quote:En wat maakt het duitse publiek dan niet tegen een stootje kunnen?
Op maandag 21 juli 2003 10:24 schreef MCH het volgende:[..]
Verder kan het Duitse publiek niet tegen een stootje. Robbie zei dat hij vrijdag in A'dam bijna verkracht was en dat het meisje van deze keer het braafste was van allemaal.
quote:Pak wel een hotelletje daar. van t voorjaar ook gedaan....voor die 15 euro'tjes per nacht ga ik me niet druk maken. Kaartjes worden as we speak geregeld ....robbie, here i come
Op maandag 21 juli 2003 12:05 schreef karoltje het volgende:[..]
Mijn halve familie woont vlak naast Katowice
Dus ene slaapplaats heb ik zoiezo al
.
quote:met de auto. is 12 uur rijden. woensdagavond vertrekken, (effe
Op maandag 21 juli 2003 13:18 schreef Minnie_ het volgende:
Wow, helemaal naar Polen! Of all placesHoe ga je daar dan heen?
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:59 schreef Minnie_ het volgende:
Heb nog even een paar van m'n oude Robbie-foto's erbij gezocht. De bovenste 2 waren in België in '95 en de onderste 2 in Duitsland (ook in '95)
quote:Ja jij ook!
Op maandag 21 juli 2003 16:32 schreef kroegtijger het volgende:
bedankt voor het delen van deze nuttige informatie
quote:Tis ook echt een geloofwaardige krant
Op maandag 21 juli 2003 11:58 schreef Cybart het volgende:
volgens Telegraaf.nl waren Sabine en de dame van de dag ervoor winaressen van de meet & greet en daarom zijn ze uitgekozen om het podium op te mogen, dus helemaal spontaan was het niet
quote:Tjsa, veel toevalligheden (haar werk, en nog wat dingen) maar vond t wel grappig wat ze vertelde over toen ze hem vastgreep op *een bepaalde plaats* dat hij daarna op de grond ging liggen.. en natuurlijk dat ze wel vertelde dat Rob nogal de nadruk legde op "..such a whore.."
Op maandag 21 juli 2003 17:23 schreef Annemouse het volgende:
En wat vonden jullie van haar intervieuw op de radio?
Ruud de Wild, morgen de foto's pas.. FOK! 'n paar uur na het concert al
Robbie Williams, live. Deel 2.
quote:Hey, was jij ook fan? Ik had inderdaad ook zoveel foto's...veel bijbesteld, maar ook veel foto van foto. Heb dus nog een hele zoot foto's van Robbie op fiets
Op maandag 21 juli 2003 13:31 schreef Scandalous het volgende:[..]
Die 2 bovenste foto's, die heb ik nog van iets dichterbij
Ik was er zelf niet bij maar je weet toch hoe iedereen aan 'foto van foto' deed.. had echt honderden foto's zo.
Ik moest wel lachen toen Ruud vroeg of zij nog naar zijn hotel was gegaan om "het" af te maken. Daar reageerde ze met een grote "nee" op. Beetje dubbel niet, wel voor tig duizend man vrij ver gaan maar prive : ho maar.
Maar goed, Ik vond het gewoon te ver gaan....geen gezicht. (en nee....ik ben NIET jalours....ben happily married )
quote:Precies!
Op maandag 21 juli 2003 19:15 schreef Annemouse het volgende:
doe je niet dagelijks
Dus waarom zou je als een muurbloempje op het podium klimmen als jouw grootste idool je op het podium vraagt!
Kun je maar beter wat dollen met Robbie, wat die zelf maar al te graag doet.
Volgens mij gebeuren er in een disco op een willekeurig zaterdag vunzigere dingen dan wat die Sabine heeft uitgespookt...
Maar goed, zoals ik al zei: Dit is mijn mening en ik vond het gewoon puur ordinair.
http://www.persfoto.com/gallery/index.php?gallery=100307robbiewilliams. The thumbs voor modem gebruikers
[Dit bericht is gewijzigd door Robbie123 op 23-07-2003 15:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |