abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16894871
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 13:03 schreef Snood het volgende:
je kan ook via bank transfer, als je bij rabobank zit kun je gewoon via internetbankieren betalen.. alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe ik nou USD selecteer ipv euro's
Let er wel op dat er dan extra kosten in rekening worden gebracht (staat ook in de kleine lettertjes bij Yesmoke) bovendien zit ik ook te worstelen hoe ik USD kan kiezen (zit zelf bij ABN*AMRO) maar ik zou het toch liever hier proberen als ik jou was.

Scheelt namelijk niet al teveel in prijs en je maakt het over naar een Nederlandse rekening dus ook geen extra boekingskosten.

pi_16899589
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:19 schreef Dat_Drink_Ik_Op het volgende:
waarom verkopen al die winkels enkel sigaretten, en geen shag?

verkapt terugvindpost

Die vraag wilde ik ook stellen (om dezelfde reden)
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:16:54 #153
12079 koele
The Koeler, the better
pi_16899651
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:15 schreef R_ON het volgende:

[..]

Die vraag wilde ik ook stellen (om dezelfde reden)

shag is vooral een product voor "echte" nederlanders...
pi_16899914
vriend van me heeft 1mand gleden besteld bij cigarom.com op mijn aanraden nog wel
Hij heeft de slof nog steeds niet binnen
Het geld is natuurlijk al lang van de bank af. het bedrijf reageert niet op e-mails
Nothing to see here, carry on
pi_16900027
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:16 schreef koele het volgende:

[..]

shag is vooral een product voor "echte" nederlanders...

Maar ik rook geen shag hoor. Shag is fout! Shag is voor leraren, zwervers en krakers.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16900071
ik heb ook nog niks binnen
pi_16909134
Hm, ik denk niet dat ik bij yesmoke ga bestellen, voornamelijk vanwege die dollar prijzen ( okee, t is wel goedkoper,) ik heb ABN inet bankieren en daar kan je geloof ik alleen in Euro overmaken..

Dan denk ik dat ik beter bij Cigarom of bij Voordeligroken kan bestellen... Ze hebben beide mijn merk ( Davidoff Light) dus komt goed uit

Что было, то прошло..
pi_16909623
Heb trouwens nog steeds slechts 2 van de 5 pakjes sigaretten binnen.
Yesmoke gemaild, en ze zouden de overige 3 nogmaals sturen .

[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 05-02-2004 13:23]

pi_16909651
Je ouders aan/met het roken helpen
pi_16913201
^ boeiend..
[b]dJ WouZ aka Nico-T[/b]
pi_16918703
ik heb het idee dat iedereen flink wordt genaaid bij cigarom.com
ik heb ook op 8 januari besteld maar ook nog niets gehoord of gezien.
en heb ook nog nergens gelezen dat iemand ooit wat heb ontvangen.
dus denk dat we daar maar beter niet meer kunnen bestellen want je wordt er volgens mij flink genaaid !!
  vrijdag 6 februari 2004 @ 01:13:06 #162
80643 Snood
Nico Tinus
pi_16932233
Ben erachter hoe via internet bankieren bij rabo dat moet, gewoon 'betalen buitenland' aanklikken, dan het normale- of het IBAN-rekeningnummer invullen van yesmoke, ik heb het IBAN gekozen, dat wordt geprefereerd door rabo dus heb ik die dus maar gekozen.
Ok ben benieuwd of het bij mij lukt ik heb om te beginnen 2 x 40 sigaretten besteld, als het dan wordt onderschept scheelt het voor yessmoke weer in werk (ik weet het ik ben sociaal) want dan kunnen ze die pakjes terugkrijgen (je krijgt, staat op de site, 2 pakjes per dag in de bus).
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 21:56 schreef Hepyro het volgende:

[..]

Let er wel op dat er dan extra kosten in rekening worden gebracht (staat ook in de kleine lettertjes bij Yesmoke) bovendien zit ik ook te worstelen hoe ik USD kan kiezen (zit zelf bij ABN*AMRO) maar ik zou het toch liever hier proberen als ik jou was.

Scheelt namelijk niet al teveel in prijs en je maakt het over naar een Nederlandse rekening dus ook geen extra boekingskosten.

Die extra kosten zijn bijna niets, dan heb je je sigaretten nog voor zo'n beetje 2 x zo goedkoop als hier, dus als dit werkt ga ik het zeker vaker doen
pi_16932352
iemand die budgetsigs al geprobeerd?
Kusje
  vrijdag 6 februari 2004 @ 09:56:20 #164
80643 Snood
Nico Tinus
pi_16936202
update: ik heb ff mijn banktransacties ingekeken.

ik heb nu 4 pakjes gekocht. Dit was (inclusief shipping kosten) $ 7,58.
Dat is 6 euro. Nu zijn die fucking bank transfer kosten 5 euro! Meer dan ik dacht. Dat is nu dus 11 euro voor 4 pakjes = 2,75 per pakje.

Ik ben er nu dus wel achter dat je beter meteen maar een slof moet bestellen, dan heb je 10 pakjes voor $ 18,95 = ¤ 15 + 5 = ¤ 20.

Huh? net nog ff die site gecheckt en Nederland is uit de landen selectie lijst gehaald!!!! hoop dat mijne nog wel doorgaat, wat een kutzooi weer

maandag 9 februari 2004 @ 22:52:05 #165
63288 Rendo
The One and Only
pi_17043965
*ook besteld bij yesmoke op 12 Jan...

Nog niks binnen. Morgen mailen en dan zouden ze nieuwe opsturen.

*die toch een beetje teleurgesteld is voor 14,22 euri

pi_17045499
vriend van me bij cigarom.com besteld en nog steeds niks binnen
als ik die mensen in me klauwe krijg van Cigarom dan maak ik ze koud.
Nothing to see here, carry on
pi_17055650
ik ook 1 slof bij cigarom besteld nog niks gehoord
  dinsdag 10 februari 2004 @ 12:48:11 #168
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17055986
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:32 schreef jp84 het volgende:
ik ook 1 slof bij cigarom besteld nog niks gehoord
moraal van dit verhaal nooit meer bij cigarom.com bestelle
Float Like A Butterfly Sting Like A Bee
pi_17056215
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:48 schreef Bobby_Generic het volgende:

[..]

moraal van dit verhaal nooit meer bij cigarom.com bestelle

komt het denk ik wel op neer ja, die lui zijn wel goede oplichters intervieuwtje in de telgraaf enzo maar ondertussen iedereen oplichten enzo ik vind het grappig eigenlijk.
die lui van cigarom hebben echt heeel veel geld 'verdiend' afgelopen 3 maanden, stond ook ergens dat ze rond de duizend bestellingen per dag kregen nou reken maar uit je winst!
zoiezo had ik de kans op slagen bij cigarom ingeschat op 25 % maar helaas het was toch te mooi om waar te zijn 0.98 cent per pakje.
pi_17056258
E-mail: info@cigarom.com
Adres: APARTADO DE CORREOS Nr.338 (ADMINISTRATIE KANTOOR)
Postcode en plaats: 17258 ESTARTIT (GIRONA)
Land: SPANJE
Telefoon: 0034-6361-47486 (wij spreken nederlands)
Fax: 0034-9728-16444

ik ga ze ze straks even bellen, kijken of er wordt opgenomen enzo, ik hou jullie op de hoogte

dinsdag 10 februari 2004 @ 13:06:34 #171
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17056457
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:58 schreef jp84 het volgende:
E-mail: info@cigarom.com
Adres: APARTADO DE CORREOS Nr.338 (ADMINISTRATIE KANTOOR)
Postcode en plaats: 17258 ESTARTIT (GIRONA)
Land: SPANJE
Telefoon: 0034-6361-47486 (wij spreken nederlands)
Fax: 0034-9728-16444

ik ga ze ze straks even bellen, kijken of er wordt opgenomen enzo, ik hou jullie op de hoogte

gaaf cker laten weten !!
  dinsdag 10 februari 2004 @ 13:11:38 #172
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17056607
Bij verlies of beschadiging van uw bestelling kunt u contact opnemen met de administratie 0034-6361-47486 (wij spreken nederlands). Wij zullen een uitgebreid onderzoek instellen naar de aard van deze gebeurtenis. De conclusie van dit onderzoek weegt mee in de beoordeling voor het versturen van een vervangende order.

--

jaja zo kan ik het ook en dan natuurlijk gaan zeggen
"wij hebben helaas geconculdeerd dat de desbetreffende persoon de slof sigaretten wel heeft ontvangen *kortom de klant liegt*"
en wie gaat het dan controleren ?

pi_17057164
nou ik heb ze net gebelt,
had was een minuut of 10 aan de telefoon met een zeeer snel pratende man, ik citeerde wat reacties
uit het dit topic en dat vond ie niet zo leuk. "als mensen lang moeten wachten kunnen ze wel grote bekken krijgen" was o.a een reactie van de man aan de telefoon.
volgens eigenzeggen had hij het over 10.000 bestellingen per week hij had al 1700 brieven verstuurd naar verschillende klanten waarbij het al langer dan een maand duurde voordat ze hun sigaretten kregen.
verder nog even door gebabbeld.
hij vroeg me nadrukkelijk dit op het forum neer te zetten:

als mensen het te lang vinden duren moeten ze een e-mailtje sturen
en dan krijgen ze gelijk hun geld terug...

ohja ook niet onbelangrijk:
het geld wordt dus over gemaakt via de postbank maar hij had het erover dat veel mensen wel het geld overmaken maar dat er dan geen adress bij zit en dan kunnen ze er nog niks mee.

nou ik heb ze iig gesproken dat geeft wel weer een goed gevoel.
hoop dat jullie er wat aan hebben...

dinsdag 10 februari 2004 @ 13:39:08 #174
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17057475
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef jp84 het volgende:
nou ik heb ze net gebelt,
had was een minuut of 10 aan de telefoon met een zeeer snel pratende man, ik citeerde wat reacties
uit het dit topic en dat vond ie niet zo leuk. "als mensen lang moeten wachten kunnen ze wel grote bekken krijgen" was o.a een reactie van de man aan de telefoon.
volgens eigenzeggen had hij het over 10.000 bestellingen per week hij had al 1700 brieven verstuurd naar verschillende klanten waarbij het al langer dan een maand duurde voordat ze hun sigaretten kregen.
verder nog even door gebabbeld.
hij vroeg me nadrukkelijk dit op het forum neer te zetten:

als mensen het te lang vinden duren moeten ze een e-mailtje sturen
en dan krijgen ze gelijk hun geld terug...

ohja ook niet onbelangrijk:
het geld wordt dus over gemaakt via de postbank maar hij had het erover dat veel mensen wel het geld overmaken maar dat er dan geen adress bij zit en dan kunnen ze er nog niks mee.

nou ik heb ze iig gesproken dat geeft wel weer een goed gevoel.
hoop dat jullie er wat aan hebben...

Klinkt wel logisch maar er stond niet in de voorwaarden dat het meer dan een maand zou gaan duren... maar goed als hij echt 10.000 bestellingen per week heeft is het wel te begrijpen...
pi_17057671
ik wacht het gewoon nog wel ff af, van mij part duurt het 3 maanden als het maar komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')