abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11887141
Sinds een tijdje hebben mijn meissie en ik een vaag probleem.

Mijn meissie heeft boven haar vagina iets wat lijkt op een puistje.. Ik zelf heb er ook last van. Als je er hard in knijpt doet het mega veel pijn.. Het lijkt op een onderhuids puistje..

De huid glanst ook boven op het bultje. Bij mij dan niet..

Mijn meissie scheert zich daar en ik scheer me ook, alleen niet boven mijn penis. Daar knip ik het kort.

Volgens mensen om ons heen zou het kunnen komen door het scheren, maar ik scheer me daar niet, dus dat zou het bij mij niet kunnen zijn..

We zijn er alletwee wel van overtuigd dat het het zelfde is.

Sinds dat ik erover begon, merkte mijn meissie dat ze er ook last van had..

Als klein meisje heeft mijn vriendin er ook een gehad, maar dna op haar schaamlip. Deze hebben ze toen uitgeknepen (met de nodige pijn natuurlijk).

Mijn vrinedin heeft er bij haar ook trekzalf op gesmeerd. Ze heeft het idee dat het wel iets helpt, maar zeker zijn we daar ook niet over.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn en of het besmettelijk is ? Zou het een bekende soa kunnen wezen ? En zoja, zouden we er iets aan kunnen doen ?

Bij een tante van mijn vriendin schijnt het dat ze dat heeft laten weg snijden.

Ik heb er nu ook een, maar ik had er eerst een op een andere plek. Die heb ik met pijn en moeite uit zitten knijpen, maar erg veel rotzooi kwam er niet uit. Het was wel geel wat eruit kwam. Die is wel weg.

Iemand een idee ?

pi_11887153
Heb ik ook weleens, is gewoon een ontstoken haarzakje of een ingegroeide haar
pi_11887164
dat dachten wij ook al, maar weten het niet zeker..

is er iets aan te doen ?

pi_11887190
quote:
Op zondag 20 juli 2003 03:44 schreef Phreak het volgende:

is er iets aan te doen ?

ik denk eraf blijven, ik heb nu ook zo'n bultje in mijn nek

Lijkt net een puistje maar is bijna niet uit te knijpen, heel erg vervelend.

† In Memoriam † zondag 20 juli 2003 @ 03:48:54 #5
47213 ArmaniMania
pi_11887191
quote:

is er iets aan te doen ?

Ga het in ieder geval niet uit zitten duwen, daar wordt het alleen dikker van en meer pijnlijker. Een ingegroeid haartje zou ik wel proberen te verwijder, omdat dit wel eens heel veel pijn kan gaan doen.

Verder als je je scheert op je intieme plek, scheer ALLEEN in de lingte van de haargoei mee NIET er tegen in.

[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 20-07-2003 04:06]

pi_11887259
Ik ken het, heel vervelend, weet niet wat het precies is.
pi_11887325
Heb ik ook gehad een tijdje terug. Opengesneden en er kwam een stukje vuil uit. Geen idee wat het was of hoe het er kwam. Misschien was het wel geen vuil... Klein sneetje was genoeg, en als je niet al te kleinzerig bent kun je het gemakkelijk zelf doen. Daarna gewoon jodium en een plijster erop.
[i]640K ought to be enough for anybody[/i] - Bill Gates, 1981
  zondag 20 juli 2003 @ 04:56:53 #8
24182 MrFrans
Always watching
pi_11887376
quote:
Op zondag 20 juli 2003 04:34 schreef rscp1 het volgende:
Heb ik ook gehad een tijdje terug. Opengesneden en er kwam een stukje vuil uit. Geen idee wat het was of hoe het er kwam. Misschien was het wel geen vuil... Klein sneetje was genoeg, en als je niet al te kleinzerig bent kun je het gemakkelijk zelf doen. Daarna gewoon jodium en een plijster erop.
My Man,
Bikkel!
"even het smallest person can change the course of the future"
  zondag 20 juli 2003 @ 12:03:15 #9
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_11888779
Kan ook een ontstoken talgkliertje zijn, gaat vanzelf over.
  zondag 20 juli 2003 @ 12:16:06 #10
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_11888920
http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.html
quote:
· De talgklieren zijn klieren die een vettige vloeistof afscheiden: talg. Dit is huidsmeer dat (samen met haartjes) aan de oppervlakte komt en ervoor zorgt dat de huid en haartjes wat vettig blijven.
· Bij alle tieners produceren de talgklieren meer talg. Dat talg kan duidelijk zichtbaar zijn in de vorm van kleine witte bultjes op de ballen, penis, eikel, voorhuid of schaamlippen. Dit is heel normaal! Deze witte bultjes zijn een normaal onderdeel van de huid en trekken dus niet weg.
· Soms kan zich aan het einde van het haarzakje een propje vormen, waardoor het haarzakje wordt afgesloten. Omdat de talgproductie gewoon door blijft gaan, vormt zich dan een puist. Die kun je uitdrukken, maar het kan ook vanzelf openbarsten, waardoor het pus naar buiten komt. Na verloop van tijd trekt de ontsteking weg (net als puisten op je gezicht of je rug).

Let op: de meeste witte bultjes zijn geen puisten, maar kleine voorraadjes talg. Die zijn heel normaal!

Dit zijn het denk ik. Heeft iedereen, bij de een meer zichbaar dan bij de ander.
[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_11910092
Wat is zo'n bultje dan wanneer er verder geen vocht uit komt, het niet door het scheren komt, en het wel ontzettend pijn kan doen
pi_11916359
quote:

is er iets aan te doen ?

Ik had op mijn bovenarmen van die bultjes (verstopte haarvaatjes). Mijn ex zei dat een scrubgel (zo'n gel met hele fijne schuurdeeltjes in) daar goed tegen was. Rarara, ze had gelijk!
Ik denk wel dat het voor je vriendin beter is als ze die gel niet in haar vagina krijgt, die "dingen" hebben het niet zo op zeep en toestanden heb ik begrepen.
quote:
Wow, jij eet zeker babies als ontbijt?
pi_11918496
quote:
Op maandag 21 juli 2003 13:38 schreef hardsilence het volgende:
Wat is zo'n bultje dan wanneer er verder geen vocht uit komt, het niet door het scheren komt, en het wel ontzettend pijn kan doen
Dat is dus een ontstoken talgkliertje. Heb ik ook een aantal jaar gehad op mijn bil, maar is nu geheel verdwenen. Het is vervelend en doet pijn, maar verdwijnt gelukkig vanzelf.
pi_11918752
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:29 schreef catena het volgende:

Dat is dus een ontstoken talgkliertje. Heb ik ook een aantal jaar gehad op mijn bil, maar is nu geheel verdwenen. Het is vervelend en doet pijn, maar verdwijnt gelukkig vanzelf.

Wanneer er eentje weg is, komt er later weer een nieuwe. En dan moet er toch vocht uitkomen, of inzitten, wanneer het een ontstoken talgkliertje zou zijn? Het is gewoon hard, geen vocht of iets
Ik dacht eerst aan een soort van allergische reactie op bijv. deo of douchecreme...
  dinsdag 22 juli 2003 @ 03:48:07 #15
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_11928077
Is het een puist met een soort harde schijf eronder? In dat geval zou het goed een steenpuist kunnen zijn. Ik had er laatst één op mijn rug. Gaat gepaard met veel troep, een en soort steentje. Is een onstoken haarzakje. Ze horen vanzelf open te barsten, maar als je er aangezeten hebt moet je uitkijken, goed je handen wassen en het gebied eromheen.

Hoe beschamend het misschien ook is, het is denk ik wel het beste om ermee naar de dokter te gaan. Mijn dokter heeft die van mij gewoon uitgeknepen. Dit doet eventjes zeer. Dit kan je natuurlijk ook zelf doen, of beter laten doen als je er niet goed bijkunt (ook omdat die ander gewoon doorgaat als jij pijn voelt, terwijl je zelf zou stoppen ) Zorg wel voor een wcpapierte of beternog een gesteraliseerd doekje om alle troep te verwijderen die eruit komt. Je moet doorgaan tot die schijf er zeg maar uit is. Steenpuisten zijn vrij besmettelijk, dus daar zou het verband tussen jou en je vriendin kunnen liggen...

Hopenlijk heb je hier wat aan (zo om 4 uur 's ochtends...wat doe ik hier eigenlijk)

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:34:14 #16
34400 PietF
Captain Obvious
pi_11948300
quote:
ik pak altijd een (scherp) pincet. ffe schoonmaken en klaar..
ik zal eens proberen met de haartjes mee te scheren, want ik heb elke keer een dag of 2 na het scheren bultjes
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_11968871
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:44 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Wanneer er eentje weg is, komt er later weer een nieuwe. En dan moet er toch vocht uitkomen, of inzitten, wanneer het een ontstoken talgkliertje zou zijn? Het is gewoon hard, geen vocht of iets
Ik dacht eerst aan een soort van allergische reactie op bijv. deo of douchecreme...

Is het een onderhuidsbultje? Voelt idd een beetje hard aan. Geen idee hoe die verdwijnt, maar bij mij is dat gewoon gebeurd. Ik ben er zelfs voor naar de dokter geweest. ( K dacht namelijk dat het een gezwel was)
  woensdag 23 juli 2003 @ 22:45:28 #18
56662 r0z
superchick
pi_11972896
volgens mij zijn het gewoon piustjes/onstoken haarzakjes van het scheren. ik heb het namelijk ook wel eens
pi_11973019
Kan iderdaad wel eens, net als overal op je lijf, een gore ranzige hardige PUIST komen
Ook wel eens gehad daar, deed beetje pijn, fijn uitgeprut en klaar
pi_11993656
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:59 schreef catena het volgende:

Is het een onderhuidsbultje? Voelt idd een beetje hard aan. Geen idee hoe die verdwijnt, maar bij mij is dat gewoon gebeurd. Ik ben er zelfs voor naar de dokter geweest. ( K dacht namelijk dat het een gezwel was)

Ik heb ook regelmatig de gedachte had dat het een gezwel is. Maar aangezien het toen na een tijd weg ging, kon dat niet. Maar toen kwam er dus weer hetzelfde op een andere plek. Het is inderdaad wel een onderhuids bultje. Wat zei de dokter er dan over?
Ik heb momenteel best een grote bult (ontsteking). In het begin was het gewoon heel hard, geen vocht of niets. Nu lijkt er wel een beetje vocht in te zitten, maar voelt toch nog hard aan. Het is donkerder dan de rest van mijn huid. Ik vraag me toch heel erg af of het wel iets van een 'puist' zou zijn. Geloof het niet, maar wat dan...
En ja de dokter, ik weet het die zou het je vast wel kunnen vertellen. Maar het is aantal jaren geleden dat ik daar ben geweest, terwijl er genoeg kleine dingetjes zijn die niet helemaal kloppen en waarvoor ik er al een bezoekje aan had moeten brengen, heb op een of andere manier het schijt om er heen te gaan

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 24-07-2003 19:55]

donderdag 24 juli 2003 @ 19:49:40 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_11993725
Wat dacht je ervan eens mee naar de dokter te gaan?
Ik had ook eens zoiets dergelijks, dat waren Wratten dus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_11996387
ik prik overal ens in met een naald , en na wat prust werk is dat dan weg

dikwijls komt er dan een ingegroeid haartje van enkele centimeters uit ...

pi_11996540
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:51 schreef weazerke het volgende:
ik prik overal ens in met een naald , en na wat prust werk is dat dan weg

dikwijls komt er dan een ingegroeid haartje van enkele centimeters uit ...

Gister ben ik ook bezig geweest met een naald, het deed veel pijn, maar resulteerde in niets. Het zit/blijft dicht.
pi_12056162
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:59 schreef hardsilence het volgende:

Het zit/blijft dicht.

En tis nog niet weg, wel iets minder, maar het doet ook onwijs pijn. Wat een kut onsteking of weet ik wat het is, wrom moet da elke keer terug komen, blugh, auw
moest 't ff kwijt
pi_12270632
Ieeep,

Ik heb dus ook van die ontstoken talgklieren & wratten or whatever. Ik ga ze binnenkort laten wegnemen door laser bij dokter...

Maar zit met ander probleempje, heb momenteel liefje en we staan op het punt om echt wel te sexen... Wat zou ik doen, het spontaan zeggen en uitleggen en dat ik het laat wegnemen voor ze hetzelf ontdekt. Of wat hebben jullie gedaan? Valt dat niet op... Zit er in ieder geval dik mee verveelt ... en het ergste is daje der zelf eigelijk niks aankunt doen.. Goede hygenië of niet..

Your advice would mean much too me!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')