Een jaar geleden heb ik een redelijk zwaar ongeval gehad.Na herstel ben ik erg veel aangekomen in gewicht.
Ik wil de draad terug opnemen maar ik zou graag met vetverbranders willen werken .
Mijn vraag is eigenlijk, welke merk vetverbranders zijn niet gevaarlijk en werken degelijk en snel - welke fatburners worden in combinatie met intensief sporten genomen ?
eventuele antwoorden zijn welkom of mail me even ,..
robbyverheijen@hotmail.com
Robby
Wat ik altijd gebruikte is "Fat and Burn"... dat is een middel dat je lichaam aan het werk zet. Je moet echter wel gezond zijn en geen hartproblemen hebben. Want het is net alsof je aan het joggen bent terwijl je toch echt op je stoel zit... je hartritme wordt iets sneller waarschijnlijk en je hele lichaam begint te sneller te werken. Het is niet gevaarlijk en klinkt enger dan dat het is. 1 pilletje per dag sochtends en je valt rap af
succes
quote:geen... is een van de grootste kwakzalverijen die er bestaat en vaak (!) nog gevaarlijk ook, net als het nemen van hormoonpreparaten om "spieren te kweken".
Op maandag 21 juli 2003 18:28 schreef RobertAngel het volgende:Mijn vraag is eigenlijk, welke merk vetverbranders zijn niet gevaarlijk en werken degelijk en snel - welke fatburners worden in combinatie met intensief sporten genomen ?
beste is een goed dieet volgen (diverse sites handelen daarover en nee geen Montignac shit
) (vraag het je diėtist(e) (die bemoeit zich doorgaans met langdurige revalidaties) en veel sporten inderdaad, maar wel geleidelijk opbouwen anders zit je dadelijk vanwege overbelastingsklachten weer in je stoel voor lange tijd.
quote:^^ ik vind ook dat je wel erg moet oppassen. Vaak kan je snel aan echte rotzooi komen. Wees echt zeker wat je koopt en laat je eerst goed adviseren. Veel van die zooi is gevaarlijk, maar zeker niet alles en voor iedereen... Wat je natuurlijk als beste kan doen is wat ik ook gedaan heb, veel water drinken en gewoon goeie dingen eten als fruit, sla en crackers... probeer dit en je valt dan nog het snelst af.. ik had die fat and burn toch gebruikt omdat ik zo snel mogelijk wou afvallen voor de zomer, maar dat is niet gezond en ook geen aanrader...
Op maandag 21 juli 2003 18:35 schreef dr.dunno het volgende:[..]
geen... is een van de grootste kwakzalverijen die er bestaat en vaak (!) nog gevaarlijk ook, net als het nemen van hormoonpreparaten om "spieren te kweken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |