abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12055992
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hoewel motorrijden wel het voordeel heeft dat je kan opstappen voor betrekkelijk weinig geld op een lichte en naarmate je meer ervaring op doet en dus meer gespaard hebt in de loop der tijd je steeds hoger kan gaan.

Had trouwens wel een reactie nog ingetikt op je vorige post maar die is helaas ter ziele gegaan tijdens het toevoegen aan de database denk ik.

Vandaag eerste les gehad trouwens, wat viel dat tegen op een Kawa ER5 zeg........ Zelfs nog een 25kW versie (hoefde niet, heb de juiste leeftijd al.) maar ik kon en niet lezen, en niet schrijven met dat ding. Vreemd genoeg lukte me dat met een 900 RR fireblade dus wel.......

Wat heb je allemaal gedaan op je eerste les?
pi_15228174
Ik zit er ook aan te denken om mijn motorrijbewijs te gaan halen. Het kost hier 410,- euro voor 10 lessen plus examen. Mijn pa is zelf een fanatiek motorrijder en wil het zelfs voor mij betalen, altijd makkelijk. Ik heb alleen nog steeds trauma's van mijn autorijbewijs. Dat is gelukkig al weer meer dan 3 jaar geleden maar toch.
Op 1 April veranderen de regels rond het examen geloof ik en dan wordt het lastiger om het te halen. Dat is wat ik gehoord heb tenminste.

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij het theorieexamen? In hoeverre verschilt het van de theotie voor de auto?

2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zondag 7 december 2003 @ 18:59:27 #28
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_15228270
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:45 schreef nuffniet het volgende:
en geloof mij; motorrijden leer je niet in 2 weekjes.
Nee, daar heb je wekennnnnnnn voor nodig. Hoeveel lessen heb jij gehad 24 ? Dat is net 1 dag
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_15228603
Het nadeel is dat als je je ff kut voelt, of het gewoon kut gaat, je een hele dag weggooit.

Ik zou het ook nooit doen trouwens, voor ongeveer 1000 euro heb je je motorrijbewijs. Terwijl zo'n cursus volgens mij wel iets duurder is.

pi_15236089
Ik heb vorig jaar een 2-daagse cursus gedaan (3e dag examen). Van 's ochtends 8 uur tot een uur of 4 's middags zat ik op een paar pauzes na de hele dag op de motor. Ik was na beide dagen bekaf maar het was prima bevallen en in een maal geslaagd.

Ik heb het wel als groot voordeel ervaren dat ik mijn autorijbewijs al had, kan je tijdens het lessen toch je aandacht wat meer bij de motor gerelateerde dingen houden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')