Dure zin...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:18 schreef rique het volgende:
[..]
Fok is laagdrempelig om binnen te komen maar bij het verwijderen van mensen kunnen we gelukkig diezelfde drempel gebruiken.
Dit tooltje accepteert geen BMP-files. Wel kan je in paint je bitmap verkleinen. (image --> attibutes). Je kan dan de nieuwe afmeting instellen in pixels en in centimeters. Wel zou het zo kunnen zijn dat paint gaat zeuren omdat 8x5 mm erg klein is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:21 schreef Capaja het volgende:
oke dat progje dus
MAAR nu is dus mijn vraag kan ik een bmp daarmee verkleinen naar 8 bij 5 mm
nee geen tikfout !
ik wil echt gaan afdrukken naar 8x5 mm
iemand die dat weet ?
ondertussen met irfanvieuw geprobeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:48 schreef rique het volgende:
[..]
Dit tooltje accepteert geen BMP-files. Wel kan je in paint je bitmap verkleinen. (image --> attibutes). Je kan dan de nieuwe afmeting instellen in pixels en in centimeters. Wel zou het zo kunnen zijn dat paint gaat zeuren omdat 8x5 mm erg klein is.
Je moet 0,8 cm nemen (of is dat een tikfout van je?) lijkt me. Maar of het kan weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
ondertussen met irfanvieuw geprobeerd
eerst maar opgeslagen als jpg
en met zowel jpg als bmp geprobeerd
maar als ik resize gebruik en dan cm aangeef
vervolgens ,08 aangeef dan krijg ik een "stukje" foto met 2 gekleurde strepen naast elkaar zeg maar
het zou toch echt moeten kunnen, maar hoe ???
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Capaja![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet 0,8 cm nemen (of is dat een tikfout van je?) lijkt me. Maar of het kan weet ik niet.
was lekker hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Eet smakelijk dan maar
Nou euh...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
hoe kon ik in hemelsnaam zo stom zijn ????
Is 1+1 3? Nee he?quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:23 schreef elcastel het volgende:
Hallo,
ik ben lui en heb een vraag.Ik gebruik de resizer die ik in mijn XP heb gepuzzeld. Oftewel ik resize naar 640x480 is dat ook een bezwaar ? Ik weet dat hier 550 breedte wordt gehandhaaft (terecht), maar die 640 is voor mij sneller en makkelijker.
Lui ben ik omdat de vraag ongetwijfeld al eerder is langs gekomen, maar een simpel : "het is goed hoor elcastel" is genoeg, als het niet goed is hoor ik het ook (graag.).
.
quote:
hij past inderdaad beter in [centraal]Portretteer je huisdier deel 2quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |