quote:Je onderschat en beledigt wel vrouwen hiermee. Vrouwen zijn fijnzinnige, veeleisende wezens die ook intellectuele uitdagingen verlangen. Ik kan ze die bieden, hoewel poezie niet geheel mijn ding is. Tenzij het vereist wordt natuurlijk, want dan reciteer ik moeiteloos wat Baudelaire of Keats. Maar soms willen vrouwen gewoon een arrogante vent.
Op woensdag 23 juli 2003 00:14 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Je kunt anders wel investeren in je toekomst
[..]Ja, maar nog niet opgeschept over je interlect, en ik begrijp nu ook wel waarom.
Daar valt vast niet over op te scheppen
Ik pas overal. Zelfs schoonmoeders hebben hun slipje naar me toe geworpen.
quote:Een genie als ik heeft al diploma's op zak en doet op z'n sloffen twee studies tegelijk. Geef toe, ik ben gewoon een geweldig heerschap.
Op woensdag 23 juli 2003 00:14 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Je kunt anders wel investeren in je toekomst
quote:Karboenkeltje pak mijn sloffen even.
Op woensdag 23 juli 2003 00:18 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Oh man! Komt die nederigheid mij nu even goed van pas!
Tjonge, wat is nederigheid okay.
quote:De periode tussen lezingen?
Op woensdag 23 juli 2003 00:20 schreef zodiakk het volgende:[..]
interlect?
Als ik zo vrij mag zijn betekenis te scheppen waar geen mogelijk is.
quote:Bijvoorbeeld dat als jouw soort vrouwen "Twenty" naar je roepen, jij begrijpt dat ze "Twintig euro" bedoelen.
Op woensdag 23 juli 2003 00:20 schreef zodiakk het volgende:[..]
Je onderschat en beledigt wel vrouwen hiermee. Vrouwen zijn fijnzinnige, veeleisende wezens die ook intellectuele uitdagingen verlangen.
quote:En nog niet door hebben dat jouw heroinehoertje dat geen flikker intereseerd
Ik kan ze die bieden, hoewel poezie niet geheel mijn ding is. Tenzij het vereist wordt natuurlijk, want dan reciteer ik moeiteloos wat Baudelaire of Keats.
quote:Zolang 'ie poen heeft
Maar soms willen vrouwen gewoon een arrogante vent.
quote:Ohw! Dus zij was het? Zie [onderbroek in je smoel] Het zou je maar gebeuren
Ik pas overal. Zelfs schoonmoeders hebben hun slipje naar me toe geworpen.
.
quote:Helaas, ik kan het toch onmogelijk waard zijn het schoeisel van een man als u te beroeren.
Op woensdag 23 juli 2003 00:23 schreef zodiakk het volgende:[..]
Karboenkeltje pak mijn sloffen even.
Ik stel niets voor. Op een astronomische schaal ben ik een superstring maar dan minder fundamenteel.
quote:Nou al vergeten dat ik met investeren in je toekomst doelde op het ontwikkelen van een positief karakter. Zodat je later niet zal eindigen als een eenzame mopperkont.
Op woensdag 23 juli 2003 00:22 schreef zodiakk het volgende:[..]
Een genie als ik heeft al diploma's op zak en doet op z'n sloffen twee studies tegelijk. Geef toe, ik ben gewoon een geweldig heerschap.
quote:Het was mij uiteraard niet opgevallen.
Op woensdag 23 juli 2003 00:30 schreef zodiakk het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn signature een fragment is uit de engelse vertaling van Dostojewski's 'De Idioot'? Nee he.
quote:zo, heeft Dostojewski' zelfs een boek naar jou genoemt?
Op woensdag 23 juli 2003 00:30 schreef zodiakk het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn signature een fragment is uit de engelse vertaling van Dostojewski's 'De Idioot'? Nee he.
quote:De alpha en omega weet je nog?
Op woensdag 23 juli 2003 00:32 schreef Karzeuler het volgende:[..]
zo, heeft Dostojewski' zelfs een boek naar jou genoemt?
Je komt uit Waddinxveen. En zoals de brilsmurf al in al zijn wijsheid zei ,,Men herkent de smurf aan de boom."
quote:nee ik doelde op 'de idioot'
Op woensdag 23 juli 2003 00:34 schreef zodiakk het volgende:[..]
De alpha en omega weet je nog?
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 23-07-2003 00:41]
quote:Welke studie heb je gedaan, kom niet met rechten, bedrijfskunde of journalistiek aanzetten.
Op woensdag 23 juli 2003 00:22 schreef zodiakk het volgende:[..]
Een genie als ik heeft al diploma's op zak en doet op z'n sloffen twee studies tegelijk. Geef toe, ik ben gewoon een geweldig heerschap.
[Dit bericht is gewijzigd door Fatality op 23-07-2003 00:39]
quote:hahaha, de beste uitspraak in deze discussie!
Op woensdag 23 juli 2003 00:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ga je eerst masturberen vanavond?
quote:Zodiak klinkt als LBO (Maar gefrustreerd over het besef dat 't nooit wat met 'm zal worden)
Op woensdag 23 juli 2003 00:38 schreef Fatality het volgende:[..]
Welke studie heb je gedaan, kom niet met rechten, bedrijfskunde of journalistiek aanzetten.
quote:Hij heeft HAVO gedaan.
Op woensdag 23 juli 2003 00:40 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Zodiak klinkt als LBO (Maar gefrustreerd over het besef dat 't nooit wat met 'm zal worden)
quote:Zegt 'ie
Op woensdag 23 juli 2003 00:41 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hij heeft HAVO gedaan.
.
dan heb ik universiteit gedaan
quote:Nou, die kunnen het spellingsniveau niet eens met een dozijn woordenboeken en spellingscontrole niet halen hoor.
Op woensdag 23 juli 2003 00:40 schreef Karzeuler het volgende:[..]
klinkt als LBO
quote:Ik vond dat al genoeg zeggen, eerlijk gezegd.
Op woensdag 23 juli 2003 00:43 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Zegt 'ie
quote:En?
Op woensdag 23 juli 2003 00:44 schreef zodiakk het volgende:
Zonder mij is het topic toch geen donder aan. En dat weten jullie ook.*lacht*
En nu naar bed.
quote:Hé!
Op woensdag 23 juli 2003 00:44 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik vond dat al genoeg zeggen, eerlijk gezegd.
quote:Moet je Cobrazs vragen hè. Lijkt me nogal duidelijk.
Op woensdag 23 juli 2003 00:45 schreef Fogerty het volgende:
Hee Ryan, hoe zit het met dat denouement?
quote:Je moet hem eens vragen of-tie een plaatje kan pasten van een typisch gymnasiummeisje...
Op woensdag 23 juli 2003 00:43 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Zegt 'ie
quote:Opgerot staat netjes
Op woensdag 23 juli 2003 00:44 schreef zodiakk het volgende:
Zonder mij is het topic toch geen donder aan. En dat weten jullie ook.*lacht*
En nu naar bed.
zo die arogante kwal is weg
Let's party!!!!
quote:Nou vooruit, het zij je vergeven.
Op woensdag 23 juli 2003 00:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Sorry.
Oh, waarom zal er altijd aristocratie zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 23-07-2003 00:49]
quote:Ik vind hem wel geestig, hoor.
Op woensdag 23 juli 2003 00:47 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Opgerot staat netjes
zo die arogante kwal is weg
Let's party!!!!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:47 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je moet hem eens vragen of-tie een plaatje kan pasten van een typisch gymnasiummeisje...
quote:Streel zijn ego nou niet
Op woensdag 23 juli 2003 00:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik vind hem wel geestig, hoor.
Het liefst zou ik mijzelf hele dagen in mijn huis opsluiten, lachend om de beteuterde gezichten van alle mensen die dachten de eer gehad te hebben tot mijn kennissen- en vriendenkring te behoren, bij het ondraaglijke idee niet in mijn aanwezigheid te kunnen zijn.
Met een glimlach die een altijd even grote dosis schijnheiligheid herbergt, uiteraard onmerkbaar voor de ongetrainde ogen van de minderen die zich om mij heen verzamelen, verzet ik mij enkel uit balorigheid tegen de dagelijkse doorzichtige, en onsubtiele avances die prachtige vrouwen naar mij maken, bijna misselijk wordend van hun besef van hun eigen nederigheid.
Net als iedereen zich voor de zoveelste maal weer als blinde schapen achter mijn onmeetbaar geniale inzichten schaart, verander ik mijn mening, en daarmee vol zelfgenoegzaamheid al hun overtuigingen en zekerheden, intens genietend van de verwarde en paniekerige blikken van de stakkers, die de eer hadden om zich voor bepaalde tijd in mijn buurt te mogen begeven.
Ik hoon, lach, slenter, vreet uit en verdrink in het geestelijke ambrozijn binnen mijn heerlijk verdiende narcistische gedachtenwereld.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 23-07-2003 00:52]
quote:Vraag hem eens of-tie een gymnasiummeisje plaats... Dan paste een 14-jarig meisje nl.... Ook wel geestig...
Op woensdag 23 juli 2003 00:50 schreef Karzeuler het volgende:[..]
zo sexy als een boek wiskunde
quote:shit ja, ik zie de spetters al op deze topic
Op woensdag 23 juli 2003 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Hij ligt zich op dit moment af te trekken, vermoed ik...
quote:RG vindt het geniaal, dus... (Hij geilt een beetje op haar, vandaar die Verbasteringtopic).
Op woensdag 23 juli 2003 00:52 schreef Karzeuler het volgende:[..]
shit ja, ik zie de spetters al op deze topic
quote:Ik doe ook maar even mee aan het "happen":
Op dinsdag 22 juli 2003 23:55 schreef zodiakk het volgende:[..]
Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe. Mijn arrogantie is niet te breken, niet te stuiten. Ik wals door het leven, niets en niemand ontzie ik, terwijl ik voortraas op het pad van mijn lot. Jong, oud, gerimpeld, vrouw, man, ze wijken allemaal voor me, omdat ze weten dat ik geweldig ben. De belofte die zij nooit geweest zijn. Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan. En zoals je ziet ben ik ook een geweldig schrijver.
Tering, wat ben ik toch geweldig.
Nu we weten hoe geweldig je je achter je pc voelt, hoe ben je irl?
quote:Morgen?
Op woensdag 23 juli 2003 00:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hij zal ongetwijfeld morgen kond doen van zijn wilde masturbatiesessie van heden deze avond...
quote:Tis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik...!
Op woensdag 23 juli 2003 00:51 schreef Lamon het volgende:
Ach ja, de schoonheid van ware arrogantie in zijn puurste vorm.
Ook ik baad iedere dag weer in de heerlijkheid die ik als walgelijk arrogante twintiger mag meedragen.Het liefst zou ik mijzelf hele dagen in mijn huis opsluiten, lachend om de beteuterde gezichten van alle mensen die dachten de eer gehad te hebben tot mijn kennissen- en vriendenkring te behoren, bij het ondraaglijke idee niet in mijn aanwezigheid te kunnen zijn.
Met een glimlach die een altijd even grote dosis schijnheiligheid herbergt, uiteraard onmerkbaar voor de ongetrainde ogen van de minderen die zich om mij heen verzamelen, verzet ik mij enkel uit balorigheid tegen de dagelijkse doorzichtige, en onsubtiele avances die prachtige vrouwen naar mij maken, bijna misselijk wordend van hun besef van hun eigen nederigheid.
Net als iedereen zich voor de zoveelste maal weer als blinde schapen achter mijn onmeetbaar geniale inzichten schaart, verander ik mijn mening, en daarmee vol zelfgenoegzaamheid al hun overtuigingen en zekerheden, intens genietend van de verwarde en paniekerige blikken van de stakkers, die de eer hadden om zich voor bepaalde tijd in mijn buurt te mogen begeven.
Ik hoon, lach, slenter, vreet uit en verdrink in het geestelijke ambrozijn binnen mijn heerlijk verdiende narcistische gedachtenwereld.
quote:Zoiets doet-ie ook niet voor ons. Hij doet dat om het hart te winnen van RG... Die vindt dat geniaal nl....
Op woensdag 23 juli 2003 00:54 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Morgen?
gelukkig, dan ben ik er namelijk niet
ben niet zo geintereseerd in narcistische pielerukkerijen van opgeblazen ego's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |