quote:Wat heb je allemaal gedaan op je eerste les?
Op zaterdag 26 juli 2003 20:39 schreef hollander172 het volgende:[..]
Hoewel motorrijden wel het voordeel heeft dat je kan opstappen voor betrekkelijk weinig geld op een lichte en naarmate je meer ervaring op doet en dus meer gespaard hebt in de loop der tijd je steeds hoger kan gaan.
Had trouwens wel een reactie nog ingetikt op je vorige post maar die is helaas ter ziele gegaan tijdens het toevoegen aan de database denk ik.
Vandaag eerste les gehad trouwens, wat viel dat tegen op een Kawa ER5 zeg........ Zelfs nog een 25kW versie (hoefde niet, heb de juiste leeftijd al.) maar ik kon en niet lezen, en niet schrijven met dat ding. Vreemd genoeg lukte me dat met een 900 RR fireblade dus wel.......
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij het theorieexamen? In hoeverre verschilt het van de theotie voor de auto?
quote:Nee, daar heb je wekennnnnnnn voor nodig. Hoeveel lessen heb jij gehad
Op dinsdag 22 juli 2003 00:45 schreef nuffniet het volgende:
en geloof mij; motorrijden leer je niet in 2 weekjes.
Ik zou het ook nooit doen trouwens, voor ongeveer 1000 euro heb je je motorrijbewijs. Terwijl zo'n cursus volgens mij wel iets duurder is.
Ik heb het wel als groot voordeel ervaren dat ik mijn autorijbewijs al had, kan je tijdens het lessen toch je aandacht wat meer bij de motor gerelateerde dingen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |