quote:Ik ging al lang naar bed en dat ga ik ook echt doen hierna
Op dinsdag 22 juli 2003 00:06 schreef Ryan3 het volgende:[..]
dwz-als-je-niet-fok1t.
Je merkt nu toch ook heel duidelijk dat er amper meer met gezinnen gezamenlijk gegeten wordt? De kids gaan tijdens het ontbijt voor een tekenfilm kanaal zitten. En moeders moet ´s avonds toch tijdens het eten even The Bold and the Beautiful zien
Waarom herinneringen van vroeger altijd uitdraaien op tv-programma´s.... da´s wel een leuke vraag ja. Dan zijn dat klaarblijkelijk TOCH dingen die het meest blijven hangen.
quote:Ik-vind-het-anders-heel-grappig-staan-hoor-:)-de-smiley's-zullen-alleen-wat-minder-goed-werken
Op dinsdag 22 juli 2003 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Oh en Ryan3... ga inderdaad morgen maar een nieuw toetsenplankje regelen hoor, dit ziet er niet uit![]()
quote:Naar de regenboog
Op maandag 21 juli 2003 23:55 schreef bridget_j het volgende:[..]
Waar vliegen we heen??
* Klick!
Zaken die mijn ouders mij bij brachten zijn door de jaren veranderd (relaxter, dus verbeterd), dus om nou te spreken dat ik altijd hetzelfde werd opgevoed zou een leugen zijn. Wel is het dat mijn vader losse handjes had, maar hij is sinds zijn 2 hartaanvallen en hartoperatie (dankzij sigaretten) een stuk milder en relaxter geworden--dat krijg je van die ingrijpende momenten.
Ik ben wel anti rook vanwege dat, zeker toen ik hem in dat ziekenhuis zag liggen aan al die tubes...
Met religie heb ik gelukkig weinig te maken gehad, mijn ouders hadden al vroeg met de kerk gebroken, en in mijn jeugd heb ik zoveel gezien (en niet alleen op tv ) van de wereld dat ik mij elke keer maar weer verbaas/stoor aan de bekrompen van de gemiddelde Nederlander.
Ik ben alleen bang om zelf zo bekrompen te worden....
Niet dat ik die dingen nooit deed...veel zelfs, maar je hebt toch allemaal wel eens van die hangdagen?
Wat is er dan op die dagen lekkerder dan gewoon tv aan, niet aankleden, en hangen?
En Portugees ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |