. een oplossing te vinden voor een ongemakje dat je ondervindt... En nee, ik ben niet arrogant, ongevoelig, intellectueel of wat dan ook.
I´m back.
  maandag 6 oktober 2003 @ 22:53:15 #210
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13702101
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat praat je toch allemaal? Jij bent de enige die praat hoor, i.p.v. een oplossing te vinden voor een ongemakje dat je ondervindt... En nee, ik ben niet arrogant, ongevoelig, intellectueel of wat dan ook.

Gaaaaaap, met niet arrogante mensen valt niet leuk te flamen....
Laat maar weer zitten, of die zogenaamde arrogante "am fwom thexaas bhoi" moet effe verschijnen om uit te leggen waar hij het lef vandaan haalt te claimen dat ie arrogant is... om maar weer is een smilie te gebruiken
pi_13702385
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 22:53 schreef Bignik het volgende:

[..]

Gaaaaaap, met niet arrogante mensen valt niet leuk te flamen....
Laat maar weer zitten, of die zogenaamde arrogante "am fwom thexaas bhoi" moet effe verschijnen om uit te leggen waar hij het lef vandaan haalt te claimen dat ie arrogant is... om maar weer is een smilie te gebruiken

Angeliek had ter gelegenheid van haar 43ste verjaardag 3 van haar beste vriendinnen uitgenodigd voor een party. Hoewel 43, zag Angeliek er nog steeds sexy uit. Ze had dikke sensuele lippen, die ze het liefst in diep rode kleur stifte. Haar dikke donkerblonde krullen liepen tot over haar schouders en een heel dun bruin dons laagje boven haar lippen verleende iets exotisch aan haar verschijning. Graag trok ze in haar vrije tijd zwarte minirokjes aan met zwarte lange pantykousen met een open kruis en strings of helemaal geen broekje. Haar omvangrijke borsten hield ze het liefst bedwongen door iets te kleine topjes of dunne zijde bloesjes. En ondanks haar 43 jaar of misschien wel dankzij haar 43 jaar voelde ze zich bijna doorlopend geil. Soms wist ze van geiligheid niet wat ze moest doen. Ze had al weer een paar jaar geleden een enorme dildo gekocht en vaak zat de dildo uren achterelkaar in haar vrij grote natte kut. D.w.z. als ze niet 1 van haar mannelijke vrienden had uitgenodigd om haar ook weer uren achterelkaar te neuken in al haar begerige vrouwengaten. En als die vriend tenslotte uitgeput op het bed lag dan schoof Angeliek de dikke dildo beurtelings tussen haar kutlipjes en in haar kontje, tussen haar prachtige dikke billen, om haar vriend een prachtige hete show te geven waarbij het zaad van de man dat nog in haar gaten zat alle kanten uit spetterde. Ook had ze veel avonturen met meisjes en vrouwen. Zoals de drie meiden die ze uitgenodigd had om op haar party te komen. Het waren Brenda, een blondine van 30, die vooral van grote pikken hield, maar ook graag met kutjes speelde. José, 25, brunette net als Angeliek en net als Angeliek ook sexverslaafd. En Miran, een rozige 29 jarige Lesbienne met een grote “L”. Bij het vooruitzicht van wat er die middag zou plaatsvinden had Angeliek de hele ochtend (vanaf 9 uur) liggen masturberen en was zeker 5, 6, 7 keer klaar gekomen, waarvan 1 keer minutenlang achter elkaar. Tegen 3 uur deed ze een minirokje aan met panty zonder kruis en zonder broekje en deed ze een open bhtje aan en een zijde doorkijkbloes. Toen ze zichzelf in de spiegel zag staan en haar eigen parfum rook kon ze zich niet bedwingen en deed de rok uit en begon over haar fors uitgevallen klit te wrijven, die zo wat zo groot werd als haar pink. Het genot ging in lange halen door haar lichaam heen en binnen een paar tellen bereikte ze haar hoogtepunt.

Er werd gebeld.

Zonder het rokje weer aan te doen ging ze naar beneden en zag dat haar vriendinnen gedrieënlijk voor de voordeur stonden. Snel opende ze de deur en duwde haar onderlichaam iets naar voren zodat haar vriendinnen goed uitzicht hadden op haar plakkerige spaarzaam behaarde kut. Gelukkig woonde ze na haar scheiding in het boerderijtje dat ze samen met haar man had gekocht en zodoende kon niemand zien wat haar heimelijke bekoorlijkheden waren. Nog in de opendeur knoopte ze snel haar bloes open zodat haar grote memmen, verpakt in het halve bhtje, ook meteen door de 3 sletjes gezien en bevoeld konden worden. Gauw werd de deur achter de meiden dicht getrokken. Brenda kneep in een tepel van Angeliek en zei brutaal: gefeliciteerd geile slettekop. Miran deed haar 501-spijkerbroek open en stroopte haar broek, zonder slipje, half naar beneden. Angeliek kneep haar ogen halfdicht bij de aanblik van dat heerlijke brede onderlijf van de lesbienne. Met 2 vingers streek ze over haar kale kutje en ging er toen 2 vingerkootjes diep in. Ze haalde de 2 vingers, nat van kutsap, uit haar kutje en bracht ze in de mond van Angeliek, die met lange halen van haar begerige tong de vingers schoon likte en afzoog. Dit is mijn cadeautje voor jou, zei ze. Opgespaard kutgeil! Ondertussen was ook Jose aan het sabbelen aan 1 van de grote memmen van Angeliek en trok met 1 hand de linkerbil van Angeliek uit elkaar. Miran schopte haar laarsjes en spijkerbroek uit en verplaatste zich achter Angeliek en ging op haar knieën zitten. Angeliek voelde ineens de tong van Miran rond haar gretige kontje gaan en niet lang daarna voelde ze de tong diep in haar Vrouwenkont glijden. Ze trilde nu al van genot. Met haar linkerhand ging ze onder het rokje van de nog steeds van haar tepel smikkelende Jose en wat ze verwachtte trof ze ook aan. Geen broekje, maar een kletsnatte kutje. Ga op je knieen bitch, zei Miran. En nog in de gang zeeg Angeliek op haar knieën. Haar billen werden door Miran zo ver mogelijk uit elkaar getrokken en nogmaals penetreerde ze met haar tong zover mogelijk in het kontje van Angeliek die nu op springen stond. Jose ontdeed zich van haar rokje en plaatste zich met gespreide benen, in mooie zwarte kousen, onder het gezicht van Angeliek. Likken, slet, zei ze. En grommend viel Angeliek aan op de heerlijke nauwelijks behaarde kletsnatte kut van haar vriendin. Brenda verplaatste zich naar het onderlichaam van Miran. Eerst opende ze haar handtas en haalde daar een paarse dubbele dildo uit. Miran wist wat er komen zou en bewoog haar heerlijke achterwerk fier de lucht in. Uit haar kut liepen stroompjes geil langs haar dijbenen op de vloer. Ram hem in m’n reet, hijgde ze naar Brenda. Brenda knoopte eerst haar spijkerbroek open en trok hem omlaag. Ze plaatste de dildo op het sterretje van Miran en duwde hem langzaam maar beslist dieper in haar kont. Na een tijdje stopte ze, deed haar spijkerbroek helemaal uit en plaatste haar lekkende kut op het andere uiteinde van de brute dildo. Ondertussen kreeg Jose een hoogtepunt, omdat Angeliek als een bezetene in het liktempo waarmee Miran haar Vrouwenkont likte haar klit in en uit haar mond zoog. Brenda zakte over de dildo heen en begon het ding beurtelings in en uit de kont van Miran en in en uit haar eigen kut te bewegen. Ooooh, neuk m’n kont, riep Miran. Neuk m’n kont. Ook Angeliek bereikte nu een hoogtepunt. Zeker 5 minuten bleven de meiden zo nog doorgaan voordat ze alledrie op z’n minst 1 orgasme hadden gehad. (Jose zat al aan haar derde orgasme). Brenda trok de dildo langzaam uit de kont van Miran die uitgeput op Angeliek lag, die weer tongend op Jose lag. Met veel smaak begon Brenda het lustding af te likken en erop te zuigen, terwijl ze haar klitje vingerde.

O, shit verkeerde topic. .

I´m back.
  maandag 6 oktober 2003 @ 23:38:03 #212
66391 Bignik
Nu ook met werk!!
pi_13703219
Pomp hem dan effe door in mijn pr0n topic
pi_13703302
Tja...Nobody is perfect..my name is nobody
  maandag 6 oktober 2003 @ 23:41:54 #214
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_13703304
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef zodiakk het volgende:
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.

Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.

Jah...........
Jawohl Herr Kaloin!
pi_13705549
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:13 schreef zodiakk het volgende:
[..]
ben immers een jonge god, een woesteling die vrouwen vele uren bezig kan houden, een meester in het voorspel, perfect ritme, alles.
Zooo .. dat je daar nog tijd voor overhoudt aangezien je zo druk bent met dit topic ... overigens .. probeer dit eens in de echt grote mensen buitenwereld ... Op internet lukt het de grootste Jan lul nog .. dus jou zeker ook wel!
pi_13723024
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:24 schreef zodiakk in een andere topic het volgende:
Het is even uit de losse pols geschudt verder hoor.
Ha ha ha. Jij luistert zeker naar 'boing boing boing'-muziek?

Gnffl.

Gnffl, gnffl, gnffl.

pi_13735015
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:49 schreef beeer het volgende:

[..]

Ha ha ha. Jij luistert zeker naar 'boing boing boing'-muziek?

Gnffl.

Gnffl, gnffl, gnffl.

Niet in een andere topic. In een ander topic, op je hoofd gevallen enormiteit.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_13737110
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:12 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Niet in een andere topic. In een ander topic, op je hoofd gevallen enormiteit.

Ander topic? Dat klinkt toch niet!

Iemand die ook maar een greintje gevoel voor taal heeft zou andere zeggen, Sports.

Ander topic, moet je nagaan: ander auto; ander kast; ander deur. Haha!

pi_13738719
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:49 schreef beeer het volgende:

[..]

Ander topic? Dat klinkt toch niet!

Iemand die ook maar een greintje gevoel voor taal heeft zou andere zeggen, Sports.

Ander topic, moet je nagaan: ander auto; ander kast; ander deur. Haha!

Als jouw dat niet aanstaat, gaat je maar erges anders heen. Taalpuritijn.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_13738831
Is dit het anderste topic?
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13739065
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:57 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Is dit het anderste topic?
Nee, het eersten.
pi_13744138
We kunnen er nu gerust vanuit gaan dat dit een vrij onnozel topic is.
pi_13745079
Ik ben net 20...

En wordt steeds arroganter

pi_13745666
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:48 schreef Hagedis het volgende:
Ik ben net 20...

En wordt steeds arroganter

Wordt maar gauw weer 19 dan!
Blaap
pi_13749508
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 18:10 schreef -PolluX- het volgende:

[..]

Wordt maar gauw weer 19 dan!

Kon dat maar
pi_13749550
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:40 schreef Hagedis het volgende:

[..]

Kon dat maar

Tja ik probeer het ook al een half jaar.

Tevergeefs .

Blaap
  dinsdag 11 november 2003 @ 12:06:15 #227
72282 360sjors
King of the Hill
pi_14548855
Gelukkig bestaat er een grote, saaie, grijze horde!
quote:
Bijzonder
by Veldhuis en Kemper

Als ik jou hoor zingen,
dan heb ik een mooie stem.
En door de stiltes die er vallen,
lijk ik opeens ad rem.
Jouw batterij van suffe vrienden,
maakt de mijne rete hip.
En als jij jezelf weg cijfert,
krijg ik een ego-trip.

[refrein]
Ik vind jou niet zo bijzonder, bijzonder,
maar mezelf des te leuker en interessant naast jou.
Ik ben je allergrootste fan,
want naast jou ben ik de leukste, fijnste, beste die ik ken.
[/refrein]

Jij bent rustig, ingetogen,
dat maakt mij gepassioneerd.
En naast jouw simpel 'voor of tegen',
lijk ik genuanceerd.
Jouw verlegen doen en laten,
maakt mij een amicaal.
En naast jouw magere salaris,
krijg ik een kapitaal!

[refrein]
want naast jou ben ik de beste, gaafste, coolste,
hipste, stoerste, liefste, vetste, fijnste, slimste
en de aller aller leukste die ik ken.
[/refrein]

Jij, zo stabiel,
dus ik een beetje gek.
Omdat jij nooit zoveel zegt,
voer ik een heel gesprek.
Door jouw serieuze ogen,
kijk ik altijd heel blij.
Wat jij niet bent,
dat zien ze dus in mij!

[refrein]
want naast jou ben ik de beste, gaafste, coolste,
hipste, stoerste, liefste, vetste, fijnste, slimste
en de aller aller leukste die ik ken.
[/refrein]

En ik ken veel mensen,
heel veel mensen,
leuke mensen,
mooie mensen,
slanke mensen,
hippe mensen,
slimme mensen,
fijne mensen,
maar ik blijf de leukste,
de aller leukste,
en bedankt dus,
ja graag gedaan, joh,
ik ben de leukste,
ik ben de leukste,
etc.

pi_15192202
Mijn arrogantie heeft de afgelopen weken weer nieuwe hoogtepunten bereikt, dus tijd voor een schopje, gewoon omdat ik ik ben.

Oh, wat ben ik weer heerlijk aan het baden in mijn onmetelijke arrogantie..
De wereld is mijn o zo gewillige spuugemmer.

pi_15192435
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:00 schreef Lamon het volgende:
Mijn arrogantie heeft de afgelopen weken weer nieuwe hoogtepunten bereikt, dus tijd voor een schopje, gewoon omdat ik ik ben.

Oh, wat ben ik weer heerlijk aan het baden in mijn onmetelijke arrogantie..
De wereld is mijn o zo gewillige spuugemmer.

En pats, opeens een beschonken bestuurder van links die je geen voorrang gaf...en je zit in een rolstoel met een hoge dwarslesie en moet met je mond je joystick bedienen, kwijl op je kin....wat ben je geweldig zeg!
  zaterdag 6 december 2003 @ 02:21:32 #230
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_15192448
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:20 schreef Solitarias het volgende:

[..]

En pats, opeens een beschonken bestuurder van links die je geen voorrang gaf...en je zit in een rolstoel met een hoge dwarslesie en moet met je mond je joystick bedienen, kwijl op je kin....wat ben je geweldig zeg!

Zeur niet.

Des te meer reden om nu te genieten.

Wat zeg ik? Ik ben nu eindelijk ook een walgelijk arrogante twintiger!

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_15192582
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat zeg ik? Ik ben nu eindelijk ook een walgelijk arrogante twintiger!
En? Is het niet zalig?

Ik ben nu zelfs niet eens meer in staat om op die hopeloos voorspelbare pogingen om mij mijn stervelijkheid en de relativiteit van mijn Goddelijke status te doen beseffen, te reageren, zo heerlijk overtuigd ben ik van mijn absolute superioriteit.

Want zelfs met een rietje en een rolstoel zou ik nog de enige vleesgeworden God zijn, die de mensheid in zijn onbeduidende leven ooit herkend heeft.

zaterdag 6 december 2003 @ 14:18:52 #232
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15197651
Ik ben een walgelijk arrogante dertiger. Niemand heeft zo'n mooie bierbuik als mij. Niemand kan zo heerlijk onderuitgezakt voor de tv hangen met een pilsje in de ene hand en een zak chips in de andere, als mij.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_15302140
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:18 schreef Karzeuler het volgende:
Ik ben een walgelijk arrogante dertiger. Niemand heeft zo'n mooie bierbuik als mij ik. Niemand kan zo heerlijk onderuitgezakt voor de tv hangen met een pilsje in de ene hand en een zak chips in de andere, als mij ik.
Wat is het toch fijn om twintiger te zijn in een generatie die wel correct Nederlands schrijft.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_15305594
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:20 schreef Berserker het volgende:

[..]

Wat is het toch fijn om twintiger te zijn in een generatie die wel correct Nederlands schrijft.

ach ja, men moet wat over hebben om zo verschrikkelijk pervers arrogant te zijn
ben blij dat ik een twintigjarigebijnajarigearogantedroogkloterigezak ben
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  donderdag 11 december 2003 @ 22:30:03 #235
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15342833
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:20 schreef Berserker het volgende:

[..]

Blij dat ik een stoutmoedige dertiger ben die niet bang is om tegen de heilige huisjes van de Nederlandse taal te schoppen en durft om ongegeneert oncorrect ABN te lullen.
Niemand lult zo fout als mij!

Say it loud, ik lul fout and I'm proud!

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_15944878
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:55 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe. Mijn arrogantie is niet te breken, niet te stuiten. Ik wals door het leven, niets en niemand ontzie ik, terwijl ik voortraas op het pad van mijn lot. Jong, oud, gerimpeld, vrouw, man, ze wijken allemaal voor me, omdat ze weten dat ik geweldig ben. De belofte die zij nooit geweest zijn. Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan. En zoals je ziet ben ik ook een geweldig schrijver.

Tering, wat ben ik toch geweldig.

Leg uit : Waarom ben je zo geweldig als niemand je hier geweldig vind nu je deze post heb gemaakt. Nee, ze zijn niet jaloers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')