quote:Nee.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:36 schreef dutchmage het volgende:
waarom worden de meeste posts als bagger gezien... ondanks dat het bericht gewijzigd is, stond er toch echt dat het bagger zou zijn..
terwijl het dat niet was..zijn sommige mods niet een beetje bevooroordeeld..?
Soms sluit je zoveel bagger op een avond dat je per ongeluk een verkeerde reden neerzet. Kan gebeuren, wij zijn ook geen robots.
*bliep*.
quote:ok... en ik snap nog iets niet..
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:42 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Nee.
Soms sluit je zoveel bagger op een avond dat je per ongeluk een verkeerde reden neerzet. Kan gebeuren, wij zijn ook geen robots.
*bliep*.
ik krijg op me flikker als ik terugflame.. waarom, ik bedoel jij loopt toch ook niet over straat en laat je uitschelden voor klootzak tyfuslijer oid..?
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.
nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
klinkt misschien kinderachtig.. maar ja het is wel zo..
quote:Flamen is niet okay, terugflamen evenmin. Als je denkt dat je bent bestraft terwijl een eventuele uitlokker ongestraft doorloopt, kun je het beste even mailen met de fa's.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:50 schreef dutchmage het volgende:[..]
ok... en ik snap nog iets niet..
ik krijg op me flikker als ik terugflame.. waarom, ik bedoel jij loopt toch ook niet over straat en laat je uitschelden voor klootzak tyfuslijer oid..?
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
quote:Het is hier niet gewens ongeacht wie er mee begint. Sim-pel.
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:50 schreef dutchmage het volgende:[..]
ok... en ik snap nog iets niet..
ik in ieder geval niet.. ik trek me bek wel open.nu doe ik het hier op fok ook en krijg ik gelijk op mn flikker..
klinkt misschien kinderachtig.. maar ja het is wel zo..
quote:ok...
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:51 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Flamen is niet okay, terugflamen evenmin. Als je denkt dat je bent bestraft terwijl een eventuele uitlokker ongestraft doorloopt, kun je het beste even mailen met de fa's.
.
quote:ook daar wordt ik in de gaten gehouden...
En op straat wordt er blijkbaar niet zo goed op je gelet als hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |