abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11953487
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 03:38 schreef sig000 het volgende:
*pssst, je moet niet meteen alles vertellen.
Ware arrogantie kent geen nuances.

En nu stopt de wereld met draaien, want ik ga naar bed.

woensdag 23 juli 2003 @ 07:33:00 #152
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11953751
sjonge, nou, poe
eindelijk wat een rust

de wereld is gestopt met draaien, want alle narcistische arrogante op-hun-spiegelbeeld-afrukkende 20s & 30s liggen in hun bed te meuren

als ik al dat arrogante gereutel zo lees denk ik bij mijzelf, wat ben ik eigenlijk toch goed dat ik niet zo arrogant ben!

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_11953776
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 07:33 schreef Karzeuler het volgende:

de wereld is gestopt met draaien, want alle narcistische arrogante op-hun-spiegelbeeld-afrukkende 20s & 30s liggen in hun bed te meuren

Ja, hallo! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11953785
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef zodiakk het volgende:
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.

Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.

Giph-plagiaat .
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_11953790
Ik ben trouwens eveneens arrogant. Jullie kunnen me gestolen worden en ik zou nog geen duimpje omhoog geven om jullie leven te redden in de arena.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_11953793
Mij zou 't nog geeneens boeien WAT je met die duim deed, al lag m'n kop op 't hakblok. Zo arrogant ben ik!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 23 juli 2003 @ 11:47:17 #157
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11957167
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 07:51 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik ben trouwens eveneens arrogant. Jullie kunnen me gestolen worden en ik zou nog geen duimpje omhoog geven om jullie leven te redden in de arena.
Moet ik nou bang worden?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_11958065
quote:
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.

Yeah..but you're a pervert dude. A sex offender with a record!
Calmer than you are
pi_11960899
Het is ontzettend grappig om te zien hoe bepaalde mensen willen aantonen dat ik ontzettend beperkt ben; dat ik lang niet zo geweldig ben als ik zelf wel denk. Maar dat weet ik ook allang! Kijk maar naar de topictitel. Ik -weet- dat ik arrogant ben. Dit soort gedachten gaan veel mensen te boven, maar dat geeft niets natuurlijk, het gaat erom dat iedereen toch wel van me houdt, juist omdat ik zo onuitstaanbaar arrogant ben. Bevestig mij en maak me ongenaakbaar, probeer me te ontkrachten en rechtvaardig zo mijn arrogantie.

Er is geen keuze, men moet zich naar me schikken, iedereen zit in een genadeloze knoop die door mijn briljante geest is bedacht. Ik zie mensen die zich wanhopig los willen wrikken, mensen die de illusie hebben dat ze me één stap voor kunnen zijn. Voor deze mensen wacht enkel desillusie en verbittering. Compleet onnodig natuurlijk, want zoals Karboenkeltje zo mooi laat zien, in nederigheid zit trots en acceptatie. Hij is me zeer genegen, juist vanwege zijn nederigheid, vanwege zijn verlegen blik die zich in schaamte afwendt als ik merk dat hij met oneindige bewondering naar mij kijkt. Ik ben een halfgod, niets meer en niets minder. Al die prietpraat over ego's is onnozel gekeuvel als je erover nadenkt.

Dus mensen, kom binnen en aanbidt me, bevestig me in mijn arrogantie, of toon aan dat het geen arrogantie is maar een terecht zelfbewustzijn.

pi_11961388
Ik werd zonet onbeschaamd bekeken door twee bejaarde vrouwen. Mijn voorkomen deed vast denken aan die schone mannen die in vroeger tijden begerig naar hen waren. Ik glimlachte even, want zoals Ryan3 eerder mooi heeft aangestipt: ik ben heel aardig voor ouderen.

Ik ga me nu even in de spiegel bewonderen.

pi_11961458
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 01:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

. . .

In die 10 minuten dat ik even boven was?! .

Hehe, tien minuten zegt ze dan. Ik heb een eeuwigheid gehad om je moeder te verleiden.
pi_11963779
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 14:30 schreef zodiakk het volgende:
Ik werd zonet onbeschaamd bekeken door twee bejaarde vrouwen. Mijn voorkomen deed vast denken aan die schone mannen die in vroeger tijden begerig naar hen waren. Ik glimlachte even, want zoals Ryan3 eerder mooi heeft aangestipt: ik ben heel aardig voor ouderen.

Ik ga me nu even in de spiegel bewonderen.

Ok..dus je hebt in minder dan 20 minuten twee bejaarde vrouwen ontmoet, want anders had je hier niet kunnen posten. Weet je wat ik denk?? Ik denk dat je nog bij je moeder woont en jouw moeder bij haar moeder en dat dat die twee bejaarden zijn. Op zich ook leuk hoor: zo'n stevige familiebasis.

Ik zou ook even in de spiegel kijken als je weer 's staat te rukken op de Wehkamp. Volgens mij trek je dan een kop alsof je je bek verbrandt in een te hete pizza.

Je bent een grappig kindje, dat wel...

Calmer than you are
pi_11965313
quote:
Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:42 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb een pijp, twee teckels en een ego nog groter dan dat van zodiakk.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_11965824
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
pi_11965913
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:47 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Moet ik nou bang worden?

woensdag 23 juli 2003 @ 20:43:42 #166
22478 Grata
Bee Dubble u
pi_11969941
Als je bij een studentenvereniging hebt gezeten, meerdere jaars bent (geweest), bent ontgroent, veel geneukt hebt (dat de studente van de vorige nacht belt als je met een andere wakker wordt), en alleen de stad in gaat omdat je toch de halve stad kent... dan MAG je arrogant zijn... net als ik.
  woensdag 23 juli 2003 @ 20:44:30 #167
61288 Duna
Still Going Strong
pi_11969965
quote:

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_11970230
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 20:43 schreef Grata het volgende:
Als je bij een studentenvereniging hebt gezeten, meerdere jaars bent (geweest), bent ontgroent, veel geneukt hebt (dat de studente van de vorige nacht belt als je met een andere wakker wordt), en alleen de stad in gaat omdat je toch de halve stad kent... dan MAG je arrogant zijn... net als ik.

Ik mag hopen dat jij dit slappe mietje niet bent, .

Zo niet: chapeau. Zo wel: Kus mijn voeten.

pi_11975642
Goddomme, zodiakk. Wat is het toch heerlijk om een walgelijk arrogante twintiger te zijn. Wat jij?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_12019893
Nice try kiddo, but with me around you'll always be second best!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 28 juli 2003 @ 18:59:33 #171
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_12073555
quote:
.

Leuk geprobeerd, maar daar ga je toch finaal de mist in. Een echte walgelijk arrogante twintiger gaat in z'n eentje de stad in omdat iedereen hem bij voorbaat al geweldig vindt.

"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_12073600
quote:
beschrijving
Wat een schattige alter ego
You have to realize that someday you will die. Until you know that you are useless.
  maandag 28 juli 2003 @ 19:08:49 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_12073745
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:59 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

.

Leuk geprobeerd, maar daar ga je toch finaal de mist in. Een echte walgelijk arrogante twintiger gaat in z'n eentje de stad in omdat hij denkt te weten (hoe misleid die gedachte ook is) dat iedereen hem bij voorbaat al geweldig vindt.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_12080143
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 14:08 schreef zodiakk het volgende:
Het is ontzettend grappig om te zien hoe bepaalde mensen willen aantonen dat ik ontzettend beperkt ben; dat ik lang niet zo geweldig ben als ik zelf wel denk. Maar dat weet ik ook allang! Kijk maar naar de topictitel. Ik -weet- dat ik arrogant ben. Dit soort gedachten gaan veel mensen te boven, maar dat geeft niets natuurlijk, het gaat erom dat iedereen toch wel van me houdt, juist omdat ik zo onuitstaanbaar arrogant ben. Bevestig mij en maak me ongenaakbaar, probeer me te ontkrachten en rechtvaardig zo mijn arrogantie.

Er is geen keuze, men moet zich naar me schikken, iedereen zit in een genadeloze knoop die door mijn briljante geest is bedacht. Ik zie mensen die zich wanhopig los willen wrikken, mensen die de illusie hebben dat ze me één stap voor kunnen zijn. Voor deze mensen wacht enkel desillusie en verbittering. Compleet onnodig natuurlijk, want zoals Karboenkeltje zo mooi laat zien, in nederigheid zit trots en acceptatie. Hij is me zeer genegen, juist vanwege zijn nederigheid, vanwege zijn verlegen blik die zich in schaamte afwendt als ik merk dat hij met oneindige bewondering naar mij kijkt. Ik ben een halfgod, niets meer en niets minder. Al die prietpraat over ego's is onnozel gekeuvel als je erover nadenkt.

Dus mensen, kom binnen en aanbidt me, bevestig me in mijn arrogantie, of toon aan dat het geen arrogantie is maar een terecht zelfbewustzijn.

Ik schat het in op een bovenmatig terecht zelfbewustzijn. .
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:19:07 #175
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12094048
quote:
Oh ja, jij hebt zeker liggen te prakken met de vadsige trekzeugen in dit topic! Dan zou ik als ik jou was maar ENORM mijn bek houden.

Ontopic: I Have taught you well, my son

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:48:50 #176
22478 Grata
Bee Dubble u
pi_12094788
Kijk jochies DIT is nu arrogant, allemaal pisventjes die arrogant willen zijn en achter hun pc-tjes toppics en foto's gaan posten over ECHT arrogant volk.

Prachtig

dinsdag 29 juli 2003 @ 17:00:33 #177
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12094993
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:48 schreef Grata het volgende:
Kijk jochies DIT is nu arrogant, allemaal pisventjes die arrogant willen zijn en achter hun pc-tjes toppics en foto's gaan posten over ECHT arrogant volk.

Prachtig

bovenstaande post bewijst maar weer: er is geen pikje zo klein, of er kan wel op getrapt worden
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12095125
Bah wat kinderachtig om jezelf arrogant te vinden. Arrogantie is niets meer dan zelf-overschatting. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik niet arrogant ben als ik zeg: ik ben gewoon in alle opzichten perfekt.
  woensdag 30 juli 2003 @ 11:49:33 #179
22478 Grata
Bee Dubble u
pi_12110202
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:00 schreef Smots het volgende:

[..]

bovenstaande post bewijst maar weer: er is geen pikje zo klein, of er kan wel op getrapt worden

Gezien het topic lijkt het vorige bericht van ondergetekende het ultieme bewijs van arrogantie. Op den pik trappen is dan ook zeker niet van toepassing bij ondergetekende (nou is dat uberhaupt erg lastig zult u begrijpen), maar meer op de plaats aan....... die zijde?
pi_12110219
quote:

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12110320
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:49 schreef Grata het volgende:

[..]

Gezien het topic lijkt het vorige bericht van ondergetekende het ultieme bewijs van arrogantie. Op den pik trappen is dan ook zeker niet van toepassing bij ondergetekende (nou is dat uberhaupt erg lastig zult u begrijpen), maar meer op de plaats aan....... die zijde?

Dat is meer vaag als arrogant gelul. .
pi_12118000
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 00:25 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Goddomme, zodiakk. Wat is het toch heerlijk om een walgelijk arrogante twintiger te zijn. Wat jij?
Hoewel het vervelend is dat een hoop mensen zich aan mijn genialiteit willen optrekken, is het nog steeds uitermate geweldig om een jonge, frisse, overheerlijke, talentvolle alleskunner te zijn. Ik ben de perfectie van de 21e eeuw. Mijn flair voor stijlvolle expressies, mijn daaruit voortvloeiende, duizelingwekkende taalgevoel, mijn diepzinnigheid... ik kan nog uren door blijven gaan, maar ik vrees dat ik nu al helemaal dubbel lig om mezelf. Rousseau zou me begrijpen. Echt begrijpen bedoel ik. Hij de Verlichting en ik? Ach, wie weet! De toekomst zit vol beloftes, ze is een vrouwenlijf dat zich krols uitrekt om het genot wat ik bied ten volle te ervaren.

Fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Ik zou bijna over mijn nek gaan van mezelf, maar daarvoor vind ik me té geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 30-07-2003 16:21]

pi_12118745
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:28 schreef zodiakk het volgende:
Ik zie dat Karzeuler ook lekker arrogant en dwars is. Heel goed, .
Hee zodiakk oppergod der arrogantie, hoogverheven poeet, zelfverheerlijkende masturberende zielepoot!!! Vroeger was ik ook net zo arrogant als jou ik had multiple chicks achter me aan. Ik wist er niet mee om te gaan en dat uitte zich bij mij in extreme arrogantie. Nu ik alweer 31 ben kom ik er helemaal van terug. Het is nog niet te laat rukker behoedt je voor dat gedrag of je gaat je straks in de dertig zeer eenzaam voelen. Kun je niet eens meer een pad versieren en moet je tevreden zijn met je rechterhand en je piemeltje net zoals ik!!!!
pi_12166276
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben de perfectie van de 21e eeuw.
Dat is zó passé.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:35:19 #185
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12166369
Pfff, we kunnen wel gaan kijken en vergelijken wie het best is!
Maar dat heb ik niet nodig, dat is voor kinderen die iets te bewijzen heben.
Ik ben de beste, ik ben goddelijk, ik ben der Ubermensh, Ik ben Clement, in mijn schaduw verschrompeld ieder mens.

[Dit bericht is gewijzigd door Hellracer op 01-08-2003 17:01]

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12225270
Arrogantie en onsterfelijkheid; anachronismen, zodiakk, niet meer van deze tijd. Je leest teveel stoffige filosofen, denk ik. En God is ook allang dood, dat moet jij toch wel weten (alhoewel Hij nog wel af en toe langs komt voor een kopje thee, maar dat laat ik maar even buiten beschouwing nu ((ik mocht immers geen genuanceerde post schrijven))(((ik kom daar dus een andere keer nog even op terug))))
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_12270898
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:43 schreef patrick31 het volgende:

[..]

Hee zodiakk oppergod der arrogantie, hoogverheven poeet, zelfverheerlijkende masturberende zielepoot!!! Vroeger was ik ook net zo arrogant als jou ik had multiple chicks achter me aan. Ik wist er niet mee om te gaan en dat uitte zich bij mij in extreme arrogantie. Nu ik alweer 31 ben kom ik er helemaal van terug. Het is nog niet te laat rukker behoedt je voor dat gedrag of je gaat je straks in de dertig zeer eenzaam voelen. Kun je niet eens meer een pad versieren en moet je tevreden zijn met je rechterhand en je piemeltje net zoals ik!!!!

Daar ga je al gruwelijk de fout in. Zodiakk rules.
(Ik ook, maar dat terzijde). .

[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 07-08-2003 01:57]

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_12271056
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 01:41 schreef Berserker het volgende:
Ik ook, maar dat terzijde.
Je was nog eerst wat onzeker betreffende dat zelfoordeel?
pi_12271109
ik verwachte een andere ts....
't gaat me te snel, als adsl..
pi_12367312
Wat is het toch fijn om zo geweldig als ik te zijn. Ik bedoel, er is niemand meer zoals ik op deze aardkloot geweest sinds Napoleon Bonaparte. En die knakker was me toch ook verdomd geweldig! Ik evenaar hem, misschien niet in de krijgskunst, maar wel in de grootte van ego. Ze zouden er een sterrenstelsel naar moeten noemen. Ik zit hier en ik voel de Groten Der Aarden; ze moedigen me aan omdat ze weten dat ik waarlijk een Grote Persoonlijkheid ben. De 21e eeuw is gewoon niets zonder mij.

Kankerjantje, ik zit hier nu met een stijve waar je U tegen zegt!

* brult uit het raam

maandag 11 augustus 2003 @ 23:02:16 #191
62017 AFireInside
> Incinerate <
pi_12367938
goh...leuk voor je joh
pi_12507212
*schop*
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_12524533
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 22:42 schreef zodiakk het volgende:
Wat is het toch fijn om zo geweldig als ik te zijn. Ik bedoel, er is niemand meer zoals ik op deze aardkloot geweest sinds Napoleon Bonaparte. En die knakker was me toch ook verdomd geweldig! Ik evenaar hem, misschien niet in de krijgskunst, maar wel in de grootte van ego. Ze zouden er een sterrenstelsel naar moeten noemen. Ik zit hier en ik voel de Groten Der Aarden; ze moedigen me aan omdat ze weten dat ik waarlijk een Grote Persoonlijkheid ben. De 21e eeuw is gewoon niets zonder mij.

Kankerjantje, ik zit hier nu met een stijve waar je U tegen zegt!

* brult uit het raam

Napoleon was een mietje.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  maandag 18 augustus 2003 @ 15:24:57 #194
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_12524667
Ik ben zo geweldig!
Niemand kan een kar zo goed zeulen als ik
of was het dan mij
..dan ik
..als mij

whatever

dinsdag 19 augustus 2003 @ 00:15:12 #195
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_12539403
Ik ben een kankermietje. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_12542369
BurP
pi_12542523
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 04:10 schreef Menn0 het volgende:
BurP
boer!
...een helaas veel te vroeg in onbruik geraakte term...
pi_13267536
Ik voel weer de onbedwingbare drang om te vermelden dat ik me weer -wal-ge-lijk arrogant voel. Ik heb het al eerder gezegd: ik ben de verzinnebeelding van alles wat schoonheid, viriliteit en genialiteit is. Ik ben alles wat verheven is in de mens, want ik ben één van die gevallen waarin het ideaaltype van de mens zijn weg naar het vlees gevonden heeft. Rechtstreeks neergedaald uit de Ideeënwereld vind ik nu mijn plaats tussen de sterfelijken met in mijn linkerhand een karaf gevuld met goddelijk nectar en in mijn rechterhand niets anders dan extase, verhevenheid en briljantie.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 18-09-2003 17:16]

pi_13267948
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:55 schreef zodiakk het volgende:
Ik voel weer de onbedwingbare drang om te vermelden dat ik me weer -wal-ge-lijk arrogant voel. Ik heb het al eerder gezegd: ik ben de verzinnebeelding van alles wat schoonheid, viriliteit en genialiteit is. In mij komt al het goede samen, in mij brandt het licht van een overdonderende geweldigheid, in mij vinden de zintuigen een overheerlijke bron van bevrediging. Mijn lichaam loopt over van extase en verdrinkt haast in die goddelijke sensatie van mijn Zijn. Ik ben alles wat verheven is in de mens, want ik ben één van die gevallen waarin het ideaaltype van de mens zijn weg naar het vlees vindt. Rechtstreeks neergedaald uit de Ideeënwereld vind ik mijn plaats tussen de sterfelijken met in mijn linkerhand een karaf gevuld goddelijk nectar en in mijn rechterhand niets anders dan extase, verhevenheid en briljantie.
Dit loopt niet lekker. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Uit de dromen van de lente wordt in de herfst jam gemaakt.
pi_13268084
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:11 schreef Flipje_van_Tiel het volgende:

[..]

Dit loopt niet lekker. Uithuilen en opnieuw beginnen.

Zo beter, .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')