abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2003 @ 20:30:48 #201
10721 dolfg
RegiZeur
pi_12019936
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:18 schreef TuuT het volgende:

[..]

Cool! ..ik moet de enquete nog steeds invullen ..maar denk je dat ze al zijn concerten helemaal hebben opgenomen dan? Of doen ze dat (misschien dan) voor toekomstige concerten?

Ik denk toekomstige concerten. Zo'n enquete is om te peilen of er een 'markt' voor is. Ik heb dus overal braaf zeeeeer positief op gereageerd.

Zoals ik ook positief gereageerd heb op de vraag of ik (tegen betaling van x bedrag per jaar) behoefte heb aan exclusieve inner sanctum tickets voor RW concerten. Graag zelfs!
(al ben ik een man, heb geen rood truitje en dus al helemaal geen bruine borsten, maar goed...)

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_12020237
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:30 schreef dolfg het volgende:
(al ben ik een man, heb geen rood truitje en dus al helemaal geen bruine borsten, maar goed...)
me neither
Bij Monsoon wees hij in Antwerpen wel een jongen met donker haar aan bij "Ive had more blondes than brunettes" haha
pi_12021356
Ik heb van dat manchester concert wel iets op video, maar dat is ingekort tot 60 minuten, wel heel leuk om te zien trouwens. Slane is ook cool, die heb ik geloof ik helemaal. Het zou leuk zijn als die concerten ook een keer in hun geheel op video uitgebracht zouden worden. .
pi_12021405
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:30 schreef dolfg het volgende:

Ik ben een vrouw, heb ook een rood truitje en bruine borsten en / maar aangezien ik geen zin zou hebben in een vrijpartij met Robbie Williams (ondanks dat het een superlekker ding is) vind ik het toch jammer dat ik zijn concert gemist heb....
pi_12021481
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:18 schreef TuuT het volgende:

[..]

Cool! ..ik moet de enquete nog steeds invullen ..maar denk je dat ze al zijn concerten helemaal hebben opgenomen dan? Of doen ze dat (misschien dan) voor toekomstige concerten?

*ook ingevuld heeft*

Dat Manchester concert is inderdaad Live In Your Living Room..wist effe niet meer hoe het heette.

Oh, enne, vergeet zondag niet op de BBC "There's only one Robbie Williams" te kijken!

pi_12037002
Hebbem ook ingevuld

zijn er nog meer die naar Lyon gaan 25 oktober??

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 22:14:23 #207
22162 Steffie
Supernova
pi_12037786
Survey ook naar waarheid ingevuld. Laat ze maar direkt beginnen met de produktie van die DVD's
Daarnaast is alles wat live is altijd goed en ook wel wat geld waard

Is iemand het enthousiasme van het Nederlandse publiek ook al opgevallen. Echt een groot verschil tussen bijvoorbeeld dat concert in Parijs (Bercy) of Munchen en Amsterdam. Publiek is veel meer aanwezig in Amsterdam, veel levendiger en ook veel meer sfeer. Hopelijk komt van die laatste op korte termijn ook nog een bootleg beschikbaar

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_12040287
waar staat die survey? Ik kan hem nergens vinden op de robbie site
  zondag 27 juli 2003 @ 01:12:35 #209
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_12040498
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef erikh het volgende:

[..]

Dat laat ik je wel weten als ik hem binnen heb Dit is verdomme zo'n beetje het enige nummer dat ik niet heb van robbie

ja van mij ook Hoewel heb hem wel op een oude verzamel CD staan (Now dance hits zoveel) maar die single is toch wel errug gaaf!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 27 juli 2003 @ 02:12:05 #210
22162 Steffie
Supernova
pi_12041042
quote:
Op zondag 27 juli 2003 00:52 schreef erikh het volgende:
waar staat die survey? Ik kan hem nergens vinden op de robbie site
http://www.robbiewilliams.com/survey/
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_12053203
OK, ik ben toch overstag gegaan....m'n kaartje voor Lyon is besteld
  zondag 27 juli 2003 @ 21:16:36 #212
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12053231
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:36 schreef Minnie_ het volgende:

Dat Manchester concert is inderdaad Live In Your Living Room..wist effe niet meer hoe het heette.

Heb em meteen maar effies besteld....helaas geen dvd-versie ervan, maar t is beter dan niets natuurlijk
pi_12054005
Vanavond om 23:15 uur op BBC 1 : "There's Only One Robbie Williams"
Ik ben heel benieuwd, of kent iemand deze reportage misschien al...
pi_12054130
Nee, die's nieuw, volgens mij Video staat al klaar.
pi_12054161
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 21:36 schreef Minnie_ het volgende:

Oh, enne, vergeet zondag niet op de BBC "There's only one Robbie Williams" te kijken!

Oops, overheen gelezen...
pi_12065248
Die Sabine heeft de kranten wel weten te halen zeg! Robbie heeft over haar verteld op de radio en dat staat vandaag in The Sun ( www.thesun.co.uk ), The Mirror ( www.mirror.co.uk ) en op de Sky News-website ( www.sky.com/skynews )
pi_12071947
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:06 schreef Minnie_ het volgende:
Die Sabine heeft de kranten wel weten te halen zeg! Robbie heeft over haar verteld op de radio en dat staat vandaag in The Sun ( www.thesun.co.uk ), The Mirror ( www.mirror.co.uk ) en op de Sky News-website ( www.sky.com/skynews )
Hmm ik kan er niets over vinden :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_12071984
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:06 schreef Minnie_ het volgende:
op de Sky News-website ( www.sky.com/skynews )
'SHE'S WRITHING WITH ME'

Robbie Williams has told how he had to fight off a fan who tried to molest him as he played live - by putting her hands down his trousers.

The singer was performing at Amsterdam Arena when he dragged a beautiful woman called Sabine from the audience to the stage.

But speaking about the incident for the first time he said he regretted his actions when she started writhing on top of him.

In an interview with Sara Cox on Radio 1 being broadcast on her Breakfast Show, he said he has been regularly inviting members of the crowd on stage.

"I got one out one night and she'd not washed and she smelt, quite frankly," he said.

But picking out Sabine he thought: "I'm going to have a good time here so I picked a good looking one.

"She gets up on stage and she puts her hands down my pants, her tongue down my mouth and she was trying to rip my vest off and I'm singing, trying to maintain the fact that these people think I'm a bit cool.

"At one point she was locked like a vice grip and she's writhing with me."

pi_12073764
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

Op de website van The Sun onder de kop "News" en bij The Mirror onder de kop "3AM"
pi_12073768
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ben een beetj3e blind... hebben al gevonden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_12073934
Tja niet iedereen is even op zijn mondje gevallen zeg maar. Robbie gaat zelf ook weleens flink te keer (houdt het wel netjes) en kan natuurlijk de bal eens terug verwachten. En hoe! Ik vind dat er veel te veel ophef wordt gemaakt over deze "dame". Moet je dat BNN forum maar eens lezen..... Ze zijn daar zo bezig met dit verhaal dat ik me afvraag of het ze nu echt zo dwars zit of dat het vooral ook jaloezie is
pi_12075751
quote:
Op maandag 28 juli 2003 19:17 schreef Sonja27 het volgende:
Moet je dat BNN forum maar eens lezen..... Ze zijn daar zo bezig met dit verhaal dat ik me afvraag of het ze nu echt zo dwars zit of dat het vooral ook jaloezie is
ik ben inderdaad gewoon jaloers ..maar ik vind al die ophef ook overdreven hoor, het is gewoon grappig ..jammer alleen dat haar familie niet meer reageert
pi_12075917
Ja een zus ofzo hey..... beetje dom inderdaad van haar om er op in te gaan.... daar zou ik boven staan. Ach ja.... je hebt van die mensen
pi_12076758
Ach, was leuk voor ons Maar nu zou ze zich er toch moeilijker uit kunnen lullen (dat het Sab's doel was op het podium te komen, als je dat verhaal gelezen had, vond ik wel triest)

Iemand geinteresseerd in mp3tjes van het hele concert? ..helaas geen Amsterdam nog, maar Bercy in Frankrijk (daar was jij toch bij Minnie?). En ook een paar mp3tjes van Duitsland. Als ik hier links plaats haalt een modje ze toch meteen weg, maar kijk eens op het forum van BNN als je ze wilt downloaden

maandag 28 juli 2003 @ 21:53:55 #225
22162 Steffie
Supernova
pi_12077240
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:36 schreef TuuT het volgende:
Ach, was leuk voor ons Maar nu zou ze zich er toch moeilijker uit kunnen lullen (dat het Sab's doel was op het podium te komen, als je dat verhaal gelezen had, vond ik wel triest)

Iemand geinteresseerd in mp3tjes van het hele concert? ..helaas geen Amsterdam nog, maar Bercy in Frankrijk (daar was jij toch bij Minnie?). En ook een paar mp3tjes van Duitsland. Als ik hier links plaats haalt een modje ze toch meteen weg, maar kijk eens op het forum van BNN als je ze wilt downloaden

Niet echt netjes om zonder medeweten van Aem die links daar op dat forum te zetten. Nu zijn dit samples dus zal het hem niet zoveel bandbreedte kosten, maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')