quote:En... overvalt hem?
Op dinsdag 22 juli 2003 11:55 schreef Disorder het volgende:
Komt een Marokkaan bij de kassa...
quote:Uberhaupt het bij de kassa komen...
Op dinsdag 22 juli 2003 18:49 schreef BAZZA het volgende:[..]
En... overvalt hem?
quote:Dat gebeurt wel vaker... weer vertrekken zonder de inhoud dat zou wat nieuws zijn
Op dinsdag 22 juli 2003 18:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Uberhaupt het bij de kassa komen...
springt ie mis
quote:Goh en waarom zou die dicht zijn:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:00 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Toevallighttp://frontpage.fok.nl/news.fok?id=30885
quote:
Helaas ziet een aantal mensen het verschil tussen grappen over godsdienst en bevolkingsgroepen niet, en meent racistische grappen te moeten maken. Slotje dus maar.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:01 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Goh en waarom zou die dicht zijn:
[..]
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:03 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:04 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Wat zijn Turken en Marrokanen met een muur d'r tussen?
Gescheiden afval
.
Whehehe
.
Er rijdt een man over straat. Daar staat de pastoor, en hij wil graag een lift. De man stopt en laat de pastoor instappen.
Opeens steekt er een familie Turken over. De man trekt aan het stuur, en kan de familie net ontwijken. Hij kijkt om en ziet alleen nog maar een hoopje bloedige pulp op de weg liggen. Zegt de pastoor: "Wat doe je nou?! Ik moest de deur opendoen, anders had je ze gemist."
")
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:22 schreef Lexie het volgende:
Een turk gaat solliciteren en komt bij de directeur. "Ik wil graag werk". Zegt de directeur: "Prima, u kunt meteen beginnen met een startsalaris van een ton, en krijgt een BMW van de zaak." Zegt de Turk:"volgens mij maakt u een garpje". Directeur: "Ja, jij begon".
quote:Een klassieker!
Op dinsdag 22 juli 2003 19:22 schreef Lexie het volgende:
Een turk gaat solliciteren en komt bij de directeur. "Ik wil graag werk". Zegt de directeur: "Prima, u kunt meteen beginnen met een startsalaris van een ton, en krijgt een BMW van de zaak." Zegt de Turk:"volgens mij maakt u een garpje". Directeur: "Ja, jij begon".
Moet je de eerstvolgende keer goed kijken als een bouvier yoghurt eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |