abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11963764
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 11:39 schreef kroegtijger het volgende:
En hoppa; de kaarten voor RobbieWilliams in Polen 6-11 zijn besteld hij is daar trouwens wel wat duurder (opvallend genoeg) 250 zlotty (4 zlotty is ongeveer een euro) goedkoopste waren 135 euro.
maar t mag de pret niet drukken.... Robbie, here we come
oei oei oei, kwam ik erachter dat ik de verkeerde kaarten besteld had zaten we bijna op de verkeerde tribune...hadden kaarten voor t rode vak besteld, ipv geel. Gelukkig nog om weten te zetten naar gele vak http://www.odyssey.pl/spodek_robbie.gif

Robbie, here we come

pi_11965116
Heb net kaarten besteld voor het concert van Robbie in Madrid!
Viel nog niet mee, ze accepteerden alleen Spaanse creditcards
Lang leve de spaanse schoonfamilie!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_11966468
Ja zag de foto's ook staan op www.persfoto.com

Ze zijn echt mooi

Deze is mijn favoriet

pi_11968169
Deze is ook leuk, niet robbie ie belangrijk maar het rondje hahahaha

woensdag 23 juli 2003 @ 21:12:38 #180
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11970648
Vanaf nu géén persfoto.com foto's meer in dit forum.
pi_11971618
-edit: er is een feedbacktopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 23-07-2003 23:28]

woensdag 23 juli 2003 @ 22:10:24 #182
39446 303
(C) Roland
pi_11971923
-edit: er is een feedbacktopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 23-07-2003 23:29]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_11985395
Sorry, las net dat ik iets had gepost wat niet meer mocht...
pi_11986317
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 13:16 schreef somegirl het volgende:
Als we het er toch over hebben; weet iemand wat er is gebeurd met het meisje in het rode shirtje dat haar tieten liet zien? In de telegraaf stond dat rob's manager binnen no time bij haar was en haar telefoon nummer genoteerd heeft. Daarna was ze binnen 5 minuten backstage verdwenen.... Iemand meer info??? Ben nieuwsgierig, en vertrouw de telegraaf niet helemaal!!
Verder FANTASTISCH concert donderdag!!!!! Kan er nog steeds niet over uit hoe geweldig het was. Ik wil weer!!!!!
Die heeft gewoon de hele avond dar gestaan hoor. Robbie grapte nog dat hij haar telefoonnummer wou maar dat mens stond er nog een hele tijd.
pi_12004440
Weet iemand trouwens of het nummer Freedom van Robbie op 1 van zijn albums staat? Ik kan het nergens terugvinden
pi_12008167
Nope, staat niet op een album. Is volgens mij alleen op single uitgekomen (die Minnie_ natuurlijk heeft )

Gisteren Where Egos Dare binnengekregen. Had 'm nog niet, maar heb 'm via Ebay bij iemand voor een schappelijk prijsje gekocht

vrijdag 25 juli 2003 @ 13:05:30 #187
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12008262
Weet iemand of het concert vanuit Manchester Arena ook op DVD ergens te krijgen is? ik weet dat er opnames van zijn, want het is al een keer op BNN uitgezonden. dat concert was ook geniaal trouwens. Misschien zelfs wel beter dan slane. Heb trouwens op 1 na alle nummers van het complete slane-concert binnen...zijn er 21 als ik t goed zeg uit mn hoofd. Op de dvd staan er veel minder.....
pi_12009823
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 13:01 schreef Minnie_ het volgende:
Nope, staat niet op een album. Is volgens mij alleen op single uitgekomen (die Minnie_ natuurlijk heeft )

Gisteren Where Egos Dare binnengekregen. Had 'm nog niet, maar heb 'm via Ebay bij iemand voor een schappelijk prijsje gekocht

Shit, moet ik hem op single gaan zoeken
  vrijdag 25 juli 2003 @ 14:10:25 #189
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12010102
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:01 schreef erikh het volgende:

[..]

Shit, moet ik hem op single gaan zoeken

kijk hier eens:
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=180063
eil.com heeft nog veel meer. Ook hoop collectorsitems en vinyl geweldige site is t!!
pi_12010757
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 13:05 schreef kroegtijger het volgende:
Weet iemand of het concert vanuit Manchester Arena ook op DVD ergens te krijgen is? ik weet dat er opnames van zijn, want het is al een keer op BNN uitgezonden. dat concert was ook geniaal trouwens. Misschien zelfs wel beter dan slane. Heb trouwens op 1 na alle nummers van het complete slane-concert binnen...zijn er 21 als ik t goed zeg uit mn hoofd. Op de dvd staan er veel minder.....
er is geen dvd van slane, alleen een geknipte versie op een dvd (ego's are dare oid). De tv uitzending had geloof ik wel alle nummers (veronica).

Dat concert van manchaster is niet op DVD uit, maar is wel op mtv uitgezonden in een ingekorte versie van 1 uur.
Van deze tour zijn opnamen gemaakt in knebworth en daar schijnt ook een DVD van uit te gaan komen (dus waarschijnlijk niet van de arena ), maarja het goede nieuws is dus dat er waarschijnlijk wel een dvd van deze tour uitkomt .

vrijdag 25 juli 2003 @ 14:53:06 #191
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12011522
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:30 schreef JvS het volgende:

[..]

er is geen dvd van slane, alleen een geknipte versie op een dvd (ego's are dare oid). De tv uitzending had geloof ik wel alle nummers (veronica).

Dat concert van manchaster is niet op DVD uit, maar is wel op mtv uitgezonden in een ingekorte versie van 1 uur.
Van deze tour zijn opnamen gemaakt in knebworth en daar schijnt ook een DVD van uit te gaan komen (dus waarschijnlijk niet van de arena ), maarja het goede nieuws is dus dat er waarschijnlijk wel een dvd van deze tour uitkomt .

Klopt, heel slane is ook niet op cd uitgekomen (wel een bootleg) het concert uit manchester wat ik bedoel is van een jaar voor slane nog. Dat was zo verschrikkelijk goed. Heb t voor de helft op video staan (Was op Nederland 2; kon toen niet zo snel een band vinden). later bleek dat BNN het ook nog een keer heeft uitgezonden...kwam ik te laat achter
Nu wil ik dus t volledige concert vanuit manchester van enkele jaren geleden (toen was zelfs sing when you're winning nog niet uit).... De opnames die op pinkpop van een paar jaar geleden zijn gemaakt, zijn die nog ergens terug te halen?? (misschien opvragen bij vpro ofzo??) Dat was ook een best goed optreden (vooral song 2 was daar heel erg cool)
pi_12011751
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:10 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

kijk hier eens:
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=180063
eil.com heeft nog veel meer. Ook hoop collectorsitems en vinyl geweldige site is t!!

Thanks, wel jammer dat hij zo duur is.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 15:13:36 #193
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12012291
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:59 schreef erikh het volgende:

[..]

Thanks, wel jammer dat hij zo duur is.

staan ook nog andere versies op de site hoor:
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=118943
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=159820
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=82243

vooral die 12" versie vinnik wel heel stoer, en de dubbel cd-single....6 verschillende versies van t nummer. als je cd's zoekt altijd effe bij eil.com kijken. Die hebben van 1 artiest zo verschrikkelijk veel....helaas niet zo heel uitgebreid wat betreft aantal artiesten

pi_12014118
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 15:13 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

staan ook nog andere versies op de site hoor:
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=118943
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=159820
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=82243

vooral die 12" versie vinnik wel heel stoer, en de dubbel cd-single....6 verschillende versies van t nummer. als je cd's zoekt altijd effe bij eil.com kijken. Die hebben van 1 artiest zo verschrikkelijk veel....helaas niet zo heel uitgebreid wat betreft aantal artiesten

hmm, wellicht dat ik die dubbel cd single maar ga bestellen, ziet er wel stoer uit.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 16:10:47 #195
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_12014153
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:09 schreef erikh het volgende:

[..]

hmm, wellicht dat ik die dubbel cd single maar ga bestellen, ziet er wel stoer uit.

t klinkt alleen zo tegenstrijdig..... dubble-cd-single...... is het nou dubbel of single???
pi_12014249
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:10 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

t klinkt alleen zo tegenstrijdig..... dubble-cd-single...... is het nou dubbel of single???

Dat laat ik je wel weten als ik hem binnen heb Dit is verdomme zo'n beetje het enige nummer dat ik niet heb van robbie
pi_12018124
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 14:53 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Klopt, heel slane is ook niet op cd uitgekomen (wel een bootleg) het concert uit manchester wat ik bedoel is van een jaar voor slane nog. Dat was zo verschrikkelijk goed. Heb t voor de helft op video staan (Was op Nederland 2; kon toen niet zo snel een band vinden). later bleek dat BNN het ook nog een keer heeft uitgezonden...kwam ik te laat achter
Nu wil ik dus t volledige concert vanuit manchester van enkele jaren geleden (toen was zelfs sing when you're winning nog niet uit).... De opnames die op pinkpop van een paar jaar geleden zijn gemaakt, zijn die nog ergens terug te halen?? (misschien opvragen bij vpro ofzo??) Dat was ook een best goed optreden (vooral song 2 was daar heel erg cool)

Volgens mij is die wel op video te krijgen! Kan me herinneren dat er een video van een concert is, wat niet op dvd uitgebracht is en volgens mij is dat Manchester.
pi_12018539
De "dubbel cd singles" bij EIL zijn gewoon de 2 engelse versies van de singles bij elkaar. Ze verkopen ze daar dus samen (in Engeland heeft eigenlijk iedere single wel meerdere versies op cd, dus niet zoals hier 1 in kartonnen hoesje en 1 in platic hoesje, maar 2, die ieder dus in een apart plastic hoesje zitten en normaal gesproken apart verkocht wordt ...djeees, wat zit ik toch vaag en lang te lullen voor iets wat ik volgens mij veel makkelijker zou moeten kunnen zeggen )

Dat oude concert van Manchester ..was dat niet de videoband Live In Your Livingroom? (ik weet niet hoor, ik heb die band niet, maar ik weet wel dat er een band is die zo heet waar een concert opstaat en die al best wel oud is en niet op DVD uit is)

Pinkpop en Slane enzo waren inderdaad masterlijk ..ik heb alles wel helemaal op mp3 ..een hele hoop van zijn concerten eigenlijk ..maar vooral van het hele Slane concert zou ik toch liever een DVD zien (maar dat komt er dus niet vanwege copyright gedoe ofzo? of wat is de reden dat die niet op DVD komt? ..moeten ze wel een goede reden voor hebben )

vrijdag 25 juli 2003 @ 19:40:21 #199
10721 dolfg
RegiZeur
pi_12018766
Goed nieuws! (hoop ik)

Gisteren een flinke enquete ingevuld op inner sanctum.
Eén van de vragen was of je geïnteresseerd bent in het downloaden van een RW concert dat je zelf bezocht hebt.
Dat zou leuk zijn!

Natuurlijk komt dat niet op dvd, een concert met slechts 4 camera's (plusminus) is een stuk minder dan een officiële concertopname zoals binnenkort in Knebworth.

Ook ik zoek al tijden naar het (allerbeste) concert in Manchester. Ook ik heb daarvan 3/4e op BNN gezien op een 2e kerstdag enkele jaren geleden geloof ik...
Ook dat concert in Duitsland dat BNN heeft uitgezonden was heel erg goed (en enorm heftig gemonteerd).
Ook daar nooit een dvd van kunnen vinden.... zonde hoor!

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_12019645
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 19:40 schreef dolfg het volgende:
Gisteren een flinke enquete ingevuld op inner sanctum.
Eén van de vragen was of je geïnteresseerd bent in het downloaden van een RW concert dat je zelf bezocht hebt.
Dat zou leuk zijn!
Cool! ..ik moet de enquete nog steeds invullen ..maar denk je dat ze al zijn concerten helemaal hebben opgenomen dan? Of doen ze dat (misschien dan) voor toekomstige concerten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')