quote:Wees maar blij dat jij zo slim bent dat het voor jou nutteloos is dan.
Op maandag 21 juli 2003 12:38 schreef Blanche_Fantasy het volgende:[..]
Blij dat ie zo ook is aangekomen
still, het blijft vrij nutteloos imho
quote:He anders maak je er een programma van en release je het? Dan verdien je er ook nog wat mee
Op maandag 21 juli 2003 12:38 schreef TheMarco het volgende:
Ik kan hem overigens wel aanpassen dat je zelf een breedte (max 550 natuurlijk wel) kunt opgeven. Is dat wenselijk?
Misschien zou bij het gebruik van de img-tag bekeken moeten worden of het plaatje niet te groot in pixels cq. kilobytes is.
Een resolutie van 550x? past goed in de layout maar is toch niet van deze tijd man.
quote:Met 1 foto is dat niet irritant. Met 100 foto's in 1 topic wordt het echt vervelend, ook voor mensen met veel bandbreedte.
Op maandag 21 juli 2003 12:42 schreef Najra het volgende:
Wat nou irritant. Ik vind het juist irritant dat die megababes hier allemaal van die iniminie plaatjes zitten te posten. Iedereen moet min. op 1024x768 posten en 1600x1200 heeft zelfs de voorkeur.Een resolutie van 550x? past goed in de layout maar is toch niet van deze tijd man.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:
ik vraag me trouwens af hoe de TS aan al deze bandbreedte komt...
quote:definieer "al deze bandbreedte" ?
Op maandag 21 juli 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:
ik vraag me trouwens af hoe de TS aan al deze bandbreedte komt...
quote:Onzin, de topics met veel grote foto's wordt voor gewaarschuwd en 100 foto's en dan 2mb per foto komt echt niet voor.
Op maandag 21 juli 2003 12:46 schreef TheMarco het volgende:[..]
Met 1 foto is dat niet irritant. Met 100 foto's in 1 topic wordt het echt vervelend, ook voor mensen met veel bandbreedte.
Geef trouwens eens een voorbeeld van een 2mb jpeg foto in een topic hier op Fok.
quote:Neuh neu, moet je complimenteren met die resizer hoor. En Tuurlijk heb je gewoon gelijk daarom zal ik mijn uitleg zo nog wat aanpassen in het grote 1MB+ topic.
Op maandag 21 juli 2003 12:53 schreef TheMarco het volgende:
Ik begin me alweer af te vragen waar ik in vredesnaam moeite voor gedaan heb...
Mooie cd covers
kleine hint: het gaat om de cover v/h Offspring-album
quote:Lijkt misschien dubbelop maar aangezien begrijpend lezen niet de sterkste kant is van sommige gebruikers dacht ik dat het wat meer zou opvallen met een eigen topic
Op maandag 21 juli 2003 12:56 schreef Icicle het volgende:
Moet jij hier nou ook al een topic over openen?
quote:[CENTRAAL] foto's 550 pixels breed maken
Op maandag 21 juli 2003 12:28 schreef yvonne het volgende:[..]
Leg het ff uit dan?
Want ook ik zit nu een beetje blond naar dit topic te staren
(kan het namelijk niet uitproberen...)
quote:Yep... je krijgt een pagina met je verkleinde foto. Die kun je dan makkelijk saven.
Op maandag 21 juli 2003 13:21 schreef Xilantof het volgende:
als je op risezed hebt..
krijg je hem dan te zien ofzo?
in de browser? zodat je hem kan op slaan?(kan het namelijk niet uitproberen...)
quote:ok thnx
Op maandag 21 juli 2003 13:22 schreef TheMarco het volgende:[..]
Yep... je krijgt een pagina met je verkleinde foto. Die kun je dan makkelijk saven.
quote:We zitten hier ook niet voor de megababes
Op maandag 21 juli 2003 12:42 schreef Najra het volgende:
Wat nou irritant. Ik vind het juist irritant dat die megababes hier allemaal van die iniminie plaatjes zitten te posten. Iedereen moet min. op 1024x768 posten en 1600x1200 heeft zelfs de voorkeur.Een resolutie van 550x? past goed in de layout maar is toch niet van deze tijd man.
Maar ik kijk ff of ik een gaatje in de FAQ kan vinden
quote:Hunks voor jou dan.
Op maandag 21 juli 2003 13:27 schreef Dagobert het volgende:[..]
We zitten hier ook niet voor de megababes
Nee ik snap best dat ieder zijn interesses heeft, maar meestal opent iemand ook alleen een topic als daarvoor de interesse is. Duh.
Een auto liefhebber ziet bijvoorbeeld graag grote duidelijke foto's van een Ferrari. Ik kan me niet voorstellen dat juist iemand die van fotografie houdt alleen plaatjes van 550 breed wilt zien.
quote:Ja maar doe dat dan wel in overleg met de rest van de mods.
Op maandag 21 juli 2003 13:27 schreef Dagobert het volgende:[..]
Maar ik kijk ff of ik een gaatje in de FAQ kan vinden
Wacht mijn fout, dat gaat natuurlijk over de uitleg van het resizen niet als policy. Excuses.
[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 21-07-2003 13:37]
quote:Dan zie je dat 550-plaatje als grote thumbnail ofzo. Die kan je laten linken naar de hele grote pic. Net als nu eigenlijk al gebeurt, maar dan met minder bandbreedte enzo...
Op maandag 21 juli 2003 13:32 schreef Najra het volgende:[..]
Hunks voor jou dan.
Nee ik snap best dat ieder zijn interesses heeft, maar meestal opent iemand ook alleen een topic als daarvoor de interesse is. Duh.
Een auto liefhebber ziet bijvoorbeeld graag grote duidelijke foto's van een Ferrari. Ik kan me niet voorstellen dat juist iemand die van fotografie houdt alleen plaatjes van 550 breed wilt zien.
quote:Najra: Mod-soigneur?
Op maandag 21 juli 2003 13:33 schreef Najra het volgende:[..]
Ja maar doe dat dan wel in overleg met de rest van de mods.
quote:Uiteraard.
Op maandag 21 juli 2003 13:35 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Najra: Mod-soigneur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |