Wie heeft er adviezen of tips?
quote:dan ruiken ze in ieder geval lekker
Op zondag 20 juli 2003 23:33 schreef Yvonnetje het volgende:
Het schijnt ook te werken om ze in een bak met waspoeder te leggen, maar of dit ook echt werkt???
Dat van die haarlak heb ik ook ooit gehoord maar of het echt werkt?
heb ik eens gedaan en die roos is echt lang mooi gebleven...
quote:Dus gewoon erop spuiten en ze ophangen? En moeten ze dan ergens hangen waar het donker is of juist licht? En bespuit je alleen de bloem of ook de steel??
Op zondag 20 juli 2003 23:53 schreef Lopat het volgende:
Haarlak werkt...heb ik eens gedaan en die roos is echt lang mooi gebleven...
Ik heb trouwens alleen de bloemen bespoten en gewoon in onze slaapkamer opgehangen.
quote:Ah!
Op maandag 21 juli 2003 00:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb op mijn trouwboeket een hele bus haarlak gespoten. Nu na bijna 5 jaar is hij nog helemaal compleet. Nou had ik witte rozen dus die zijn iets donkerder geworden, maar niet vies bruinig of zo.Ik heb trouwens alleen de bloemen bespoten en gewoon in onze slaapkamer opgehangen.
* noteert: 1 bus haarlak nodig
quote:Even een kick want ik wil ook wel weten hoe ik dit moet doen...
Op vrijdag 12 september 2003 13:28 schreef Sorella het volgende:
Ik lees dit topic net, ben ook op zoek naar een manier om rozen te. drogen.
Alleen wil ik ze in een foto album plakkenkan je dan ook haarlak gebruiken en dan de roos onder een zwaar voorwerp leggen zodat het plat wordt ??
Of eerst platmaken en dan haarlak er overheen spuiten ??
Ik heb ook iets gelezen over vriesdrogen of in de oven, heeft iemand daar ervaring mee ??
Andere vraag: Ik heb ook een gedroogde roos, maar die is nu dus heel broos. Hoe krijg ik zoiets nog in een fotoalbum? In water leggen en dan platdrukken??
quote:Maar hoe krijg ik een al gedroogde bloem in een fotoalbum?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
gewoon ondersteboven hangen.
heb van de zomer een bosje gekregen, gewoon in de huiskamer ondersteboven opgehangen, werkt prima.
quote:Pritstift
Op vrijdag 2 januari 2004 19:02 schreef stefimke het volgende:[..]
Maar hoe krijg ik een al gedroogde bloem in een fotoalbum?
quote:Ah! thanks!
Op vrijdag 2 januari 2004 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pritstift
Ik bedoel:
1) stel ik heb een gedroogde roos, als ik er al naar kijk verpulferd ie al bijna.. hoe krijg ik nu die roos toch nog fatsoenlijk in een fotoalbum?
2) stel ik heb een nog ongedroogde roos, hoe krijg ik deze het mooist in een fotoalbum?
Verse roos, gewoon tussen twee bladzijden van een zwaar boek doen.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |