quote:Riagg?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef ycteo het volgende:
Weet iemand een oplossing?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Zo lang je onder hun dak woont, zul je met hen rekening moeten houden, hoe vervelend dat soms ook is
Zoek een kamer en een structurele oplossing. Je ouders heb je de rest van je leven, "blood is thicker than water" is niet op lulkoek gebasseerd.
Sterkte
Mischien kun je in de tussentijd iets van een caravan of zomerhuisje huren? Is in dit jaargetijde niet eens zo gek en dan hoef je ook niet bij je schoonouders te blijven zitten.
Waarom stond je op jouw leeftijd eigenlijk niet sowieso ingeschreven voor een woning? Was je van plan om nog lang bij je ouders te blijven wonen?
quote:15 juni 1978
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Riagg?
Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 10:37 schreef Nadientje het volgende:
je bent 25, dan mag je onderhand toch ook wel es zelf een plekkie gaan zoeken maar goed nog geen reden voor je ouders om zo te doen natuurlijk
quote:ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
Op dinsdag 22 juli 2003 10:40 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe liep die discussie uit de hand dan? Wat was de aanleiding, hoe oud is ze?
quote:Zie dat je in Meppel woont. Das ook mijn woonplaatsje, alleen de woningstichting in Meppel heeft een lange w8tijd.. ben je daar niet al ingeschreven? dan probeer je het zo...
Op dinsdag 22 juli 2003 10:34 schreef ycteo het volgende:
Ik was afgelopen weekend door mijn vader het huis uitgezet, omdat ik ingegaan was op de minachtende uitspraken die zij deden over mijn vriendin. Doordat ik haar verkoos boven de mening van mijn ouders, ben ik dus niet meer welkom thuis. Ik verblijf nu bij mijn vriendin en haar ouders, maar ik wil ze niet te lang tot last zijn (ook al hebben ze gezegd dat ze het niet erg vinden). Ook moet ik nu elke dag op en neer van Arnhem naar Meppel. Weet iemand een oplossing?
of vrienden in Meppel waar je kunt slapen?
quote:Omdat hij Aziatisch is?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
quote:Leuk verzonnen.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:37 schreef generalist het volgende:
Hoe oud ben je?? Indien minderjarig (of onder 21 soms) kan je je ouders financieel op laten draaien voor de kosten die jij maakt.
On topic:
Was het dan zo erg?
Uit huis zetten is nogal een zwaar middel.
En afgaande op wat ik nu lees, vindt ik het behoorlijk 'knap/goed', dat je zo voor je vriendin op komt.
[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 22-07-2003 10:50]
Het ging allemaal wel goed thuis, totdat ik mijn huidige vriendin mee naar huis nam en toen begon de narrigheid. Ik had al toegestemd dat ik haar niet meer mee naar huis zal nemen, maar dat bleek dus afgelopen weekend niet voldoende te wezen. Ze wouden dat ik het met haar uitmaakt vanwege haar uiterlijk. Dat vond ik niet kunnen en daarom ben ik het huis uitgezet.
Mijn vrienden wonen allemaal niet in de buurt en ik weet ook niet waar ik hier in de buurt vakantiehuisjes kan huren.
quote:Slaat nergens op
Op dinsdag 22 juli 2003 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat het iets met de cultuur van zijn ouders heeft te maken
quote:ja, het was echt geen flame ofzo......ik kan me dat heel goed voorstellen...
Op dinsdag 22 juli 2003 10:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat hij Aziatisch is?
quote:Is ze te blank?
Op dinsdag 22 juli 2003 10:49 schreef ycteo het volgende:
Ze wouden dat ik het met haar uitmaakt vanwege haar uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |