quote:Let er wel op dat er dan extra kosten in rekening worden gebracht (staat ook in de kleine lettertjes bij Yesmoke) bovendien zit ik ook te worstelen hoe ik USD kan kiezen (zit zelf bij ABN*AMRO) maar ik zou het toch liever hier proberen als ik jou was.
Op woensdag 4 februari 2004 13:03 schreef Snood het volgende:
je kan ook via bank transfer, als je bij rabobank zit kun je gewoon via internetbankieren betalen.. alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe ik nou USD selecteer ipv euro's
Scheelt namelijk niet al teveel in prijs en je maakt het over naar een Nederlandse rekening dus ook geen extra boekingskosten.
quote:Die vraag wilde ik ook stellen (om dezelfde reden)
Op maandag 12 januari 2004 20:19 schreef Dat_Drink_Ik_Op het volgende:
waarom verkopen al die winkels enkel sigaretten, en geen shag?verkapt terugvindpost
quote:shag is vooral een product voor "echte" nederlanders...
Op donderdag 5 februari 2004 00:15 schreef R_ON het volgende:[..]
Die vraag wilde ik ook stellen (om dezelfde reden)
quote:Maar ik rook geen shag hoor. Shag is fout! Shag is voor leraren, zwervers en krakers.
Op donderdag 5 februari 2004 00:16 schreef koele het volgende:[..]
shag is vooral een product voor "echte" nederlanders...
Dan denk ik dat ik beter bij Cigarom of bij Voordeligroken kan bestellen... Ze hebben beide mijn merk ( Davidoff Light) dus komt goed uit
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 05-02-2004 13:23]
quote:Die extra kosten zijn bijna niets, dan heb je je sigaretten nog voor zo'n beetje 2 x zo goedkoop als hier, dus als dit werkt ga ik het zeker vaker doen
Op woensdag 4 februari 2004 21:56 schreef Hepyro het volgende:[..]
Let er wel op dat er dan extra kosten in rekening worden gebracht (staat ook in de kleine lettertjes bij Yesmoke) bovendien zit ik ook te worstelen hoe ik USD kan kiezen (zit zelf bij ABN*AMRO) maar ik zou het toch liever hier proberen als ik jou was.
Scheelt namelijk niet al teveel in prijs en je maakt het over naar een Nederlandse rekening dus ook geen extra boekingskosten.
ik heb nu 4 pakjes gekocht. Dit was (inclusief shipping kosten) $ 7,58.
Dat is 6 euro. Nu zijn die fucking bank transfer kosten 5 euro! Meer dan ik dacht. Dat is nu dus 11 euro voor 4 pakjes = 2,75 per pakje.
Ik ben er nu dus wel achter dat je beter meteen maar een slof moet bestellen, dan heb je 10 pakjes voor $ 18,95 = ¤ 15 + 5 = ¤ 20.
Huh? net nog ff die site gecheckt en Nederland is uit de landen selectie lijst gehaald!!!! hoop dat mijne nog wel doorgaat, wat een kutzooi weer
Nog niks binnen. Morgen mailen en dan zouden ze nieuwe opsturen.
*die toch een beetje teleurgesteld is voor 14,22 euri
quote:moraal van dit verhaal nooit meer bij cigarom.com bestelle
Op dinsdag 10 februari 2004 12:32 schreef jp84 het volgende:
ik ook 1 slof bij cigarom besteld nog niks gehoord
quote:komt het denk ik wel op neer ja, die lui zijn wel goede oplichters intervieuwtje in de telgraaf enzo maar ondertussen iedereen oplichten enzo ik vind het grappig eigenlijk.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:48 schreef Bobby_Generic het volgende:[..]
moraal van dit verhaal nooit meer bij cigarom.com bestelle
ik ga ze ze straks even bellen, kijken of er wordt opgenomen enzo, ik hou jullie op de hoogte
quote:gaaf cker laten weten !!
Op dinsdag 10 februari 2004 12:58 schreef jp84 het volgende:
E-mail: info@cigarom.com
Adres: APARTADO DE CORREOS Nr.338 (ADMINISTRATIE KANTOOR)
Postcode en plaats: 17258 ESTARTIT (GIRONA)
Land: SPANJE
Telefoon: 0034-6361-47486 (wij spreken nederlands)
Fax: 0034-9728-16444ik ga ze ze straks even bellen, kijken of er wordt opgenomen enzo, ik hou jullie op de hoogte
--
jaja zo kan ik het ook en dan natuurlijk gaan zeggen
"wij hebben helaas geconculdeerd dat de desbetreffende persoon de slof sigaretten wel heeft ontvangen *kortom de klant liegt*"
en wie gaat het dan controleren ?
als mensen het te lang vinden duren moeten ze een e-mailtje sturen
en dan krijgen ze gelijk hun geld terug...
ohja ook niet onbelangrijk:
het geld wordt dus over gemaakt via de postbank maar hij had het erover dat veel mensen wel het geld overmaken maar dat er dan geen adress bij zit en dan kunnen ze er nog niks mee.
nou ik heb ze iig gesproken dat geeft wel weer een goed gevoel.
hoop dat jullie er wat aan hebben...
quote:Klinkt wel logisch maar er stond niet in de voorwaarden dat het meer dan een maand zou gaan duren... maar goed als hij echt 10.000 bestellingen per week heeft is het wel te begrijpen...
Op dinsdag 10 februari 2004 13:29 schreef jp84 het volgende:
nou ik heb ze net gebelt,
had was een minuut of 10 aan de telefoon met een zeeer snel pratende man, ik citeerde wat reacties
uit het dit topic en dat vond ie niet zo leuk. "als mensen lang moeten wachten kunnen ze wel grote bekken krijgen" was o.a een reactie van de man aan de telefoon.
volgens eigenzeggen had hij het over 10.000 bestellingen per week hij had al 1700 brieven verstuurd naar verschillende klanten waarbij het al langer dan een maand duurde voordat ze hun sigaretten kregen.
verder nog even door gebabbeld.
hij vroeg me nadrukkelijk dit op het forum neer te zetten:als mensen het te lang vinden duren moeten ze een e-mailtje sturen
en dan krijgen ze gelijk hun geld terug...ohja ook niet onbelangrijk:
het geld wordt dus over gemaakt via de postbank maar hij had het erover dat veel mensen wel het geld overmaken maar dat er dan geen adress bij zit en dan kunnen ze er nog niks mee.
nou ik heb ze iig gesproken dat geeft wel weer een goed gevoel.
hoop dat jullie er wat aan hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |