Dit zijn de PTA Photoshop wedstrijden voor auto's. het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost, en iedereen mag hem soepen. je mag er eentje mee laten doen aan het stemmen ,en je kan maar 1x op jouw naam stemmen. er zijn een paar kleine regels.
- je moet de auto, die is weergegeven soepen, en niet een compleet andere auto er in soepen
- je mag niet een andere auto alvast posten en zeggen ik begin hier alvast aan ik stop met deze.
- je moet er lol in hebben.
- iedere 2 dagen wordt er een nieuwe auto gepost (als het blijft lopen)
- de soep moet je eigen werk zijn, dus niet van je broer die ook vaak soept en je stieken overal bij helpt
- Als de foto kleiner is als deze vrij grote, mag je hem niet groter maken als het origineel. kleiner mag wel.
- probeer voor je zelf en anderen plagiaat te voorkomen! blijf dus origineel!
-Winnaar kiest een nieuwe auto uit
als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorial gebruiken: http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html
of
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
of
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=9&categories=Picture+Tuning
* alle inzendingen moeten worden geresized tot 800x600
* een ronde loopt twee dagen tot 15.00 uur. Dan kan er worden gestemd tot 21.00 uur, waarna een nieuwe auto wordt gekozen door de winnaar
Hier dus verder
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 21-07-2003 15:36]
quote:Ik twijfel nog tussen die van worm en die van mijzelf.....
Op maandag 21 juli 2003 15:20 schreef Blackula het volgende:
Ok... eerlijk ... wie stemmen er allemaal op zichzelf?
Heb zelf op jwstoop gestemd
PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 5
offtopic: ik heb de discussie even gelezen over mijn verdachte winst in een vorige ronde, maar ik heb geen link via msn oid verspreidt. Hoe ik wel kan hebben gewonnen geen idee, maar das een ander verhaal.
quote:Krijg nog geld van je
Op maandag 21 juli 2003 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
[offtopic: ik heb de discussie even gelezen over mijn verdachte winst in een vorige ronde, maar ik heb geen link via msn oid verspreidt.Hoe ik wel kan hebben gewonnen geen idee, maar das een ander verhaal.
![]()
quote:Ik heb uiteindelijk toch de meeste stemmen gekregen
Op maandag 21 juli 2003 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
Hier een linkje naar de pollpagina.PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 5
offtopic: ik heb de discussie even gelezen over mijn verdachte winst in een vorige ronde, maar ik heb geen link via msn oid verspreidt.
Hoe ik wel kan hebben gewonnen geen idee, maar das een ander verhaal.
![]()
Mijn stem dus naar Worm.
quote:Jij maakt het steeds gekker zeg! Eerst vind je dat je niet op jezelf mag stemmen en nu dit.
Op maandag 21 juli 2003 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz heeft niet gestemd.
Ik vind dat je als deelnemer uberhaupt niet moet stemmen
Op zich is op jezelf stemmen nieteens zo gek, je maakt toch de auto zoals jijzelf um het mooist vindt. En anders kies je gewoon de mooiste. Wij moeten juist stemmen vind ik.
quote:Vind ik dus ook... wel zo eerlijk.
Op maandag 21 juli 2003 18:36 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz heeft niet gestemd.
Ik vind dat je als deelnemer uberhaupt niet moet stemmen
http://members.lycos.nl/quility/IMAG0001.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0001.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0002.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0003.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0004.jpg
(kwaliteit is wat minder door het slechte weer hier in Duitsland )
Maar omdat ik dus zelf niet kan Photoshoppen zou ik willen vragen of 'jullie' er wat moois van zouden kunnen maken?!
quote:Photoshop Auto's Deel 3 hier ff posten, en hij wordt mischien wel gesoept! succes!
Op maandag 21 juli 2003 19:25 schreef quility het volgende:
Ik weet niet of dit mag, maar hier een aantal foto's van mijn autohttp://members.lycos.nl/quility/IMAG0001.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0001.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0002.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0003.jpg
http://members.lycos.nl/quility/Auto/IMAG0004.jpg
(kwaliteit is wat minder door het slechte weer hier in Duitsland)
Maar omdat ik dus zelf niet kan Photoshoppen zou ik willen vragen of 'jullie' er wat moois van zouden kunnen maken?!
quote:Gedaan
Op maandag 21 juli 2003 19:29 schreef Ultimora het volgende:[..]
Photoshop Auto's Deel 3 hier ff posten, en hij wordt mischien wel gesoept! succes!
quote:Heej, ik heb nog een stem! I win I win I win.
Op maandag 21 juli 2003 21:03 schreef worm het volgende:
spannend hoor.. en als de eindstand zo blijft?
Als er nog iemand suggesties heeft voor de volgende ronde, post ze ff in het suggesties topic.
(zal ik stiekem op mezelf stemmen thuis, ander ip dan op m'n werk? ah nee, toch maar niet.. )
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Als er nog iemand suggesties heeft voor de volgende ronde, post ze ff in het suggesties topic.
Maar wat wordt de volgende??
Hoop dat ik weer wat meer tijd heb morgen en overmorgen...
Owja, Mr.T-rex...gefeliciteerd
quote:Ben aan het zoeken...
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef SiNz het volgende:Maar wat wordt de volgende??
Hoop dat ik weer wat meer tijd heb morgen en overmorgen...
quote:Leek me ook wel een goed idee, dus dit is de volgende:
Op maandag 21 juli 2003 21:40 schreef Ultimora het volgende:
ooh yeah de PASSAT!!!!!!!!! ik wil es zien hoe ik mijn vaders auto kan verprutsen! (en de rest!)
Weet alleen niet of ik weer tijd heb.
Nog een idee: misschien kunnen we een keer een opdracht met het plaatje meegeven ofzo. Kijken wat de reacties hierop zijn
quote:volgens mij ben je verdwaald
Op maandag 21 juli 2003 23:43 schreef twijfel het volgende:
Hoi, ik ben zelf ook eens begonnen met het modden van een auto en t bevalt me best goed. Ik heb een Auston Martin gemod.Hier het orgineel:
[afbeelding]
Hier de mod:
[afbeelding]dit is m'n eerste creatie ever.. so plz zeg maar wat jullie er van vinden.
Ps: de velgen zijn eigenlijk gemodde pc koelers whehe
quote:inderdaad, hier moet je de opgave soepen (de passat)
Op maandag 21 juli 2003 23:47 schreef MewBie het volgende:[..]
volgens mij ben je verdwaald
Photoshop Auto's Deel 3 had ie in gemoeten
Ik kijk wel of ik deze ronde mee doe, eerst nog even een artikel soepen voor het fok!-magazine
quote:Opzich een heel leuk idee, ik vraag me alleen af of de creaties dan niet heel erg op elkaar gaan lijken.
Op maandag 21 juli 2003 21:51 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nog een idee: misschien kunnen we een keer een opdracht met het plaatje meegeven ofzo. Kijken wat de reacties hierop zijn
quote:Misschien, maar omdat je vast zit aan een aantal voorwaarden moet je daar zo creatief mogelijk mee om gaan om toch de wedstrijd te kunnen winnen.. Dus misschien kun je op deze manier iets echt uitdiepen.. Ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee..
Op dinsdag 22 juli 2003 08:07 schreef FraGGo het volgende:[..]
Opzich een heel leuk idee, ik vraag me alleen af of de creaties dan niet heel erg op elkaar gaan lijken.
quote:Inderdaad, maar dan niet bij elke soep. Ik vind het juist zo leuk dat er zoveel verschillen zijn in de inzendingen.
Op dinsdag 22 juli 2003 09:22 schreef worm het volgende:[..]
Misschien, maar omdat je vast zit aan een aantal voorwaarden moet je daar zo creatief mogelijk mee om gaan om toch de wedstrijd te kunnen winnen.. Dus misschien kun je op deze manier iets echt uitdiepen.. Ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee..
quote:Als je mee wil doen aan de poll, moet je de foto downsizen naar 800x600.
Op dinsdag 22 juli 2003 01:33 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Mijn inzending
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 22-07-2003 11:28]
quote:Goed plan
Op dinsdag 22 juli 2003 10:02 schreef SiNz het volgende:[..]
Inderdaad, maar dan niet bij elke soep. Ik vind het juist zo leuk dat er zoveel verschillen zijn in de inzendingen.
Misschien dan een idee om om de soep een opdracht mee te geven. De ene keer helemaal eigen inspiratie, de keer daarna met wat opdrachten. Dat houdt het wel leuk...
[..]
Nou, ik zal ook eens een keer vertellen wat ik er allemaal aan gedaan heb (als ik het me nog allemaal goed herinner):
- Complete bodykit: Voorbumper, skirts, achterbumper en spoiler (niet allemaal van 1 auto btw).
- Andere wielen
- Andere kleur
- Ramen getint
- Deurklinken weg
- Ruitenwissers weg
- Dakrails weg
- Daklijn ietsiepietsies aangepast (niet echt goed te zien, zonde van me tijd...maar ja helaas)
- Achterlicht lichter gemaakt
- Ramen getint
- Duidelijke achterklep gemaakt door een rand te maken en daarmee dus ook het achterste raampje aangepast.
- Raamrails tussen de 2 zijramen weggehaald en vervangen door slechts 1 lijntje (want ja, de deuren moeten wel open kunnen )
- En de finishing-touch....een (imho) coole decal op de zijkant.
Zo....
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 22-07-2003 19:25]
is na een tijdje met paint(!) werken dit geworden:
Aangezien ik geen photoshop heb ben ik maar eens met paint aan de gang gegaan, alleen de kleuren heb ik met psp veranderd. 1ste keer dat ik zo'n ding maak..
Mijn versie:
(De vergroting ziet er stukken scherper uit)
Veranderingen
- McLaren kleuren
- McLaren stickers
- Michelin formule 1 banden
- Formule 1 voorvleugel
- Achtervleugeltje
- Verduisterde ramen
- Schumacher erin gezet
[Dit bericht is gewijzigd door FraGGo op 22-07-2003 17:25]
No messing around with this car, man!
- edit -
Nog effe de aanpassingen:
- Verlaagd en licht naar voren gekanteld
- Neus van Accord Concept gepakt
- Dak, ramen en spiegels van Astra OPC Xtreme gechopped
- Wielen ook van Accord (kleur aangepast)
- Twee deurs (Coupé) van gemaakt
- Achterbumper met diffuser
- Kleur achterlichten en bumperstrip donker gemaakt
- Skirt van een Toyota Supra geslepen en hier op geplakt
- Algehele kleur aangepast
- W12je ingebouwd
- Naampje erbij
[Dit bericht is gewijzigd door Blackula op 22-07-2003 23:44]
quote:Mooi gedaan man, gaaf id ook, zou nog wel eens een van de mooiere VW's zijn ook.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:10 schreef Blackula het volgende:
En mijn inzending.No messing around with this car, man!
quote:kang leve de opel Coupé en de Accord
Op dinsdag 22 juli 2003 17:10 schreef Blackula het volgende:
En mijn inzending.No messing around with this car, man!
quote:Hmmm en een of andere Toyota Supra (skirt)
Op dinsdag 22 juli 2003 17:21 schreef Ultimora het volgende:[..]
kang leve de opel Coupé en de Accord
(ik wou die velgen eerst ook, maar besloot voor stijl te kiezen
btw: Kan een moderator de plaatjes weghalen die niet bij de soepstrijd horen? Ik geloof dat ze ook allemaal al in andere topics staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Blackula op 22-07-2003 17:24]
quote:Eigenlijk zou je de beugels achterin je bak, moeten laten dorlopen op he dak als dakreling.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:24 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Wanneer eindigt deze ronde ?
quote:Als het goed is morgen om 15:00 uur
Op dinsdag 22 juli 2003 17:24 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Wanneer eindigt deze ronde ?
*trots*
ff zeggen wat ik heb gedaan...
skibox op gezocht.. en er op gezet (viel dus echt niet mee om dr überhaubt eentje te vinden)
dakrails in de prullenbak, evenals, de pinkers, deurklinken, ruitenwissers en antenne. om het allemaal zo clean mogelijk te maken
spoilertje gebouwd.
daklijn verranderd, naar de huidige trend, zegmaar "sportwagon"
chroom getweaked
raamlijn doorgetrokken (niet door de plee)
ramen getint, achter 2x zoveel als voor, (anders zal het illegaal zijn, niet?)
achterlichten voor de gein eens gelaten zoals het was
bovenkant een andere tint gegeven
velgen van een Bentley Continental GT gejat en er natuurlijk op gezet.. (Detail, het reservewiel is ook van die zelfde bentley Continental GT, en dat koste me zeer veel tijd en moeite om er in te soepen)
natuurljik een rot eind verlaagd, en onzichtbare luchtvering toegevoegd..
complete interieur volgepropt met TV's Subwoofers DVD navi, PS2 en de hele mikmak, maar dat kan je helaas niet zien (echt mooi geworden hoor )
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 22-07-2003 18:43]
Het valt me op dat veel mensen de daklijn hebben aangepast, dit heb ik ook als eerste gedaan toen ik gisteren begon te soepen. Great minds think alike dus
LUC: gaaf hoe je die PS2 met tv in het dashboard hebt verwerkt! Had ik zelf niet beter kunnen verzinnen!
quote:Ehhh... mag ik ook 2 keer op je stemmen?
Op dinsdag 22 juli 2003 22:29 schreef worm het volgende:
Zo. El est fini! Mocht defensie ooit behoefte krijgen aan een ruime gezinswagen met genoeg vuurkracht voor een klein zuid-amerikaans leger, ik presenteer u:
![]()
knip
Wel bizarre vooruitgangen die je boekt
quote:Deze gaat het winnen, absoluut... Origanilteit, werk ingestoken etc
Zo. El est fini! Mocht defensie ooit behoefte krijgen aan een ruime gezinswagen met genoeg vuurkracht voor een klein zuid-amerikaans leger, ik presenteer u:
![]()
LUC: gaaf hoe je die PS2 met tv in het dashboard hebt verwerkt! Had ik zelf niet beter kunnen verzinnen!
quote:
quote:Ahhhhhh kommop. Oefening baart kunst, niet geschoten altijd mis, nee heb je ja kun je krijgen, de appel schudt de boom niet ver...
Op dinsdag 22 juli 2003 23:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
![]()
Ik denk dat ik die van mij maar niet meer post. Hier kan ik niet tegen op
![]()
Nu wil ik 'm zien ook!
origineel:
mijn soep:
Ik ben zoals jullie zien bij BMW gaan shoppen
Verder ben ik nog in de Subaru (sort of) en de Honda garage geweest
quote:Het was maar een grapje hoor
Op dinsdag 22 juli 2003 23:12 schreef Blackula het volgende:[..]
Ahhhhhh kommop. Oefening baart kunst, niet geschoten altijd mis, nee heb je ja kun je krijgen, de appel schudt de boom niet ver...
Nu wil ik 'm zien ook!
quote:sorry, ff miereneuken
Op dinsdag 22 juli 2003 23:02 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Deze gaat het winnen, absoluut... Origanilteit, werk ingestoken etc
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:14 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Het was maar een grapje hoor
Dat was volgens mij de opdracht namelijk....
quote:Helemaal mee eens.
Op woensdag 23 juli 2003 00:10 schreef SiNz het volgende:
Waarom maken mensen van een station toch weer een coupé?? Snap ik niet...dan (vind ik) is heel het effect weg van een keer een stationbak soepen.
Je moest juist de stationbak vet maken, niet alsnog weer een coupé ervan maken imho.Dat was volgens mij de opdracht namelijk....
quote:Er was geen opdracht, nog niet tenminste
Waarom maken mensen van een station toch weer een coupé?? Snap ik niet...dan (vind ik) is heel het effect weg van een keer een stationbak soepen.
Je moest juist de stationbak vet maken, niet alsnog weer een coupé ervan maken imho.Dat was volgens mij de opdracht namelijk....
quote:Ik zoek wel altijd naar de net even andere aanpak van het shoppen.. Ik had erg geluk met de rupsbanden bij deze, echt heeeeeel veel plaatjes van tanks bekeken..
Op dinsdag 22 juli 2003 23:00 schreef Blackula het volgende:[..]
Ehhh... mag ik ook 2 keer op je stemmen?
HE-LE-MAAL GAAF!Wel bizarre vooruitgangen die je boekt
quote:Idd. En hoe mooi ze ook zijn, ik vind het kopieren van een complete neus en of daklijn niet echt leuk tunen.
quote:Wat een gezeik allemaal. Maak dan duidelijkere regels. En hoe vaak wordt er geen cabrio gesoept? En de complete bodem vervangen door een tank valt wel binnen het "normale soepen van een auto"?
Op woensdag 23 juli 2003 09:23 schreef Kreator het volgende:[..]
Idd. En hoe mooi ze ook zijn, ik vind het kopieren van een complete neus en of daklijn niet echt leuk tunen.
Doe het nog steeds voor m'n lol hoor
quote:Wil jij ff op de vorige pagina (2) ff die onzinnige soeps weghalen!?! Ze irriteren me een beetje
Op woensdag 23 juli 2003 09:23 schreef Kreator het volgende:[..]
Idd. En hoe mooi ze ook zijn, ik vind het kopieren van een complete neus en of daklijn niet echt leuk tunen.
quote:In de regels (1e punt) staat:
Op woensdag 23 juli 2003 10:31 schreef Blackula het volgende:[..]
Wat een gezeik allemaal. Maak dan duidelijkere regels. En hoe vaak wordt er geen cabrio gesoept? En de complete bodem vervangen door een tank valt wel binnen het "normale soepen van een auto"?
Alleen de kont behouden en voor de rest bijna een complete auto erinzetten valt hier ook wel onder
quote:hohohoho...lees de openingspost. Verder mag je doen wat je wil!
Op woensdag 23 juli 2003 10:31 schreef Blackula het volgende:[..]
Wat een gezeik allemaal. Maak dan duidelijkere regels. En hoe vaak wordt er geen cabrio gesoept? En de complete bodem vervangen door een tank valt wel binnen het "normale soepen van een auto"?
quote:Ja.. en daar weer een paar regels onder staat de alom geprezen tutorial (http://www.tuned-belgium.com/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=9&categories=Picture+Tuning)
Op woensdag 23 juli 2003 10:45 schreef SiNz het volgende:[..]
knip
[..]In de regels (1e punt) staat:
- je moet de auto, die is weergegeven soepen, en niet een compleet andere auto er in soepenAlleen de kont behouden en voor de rest bijna een complete auto erinzetten valt hier ook wel onder
met daarin:
· Les 11 : Bumpers en dergelijke plaatsen
Ik behandel hier misschien wel het moelijkste uit de wereld van het Picture tunen!
Bijna alles is mogelijk maar vergeet niet dat je daar een bepaalde kijk voor nodig hebt!
Door veel oefenen bereik je een heel veel. Experimenteer eens met verschillende soorten auto's met verschillende perspectieven!
Denk nou niet, 'die spoilerset heb ik al', maar zorg ervoor dat je de spoilerset in diverse perspectieven hebt.
De ene foto is van onderen genomen (kikvorsperspectief) en de ander mischien van boven (vogelvlucht perspectief) De kunst is om goed te kijken naar het perspectief anders krijg je het geheel nooit kloppend!
Dit maakt het picture tunen moeilijk! Hier heb je kijk voor nodig en een bepaald gevoel.
Na lang zoeken vond ik bij deze Audi een geweldige kit met een basis perspectief die overeenkomt met die van de Audi.
Dan kan het feest geginnen!
Bij het maken van deze les ben ik ervan uitgegaan dat de basiskennis Photoshop aanwezig is omdat dit de moeilijkste les is moeten de vorige lessen wel begrepen worden.
ndus... ik vind het nog steeds soepen... bekijk ook even goed en aandachtig het plaatje dat ze als voorbeeld geven
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:45 schreef SiNz het volgende:[..]
Wil jij ff op de vorige pagina (2) ff die onzinnige soeps weghalen!?! Ze irriteren me een beetje
[..]
quote:Ja, een bodykit is oke....geen complete daklijn met ramen en deuren!!
Op woensdag 23 juli 2003 10:53 schreef Blackula het volgende:*knip*
quote:dank
Op woensdag 23 juli 2003 11:05 schreef Kreator het volgende:[..]
.
quote:Ik probeer gewoon elke soep weer iets nieuw te proberen en deze keer kwam ik een mooie daklijn tegen. Maargoed als hier zo'n heisa om wordt gemaakt dan post ik wel een andere. Dan vind ik trouwens de soep van worm ook niet aan de "regels" voldoen, maargoed
Op woensdag 23 juli 2003 11:12 schreef SiNz het volgende:Ja, een bodykit is oke....geen complete daklijn met ramen en deuren!!
quote:Ho ho! het is zowieso subjectief wat wel en niet mag.. Van deze stationwagen een coupe maken gaat mij ook wat te ver, maar als ik dat vergelijk met wat ik gedaan heb dan zit dat ongeveer in dezelfde categorie. Al is die van mij (voor de autokenner, ik dus niet
Op woensdag 23 juli 2003 12:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Ik probeer gewoon elke soep weer iets nieuw te proberen en deze keer kwam ik een mooie daklijn tegen. Maargoed als hier zo'n heisa om wordt gemaakt dan post ik wel een andere. Dan vind ik trouwens de soep van worm ook niet aan de "regels" voldoen, maargoed
Wat mij betreft gaan we niet zulke regels invoeren, want dan moet er ook weer iemand zijn die zegt "dat mag wel" en "dat mag niet". Laten we het gewoon bij de maker van het plaatje neerleggen..
quote:Daar zie ik nog de Passat zelf in terug (ramen, daklijn, neus, kont enz).
Op woensdag 23 juli 2003 12:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Ik probeer gewoon elke soep weer iets nieuw te proberen en deze keer kwam ik een mooie daklijn tegen. Maargoed als hier zo'n heisa om wordt gemaakt dan post ik wel een andere. Dan vind ik trouwens de soep van worm ook niet aan de "regels" voldoen, maargoed
Moeten toch even gaan nadenken wat we nou willen. Een auto tunen of een auto compleet veranderen.
Misschien dit toch per foto meegeven. Dat de opdracht is om de auto te tunen, of een ander model ervan maken (mag de poster van de nieuwe auto natuurlijk wel zelf weten welke ie kiest). Dan houden we een lijn en kan je wat beter vergelijken welke auto het best gedaan is.
Idee???
quote:Omdat er nu zulke grote verschillen zijn, dat een getunde Passat 0,0 kans maakt tov compleet andere (zoals de coupé's). Dan is er zogenaamd niet zoveel tijd in gestoken. En ik zelf ben er een voorstander van dat er van de originele auto ook nog wat terug te zien is.
Op woensdag 23 juli 2003 12:11 schreef worm het volgende:
Als het alleen een auto tunen wordt dan kap ik er mee, want dat vindt ik niet interessant genoeg.. Dan blijf je altijd in de spoilers, velgen en verlagen/hogen zitten, en dat heb ik dan na 1 plaatje wel gezien.. Omdat er (eerlijk) wordt gestemd zal de mooiste/beste toch wel winnen, dus waarom regels invoeren?
quote:Iedereen mag toch zelf weten hoe hij zijn auto wil bewerken? Als dat nou is met simpele dingen zoals andere velgen etc, en de ander wil er wat creatiefs van maken, dan moet hij dat zelf toch weten..
Op woensdag 23 juli 2003 12:08 schreef SiNz het volgende:[..]
Daar zie ik nog de Passat zelf in terug (ramen, daklijn, neus, kont enz).
Maar inderdaad....dit topic ging (ooit) over het tunen van auto's en er een tank van maken is geen tunen meer. Een compleet andere auto ervan maken ook niet.Moeten toch even gaan nadenken wat we nou willen. Een auto tunen of een auto compleet veranderen.
Misschien dit toch per foto meegeven. Dat de opdracht is om de auto te tunen, of een ander model ervan maken (mag de poster van de nieuwe auto natuurlijk wel zelf weten welke ie kiest). Dan houden we een lijn en kan je wat beter vergelijken welke auto het best gedaan is.
Idee???
Het feit dat een aantal mensen die tank mooi vinden, zegt al genoeg, dan is het toch alleen maar mooi dat mensen zulke ideeen uitwerken
quote:Maar daar is dit topic niet voor maar die andere. Dit hier is echt een wedstrijd wie de mooiste getunede wagen maakt
Op woensdag 23 juli 2003 12:21 schreef Dopke het volgende:[..]
Iedereen mag toch zelf weten hoe hij zijn auto wil bewerken? Als dat nou is met simpele dingen zoals andere velgen etc, en de ander wil er wat creatiefs van maken, dan moet hij dat zelf toch weten..
Uiteindelijk gaat het erom dat je wat met photoshop kunt spelen, en niet de auto zo gaat bewerken zoals anderen het willen zien.Het feit dat een aantal mensen die tank mooi vinden, zegt al genoeg, dan is het toch alleen maar mooi dat mensen zulke ideeen uitwerken
quote:suggestie:
Op woensdag 23 juli 2003 12:21 schreef Dopke het volgende:[..]
Iedereen mag toch zelf weten hoe hij zijn auto wil bewerken? Als dat nou is met simpele dingen zoals andere velgen etc, en de ander wil er wat creatiefs van maken, dan moet hij dat zelf toch weten..
Uiteindelijk gaat het erom dat je wat met photoshop kunt spelen, en niet de auto zo gaat bewerken zoals anderen het willen zien.Het feit dat een aantal mensen die tank mooi vinden, zegt al genoeg, dan is het toch alleen maar mooi dat mensen zulke ideeen uitwerken
quote:Dank u, iemand die het begrijpt!!
Op woensdag 23 juli 2003 12:23 schreef jacco het volgende:[..]
Maar daar is dit topic niet voor maar die andere. Dit hier is echt een wedstrijd wie de mooiste getunede wagen maakt
quote:of oplet en de regels leest
Op woensdag 23 juli 2003 12:25 schreef SiNz het volgende:[..]
Dank u, iemand die het begrijpt!!
Ff een domme vraag hoor, maar wat is de definitie van tunen?
schaduw is weg
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 23-07-2003 13:52]
quote:Goed zo~ zo hoort het ook! Nog ff een tip: de schaduw ff een stukkie naar beneden halen, want nu gaan je banden over de schaduw heen, en dat kan helemaal niet!
Op woensdag 23 juli 2003 13:18 schreef Steve-O het volgende:
Mijn inzending
[afbeelding]
Zal me me kont roesten als ik gezeur krijg over dat ie teveel verandert is
Ik vind hem Mooi .
hahahahaha!! dat is ook een oplossing natuurlijk!!
[Dit bericht is gewijzigd door worm op 23-07-2003 13:34]
quote:Hier zie ik dus wel gewoon de Passat nog in terug. Leuk gedaan!
Op woensdag 23 juli 2003 13:18 schreef Steve-O het volgende:
Mijn inzending
[afbeelding]
Zal me me kont roesten als ik gezeur krijg over dat ie teveel verandert is
Ik vind hem Mooi .
Wel mooi gedaan Steve-O
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 23-07-2003 13:56]
quote:Het dak is van een passat
Op woensdag 23 juli 2003 13:54 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hier zie ik dus geen passat meer in terug, maar mij boeit dat sowieso niet
quote:Ja, maar dat kan net zo goed van Audi zelf zijn
Op woensdag 23 juli 2003 13:55 schreef Steve-O het volgende:[..]
Het dak is van een passat
Nou ja, laat ook allemaal maar....heb er geen zin meer in.
Ik laat het hierbij.
quote:We bedenken vanavond wel bij de nieuwe opgave hoe we dit oplossen, ok?
Op woensdag 23 juli 2003 13:58 schreef SiNz het volgende:
De opzet van dit topic wordt absoluut niet meer begrepen (gelukkig nog wel redelijk door degenen die er vanaf deel 1 bij zijn). Het gaat een beetje de verkeerde kant op...Nou ja, laat ook allemaal maar....heb er geen zin meer in.
Ik laat het hierbij.
Hier verder met discussie .........
quote:In PhotoPaint:
Op woensdag 23 juli 2003 12:18 schreef Steve-O het volgende:
ff een vraag hoe ken ik meerdere layers tegelijk selecteren
Docker "Objects" openen (Bij Menubalk » Window » Docker)
Dan krijg je rechts een overzicht van al je objecten (layers)
Hier kan je met SHIFT (bereik) of met CTRL (individueel) selecteren
Rechtermuisknop geeft verschillende opties
En verders: Screw you guys... I'm geuing heume! Ik ga wel verder bij TB.
quote:komt wel goed
Op woensdag 23 juli 2003 17:57 schreef bob-de-bouwer het volgende:
Wordt nog niet echt hevig gestemd he
edit: hehe hij staat er pas 15 min
quote:Heb ik afgelopen zondag gezien. En neem maar van mij aan dat je niet zal worden teleurgesteld have fun
Op woensdag 23 juli 2003 18:37 schreef worm het volgende:
Jammer dat ik de uitslag niet kan zien, ga vanavond naar T3.. ben heel erg benieuwd!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb op Steve-O gestemd, die vond ik het mooist
quote:Doorlopend, elke 2 dagen een nieuwe opgave
Op woensdag 23 juli 2003 21:03 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
Hoevaak doen jullie dit? Ik heb geen zin om alle topics door te spitten hiervoor
Maareuh volgende keer doe ik mee hoor, vind het wel melig zooitje eigenlijk
quote:kwilde nog ff iets kwijt over bovenstaande, niet om te mierenneuken of om mijn gelijk te halen, maar gewoon om ff iets duidelijk te maken.
beste SiNz,
1) zoals je in mn post kon lezen ben ik een noob op fotosoepgebied.
2) ik heb er dan misschien een coupé van gemaakt, tis iig wel een coupé met een behoorlijk grote laadruimte dacht ik zo.
3) er stond nergens een voorwaarde dat de stationwagon behouden moest blijven, ik heb er dus gewoon mijn eigen ding van gemaakt.
uch ik heb gesproken no hard feelings verder hoor.
quote:er is hier een topic voor
Op woensdag 23 juli 2003 21:44 schreef barf het volgende:[..]
kwilde nog ff iets kwijt over bovenstaande, niet om te mierenneuken of om mijn gelijk te halen, maar gewoon om ff iets duidelijk te maken.
beste SiNz,
1) zoals je in mn post kon lezen ben ik een noob op fotosoepgebied.
2) ik heb er dan misschien een coupé van gemaakt, tis iig wel een coupé met een behoorlijk grote laadruimte dacht ik zo.
3) er stond nergens een voorwaarde dat de stationwagon behouden moest blijven, ik heb er dus gewoon mijn eigen ding van gemaakt.uch ik heb gesproken
no hard feelings verder hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 23-07-2003 22:15]
quote:Heb je gelijk in, ff vergeten. Dan post de nummer 2 dus maar een nieuwe
Op woensdag 23 juli 2003 22:20 schreef barf het volgende:
Worm zou toch naar T3 gaan vanavond en de uitslag niet meer meemaken? moeten we dan tot morgen wachten op de nieuwe opgave?
-edit- Henkmanz of Ultimora dus
quote:Ik vind hem zo al mooi
Op woensdag 23 juli 2003 22:39 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]de kan NOG stoerder.. LET THE GAMES BEGIN!!!
quote:hij is ook mooi, maar ik wil em NOG stoerder gewoon zien..
Op woensdag 23 juli 2003 22:40 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik vind hem zo al mooi
quote:hmm ja...eigenlijk heb je wel gelijk. Beter komt worm snel om het 'verlossende woord' te spreken
Op woensdag 23 juli 2003 23:24 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Eigenlijk vind ik deze niet zo kewl om te soepen, hij is al erg ruig. En dan ook nog een achterkant. Op een bodykit na kan ik hier nix voor bedenken...
[Dit bericht is gewijzigd door worm op 24-07-2003 09:44]
quote:Dat is aan ultimora, hij heeft de acura gepost.
Op donderdag 24 juli 2003 09:32 schreef worm het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo!! Eindelijk een keer gewonnen!! Ik las dat ik nog een foto kan plaatsen?? Of gaan we toch voor de acura? Ik vindt de hoek namelijk ook erg vervelend, vindt hier maar eens goed materiaal voor!
quote:allright. ff kijken wat hij te zeggen heeft..
Op donderdag 24 juli 2003 10:36 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Dat is aan ultimora, hij heeft de acura gepost.
quote:Voor de duidelijkheid --> WORM mag een foto kiezen.
Op donderdag 24 juli 2003 10:40 schreef worm het volgende:[..]
allright. ff kijken wat hij te zeggen heeft..
Wat is er nou zo moeilijk aan de regels? de winnaar kiest een auto... niet de nummer 3.
quote:ja ok, maar ik was er gisteren dus niet.. ik kan me voorstellen dat mensen nu al begonnen zijn met de acura.
Op donderdag 24 juli 2003 11:07 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid --> WORM mag een foto kiezen.
Ik ga dus niet shoppen voordat Worm een foto kiest.Wat is er nou zo moeilijk aan de regels? de winnaar kiest een auto... niet de nummer 3.
quote:Ik kan me dat niet voorstellen aangezien dat eerder is gebeurd met de Lamborghini toen. Ik vind het dom van Ultimora dat hij zomaar een auto post, we moeten gewoon wachten. Simpel.
Op donderdag 24 juli 2003 11:13 schreef worm het volgende:[..]
ja ok, maar ik was er gisteren dus niet.. ik kan me voorstellen dat mensen nu al begonnen zijn met de acura.
Maar goed, dan post ik alsnog een auto:
Wat dachten de photoshoppers hiervan?
quote:dit shopt toch veel vetter
Op donderdag 24 juli 2003 11:18 schreef worm het volgende:
T3 was erg goed! heerlijke actie!Maar goed, dan post ik alsnog een auto:
Wat dachten de photoshoppers hiervan?
TIP voor een mooiere aanpassing van de kleuren:
- Eerst je selectie kleurloos maken d.m.v. Desaturate.
- Daarna je contrast aanpassen met BCI (Brightness-Contrast-Intensity)
- Dan met HSL (Hue-Saturation-Lightness) het MASTER-kanaal (effe selecteren) Saturation op minimaal 5 (hoe meer, des te meer kleur) en maar kloten met de Hue-schuif
Graag gedaan hoor.
quote:Alle andere keren werd er de avond van de uitslag gekozen. Als de winnaar dan niet aanwezig was koos de nummer 2. Anders de nummer 3. Dat is dus gebeurd. Ik heb er geen problemen mee als worm een andere auto post, maar alleen als Ultimora het hier mee eens is vind ik. Hij was gisteren van de aanwezigen het hoogst geeindigt, dus hij mocht kiezen.
Op donderdag 24 juli 2003 11:16 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik kan me dat niet voorstellen aangezien dat eerder is gebeurd met de Lamborghini toen. Ik vind het dom van Ultimora dat hij zomaar een auto post, we moeten gewoon wachten. Simpel.
Je had immers aangegeven dat je naar T3 ging (was ie goed trouwens?) dus we wisten vantevoren dat je er niet was.
Ik stel voor dat je alsnog een auto kiest, deze Acura is toch uit een kutperspectief geschoten.
Voorlopig wacht ik dus ff af wat hier uit komt
quote:Waarom dat doen? Als je wint moet je ook als beloning de nieuwe auto mogen kiezen, dan wacht je maar een dagje langer. De nummer 2 is geen nummer 1, dus vind ik ook niet dat die de auto mag kiezen.
Alle andere keren werd er de avond van de uitslag gekozen. Als de winnaar dan niet aanwezig was koos de nummer 2. Anders de nummer 3. Dat is dus gebeurd. Ik heb er geen problemen mee als worm een andere auto post, maar alleen als Ultimora het hier mee eens is vind ik. Hij was gisteren van de aanwezigen het hoogst geeindigt, dus hij mocht kiezen.Voorlopig wacht ik dus ff af wat hier uit komt
In elke sport, ook al is de nummer 1 niet aanwezig, dan krijgt de nummer 2 ook niet de eerste prijs opeens. Ik vind dus dat we gewoon moeten wachten totdat de nummer 1 zijn auto heeft gepost.
Worm heeft dit nu gedaan, dus nu kunnen jullie aan de slag!
quote:Ik heb exact hetzelfde aantal stemmen als Ultimora, dan zou ik ook een auto mogen kiezen volgens jou.
Op donderdag 24 juli 2003 13:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Alle andere keren werd er de avond van de uitslag gekozen. Als de winnaar dan niet aanwezig was koos de nummer 2. Anders de nummer 3. Dat is dus gebeurd. Ik heb er geen problemen mee als worm een andere auto post, maar alleen als Ultimora het hier mee eens is vind ik. Hij was gisteren van de aanwezigen het hoogst geeindigt, dus hij mocht kiezen.
Voorlopig wacht ik dus ff af wat hier uit komt
Mijn versie
Veranderingen:
- Andere velgen
- Toyota supra voorbumper
- Toyota supra sideskirt
- BMW achterbumper
- Heldere lichten
- Voorkantje chroom gemaakt
- Racestrepen
- Motor op de motorkap
- Kleur veranderd
En last but not least.. een meissie erbij gezet
=edit=
zó ontevreden met de vorige versie, heb maar meteen wat anders gemaakt.
Stuk tevredener nu.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 25-07-2003 00:34]
quote:Ik dacht dat het niet meer mocht... daklijn veranderen (zie ik daar een 911?). Of is men daar nog niet uit?
Op donderdag 24 juli 2003 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
mijn speelgoedautoversie:niet écht tevreden, maar goed.
quote:zucht er zijn regels gemaakt, tis niet tegen mijn eigen princiepe in, maar volgens mij is dr niemand begonnen met de Acura, dus dan ga je verder met de Saab... ik zelf ga morgenochten ofzo wel ff shoppen...
Op donderdag 24 juli 2003 14:27 schreef w3pz het volgende:[..]
Waarom dat doen? Als je wint moet je ook als beloning de nieuwe auto mogen kiezen, dan wacht je maar een dagje langer. De nummer 2 is geen nummer 1, dus vind ik ook niet dat die de auto mag kiezen.
In elke sport, ook al is de nummer 1 niet aanwezig, dan krijgt de nummer 2 ook niet de eerste prijs opeens. Ik vind dus dat we gewoon moeten wachten totdat de nummer 1 zijn auto heeft gepost.
Worm heeft dit nu gedaan, dus nu kunnen jullie aan de slag!
maar ik deed het gewoon volgens de regels, ik heb een tijdje gewacht op de winnaar, toen Worm er niet bleek te zijn, heb ik de volgende foto uitgezocht. en dat henkmanz niet heeft gekozen licht er aan dat hij er op dat moment er niet was. ook hij had net zo veel recht als ik om een foto te plaatsen..
no offence, maar nu is het gewoon weer tegen de regels gegaan, vind ik zelf erg jammer. maargoed ga maar met de Saab Bezig....
quote:Ik ben het met je eens, maar blijkbaar dachten er een aantal mensen anders over.
Op donderdag 24 juli 2003 20:44 schreef Ultimora het volgende:[..]
zucht er zijn regels gemaakt, tis niet tegen mijn eigen princiepe in, maar volgens mij is dr niemand begonnen met de Acura, dus dan ga je verder met de Saab... ik zelf ga morgenochten ofzo wel ff shoppen...
maar ik deed het gewoon volgens de regels, ik heb een tijdje gewacht op de winnaar, toen Worm er niet bleek te zijn, heb ik de volgende foto uitgezocht. en dat henkmanz niet heeft gekozen licht er aan dat hij er op dat moment er niet was. ook hij had net zo veel recht als ik om een foto te plaatsen..
no offence, maar nu is het gewoon weer tegen de regels gegaan, vind ik zelf erg jammer. maargoed ga maar met de Saab Bezig....
Waarom niet een soepwedstrijd: Wie mixed de 2 auto's het best?
Hmmm Misschien vanwege het perspectief... maar het idee blijft leuk
Kon alleen geen plaatje vinden van een rijdende Elvis..
quote:wat VET
Op vrijdag 25 juli 2003 10:32 schreef worm het volgende:
Pff.. niet te geloven! mag ik eindelijk een auto posten, zit ik zelf bijna zonder inspiratie.. Maar het is toch nog goed gekomen (vindt ik zelf dan)
Kon alleen geen plaatje vinden van een rijdende Elvis..
quote:Dit topic begon meer als een "tuning" topic, als je alle vorige delen leest zie je dat ook.
Op donderdag 24 juli 2003 22:32 schreef Googolplexian het volgende:
Oplossing:Waarom niet een soepwedstrijd: Wie mixed de 2 auto's het best?
HmmmMisschien vanwege het perspectief... maar het idee blijft leuk
quote:Ja, of met tanks....
Op vrijdag 25 juli 2003 10:39 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Als je de opdracht geeft om 2 auto's te mixen kan je dat later net zo goed met vliegtuigen doen o.i.d...
quote:hahaha.. Is dat een steek?
Op vrijdag 25 juli 2003 11:20 schreef SiNz het volgende:[..]
Ja, of met tanks....
ligt ook aan het plaatje wat je ermee kunt natuurlijk.. Een auto van de zijkant met een volledig witte achtergrond geeft nou eenmaal ongelimiteerde mogelijkheden!
quote:Niet bedoeld als een persoonlijke steek hoor
Op vrijdag 25 juli 2003 11:26 schreef worm het volgende:[..]
hahaha.. Is dat een steek?
ligt ook aan het plaatje wat je ermee kunt natuurlijk.. Een auto van de zijkant met een volledig witte achtergrond geeft nou eenmaal ongelimiteerde mogelijkheden!
Maar goed, zo'n discussie is geweest en klaar.... we snappen het weer.
Ik ben ook bezig met de saab maar 'k ben een zware soep-n00b
en ik heb een vraagje..
Als ik een selectie maak.. en deze versleep ik vervolgens over een ander gedeelte van het plaatje.. hoe kan ik deze selectie dan opvullen met de achtergrond
ik krijg het niet voor elkaar namelijk
quote:kopieren en plakken. Mocht je in een laag zitten en je wilt alles daaronder kopieren dan heb je ook nog de optie copy merged, die kopieert zeg maar de inhoud van alle lagen.. Kopieren gewoon kopieert alleen de inhoud van de laag waarin je zit.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:01 schreef Roellie80 het volgende:
Mensen.. ik heb een vraagje....Ik ben ook bezig met de saab maar 'k ben een zware soep-n00b
![]()
en ik heb een vraagje..Als ik een selectie maak.. en deze versleep ik vervolgens over een ander gedeelte van het plaatje.. hoe kan ik deze selectie dan opvullen met de achtergrond
ik krijg het niet voor elkaar namelijk
vind dit een erg leuk topic maar..
Ik zuig gewoon BIG-TIME met photoshop
ben 3 uur bezig met nix...
het enige wat normaal lijkt te werken zijn de velgen
quote:Probeer even de tutorials! met die dingen heb je het zo onder de knie.
Op vrijdag 25 juli 2003 12:35 schreef Roellie80 het volgende:
lamavind dit een erg leuk topic maar..
Ik zuig gewoon BIG-TIME met photoshopben 3 uur bezig met nix...
het enige wat normaal lijkt te werken zijn de velgen
maar ik heb hier op m'n werk ook alleen versie 6 in het nederlands
en ik denk dat de meeste tutorials uitgaan van versie 7 in het engels
quote:gewoon ff versie 7 downloaden kopen en alles is opgelost toch?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:14 schreef Roellie80 het volgende:
heb niks anders gedaan dan dat...maar ik heb hier op m'n werk ook alleen versie 6 in het nederlands
en ik denk dat de meeste tutorials uitgaan van versie 7 in het engels
quote:'k krijg binnenkort versie 8
Op vrijdag 25 juli 2003 13:18 schreef Henkmanz het volgende:[..]
gewoon ff versie 7 downloaden kopen en alles is opgelost toch?
quote:weet ik... maar ik kan het gewoon niet denk ik...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:20 schreef Worm het volgende:[..]
zes kan alles wat zeven ook kan hoor.. Voor het shoppen van auto's ben je echt niet zeven nodig. Dit kan ook nog wel met 5, al ben ik bang dat ik dan aan het maximum aantal lagen kom..
maar om nou enkel de velgen te soepen is ook nix waard
[Dit bericht is gewijzigd door Roellie80 op 25-07-2003 15:35]
quote:Het verlagen is ook heel simpel toch?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef Roellie80 het volgende:[..]
weet ik... maar ik kan het gewoon niet denk ik...
heb al verschillende dingen geprobeert maar het ziet er nooit goed uit. behalve de velgen dan...maar om nou enkel de velgen te soepen is ook nix waard
orgineel:
soep:
veranderd:
* verlaagd
* helemaal gladgestreken en alle lijnen weg
* sideskirt
* voor en achterbumper van een 9-5 aero
* andere buitenspiegel
* pimpin chrome velgen
* sidepipe (zo ongeveer dan)
* rood leer
* rood spuitwerk
quote:cool gedaan! alleen zou ik zwart leer net iets bruter vinden denk ik!
Op vrijdag 25 juli 2003 15:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Komtie:orgineel:
[afbeelding]soep:
[afbeelding]veranderd:
* verlaagd
* helemaal gladgestreken en alle lijnen weg
* sideskirt
* voor en achterbumper van een 9-5 aero
* andere buitenspiegel
* pimpin chrome velgen
* sidepipe (zo ongeveer dan)
* rood leer
* rood spuitwerk
quote:Thnx
Op vrijdag 25 juli 2003 15:28 schreef worm het volgende:[..]
cool gedaan! alleen zou ik zwart leer net iets bruter vinden denk ik!
Wie maakt er trouwens de poll (das toch vandaag, nietwaar?)
quote:je moet door de spoiler heen kunne kijken
Op vrijdag 25 juli 2003 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
heb m nog ff aangepast
[afbeelding]
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:39 schreef Steve-O het volgende:[..]
je moet door de spoiler heen kunne kijken
quote:Word verandert
Op vrijdag 25 juli 2003 16:55 schreef Roellie80 het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 25-07-2003 17:08]
quote:weet ik... maar 'k ben hier al zo ongeveer de hele dag mee bezig geweest... ik die spoiler is geen aparte layer meer... dus helaas
Op vrijdag 25 juli 2003 16:56 schreef Steve-O het volgende:[..]
tis maar een tip hoor
quote:Ik vind ze ook lelijk, maar dit was beter dan de eerder opgegeven acura.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:20 schreef Steve-O het volgende:
klinkt mischien raar maar ik vind ze allemaal lelijk ik stem dus niet
quote:Ik... Vind op jezelf stemmen niet kunnen.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:29 schreef Henkmanz het volgende:
lol, iedereen stemt op zichzelf >: )
wie stemde er nog meer op worm? step up!
quote:Waarom niet je heb er toch veel tijd ingstoken en je bent er trots op
Op vrijdag 25 juli 2003 18:13 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Ik... Vind op jezelf stemmen niet kunnen.
quote:Soort bescheidenheid. Je geeft jezelf toch ook niet de hele tijd complimentjes? Bovendien... als sommigen op zichzelf stemmen en anderen niet dat is het niet echt een eerlijke poll gezien er zo weinig gestemd wordt.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:16 schreef Steve-O het volgende:[..]
Waarom niet je heb er toch veel tijd ingstoken en je bent er trots op
Daarom.
quote:mensen willen niet stemmen omdat het lelijke auto's zijn
Op vrijdag 25 juli 2003 18:36 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Soort bescheidenheid. Je geeft jezelf toch ook niet de hele tijd complimentjes? Bovendien... als sommigen op zichzelf stemmen en anderen niet dat is het niet echt een eerlijke poll gezien er zo weinig gestemd wordt.
Daarom.
laat het duidelijk zijn dat nu niet de nummer twee de auto kiest als worm er niet is, we wachten tot hij een auto heeft
quote:ff niet zeiken nu, want het is vanaf het allereerste topic normaal geweest dat op dezelfde avond na de poll een nieuwe auto werd gekozen. Door de winnaar als die aanwezig was en anders de nummer 2.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:42 schreef Henkmanz het volgende:laat het duidelijk zijn dat nu niet de nummer twee de auto kiest als worm er niet is, we wachten tot hij een auto heeft
Maargoed, bij deze opgave boeit het mij toch geen reet wie er wint, want ik vond er niet veel aan die Saab
quote:Het is trouwens ook niet handig dat niemand uberhaupt de poll opende om 3 uur... ik had het ook níet kunnen doen weet je.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:58 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het is trouwens ook niet zo handig dat je de poll nu al hebt gesloten want veel mensen komen pas 's avonds on-line en stemmen dan pas....Maargoed, bij deze opgave boeit het mij toch geen reet wie er wint, want ik vond er niet veel aan die Saab
Vorige keer was hij om 3 uur ook al niet geopend, had ik ook al later gedaan toen. Dusss......
Ik heb de poll al gesloten omdat ik straks weg ben, ik kan de poll dan niet later sluiten.
quote:Fijn dat je de poll hebt gemaakt, maar sluiten is niet heel erg noodzakelijk. Om 21.00 uur wordt gewoon gekeken wie de winnaar is en die kiest dan de nieuwe. Als het naderhand ook veranderd boeit dat niet zo veel
Op vrijdag 25 juli 2003 19:04 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Het is trouwens ook niet handig dat niemand uberhaupt de poll opende om 3 uur... ik had het ook níet kunnen doen weet je.
Vorige keer was hij om 3 uur ook al niet geopend, had ik ook al later gedaan toen. Dusss......
Ik heb de poll al gesloten omdat ik straks weg ben, ik kan de poll dan niet later sluiten.
mijn zonnet webspace was een paar uurtjes down, net na de poll was ie weer up and running... maar toch gediskwalificeerd
(wie troost mij?)
quote:Troost het je dat ik net zie dat je de meest briljante signature hebt die ik in lange tijd heb gezien?
Op vrijdag 25 juli 2003 21:04 schreef FraGGo het volgende:mijn zonnet webspace was een paar uurtjes down, net na de poll was ie weer up and running... maar toch gediskwalificeerd
(wie troost mij?)
quote:Danjewel
Op vrijdag 25 juli 2003 21:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Troost het je dat ik net zie dat je de meest briljante signature hebt die ik in lange tijd heb gezien?
quote:Dan kies ik er 1
Op vrijdag 25 juli 2003 22:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Gaat er nog iemand een foto posten of moet ik dat maar weer doen dan?
[edit]
dan word het dus een caddilac cts
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 25-07-2003 23:37]
quote:Thnx! Maar het ontwerp was een wanhoopsactie.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:59 schreef Ultimora het volgende:
heb op Googolplexian gestemd, lache dingetje vind ik het wel
Sorry... Weet dat het off-topic is maar wil het met jullie delen.
Dit is dus "one hell of a good paint job", en echt!
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 26-07-2003 00:12]
quote:Cadillac....
Op zaterdag 26 juli 2003 11:05 schreef w3pz het volgende:
Oh nee hé??!! Nu de voorkant, hij weer met zijn Chrysler (was het toch?)...
quote:Zo weer terug van vakantie, kan dus weer meedoen
Op zaterdag 26 juli 2003 09:06 schreef Steve-O het volgende:
Als niemand wat post dan doe ik het wel
Dan word het maar deze [afbeelding]
En voor Steve O;
Eindelijk heb je je zin he nou goed, we gaan ervoor
EN WAAG ET ES DEZE WEER TE VERANDEREN, 'T IS DEZE, EN DAT BLIJFT IE OOK
All contestants "Good luck"!
quote:Progressie in mijn photoshop skills is bijna onmogelijk, daar kan ik dromend nog mee werken..
Op zaterdag 26 juli 2003 11:28 schreef questionmark het volgende:[..]
Zo weer terug van vakantie, kan dus weer meedoen
Ik vind dat worm echt enorme progressie gemaakt heeft, briljante soepsdie Tank was echt helemaal
![]()
!!! Het gezever over wel of nie goed vind ik erg jammer, hoop dat dat niet nog een keer terugkomt... en van het "oude" fotosoepwedstrijdkliekje zijn er nie veel meer over....
En voor Steve O;
Eindelijk heb je je zin henou goed, we gaan ervoor
EN WAAG ET ES DEZE WEER TE VERANDEREN, 'T IS DEZE, EN DAT BLIJFT IE OOK![]()
All contestants "Good luck"!
[origineel]
[soep]
aangepast:
- andere kleur
- witte strepen
- andere velgen
- spoilertje
- verlaagd
- deurkruk voor op andere plaats, achterdeur pleite
- andere lampjes voor
en verder nog wat kleine dinkies..
quote:Vet hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 16:22 schreef worm het volgende:
En hier dan die van mij d'r meteen maar achteraan:- andere kleur
- witte strepen
- andere velgen
- spoilertje
- verlaagd
- deurkruk voor op andere plaats, achterdeur pleite
- andere lampjes voor
en verder nog wat kleine dinkies..
quote:Cadillac
Op zaterdag 26 juli 2003 11:05 schreef w3pz het volgende:
Oh nee hé??!! Nu de voorkant, hij weer met zijn Chrysler (was het toch?)...
Hier mijn inzending
heb hier geen fotosoep dus ken hem niet verder veranderen
edit
gelukkig heb ik paint hier
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 26-07-2003 21:16]
quote:K zou em nog even downsizen voor gebruik
Op zaterdag 26 juli 2003 21:09 schreef Steve-O het volgende:
knip
quote:Deze heb ik al tijdje terug gezien...
Op zaterdag 26 juli 2003 21:09 schreef Steve-O het volgende:[..]
Cadillac
Dit is een hele mooie auto om te soepen
Hier mijn inzending
heb hier geen fotosoep dus ken hem niet verder veranderen
edit
gelukkig heb ik paint hier
quote:tot nu toe mijn favoriet, maar ik kan niet stemmen, want ik ga morgen naar belgië
Op zaterdag 26 juli 2003 22:16 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
quote:Daar heb je helemaal gelijk in
Op zaterdag 26 juli 2003 21:09 schreef Steve-O het volgende:
Cadillac
Dit is een hele mooie auto om te soepen
origineel:
mijn soep:
veranderd:
* achtergrond
* luchthapper op neus
* luchtuitlaat achter spatbord
* skirt
* voorbumper
* nummerbord
* gaas in bumper
* velgen
* achterspoiler
* getinte ramen
* bredere banden achter
Fijne auto om te soepen, en ik vind dat er goed mee gewerkt wordt!
Duss....
ik zeg alvast dat ik er níet om 3 uur ben om de poll te maken, dus dat moet iemand anders deze keer ff doen.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 27-07-2003 15:28]
Complimentje voor de auto... was leuk soepen.
quote:Door op de naam boven het plaatje te klikken
Op zondag 27 juli 2003 17:15 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Hoe stem je?
quote:en ....
Op zaterdag 26 juli 2003 22:34 schreef w3pz het volgende:[..]
Deze heb ik al tijdje terug gezien...
quote:Poll dicht
Op zondag 27 juli 2003 21:03 schreef Henkmanz het volgende:
En nu?
-edit- ff zoeken naar iets nieuws
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 27-07-2003 21:08]
quote:
Op zondag 27 juli 2003 21:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Poll dicht
-edit- ff zoeken naar iets nieuws
Suc6 iedereen
quote:Jaja, ik kan niet vliegen, ben 5 dingen tegelijk aan het doen
Op zondag 27 juli 2003 21:23 schreef Henkmanz het volgende:
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES dus.
quote:Lol, dat doe ik voor de mensen die dit lezen en ff snel een suggestie willen doen
Op zondag 27 juli 2003 21:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Jaja, ik kan niet vliegen, ben 5 dingen tegelijk aan het doen
Tof dat je de ibiza koos, ik ga aan de slag!
quote:k, ik weer te snel met reageren srry
Op zondag 27 juli 2003 21:28 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, dat doe ik voor de mensen die dit lezen en ff snel een suggestie willen doen
Niet om jou te benadelen ofzo.Tof dat je de ibiza koos, ik ga aan de slag!
quote:np
Op zondag 27 juli 2003 21:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
k, ik weer te snel met reageren srry
Dit is echt een vette auto om te shoppen! heb nu al zin om morgen verder te gaan
quote:Ik zou hem weer iets verhogen en wat metaal aanbrengen op de gril...
Op maandag 28 juli 2003 10:45 schreef Roellie80 het volgende:
Orgineel
[afbeelding]
soep
[afbeelding]
ontopic:
edit-Downsizen werkt bij mij niet,
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 28-07-2003 17:45]
PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 7
Is vroeg, i know...maar ik wou ff de regels duidelijker hebben. Weer netjes op een rijtje en een paar dingen die we afgesproken hadden erbij.
Vandaar
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 28-07-2003 13:42]
quote:Had ik ook idd...vage hoek en staat scheef enzo.
Op maandag 28 juli 2003 13:51 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb geen idee wat ik er van moet maken
Hoek is kut
[soep]
veranderd:
Was klotewerk om die bumper er goed op te krijgen! maar ben wel redelijk trots op het resultaat
quote:Als je snel kijkt lijkt het een beetje op een PT Cruiser
Op maandag 28 juli 2003 16:38 schreef Henkmanz het volgende:
[origineel]
[afbeelding][soep]
[afbeelding]veranderd:
algehele kleur donkerder voorklep geel gemaakt verlaagd zelf ontworpen stripings nieuwe bumper voorop seat logo weg koplampen veranderd gouwe vellegies luchthappertje op dak spoilertje achterop sideskirt van toyota erop gezet ramen getint bredere wielkasten (zo noem je die krengen toch?) Was klotewerk om die bumper er goed op te krijgen! maar ben wel redelijk trots op het resultaat
quote:En dat is geen compliment.
Op maandag 28 juli 2003 16:49 schreef SiNz het volgende:[..]
Als je snel kijkt lijkt het een beetje op een PT Cruiser
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:51 schreef ManueI het volgende:[..]
En dat is geen compliment.
quote:Inderdaad niet lullig bedoeld
Op maandag 28 juli 2003 16:53 schreef Henkmanz het volgende:[..]
dat maak jij ervan.
Ik zie zelf wel hoe ik dat opvat.
quote:daar hoopte ik al op
Op maandag 28 juli 2003 17:02 schreef SiNz het volgende:[..]
Inderdaad niet lullig bedoeld
quote:Morgenmiddag 15:00
Op maandag 28 juli 2003 19:34 schreef _-Nova-_ het volgende:
heey newbie-nova hier. heb met een open mond van verbazing alle 6 de delen zitten bekijken en gister wat zitten oefenen. Kga het ook es proberen met die Ibiza. Kon zo snel even niet de deadline vinden, weet iemand die?
quote:thanx, heb ik nog effies
Op maandag 28 juli 2003 19:37 schreef SiNz het volgende:[..]
Morgenmiddag 15:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |