abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11889191
ik was gister uitgegaan en eerst kreeg ik splinters in mijn rug een paar uur later viel er een brede dronken kerel van 2 meter hoge blokken op mij op de grond. Heel mijn benen onder het glas. De kerel loopt snel weg en niemand doet even de moeite om me te helpen of te vragen hoe het gaat...maar goed... daarna zat er dus nog glas in mijn knie en het gaat er niet uit...om de snee zit een ronde rode plek. De snee zelf is niet zo groot. 3 cm ongeveer.
pi_11889204
Bah! Ik zou iets proberen met een pincet. Misschien wel eerst desinfecteren.
[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
pi_11889205
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:36 schreef Radiohoofdje het volgende:
ik was gister uitgegaan en eerst kreeg ik splinters in mijn rug een paar uur later viel er een brede dronken kerel van 2 meter hoge blokken op mij op de grond. Heel mijn benen onder het glas. De kerel loopt snel weg en niemand doet even de moeite om me te helpen of te vragen hoe het gaat...maar goed... daarna zat er dus nog glas in mijn knie en het gaat er niet uit...om de snee zit een ronde rode plek. De snee zelf is niet zo groot. 3 cm ongeveer.
heb je het ontsmet???? wel ff doen
  zondag 20 juli 2003 @ 12:37:44 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_11889206
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:36 schreef Radiohoofdje het volgende:
eerste hulp!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_11889209
Even naar de dokter want je kan nare infecties krijgen van glas en glas kan ook door je lichaam kruipen.
pi_11889213
Tja, ik zou even naar de eerste hulp van het ziekenhuis gaan.
Als dat gaat ontsteken ben je verder van huis
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11889222
ik weet niet waar jij bent uitgegaan maar bij ons..(waar ik werk dan)
hebben wij gewoon een EHBO post/plek... hadden ze dat daar niet?
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_11889225
dan moet je een Tetanusprik

Echt waar en die doet kei-pijn

pi_11889226
idd ff naar de dokter, tenzij je het wel prettig vind om allerlei vieze infecties op te lopen
pi_11889237
Ja maar om nou naar de eerste hulp te gaan met zo'n kleine wond is ook een beetje stom.....:{
Ik weet niet zeker of er nog wat in zit. Heb het pas een paar uur later kunnen ontsmetten.
pi_11889256
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:41 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ja maar om nou naar de eerste hulp te gaan met zo'n kleine wond is ook een beetje stom.....:{
Ik weet niet zeker of er nog wat in zit. Heb het pas een paar uur later kunnen ontsmetten.
tja..
Dan kan je in ieder geval even naar de huisarts gaan!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11889272
Zal waarschijnlijk een tetanusprik worden ja.. urgh..
pi_11889284
Bel dan even naar de eerste hulp. Daar kunnen ze je vertellen wat je het beste kan doen.
  zondag 20 juli 2003 @ 13:02:57 #14
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_11889503
gewoon naar de eerste hulp gaan,
Catch You On The Flip Side
pi_11889819
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:41 schreef Radiohoofdje het volgende:
dan moet je hier ook niet gaan zeuren gewoon naar die post de volgende keer, boeiuh! ja toch? kwam zelf ook met een sneetje in me vinger bij de ehbo op trance energy was ook maar een klein wondje... bloedde wel erg hevig..

daar zijn die posten toch voor

pi_11894697
volgens mij is de eerste hulp hier helemaal niet voor hoor, met dit soort dingen ga je naar je huisarts of de weekendarts.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')