quote:
Marc zegt:
In Kroatie, bij Al Itrahad Ipolli ofzo
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 23:26 schreef Poghi het volgende:
mja ik denk niet dat hij dan wilt komenmaar je kan hem alleen vinden met max database volgens mij maar hij speelt bij:
[..]
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
pff welke nationaliteit heeft die gast ?kroatische ?
quote:kan hem niet vinden
Op donderdag 24 juli 2003 11:03 schreef ToBe het volgende:[..]
quote:ook
Op donderdag 24 juli 2003 11:26 schreef DaMaster17 het volgende:
Hehe GotenSSJ denkt, laat ik is ff wat goedkope spelers vragen aan mensen voor de FOK! Challenge hehe![]()
maar ook voor mijn andere gewone seizoen met Real Madrid
quote:Ik lekker wel
Op donderdag 24 juli 2003 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
kan hem niet vinden
en laat ik nu toch een kroaat in mijn team hebben zitten
quote:Kopen??
Op donderdag 24 juli 2003 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
kan hem niet vinden
quote:Ik heb hem voor 75.000 gekocht en hij is nu 12 miljoen waard, ik zit op de helft van mijn tweede seizoen met NAC, groepswedstrijden Championsleage overleefd
Op woensdag 23 juli 2003 22:40 schreef Poghi het volgende:[..]
bosnjak?
55.000 en is nu bij 7,5 miljoen waard in het 2de seizoen met de graafschap
quote:ik heb ook net de groepswedstrijden overleefd met de graafschap
Op donderdag 24 juli 2003 14:23 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Ik heb hem voor 75.000 gekocht en hij is nu 12 miljoen waard, ik zit op de helft van mijn tweede seizoen met NAC, groepswedstrijden Championsleage overleefd
[Dit bericht is gewijzigd door Poghi op 24-07-2003 14:51]
quote:dubbel
Op donderdag 24 juli 2003 14:23 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Ik heb hem voor 75.000 gekocht en hij is nu 12 miljoen waard, ik zit op de helft van mijn tweede seizoen met NAC, groepswedstrijden Championsleage overleefd
quote:He Poghi, had je toch gelijk
Op donderdag 24 juli 2003 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
*ik heb zoon flauw idee dat hij niet op databse max staat*
quote:Nieuw schema aanmaken.
Op donderdag 24 juli 2003 19:22 schreef Martin_Jager het volgende:
Ff een vraagje over trainingen, hoe kan ik middenvelders, verdedigers en aanvallers een apparte trainingsschema geven? Ik speel dit spel al een tijdje, maar ik heb dit nog nergens kunnen vinden...
dan gewenste schema voor een speler naar hem toe slepen en tadaa, hij traint nu wat je wilt... niet handig, zelf 100 keer naar gezocht, super irritant, maar het werkt
quote:Gevonden! Thnx. Het was zo simpel dat ik er gewoon elke keer overheen keek
Op donderdag 24 juli 2003 19:25 schreef ToBe het volgende:[..]
Nieuw schema aanmaken.
Dan kijken bij lijstje waar alle schema's staandan gewenste schema voor een speler naar hem toe slepen en tadaa, hij traint nu wat je wilt... niet handig, zelf 100 keer naar gezocht, super irritant, maar het werkt
*streng kijkt*
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 24-07-2003 21:20]
*streng kijkt*
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 24-07-2003 21:20]
*streng kijkt*
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 24-07-2003 21:21]
uit verloren met 0-1 maar thuis stond ik met 1-0 voor en kregen we verlenging en toen scoorde ik er nog 2 bij ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Poghi op 24-07-2003 22:10]
quote:eerlijk
Op donderdag 24 juli 2003 22:03 schreef Husserl het volgende:
Hoi,bestaat er een "trainer"(dus om veeeeeeeeeel geld te krijgen) voor CM 4 v 4.01???
Greetz,
Husserl
quote:maar hi bestaat wel weet alelen niet waar
Op donderdag 24 juli 2003 22:09 schreef Husserl het volgende:
Hehe,gewoon om uit te testen hoor!!!Ga wel eerlijk spelen maar als het niet lukt,tja...:W
sowwy
quote:Die is er normaal gesproken wel hoor. Maar misschien pas vanaf een bepaalde gespeelde tijd ?
Op donderdag 24 juli 2003 22:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Wattafakka, in CM4 zit die ''status'' niet meer.
In ieder geval lijkt de transfermarkt een beetje uit het slop te komen nu. Andere clubs beginnne ook te kopen, en zowaar heb ik enkele spelers kunnen uitlenen.
Er zijn wel 2 dingen die me opvallen na EP5:
- Erg veel lobs over de keeper heen
- Elk schot van afstand is zo ongeveer raak nu
quote:Idd veel lobs die erin gaan ja...
Op donderdag 24 juli 2003 22:42 schreef DaMart het volgende:[..]
Die is er normaal gesproken wel hoor. Maar misschien pas vanaf een bepaalde gespeelde tijd ?
In ieder geval lijkt de transfermarkt een beetje uit het slop te komen nu. Andere clubs beginnne ook te kopen, en zowaar heb ik enkele spelers kunnen uitlenen.
Er zijn wel 2 dingen die me opvallen na EP5:
- Erg veel lobs over de keeper heen
- Elk schot van afstand is zo ongeveer raak nu
quote:kijk maar ff op www.loveofchampman.co.uk daar kun je pregame editors vinden enzo... maar er is geen drol meer aan als je veel geld heb..
Op donderdag 24 juli 2003 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
maar hi bestaat wel weet alelen niet waar
sowwy
Het is dan verder overbodig om nog een keer extra commentaar op hem te gaan leveren. Ik edit zo alle reacties en wil het graag vanaf nu weer ON topic zien.
zow.. en nu ben ik weer gewoon user die meepost in de CM reeksen.
quote:oke
Op vrijdag 25 juli 2003 10:49 schreef ToBe het volgende:
Yo peeps, keep it nice, eerst hier warez request plaatsen en nu beetje gaan lopen bekvechten, nokken ermee, in functie als mod plaatste ik hier een opmerking dat alle CM gerelateerde vragen/opmerkingen hier gesteld kunnen worden, met daarnaast een extra verwijzing voor WattaFakka omdat hij meerdere CM topics geopend had.Het is dan verder overbodig om nog een keer extra commentaar op hem te gaan leveren. Ik edit zo alle reacties en wil het graag vanaf nu weer ON topic zien.
zow.. en nu ben ik weer gewoon user die meepost in de CM reeksen.
leuk hoor mijn save games zijn er aan en me spel wil niet meer opstarten
zometeen maar weer even proeren patch eroverheen te doen dan
quote:Kan iemand hier nog antwoord op geven please?????
Op donderdag 24 juli 2003 19:47 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik heb een aantal trainingsschema's gedownload, maar deze worden niet weergeven in het spel. Alleen 1 schema met allemaal puntjes als naam ipv de originele naam. En ik heb er 4 toegevoegd en er staat er maar 1tje bij. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
quote:Ik zou graag antwoord willen geven, maar heb simpelweg geen idee...
Op vrijdag 25 juli 2003 14:31 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Kan iemand hier nog antwoord op geven please?????
quote:Yep, dat is het probleem ook. Ik heb het net gevonden op een andere site, maar ik ga echt niet overnieuw beginnen, ik ga net lekker met NAC.
Op vrijdag 25 juli 2003 15:08 schreef Naggelwauz het volgende:
Heb je die trainingsschema's opgeslagen terwijl je al bezig was met je spel? Dan kan het zijn dat hij ze idd niet ziet.. oplossing is om nieuw spel te beginnen, dan moeten ze wel werken.
Ik was laatst met Feyenoord tegen Vitesse aant spelen en ik stond 0-1 voor, maar in de 82e minuut maakte vitesse gelijk
.
In ieder geval, ik drukte toen ff op een ander schermpje en toen ik even later weer ging kijken bij CM had ik met 0-2 gewonnen :S.
De Goal van Vitesse was niet afgekeurd ![]()
Iemand dit eerder gehad?
quote:Kijk eens in de vorige delen.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:11 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Mensen,Ik was laatst met Feyenoord tegen Vitesse aant spelen en ik stond 0-1 voor, maar in de 82e minuut maakte vitesse gelijk
.
In ieder geval, ik drukte toen ff op een ander schermpje en toen ik even later weer ging kijken bij CM had ik met 0-2 gewonnen :S.
De Goal van Vitesse was niet afgekeurd
Iemand dit eerder gehad?
Welke versie speel je?
Pas met EP3 is deze bug eruit gehaald geloof ik.
Enige mogelijkheid die je hebt om dit op te lossen is dus alle patches downloaden en installeren.
Ik ben net met de graafschap voor de 2de x kampioen geworden mag nu gewoon 15 miljoen besteden aan spelers
Bosnjak 50 miljoen? WOW ik heb hem voor 10 miljoen verkocht ![]()
Wat voor trainig gebruik j?
error 0x00000002 sysem kan opgevragen besatdn niet vinden
it seems to be CM4 is not installed omn your system first install then update
quote:niet met een warez versie spelen maar met de in een winkel gekochte versie of een iso downloaden
Op vrijdag 25 juli 2003 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
pff iemand die weet hoe ik een patch kan installeeren steeds :error 0x00000002 sysem kan opgevragen besatdn niet vinden
quote:ben 'm nog aan het downloaden 45 mb das niet niks. Ben benieuwd wanneer ze die dingen eens kleiner gaan maken
Op vrijdag 25 juli 2003 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
pff iemand die weet hoe ik een patch kan installeeren steeds :error 0x00000002 sysem kan opgevragen besatdn niet vinden
ben 'm nog aan het downloaden
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:36 schreef AirRaid het volgende:[..]
niet met een warez versie spelen maar met de in een winkel gekochte versie of een iso downloaden
maakt dat nou uit hijs niet eens beveiligd (denk ik)
we doen gewoon net als of ik de legale heb
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
[....]
quote:een warez versie een vaak niet compleet
Op vrijdag 25 juli 2003 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
jaja maar dit moet toch ook lukken
![]()
maakt dat nou uit hijs niet eens beveiligd (denk ik)
quote:Een goede linksback? Tja, das vaak wel een lastige positie. Deze paar heb ik altijd wel goede ervaringen mee: Baltacha, Gudelj, van Haaren, Pessotto, Gerard de Nooijer (kan ongeveer tot en met zijn 36/37ste mee), Jermain Sandvliet, Zonneveld...
Op vrijdag 25 juli 2003 21:40 schreef Poghi het volgende:
weet iemand nog een goeie linksback voor max 5 miljoen?:)
quote:ik denk er wel over hem te kopen hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 11:52 schreef ToBe het volgende:
GotenSSJ, het ligt ongetwijfeld aan het niet hebben van een legale versie dat je niet kan updaten. Zorg dat je een legale versie krijgt en ik weet zeker dat je wel kan updaten.
Ook Europees gezien is het best lekker gegaan tot nog toe. 1e ronde champions league zonder puntverlies doorgekomen in een poule met Lyon, Rangers en Betis. Geen slecht resultaat volgens mij.
Mijn aankopen doen het trouwens ook wel lekker. Voor dit seizoen maar liefst 5 aankopen gedaan:
- Wisgerhof (DRC / Nederlander)
- Adailton (DC / Braziliaan)
- Bataglia (DMRC / Argentijn)
- Costanzo (GK / Argentijn)
- Touzani (DC / Nederlander)
Vertrokken voor het seizoen: Gyan (Arsenal) - Sprockel (New Castle) - Loovens (Inter). Verder nog wat spelers verhuurd.
Al met al loopt het best lekker. Radoi, die vorig seizoen lange tijd geblesseerd was, doet het lekker, en Wisgerhof blijkt over scorend vermogen te beschikken. Hij houdt in ieder geval Collen nog uit de basis. Olfers is lekker betrouwbaar in de verdediging en Kuyt scoort aan de lopende band.
Mijn nieuwe tactiek blijkt trouwens erg goed, vooral in Europese wedstrijden:
1 GK
4 DC1
DMC met pijl naar middenveld positie
2 MC
2 AM (links en rechts) met pijl naar voren
1 SC
Ook even een vraagje. Geven de Fokkers normaal gesproken hun hele transfer budget uit, of slechts wat ze nodig hebben ? Zelf probeer ik altijd zo min mogelijk uit te geven, in ieder geval iets over te houden. Je weet maar nooit of je het plotseling nog nodig blijkt te hebben.
quote:Heeeeeej da mag niet
Op woensdag 23 juli 2003 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ikspeel in de segunda divisie 4B en kan hem niet vinden
bij wqelke club speelt ie ?
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:56 schreef TomHoofd het volgende:[..]
Heeeeeej da mag niet
Valsspeler
en je kan m trouwens toch niet halen want hij is non-eu, anders had ik m ook al lang binnen
quote:Ik heb tot nu toe met NAC het hele transferbudget elk seizoen opgemaakt, maar dat was ook niet zo moeilijk. Jaar 1 had ik een budget van 400.000 en jaar 2 900.000. Dus das niet zo veel...
Op zaterdag 26 juli 2003 14:24 schreef DaMart het volgende:Ook even een vraagje. Geven de Fokkers normaal gesproken hun hele transfer budget uit, of slechts wat ze nodig hebben ? Zelf probeer ik altijd zo min mogelijk uit te geven, in ieder geval iets over te houden. Je weet maar nooit of je het plotseling nog nodig blijkt te hebben.
Als ik op 1 duw gebeurt er niets :s,op 2 hetzelfde,moet ik dat erges in het spel zelf aanzetten ofzo???
Husserl
quote:Wat is dat? Ik denk dat je jezelf met deze vraag weinig geliefd maakt.
Op zondag 27 juli 2003 15:22 schreef Husserl het volgende:
Hoi,
Hoe moet je dit doen--->plaatje ervan vind je op http://users.skynet.be/bk335010Als ik op 1 duw gebeurt er niets :s,op 2 hetzelfde,moet ik dat erges in het spel zelf aanzetten ofzo???
Husserl
quote:
Hoi,
Hoe moet je dit doen--->plaatje ervan vind je op http://users.skynet.be/bk335010Als ik op 1 duw gebeurt er niets :s,op 2 hetzelfde,moet ik dat erges in het spel zelf aanzetten ofzo???
Husserl
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:20 schreef Terrah het volgende:
Mido voor 35 miljoen pond naar milan evanals Bosjnak waar ik volgens een minimum fee release clause 50 miljoenvoor ving.
Eventjes wat plaatjes (voor de ongelovigen)
Absoluut niet gecheat eerlijk verdiend
quote:* Enchanter is het met je eens
Op zondag 27 juli 2003 18:25 schreef pekel het volgende:[..]
Please zeg, kun je beter gelijk CM 4 weggooien.....
cheaten + games =
quote:CM met een trainer zodat je meer geld krijgt
Hoi,
Husserl
quote:ja maar het is een belg he
Op maandag 28 juli 2003 06:34 schreef ToBe het volgende:
Snap zulk soort mensen niet, het leuke van het spel is toch vanuit niets een topploeg opbouwen en met eigen verdiend geld steeds betere spelers kopen en je team "improven"?
Ik heb gevraagd of het besuur het stadion wil uitbreiden en ze gaan akkoord maar er gebeurd gewoon niks. Heb het nu al 2 gevraagd. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat er wel wat gebeurd?
2002-03:
Dickinson;
Moore, Jones, Clarke, Nolan;
Haigh/Bassir, Windisch, Donleben, Torpey;
Bosnjak, Bassir/Ashcroft
2003-04
Steele;
Moore, Jones, Clarke, Giebel;
Haigh, Windisch, Donleben, Torpey
Bosnjak, Bassir
quote:der is al een jaar voorbij ......
Op maandag 28 juli 2003 14:00 schreef Nkjez het volgende:
Dat komt doordat ze meestal het stadion in de zomer uitbreiden
Weer zo een kut fout wat in elk CM spel gezeten heeft...
Ben met Real Madrid bezig en nu is er een Champions League wedstrijd en tegelijktijd is driekwart van mijn spelers op International wedstrijden en kan ik maar 10 spelers opstellen en kan ik dus niet beginnen aan de wedstrijd!!!!
is zoiets met een editor op te lossen en zo ja met welke?
heb namelijk tijdje trug voor de laatste keer gesaved
quote:Tja, dan zet je maar jeugdspelers erin... Zowieso is het gebruik van de editor onethisch in CM, schaam je!!!
Op maandag 28 juli 2003 15:42 schreef planethugo het volgende:
even een vraag tussendoor....Weer zo een kut fout wat in elk CM spel gezeten heeft...
Ben met Real Madrid bezig en nu is er een Champions League wedstrijd en tegelijktijd is driekwart van mijn spelers op International wedstrijden en kan ik maar 10 spelers opstellen en kan ik dus niet beginnen aan de wedstrijd!!!!is zoiets met een editor op te lossen en zo ja met welke?
heb namelijk tijdje trug voor de laatste keer gesaved
quote:bij een normale competitiewedstrijd zou dat kunnen ja maar dit is Champions League waar je spelers voor moet aanmelden en er zijn er maar 10 beschikbaar die ik aangemeld had....
Op maandag 28 juli 2003 15:48 schreef Jheronimus het volgende:[..]
Tja, dan zet je maar jeugdspelers erin... Zowieso is het gebruik van de editor onethisch in CM, schaam je!!!
quote:oplossing was geloof ik even op 'holiday' gaan voor die dag...
Op maandag 28 juli 2003 15:52 schreef planethugo het volgende:[..]
bij een normale competitiewedstrijd zou dat kunnen ja maar dit is Champions League waar je spelers voor moet aanmelden en er zijn er maar 10 beschikbaar die ik aangemeld had....
Een editor is idd onetisch maar voor dit probleem weet ik geen andere oplossing
quote:Je jeugdspelers kunnen gewoon spelen... Bovendien zou ik niet weten hoe je dit met de editor kan oplossen... Trouwens, je kan je spelers niet beschikbaar stellen voor vriendschappelijke interlands he
bij een normale competitiewedstrijd zou dat kunnen ja maar dit is Champions League waar je spelers voor moet aanmelden en er zijn er maar 10 beschikbaar die ik aangemeld had....
quote:Spelers tot 20 jaar kun je zo en zo altijd gebruiken. Champions league of niet...
Enne, ben wel nieuwsgierig met welke versie je speelt?
quote:ow, wist ik niet, werkt idd!
Op maandag 28 juli 2003 15:55 schreef Jheronimus het volgende:[..]
Je jeugdspelers kunnen gewoon spelen... Bovendien zou ik niet weten hoe je dit met de editor kan oplossen... Trouwens, je kan je spelers niet beschikbaar stellen voor vriendschappelijke interlands he
ps. heb versie 4.0.1
Interlands kan je doen op het moment dat je spelers voor VRIENDSCHAPPELIJKE interlands worden opgeroepen.
quote:
Ik heb het eventjes gemist en kan het zo snel niet viinden maar is de laatste EP save game compatible net zoals de vorige?
en planethugo, versie 4.0.1 is de boosdoener, gewoon even EP3 met data en EP5 downloaden....
quote:Updaten is de beste mogelijkheid om deze fout eruit te halen.
Op maandag 28 juli 2003 16:09 schreef planethugo het volgende:[..]
ow, wist ik niet, werkt idd!
Hoe doe je dat dan met die interlands?ps. heb versie 4.0.1
De eerste wedstrijd van de halve finale tegen Milan heb ik 0-0 gespeeld. Nu kijken of ik ook hen kan verslaan in eigen huis. Kan nog leuke (en makkelijke) finale worden trouwens: andere halve finale gaat tussen PSV en Inter... en PSV heeft de eerste wedstrijd (thuis) gewonnen met 2-0.
Ben trouwens wel voor de 4e keer op rij kampioen geworden, en mijn halve elftal staat in de belangstelling van Europese clubs. Dat woordt weer lekker onderhandelen straks. Een bod van ¤ 5 mln krijgen voor een speler die ¤ 7 mln waard is en dan ¤ 20 mln gaan vragen...
In de kwartfinale van de UEFA cup was sporting net een maatje te groot voor me.
Ik lijkt dit seizoen 4 spelers te verliezen die wegens ouderdom gaan stoppen
van Zwam en Brusselers beide 37
P Jannsen 35
Hamming 34
ook de volgende spelers lijk ik te verliezen
Meszaros en Tychon zijn beide ongelukkig en willen een nieuwe uitdaging
Daemen stat in de intresse van vele clubs
van der Haar en Leferink staan op te verkoop lijst, ik heb dit seizoen geen plaats voor ze (misschien als de bovenstaande weg gaan dat ze nog een kans gaan krijgen)
ook gaat er wat jeugd weg waar geen potentie inzit
Aankopen ga ik denkelijk niet doen, ik heb nu 28 man in het 1ste als het bovenstaande vetrekt vul ik dit gewoon wat aan met de goede opvulling die bij het 2de rondloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |