quote:ik-ga-morgen-wel-even-naar-de-plaatselijke-pcboer...
Op maandag 21 juli 2003 21:30 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
surf naar de buyerszone van tweakers.bla en zoek een nieuwe, toesenborden kosten niet zo veel.
ps heb je geen reserve liggen ?
quote:Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
Op maandag 21 juli 2003 21:29 schreef fotoloog het volgende:[..]
was jij niet weg tot augustus?
quote:Ik heb zo mijn knutselsmurfmomenten ja.
Op maandag 21 juli 2003 21:31 schreef Ryan3 het volgende:[..]
goeie-tip-die-streepjes-er-tussen.
De smurfen en andere series ken ik vrijwel alleen maar in het Italiaans, van het stiekeme televisiekijken bij de buurvrouw in de cantina.
quote:nee,integendeel,hoe langer je blijft hoe beter het is!
Op maandag 21 juli 2003 21:33 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
quote:
Ja, ik vertrek morgen. Ik had niet gedacht dat ik nog online zou komen vandaag. Moet ik weg of zo?
U moogt blijven!
quote:Alle ex-meetingers van de efteling zijn natuurlijk helemaal welkom hier
quote:Dan viel het in een middelgrote brabantse stad nog wel mee blijkbaar
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef zwijntje het volgende:Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
Ondanks [of dankzij?] dat ben ik veel milder tegenover religies dan veel mensen in mijn omgeving, merk ik. Dat intense anti-gevoel ervaar ik niet, ik denk zelfs dat sommige aspecten van het geloof het misschien wel waard zijn behouden te blijven...
[Dit bericht is gewijzigd door inspiral op 21-07-2003 21:41]
quote:tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
Op maandag 21 juli 2003 21:34 schreef heijx het volgende:[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
U moogt blijven!
On topic:
-respect voor de mening van een ander, ook al ben je het er compleet niet mee eens.
-goeie school gehad, de onze liep een beetje achter, dus was de Mammoetwet nog niet ingevoerd. Resultaat: ik kan hoofdrekenen, werkwoorden correct vervoegen, spellen, ik ken de weg op de kaart, en ik ken mijn geschiedenis (nou ja.. ongeveer )
-en het grootste compliment (nou ja, voor mij dan) kreeg ik van een Indische ex-collega: Ik gedraag me zo correct naar anderen (vooral ouderen) dat ik wel een Indier zou kunnen zijn. Zo zeg ik bijvoorbeeld bijna altijd U (met een hoofdletter ja!) tegen jou
En toch schijn ik soms net een mens te zijn....
quote:Heeej Zwijntje
virtueele hug geeft
quote:mensch,durf te leven!
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef RonaldV het volgende:
* heeft nog een degelijk Compaq klavier uit 1990 liggen, die je met bokshandschoenen aan moet gebruiken om de knoppen in te drukkenOn topic:
-respect voor de mening van een ander, ook al ben je het er compleet niet mee eens.
-goeie school gehad, de onze liep een beetje achter, dus was de Mammoetwet nog niet ingevoerd. Resultaat: ik kan hoofdrekenen, werkwoorden correct vervoegen, spellen, ik ken de weg op de kaart, en ik ken mijn geschiedenis (nou ja.. ongeveer)
-en het grootste compliment (nou ja, voor mij dan) kreeg ik van een Indische ex-collega: Ik gedraag me zo correct naar anderen (vooral ouderen) dat ik wel een Indier zou kunnen zijn. Zo zeg ik bijvoorbeeld bijna altijd U (met een hoofdletter ja!) tegen jouEn toch schijn ik soms net een mens te zijn....
quote:1. CPUfan verwijderd
Op maandag 21 juli 2003 21:36 schreef fotoloog het volgende:[..]
tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
die van mij begint nu wel kuren te vertonen!
quote:Was het niet:
Op maandag 21 juli 2003 21:41 schreef fotoloog het volgende:[..]
mensch,durf te leven!
quote:IBM Ramplanque uit 1985. Elk jaar wip ik de toetsen en de kapjes er af en gaan die in een linnen zak in de wasmasjien. Rest van het bord stofzuigen en hij kan weer een jaar mee. Goddelijk bord, op een beurs twee van gekocht, de eerste voor een tientje en de tweede voor een riks.
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef RonaldV het volgende:
* heeft nog een degelijk Compaq klavier uit 1990 liggen, die je met bokshandschoenen aan moet gebruiken om de knoppen in te drukken
Je moet wel tegen de Nederlandsche indeling kunnen.
quote:Oh!! veel plezier meis!....ik had het gemist...
quote:Thermo-electrisch koelblok case-mod
Op maandag 21 juli 2003 21:44 schreef heijx het volgende:[..]
... veel werk
Je vergaat dan wel zelf van de hitte, want die moet ergens blijven natuurlijk
quote:Dien Hollandschen indeeling vind ik dus apert niet tof!
Op maandag 21 juli 2003 21:46 schreef heijx het volgende:[..]
Je moet wel tegen de Nederlandsche indeling kunnen.
quote:Gewoon effe uitzetten en een biertje drinken op je gemakkie dan jezelf uitrekken een tukkie doen op de bank, wakker schrikken en dan je pc weer aanzetten
Op maandag 21 juli 2003 21:36 schreef fotoloog het volgende:[..]
tijg,hoe heb jij je temp van je processor omlaag gekregen?
die van mij begint nu wel kuren te vertonen!
quote:Ik heb ook nog een typemachien...lint is wel uitgedroogd ondertussen, maar ik kan er geen afstand van doen....gekregen voor mijn 12de verjaardag....
Op maandag 21 juli 2003 21:52 schreef RonaldV het volgende:[..]
Dien Hollandschen indeeling vind ik dus apert niet tof!
* doet t wel met een Amerikaansch toetsenbord
quote:?
Op maandag 21 juli 2003 21:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
ik-ga-morgen-wel-even-naar-de-plaatselijke-pcboer...
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:54 schreef pea4fun het volgende:[..]
typemachien...
quote:Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
Op maandag 21 juli 2003 21:55 schreef RonaldV het volgende:[..]
quote:Volgens mij refereerde Fotoloog aan een meer permanente oplossing die minder vetophoping in de buikholte genereert.
Op maandag 21 juli 2003 21:53 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Gewoon effe uitzetten en een biertje drinken op je gemakkie dan jezelf uitrekken een tukkie doen op de bank, wakker schrikken en dan je pc weer aanzetten
![]()
quote:zolang het maar geen vervelende dronken types zijn dan
Op maandag 21 juli 2003 21:56 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
quote:Ow, datte... da's wel errug 20e eeuw hoor!
Op maandag 21 juli 2003 21:56 schreef pea4fun het volgende:[..]
Lol...ja zo'n machien waar types uitkomen...grinnik....uhm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |