quote:Klinkt goed. Maar hotels hebben toch meestal de eigenschap niet echt goedkoop te zijn? Of is dat maar een idee van mij?
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef static het volgende:
De Starlight is in de Warmoesstraat.Die andere is op de Oudezijds Voorburgwal, zie startpost.
Het voordeel van de Starlight is dat ik de eigenaar ken dus we hebben wel wat inbreng e.d.
Overigens is het hotel ernaast ook van hem, dus mochten zich nog romantische escapades voordoen kan men daar terecht.
Ook handig voor de mensen die eventueel een vroege laatste trein moeten pakken maar toch willen blijven
quote:Het is een backpackers budgethotel, dus stel je er niet al te veel van voor.
Op maandag 21 juli 2003 22:38 schreef Light het volgende:[..]
Klinkt goed. Maar hotels hebben toch meestal de eigenschap niet echt goedkoop te zijn? Of is dat maar een idee van mij?
quote:Dan lijkt reseveren me wel gewenst in deze tijd....
Op maandag 21 juli 2003 22:43 schreef static het volgende:[..]
Het is een backpackers budgethotel, dus stel je er niet al te veel van voor.
quote:I stand corrected.
Op maandag 21 juli 2003 22:33 schreef static het volgende:
De Starlight is in de Warmoesstraat.
quote:Dus op dit moment komen er dus twee lokaties in aanmerking, als ik het goed begrijp?
Die andere is op de Oudezijds Voorburgwal, zie startpost.
quote:
Het voordeel van de Starlight is dat ik de eigenaar ken dus we hebben wel wat inbreng e.d. wij kunnen gratis bier scoren.
quote:Toe maar, zeg. Je kunt kennelijk nogal een potje met hem breken, dus. Krijg je nog geld van hem?
Overigens is het hotel ernaast ook van hem, dus mochten zich nog romantische escapades voordoen kan men daar terecht.
quote:Gelukkig heb ik de nachtbus nog als optie. De laatste vertrekt om kwart over vier vanaf het Leidseplein. Die bus komt ook langs het Museumplein. Moet toch geen probleem zijn, lijkt me?
Ook handig voor de mensen die eventueel een vroege laatste trein moeten pakken maar toch willen blijven
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 21-07-2003 22:49]
quote:Nee hoor, het is de Starlight.
Op maandag 21 juli 2003 22:44 schreef motown het volgende:[..]
Dus op dit moment komen er dus twee lokaties in aanmerking, als ik het goed begrijp?
[..]
quote:Oké, Starlight it is.
Op maandag 21 juli 2003 22:46 schreef static het volgende:[..]
Nee hoor, het is de Starlight.
Laffer en Static organiseren een meeting [Deel 5]
quote:Eigenlijk wel.
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef Jorma het volgende:
zeggeh.. dit topic kan dus wel dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |