quote:Elke stoot is veel intenser en 10 x lekkerder dan normaal
Op dinsdag 22 juli 2003 23:34 schreef Trauma_Chirurg het volgende:[..]
Als man wordt de eikel verdooft en kan je langer doorgaan, maar als vrouw op de clitoris, voel je toch niets? Of juist weer wel omdat het in het bloed word opgenomen?
quote:Dan zul je toch redelijk veel moeten strooien, want droog beffen lijkt me lastig en die coke gaat er dan toch wel aan plakken als je het goed doet.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:39 schreef Brick_Top het volgende:
Het lijkt me ook wel lekker om het tijdens het beffen van het klitje af te snuiven.
quote:Proberen?
Op dinsdag 22 juli 2003 23:41 schreef lovelygirl het volgende:[..]
Elke stoot is veel intenser en 10 x lekkerder dan normaal
hoe t komt weet ik niet maar t is wel geil
quote:bedankt voor aanbod maar iemand was je voor :y
Op dinsdag 22 juli 2003 23:43 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Proberen?
quote:Oraal innemen heeft ook effect.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:41 schreef D-Devil het volgende:[..]
Dan zul je toch redelijk veel moeten strooien, want droog beffen lijkt me lastig en die coke gaat er dan toch wel aan plakken als je het goed doet.
Ik heb het wel eens geprobeerd... het effect ???
Ik weet ut niet... ik kon wel erg lang doorgaan, maar of het aan de coke lag weet ik niet zeker, soms kan je gewoon erg lang sexxen zonder klaar te komen...
Het had iig geen toegevoegde waarde voor mij..
drugs op je gevalletje ? ? ?
tijgerbalsum?? pepers ??
hmm... nix voor moi
quote:Dat is inderdaad waar. Overigens is dat alleen zo als je zo nu en dan coke gebruikt. Doe je het vaker, dan verschrompelt je pikkie inderdaad maar er af vallen? Be real man! Onzin is dat je het op je eikel moet smeren. Het gaat erom dat het in je bloed komp, dus snuiven kan natuurlijk ook
Op dinsdag 22 juli 2003 23:08 schreef Brick_Top het volgende:
Ik heb gehoord dat je als een hercules tekeer kunt gaan. Klopt dit aangezien men zegt dat je piel nog wel eens kan verschrompelen van dat spul.
quote:Wrrrrooooooong!
Op woensdag 23 juli 2003 14:08 schreef M_Schtoppel het volgende:[..]
Dat is inderdaad waar. Overigens is dat alleen zo als je zo nu en dan coke gebruikt. Doe je het vaker, dan verschrompelt je pikkie inderdaad maar er af vallen? Be real man! Onzin is dat je het op je eikel moet smeren. Het gaat erom dat het in je bloed komp, dus snuiven kan natuurlijk ook
Theoretisch gezien.
Als ik drugs zou gebruiken (doe ik niet aan) voor sex, dan neem ik wel wat GHB ofzo
quote:Er word toch niemand aangemoedigt hier?
Op woensdag 23 juli 2003 19:37 schreef Metamorphozis het volgende:
is aanzetten tot gebruik van harddrugs binnen de policy hier mods?
offtopic
@snOOpen... originele signature
quote:Smeer het in je ogen
Ik heb gehoord dat je als een hercules tekeer kunt gaan. Klopt dit aangezien men zegt dat je piel nog wel eens kan verschrompelen van dat spul.
quote:LOL, had em nog niet gezien van jou.. *sowwy*
Op woensdag 23 juli 2003 19:46 schreef Suzziieee het volgende:@snOOpen... originele signature
![]()
Dus ook een Met. fan ?
Ik gebruik em al jaren, is prima van toepassing voor allerhande internet toepassingen
quote:Van Speed krijg je bloednuis....coke niet
Op woensdag 23 juli 2003 18:52 schreef Trance4Ever het volgende:
Coke op je pik? Als je bloedneuzen van coke krijgt wil ik niet weten wat er met je eikel gebeurd
quote:\
Op woensdag 23 juli 2003 18:52 schreef Trance4Ever het volgende:
Als ik drugs zou gebruiken (doe ik niet aan) voor sex, dan neem ik wel wat GHB ofzo
Nee dat is lekker spul...:n
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:37 schreef Metamorphozis het volgende:
is aanzetten tot gebruik van harddrugs binnen de policy hier mods?
Huilie.
quote:duh
quote:wedden van wel.....
Op woensdag 23 juli 2003 21:13 schreef lovelygirl het volgende:Van Speed krijg je bloednuis....coke niet
quote:Weet ik..na dat ik dat HORROR verhaal in mixmag had gelezen
Op woensdag 23 juli 2003 21:13 schreef lovelygirl het volgende:Nee dat is lekker spul...:n
Een wijf verslaafd aan GHB, trekt haar eigen tanden eruit tijdens haar 'cold turkey'
Ze gerbuike GHB tijdens sex, er raakte er aan verslaafd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |