Twee mannen uit Tilburg zijn vrijdagnacht aangehouden in verband met een dodelijke steekpartij eerder op de avond. Daarbij kwam een achttienjarige man uit Tilburg om het leven. Het slachtoffer was betrokken bij een handgemeen tussen een aantal jongeren, zo heeft de politie in Tilburg zaterdag gezegd.
De verdachten zijn achttien en twintig jaar en hebben hun betrokkenheid inmiddels bekend. De politie kreeg rond 23.00 uur een melding over een beroving en een schiet- of steekpartij op de Dalenstraat in Tilburg. Ter plaatse troffen agenten het slachtoffer zwaargewond aan. Hij werd overgebracht naar het Sint Elisabeth ziekenhuis in de stad, waar hij kort voor middernacht is overleden. Een team van twintig agenten probeert de exacte toedracht van de steekpartij te achterhalen.
- - -
Damn!!!
Is hier echt super dichtbij!!
Tilburg is nu volgens mij echt een van de meest criminele steden? Echt niet meer normaal!
quote:Reeshof, vooraan!
Op zondag 20 juli 2003 01:37 schreef Conflict het volgende:
Waar is dat precies dan?* Conflict woont in zuid, ook in een wat minder gezellige buurt
quote:Ik kom uit Eindhoven en woon nu sinds 5 jaar hier (bij het Korvelplein)
Op zondag 20 juli 2003 01:40 schreef hardsilence het volgende:[..]
Reeshof, vooraan!
Op de reeshofdijk vinden ook steeds meer berovingen plaats, en het lijkt allemaal nog erger te worden!
Ik heb hier toch vaker een onveilig gevoel dan in Eindhoven.
quote:Heb ooit een hele stad geruild tegen twee drommedarisen ( Was één kameel )
Op zondag 20 juli 2003 01:40 schreef Wisp het volgende:
gozer was ook niet zo slim bezig, als 4 marokkanen met messen je vragen je fiets te geven moet je niet gaan tegenstribbelen, dat is zelfmoord
In Rotterdam zijn ze er nog steeds niet blij mee.
quote:Ik had idd al wel gekeken of er al een topic van was, op de frontpage kom ik ook nooit, dus vind het wel oke dat er een topic van is!
Op zondag 20 juli 2003 01:42 schreef Conflict het volgende:Dat is de frontpage, sommige mensen (waaronder ik) komen daar nooit.
Vandaar is het geen probleem als iets daar en ook hier wordt gepost.
quote:Ja eigen schuld
Op zondag 20 juli 2003 01:40 schreef Wisp het volgende:
gozer was ook niet zo slim bezig, als 4 marokkanen met messen je vragen je fiets te geven moet je niet gaan tegenstribbelen, dat is zelfmoord
quote:duh, hij moest kiezen tussen z'n fiets en z'n leven, en koos het laatste
Op zondag 20 juli 2003 01:46 schreef twexx het volgende:
Ja eigen schuld
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 20-07-2003 01:51]
quote:ze krijgen een buurtvader die met hun gaat praten
Op zondag 20 juli 2003 01:48 schreef hardsilence het volgende:
Oke, je kan niet zeggen het zijn weer buitenlanders, maar toch was dat wel het geval!
En wat voor straf zullen ze krijgen? Paar jaartjes cel of nog niet eens?![]()
quote:nou er zit wel een kern van waarheid in. Je moet op zo'n moment nooit de held uit gaan hangen. Het is misschien stoer om je niet te laten kennen en je niet laten beroven maar wat heb je daaraan als je daardoor gewond raakt of inderdaad in dit geval doodgestoken wordt?
Op zondag 20 juli 2003 01:46 schreef twexx het volgende:[..]
Ja eigen schuld
quote:Hier zit GroenLinks in de oppositie. Ik denk dat wethouder Jan Hamming (PvdA, die voor veel goede jongerenprojecten in Tilburg heeft gezorgd) nog maar eens achter zijn oren moet gaan krabben.
Op zondag 20 juli 2003 01:48 schreef Wisp het volgende:[..]
ze krijgen een buurtvader die met hun gaat praten
sponsered by GroenLinks
quote:misschien dat die 'preventie' toch niet zo goed werkt als hij in gedachten had
Op zondag 20 juli 2003 01:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hier zit GroenLinks in de oppositie. Ik denk dat wethouder Jan Hamming (PvdA, die voor veel goede jongerenprojecten in Tilburg heeft gezorgd) nog maar eens achter zijn oren moet gaan krabben.
quote:Nee, maar ik woon in een wijk met veel Somaliers. Die dealen alleen maar!
Op zondag 20 juli 2003 01:51 schreef Bushmaster het volgende:
Hey Toffe_, is dat in Noord ook zo tegeswoordig?
quote:breda
Op zondag 20 juli 2003 01:54 schreef Bastard het volgende:
Was dat ook niet die stad waar een agent werd belaagd door een stel marrokanen? En dat de politiemacht advies gaf aan zn werknemer om te verhuizen na een aanvaring met 100 marrokanen?
quote:Ik wil niet weten hoe Tilburg er uit zou gezien hebben als het CDA het nog steeds voor het zeggen had. Dan was Tilburg nu een tweede Rotterdam.
Op zondag 20 juli 2003 01:52 schreef Wisp het volgende:[..]
misschien dat die 'preventie' toch niet zo goed werkt als hij in gedachten had
"Tilburg kampt met een aantal hardnekkige groep straatrovers. In de omgeving van de Reeshofdijk worden mensen geregeld beroofd. Ondanks een forse politie-inzet blijven de rovers actief."
Als ze die straffen nou eens zwaarder maken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |