quote:Ware arrogantie kent geen nuances.
Op woensdag 23 juli 2003 03:38 schreef sig000 het volgende:
*pssst, je moet niet meteen alles vertellen.
En nu stopt de wereld met draaien, want ik ga naar bed.
de wereld is gestopt met draaien, want alle narcistische arrogante op-hun-spiegelbeeld-afrukkende 20s & 30s liggen in hun bed te meuren
als ik al dat arrogante gereutel zo lees denk ik bij mijzelf, wat ben ik eigenlijk toch goed dat ik niet zo arrogant ben!
quote:Ja, hallo!
Op woensdag 23 juli 2003 07:33 schreef Karzeuler het volgende:de wereld is gestopt met draaien, want alle narcistische arrogante op-hun-spiegelbeeld-afrukkende 20s & 30s liggen in hun bed te meuren
quote:Giph-plagiaat
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef zodiakk het volgende:
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.
Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.
quote:Moet ik nou bang worden?
Op woensdag 23 juli 2003 07:51 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik ben trouwens eveneens arrogant. Jullie kunnen me gestolen worden en ik zou nog geen duimpje omhoog geven om jullie leven te redden in de arena.
quote:Yeah..but you're a pervert dude. A sex offender with a record!
Heerlijk he. Ik bedoel, ik kom toch overal mee weg, ik zie er goed uit, ik ben intelligent, verfijnd, gespierd, interessant voor hordes vrouwen. Serieus, wie kan me wat? Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.
Er is geen keuze, men moet zich naar me schikken, iedereen zit in een genadeloze knoop die door mijn briljante geest is bedacht. Ik zie mensen die zich wanhopig los willen wrikken, mensen die de illusie hebben dat ze me één stap voor kunnen zijn. Voor deze mensen wacht enkel desillusie en verbittering. Compleet onnodig natuurlijk, want zoals Karboenkeltje zo mooi laat zien, in nederigheid zit trots en acceptatie. Hij is me zeer genegen, juist vanwege zijn nederigheid, vanwege zijn verlegen blik die zich in schaamte afwendt als ik merk dat hij met oneindige bewondering naar mij kijkt. Ik ben een halfgod, niets meer en niets minder. Al die prietpraat over ego's is onnozel gekeuvel als je erover nadenkt.
Dus mensen, kom binnen en aanbidt me, bevestig me in mijn arrogantie, of toon aan dat het geen arrogantie is maar een terecht zelfbewustzijn.
Ik ga me nu even in de spiegel bewonderen.
quote:Hehe, tien minuten zegt ze dan. Ik heb een eeuwigheid gehad om je moeder te verleiden.
Op woensdag 23 juli 2003 01:03 schreef k_i_m het volgende:[..]
.
.
.
In die 10 minuten dat ik even boven was?!.
quote:Ok..dus je hebt in minder dan 20 minuten twee bejaarde vrouwen ontmoet, want anders had je hier niet kunnen posten. Weet je wat ik denk?? Ik denk dat je nog bij je moeder woont en jouw moeder bij haar moeder en dat dat die twee bejaarden zijn. Op zich ook leuk hoor: zo'n stevige familiebasis.
Op woensdag 23 juli 2003 14:30 schreef zodiakk het volgende:
Ik werd zonet onbeschaamd bekeken door twee bejaarde vrouwen. Mijn voorkomen deed vast denken aan die schone mannen die in vroeger tijden begerig naar hen waren. Ik glimlachte even, want zoals Ryan3 eerder mooi heeft aangestipt: ik ben heel aardig voor ouderen.Ik ga me nu even in de spiegel bewonderen.
Ik zou ook even in de spiegel kijken als je weer 's staat te rukken op de Wehkamp. Volgens mij trek je dan een kop alsof je je bek verbrandt in een te hete pizza.
Je bent een grappig kindje, dat wel...
quote:
Meld het hier als je net zoals ik ook onuitstaanbaar arrogant bent.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:42 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb een pijp, twee teckels en een ego nog groter dan dat van zodiakk.
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:47 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Moet ik nou bang worden?
quote:
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 20:43 schreef Grata het volgende:
Als je bij een studentenvereniging hebt gezeten, meerdere jaars bent (geweest), bent ontgroent, veel geneukt hebt (dat de studente van de vorige nacht belt als je met een andere wakker wordt), en alleen de stad in gaat omdat je toch de halve stad kent... dan MAG je arrogant zijn... net als ik.
Ik mag hopen dat jij dit slappe mietje niet bent, .
Zo niet: chapeau. Zo wel: Kus mijn voeten.
quote:
Als je bij een studentenvereniging hebt gezeten, meerdere jaars bent (geweest), bent ontgroent, veel geneukt hebt (dat de studente van de vorige nacht belt als je met een andere wakker wordt), en alleen de stad in gaat omdat je toch de halve stad kent... dan MAG je arrogant zijn... net als ik.
Leuk geprobeerd, maar daar ga je toch finaal de mist in. Een echte walgelijk arrogante twintiger gaat in z'n eentje de stad in omdat iedereen hem bij voorbaat al geweldig vindt.
quote:Wat een schattige alter ego
beschrijving
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:59 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
.
Leuk geprobeerd, maar daar ga je toch finaal de mist in. Een echte walgelijk arrogante twintiger gaat in z'n eentje de stad in omdat hij denkt te weten (hoe misleid die gedachte ook is) dat iedereen hem bij voorbaat al geweldig vindt.
quote:Ik schat het in op een bovenmatig terecht zelfbewustzijn.
Op woensdag 23 juli 2003 14:08 schreef zodiakk het volgende:
Het is ontzettend grappig om te zien hoe bepaalde mensen willen aantonen dat ik ontzettend beperkt ben; dat ik lang niet zo geweldig ben als ik zelf wel denk. Maar dat weet ik ook allang! Kijk maar naar de topictitel. Ik -weet- dat ik arrogant ben. Dit soort gedachten gaan veel mensen te boven, maar dat geeft niets natuurlijk, het gaat erom dat iedereen toch wel van me houdt, juist omdat ik zo onuitstaanbaar arrogant ben. Bevestig mij en maak me ongenaakbaar, probeer me te ontkrachten en rechtvaardig zo mijn arrogantie.Er is geen keuze, men moet zich naar me schikken, iedereen zit in een genadeloze knoop die door mijn briljante geest is bedacht. Ik zie mensen die zich wanhopig los willen wrikken, mensen die de illusie hebben dat ze me één stap voor kunnen zijn. Voor deze mensen wacht enkel desillusie en verbittering. Compleet onnodig natuurlijk, want zoals Karboenkeltje zo mooi laat zien, in nederigheid zit trots en acceptatie. Hij is me zeer genegen, juist vanwege zijn nederigheid, vanwege zijn verlegen blik die zich in schaamte afwendt als ik merk dat hij met oneindige bewondering naar mij kijkt. Ik ben een halfgod, niets meer en niets minder. Al die prietpraat over ego's is onnozel gekeuvel als je erover nadenkt.
Dus mensen, kom binnen en aanbidt me, bevestig me in mijn arrogantie, of toon aan dat het geen arrogantie is maar een terecht zelfbewustzijn.
quote:Oh ja, jij hebt zeker liggen te prakken met de vadsige trekzeugen in dit topic! Dan zou ik als ik jou was maar ENORM mijn bek houden.
Ontopic: I Have taught you well, my son
Prachtig
quote:bovenstaande post bewijst maar weer: er is geen pikje zo klein, of er kan wel op getrapt worden
Op dinsdag 29 juli 2003 16:48 schreef Grata het volgende:
Kijk jochies DIT is nu arrogant, allemaal pisventjes die arrogant willen zijn en achter hun pc-tjes toppics en foto's gaan posten over ECHT arrogant volk.Prachtig
quote:Gezien het topic lijkt het vorige bericht van ondergetekende het ultieme bewijs van arrogantie. Op den pik trappen is dan ook zeker niet van toepassing bij ondergetekende (nou is dat uberhaupt erg lastig zult u begrijpen), maar meer op de plaats aan....... die zijde?
Op dinsdag 29 juli 2003 17:00 schreef Smots het volgende:[..]
bovenstaande post bewijst maar weer: er is geen pikje zo klein, of er kan wel op getrapt worden
quote:
quote:Dat is meer vaag als arrogant gelul.
Op woensdag 30 juli 2003 11:49 schreef Grata het volgende:[..]
Gezien het topic lijkt het vorige bericht van ondergetekende het ultieme bewijs van arrogantie. Op den pik trappen is dan ook zeker niet van toepassing bij ondergetekende (nou is dat uberhaupt erg lastig zult u begrijpen), maar meer op de plaats aan....... die zijde?
quote:Hoewel het vervelend is dat een hoop mensen zich aan mijn genialiteit willen optrekken, is het nog steeds uitermate geweldig om een jonge, frisse, overheerlijke, talentvolle alleskunner te zijn. Ik ben de perfectie van de 21e eeuw. Mijn flair voor stijlvolle expressies, mijn daaruit voortvloeiende, duizelingwekkende taalgevoel, mijn diepzinnigheid... ik kan nog uren door blijven gaan, maar ik vrees dat ik nu al helemaal dubbel lig om mezelf. Rousseau zou me begrijpen. Echt begrijpen bedoel ik. Hij de Verlichting en ik? Ach, wie weet! De toekomst zit vol beloftes, ze is een vrouwenlijf dat zich krols uitrekt om het genot wat ik bied ten volle te ervaren.
Op donderdag 24 juli 2003 00:25 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Goddomme, zodiakk. Wat is het toch heerlijk om een walgelijk arrogante twintiger te zijn. Wat jij?
Fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Ik zou bijna over mijn nek gaan van mezelf, maar daarvoor vind ik me té geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 30-07-2003 16:21]
quote:Hee zodiakk oppergod der arrogantie, hoogverheven poeet, zelfverheerlijkende masturberende zielepoot!!! Vroeger was ik ook net zo arrogant als jou ik had multiple chicks achter me aan. Ik wist er niet mee om te gaan en dat uitte zich bij mij in extreme arrogantie. Nu ik alweer 31 ben kom ik er helemaal van terug. Het is nog niet te laat rukker behoedt je voor dat gedrag of je gaat je straks in de dertig zeer eenzaam voelen. Kun je niet eens meer een pad versieren en moet je tevreden zijn met je rechterhand en je piemeltje net zoals ik!!!!
Op woensdag 23 juli 2003 00:28 schreef zodiakk het volgende:
Ik zie dat Karzeuler ook lekker arrogant en dwars is. Heel goed,.
quote:Dat is zó passé.
Op woensdag 30 juli 2003 16:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben de perfectie van de 21e eeuw.
[Dit bericht is gewijzigd door Hellracer op 01-08-2003 17:01]
quote:Daar ga je al gruwelijk de fout in. Zodiakk rules.
Op woensdag 30 juli 2003 16:43 schreef patrick31 het volgende:[..]
Hee zodiakk oppergod der arrogantie, hoogverheven poeet, zelfverheerlijkende masturberende zielepoot!!! Vroeger was ik ook net zo arrogant als jou ik had multiple chicks achter me aan. Ik wist er niet mee om te gaan en dat uitte zich bij mij in extreme arrogantie. Nu ik alweer 31 ben kom ik er helemaal van terug. Het is nog niet te laat rukker behoedt je voor dat gedrag of je gaat je straks in de dertig zeer eenzaam voelen. Kun je niet eens meer een pad versieren en moet je tevreden zijn met je rechterhand en je piemeltje net zoals ik!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 07-08-2003 01:57]
quote:Je was nog eerst wat onzeker betreffende dat zelfoordeel?
Op donderdag 7 augustus 2003 01:41 schreef Berserker het volgende:
Ik ook, maar dat terzijde.
Kankerjantje, ik zit hier nu met een stijve waar je U tegen zegt!
* brult uit het raam
quote:Napoleon was een mietje.
Op maandag 11 augustus 2003 22:42 schreef zodiakk het volgende:
Wat is het toch fijn om zo geweldig als ik te zijn. Ik bedoel, er is niemand meer zoals ik op deze aardkloot geweest sinds Napoleon Bonaparte. En die knakker was me toch ook verdomd geweldig! Ik evenaar hem, misschien niet in de krijgskunst, maar wel in de grootte van ego. Ze zouden er een sterrenstelsel naar moeten noemen. Ik zit hier en ik voel de Groten Der Aarden; ze moedigen me aan omdat ze weten dat ik waarlijk een Grote Persoonlijkheid ben. De 21e eeuw is gewoon niets zonder mij.Kankerjantje, ik zit hier nu met een stijve waar je U tegen zegt!
* brult uit het raam
whatever
quote:boer!
Op dinsdag 19 augustus 2003 04:10 schreef Menn0 het volgende:
BurP
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 18-09-2003 17:16]
quote:Dit loopt niet lekker. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Op donderdag 18 september 2003 16:55 schreef zodiakk het volgende:
Ik voel weer de onbedwingbare drang om te vermelden dat ik me weer -wal-ge-lijk arrogant voel. Ik heb het al eerder gezegd: ik ben de verzinnebeelding van alles wat schoonheid, viriliteit en genialiteit is. In mij komt al het goede samen, in mij brandt het licht van een overdonderende geweldigheid, in mij vinden de zintuigen een overheerlijke bron van bevrediging. Mijn lichaam loopt over van extase en verdrinkt haast in die goddelijke sensatie van mijn Zijn. Ik ben alles wat verheven is in de mens, want ik ben één van die gevallen waarin het ideaaltype van de mens zijn weg naar het vlees vindt. Rechtstreeks neergedaald uit de Ideeënwereld vind ik mijn plaats tussen de sterfelijken met in mijn linkerhand een karaf gevuld goddelijk nectar en in mijn rechterhand niets anders dan extase, verhevenheid en briljantie.
quote:Zo beter,
Op donderdag 18 september 2003 17:11 schreef Flipje_van_Tiel het volgende:[..]
Dit loopt niet lekker. Uithuilen en opnieuw beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |