Was niet duur, 2,72 euro voor 12 slakken (110g).
Zien er mooi uit, mooie bruin/witte schelpjes, een slag groter dan hollandse huisjesslakken.
Heb er veel zin in, maar ik weet niet hoe ik ze moet eten.
Weet iemand hoe je het vlees uit die huisjes pulkt/hoort te pulken?
Succes!
Gewoon met een slakkentang, of een beetje poeren met je vork
Je hebt er idd special tangetjes voor, en lange puntige vorkjes. Maar met een beetje gedoe en een gebaksvorkje moet het ook wel lukken.
Smakelijk!
quote:Lekker als je daarna je vriendin gaat tongen
Op maandag 21 juli 2003 19:37 schreef Jarno het volgende:
Mjam. Slakken!.
Je hebt er idd special tangetjes voor, en lange puntige vorkjes. Maar met een beetje gedoe en een gebaksvorkje moet het ook wel lukken.
Smakelijk!
quote:Want?
Op maandag 21 juli 2003 19:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Lekker als je daarna je vriendin gaat tongen
quote:k kan me voorstellen dat het heel ranzig is voor diegene die geen slak heeft gehad
Op maandag 21 juli 2003 19:42 schreef Jarno het volgende:[..]
Want?
quote:Oh? Zoals gezegd zijn slakken erg neutraal van smaak, de kruidenboter geeft de meeste smaak eraan. Vele malen minder erg dan het gemiddelde broodje shoarma ofzo hoor.
Op maandag 21 juli 2003 19:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
k kan me voorstellen dat het heel ranzig is voor diegene die geen slak heeft gehad
Aanschaffen kan altijd nog.
quote:Die proeft hoogstens de knoflookboter waar ze lekker in gebakken zijn.
Op maandag 21 juli 2003 19:46 schreef pro_jeex het volgende:[..]
k kan me voorstellen dat het heel ranzig is voor diegene die geen slak heeft gehad
En verder heb ik dit topic even opgeschoond van de onzinreacties.
Je zou ze ook met een heel smal vorkje eruit kunnen trekken btw, als je het juiste 'gereedschap' niet hebt.
Wel heb ik goed kunnen zien hoe je de slakken eruit 'pulkt' met een speciaal slakkenbestek
quote:bestel dan gewoon 'n pannenkoek, drol
Op maandag 21 juli 2003 19:57 schreef -moi- het volgende:
vork erin proppen, trekken, snel slak in roomboter gooien, en kauwen maar...en dan vooral snel slikken...dan merk je er bijna niks van....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |