quote:nee dat is het niet. Ik heb het afgedekt met folie, en het is niet uitgedroogd. Het is pandanrijst en het ruikt daar eigenlijk ook nog naar.
Op zaterdag 19 juli 2003 15:33 schreef ecc-O het volgende:
Lengte heb ik geen idee van, maar het is waarschijnlijk wel een grote sompige klont rijstzouk nie gebruiken.
quote:Volgens mij ongeveer een week... de site waar dat op stond is op het moment down. Dus ik probeer later nog wel eens te kijken.
Op zaterdag 19 juli 2003 15:31 schreef dreumesje het volgende:
Hoe lang kan je gekookte rijst in de koelkast bewaren? Ik heb namelijk eergister rijst gekookt en wil dat vanavond gebruiken om nasi te maken. Iemand enig idee?
Paar dagen gaat meestal wel goed. Kan denk ik wel tot een week ofzo, maar nooit geprobeerd eigenlijk.
Owja, scheutje soyasaus erbij maakt het ook beetje lekkerder als het 'oude' rijst is
quote:Thanks!
Op zaterdag 19 juli 2003 15:43 schreef Dagobert het volgende:
scheutje water erbij, en dan weer opwarmen kan best. Zeker wel als je het eergisteren gemaakt hebt en nu al gebruiktPaar dagen gaat meestal wel goed. Kan denk ik wel tot een week ofzo, maar nooit geprobeerd eigenlijk.
Owja, scheutje soyasaus erbij maakt het ook beetje lekkerder als het 'oude' rijst is
quote:Ik dacht meteen aan rijst...
Op zaterdag 19 juli 2003 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
bij het lezen van de topictitel dacht ik even aan iets anders
Hoe lang is een chinees
Veelgebezigd grapje.
Chinees -> rijst
quote:Origineel.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
bij het lezen van de topictitel dacht ik even aan iets anders
(door slecht opgewarmde bami is ook laatst een heel barbeque gezelschap ziek geworden)
quote:topic beter lezen
Op zondag 20 juli 2003 11:00 schreef postman het volgende:
rijst, bami e.d zijn best gevaarlijke producten qua bederf. je kan het wel bewaren maar moet je het wel de volgende keer opbakken in een pan ipv de magnetron.(door slecht opgewarmde bami is ook laatst een heel barbeque gezelschap ziek geworden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |