Affijn, pro vind ik het eigen keuze aspect, dat werkt hier nog.
Kut is eik dat ik nooit geleerd heb om met geld om te gaan, het was er altijd wel. Ja, ja, eigen schuld, ik weet.
quote:zwaar offtopic,pea wat is het verschil tussen rode en gele tomaten?(behalve de kleur dan)
Op maandag 21 juli 2003 21:05 schreef pea4fun het volgende:[..]
Als je wat over je opvoeding te melden hebt vast wel....
quote:Het ras en de smaak....lol...maar je hoeft er verder niks anders mee te doen. ow en gele blijven minder lang goed.
Op maandag 21 juli 2003 21:08 schreef fotoloog het volgende:[..]
zwaar offtopic,pea wat is het verschil tussen rode en gele tomaten?(behalve de kleur dan)
quote:zit er meer smaak aan de gele?
Op maandag 21 juli 2003 21:09 schreef pea4fun het volgende:[..]
Het ras en de smaak....lol...maar je hoeft er verder niks anders mee te doen. ow en gele blijven minder lang goed.
quote:Sounds familiar
Op maandag 21 juli 2003 21:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Kut is eik dat ik nooit geleerd heb om met geld om te gaan, het was er altijd wel. Ja, ja, eigen schuld, ik weet.
quote:zijn iets zoeter, iets minder tomaat....
Op maandag 21 juli 2003 21:11 schreef fotoloog het volgende:[..]
zit er meer smaak aan de gele?
en nee, dat is me niet bijgebleven van mijn opvoeding...grinnik
quote:Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
Op maandag 21 juli 2003 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
wat ishet nou/9btw mijn toetsenbord isnaar z'n grootje, denkik. spatieen shift doenhet niet meer...0
quote:..en stofzuigen.
Op maandag 21 juli 2003 21:15 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
Which brings me to:
Er werd bij ons nooit echt zwaar geconsumeerd. Iets weggooien werd alleen gedaan als het echt niet gerepareerd kon worden en alle voedsel dat je zelf opschepte (plus uiteraard de minimum quota vastgesteld door moeder) diende te worden opgegeten.
quote:hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
Op z'n kop houden en een paar stevige tikken er tegenaan geven de opgedroogde stukken pizza macaroni rijst chips afgebeten nagels etc eruit laten vallen en voila het werkt weer
quote:Met geld omgaan heb ik met vallen en opstaan geleerd...als je met heel weinig toe moet komen dan gaat dat ook vanzelf....
Op maandag 21 juli 2003 21:07 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Opvoeding, tsja aan de ene kant ruk, aan de andere kant wordt het niet beter.Affijn, pro vind ik het eigen keuze aspect, dat werkt hier nog.
Ik verdiende te jong te veel, vandaar dat ik dat later pas geleerd heb.
quote:lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
Op maandag 21 juli 2003 21:18 schreef Ryan3 het volgende:[..]
hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
quote:Getver man, ik was aan het eten
quote:Ryan3 en een verhaal zonder interpunctie? Ai, dat zal hem zwaar vallen om dat te posten denk ik
Op maandag 21 juli 2003 21:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
* Loesje29 is even naar de MacDo, ijs met caramel halen
quote:tnx,schoonheid!
Op maandag 21 juli 2003 21:15 schreef pea4fun het volgende:[..]
zijn iets zoeter, iets minder tomaat....
en nee, dat is me niet bijgebleven van mijn opvoeding...grinnik
quote:Ik ook ik ook!
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Ryan3 en een verhaal zonder interpunctie? Ai, dat zal hem zwaar vallen om dat te posten denk ik
quote:Ik had dat ook vroeger, een Mac die nèt iets te dichtbij zat.
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:
quote:Ik kan vanaf mijn raam boven het mac tekentje zien....moet alleen wel omrijden want er zit een spoor tussen....hmpf
Op maandag 21 juli 2003 21:22 schreef heijx het volgende:[..]
Ik had dat ook vroeger, een Mac die nèt iets te dichtbij zat.
quote:grapjas,ikbenerdoodongelukkigmee...hijdoethetnuhelemaalnietmeer...
Op maandag 21 juli 2003 21:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
lijktmeleukzoietsoverjejeugdtelezenendanmoetjeervoraleenlangverhaalvanmakenzonderinterpunctie
quote:Ijs.... koud......
Op maandag 21 juli 2003 21:21 schreef Loesje29 het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Shinadul op 21-07-2003 21:34]
quote:Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
Op maandag 21 juli 2003 20:30 schreef pea4fun het volgende:
TS begint?Wat er duidelijk niet is overgebleven is iedere zondag naar de kerk...Ik ben een heiden geworden in de breedste zin van het woord...Ik zondig wat af....
Ondanks [of dankzij?] dat ben ik veel milder tegenover religies dan veel mensen in mijn omgeving, merk ik. Dat intense anti-gevoel ervaar ik niet, ik denk zelfs dat sommige aspecten van het geloof het misschien wel waard zijn behouden te blijven...
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:27 schreef Shinadul het volgende:[..]
Ijs.... koud......
quote:Dan zit er niets anders op: Sig aanpassen met uitleg, voorlopig-even-min-tekens-tussen-de-woorden-plaatsen-en-morgen-een-nieuw-manuaal-gaan-uitzoeken.
Op maandag 21 juli 2003 21:26 schreef Ryan3 het volgende:[..]
grapjas,ikbenerdoodongelukkigmee...hijdoethetnuhelemaalnietmeer...
quote:was jij niet weg tot augustus?
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef zwijntje het volgende:[..]
Ik ben juist niet katholiek / religieus opgevoed, en was daarmee een behoorlijke uitzondering in mijn omgeving. Zo was ik de eerste op mijn lagere school die niet gedoopt was [Brabants platteland eh?], een gegeven waar door sommigen [leraren!] zeer argwanend tegenaan werd gekeken. [Ik had nog een werkende moeder ook, dat kon eigenlijk ook niet. Ik moest wel een ontaard kind zijn, volgens sommigen]
Ondanks [of dankzij?] dat ben ik veel milder tegenover religies dan veel mensen in mijn omgeving, merk ik. Dat intense anti-gevoel ervaar ik niet, ik denk zelfs dat sommige aspecten van het geloof het misschien wel waard zijn behouden te blijven...
quote:surf naar de buyerszone van tweakers.bla en zoek een nieuwe, toesenborden kosten niet zo veel.
Op maandag 21 juli 2003 21:18 schreef Ryan3 het volgende:[..]
hebikalgedaanennunogeensmaarhelptdusniet...
ps heb je geen reserve liggen ?
quote:goeie-tip-die-streepjes-er-tussen.
Op maandag 21 juli 2003 21:28 schreef heijx het volgende:[..]
Dan zit er niets anders op: Sig aanpassen met uitleg, voorlopig-even-min-tekens-tussen-de-woorden-plaatsen-en-morgen-een-nieuw-manuaal-gaan-uitzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |