abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11879235
Kunnen jullie svp stoppen met het ophemelen van de concerten

Ik baal er al genoeg van dat ik er niet bij was

pi_11879455
Nou, eindelijk dan wat mooi pics van het geweldige concert van heer Williams op vrijdagavond.

Wat een PRUTSER die Kelly Osbourne. Ik vond die muziek echt niks!

SKIN was Geweldig! Fantastisch dat ze crowdsurfde naar helemaal het midden van het veld! Supervrouw!

Zo kwam Robbie op, hangend aan een touw (midden van het podium hangt ie, je ziet zijn witte stropdas onderaan dat witte licht).

Robbie hitst het publiek op!

De dame die op het podium mocht komen pakt Robbie vol op de 'bek'! Ik vraag me af of dit nou gespeeld was of niet. Ik zou denken dat je helemaal perplex zou staan als je op het podium mag komen. Zij niet; ze trok zijn shirt ophoog, zoende er flink op los en zat lkkr op zijn geslachtdeel te bewegen.

Prachtig decor bij de show! Hier een mooi voorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Straw op 19-07-2003 18:23]

pi_11879681
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:26 schreef calvobbes het volgende:

Je heb écht wat gemist hoor calvobbes!

Met het Robbie Williams weekend op MTV kun je misschien wat troost vinden?

.
pi_11880045
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:59 schreef Tackleberry het volgende:

Je heb écht wat gemist hoor calvobbes!

Kappuh nu

Anders heb je zo meer verband nodig

pi_11880063
quote:
De dame die op het podium mocht komen pakt Robbie vol op de 'bek'! Ik vraag me af of dit nou gespeeld was of niet. Ik zou denken dat je helemaal perplex zou staan als je op het podium mag komen. Zij niet; ze trok zijn shirt ophoog, zoende er flink op los en zat lkkr op zijn geslachtdeel te bewegen.
Donderdag was het een ander meisje, denk dus niet dat het gespeeld is.

Maar speciaal voor Calvobbes.

Allebei de concerten waren echt helemaal geweldig

zaterdag 19 juli 2003 @ 18:32:29 #56
30961 Knaller
knalt er op los
pi_11880151
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:04 schreef karoltje het volgende:

[..]

Klopt , en waarom denk je dattie eeuwig met die microfoon-stok rond loopt te zeulen?

[afbeelding]

[afbeelding]

Geen bezwaar overigens als ik ergens fan van ben is het wel Robbie Williams en Queen, mooie combi voor mij dus..!

Ow hij had ook zo'n microfoon-stok... ja dan is het helemaal duidelijk.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_11880250
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:43 schreef Straw het volgende:
Nou, eindelijk dan wat mooi pics van het geweldige concert van heer Williams op vrijdagavond.

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een PRUTSER die Kelly Osbourne. Ik vond die muziek echt niks!

[afbeelding]
SKIN was Geweldig! Fantastisch dat ze crowdsurfde naar helemaal het midden van het veld! Supervrouw!

[afbeelding]
Zo kwam Robbie op, hangend aan een touw (midden van het podium hangt ie, je ziet zijn witte stropdas onderaan dat witte licht).

[afbeelding]
Robbie hitst het publiek op!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Prachtig decor bij de show! Hier een mooi voorbeeld.

[afbeelding]

Echt lachen, deze foto's heb ik ongeveer ook allemaal gemaakt! In welk vak zat jij??
geen commentaar
pi_11880499
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:38 schreef Smirnoff_ice het volgende:

[..]

Echt lachen, deze foto's heb ik ongeveer ook allemaal gemaakt! In welk vak zat jij??

In 225, maar sommige foto's zijn in andere vakken gemaakt.
pi_11880806
Ik vond het geweldig, beter als 2 jr. geleden. Morgen ga ik weer, heb er al weer erge zin in.
pi_11880850
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:20 schreef MCH het volgende:
Ik vond het geweldig, beter als 2 jr. geleden. Morgen ga ik weer, heb er al weer erge zin in.
Morgen weer?

Waar staat hij morgen dan?

zaterdag 19 juli 2003 @ 19:29:38 #61
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_11880971
Volgens mij staat ie morgen in Hannover
pi_11881191
dat van dat drugs ding zei hij donderdag ook:) geen tieten dit keer dus.. .. ik ben den ik de enige dit dus niet warm loopt voor dat swing when ur winning album.. ik vind zijn andere cd's mega goed maar bij die val ik echt inslaap.. hij had van mij ook niet mr bojangles hoeven te doen...

hey denken jullie dat hij zich ëcht"vermaakt heeft.. hij was wel onder de indruk van het donderdag publiek (vrijdag was ik er niet.vandaar)

pi_11881260
het was vrijdag vol in het nieuws van dat meisje.. ik zou ook niet meer perplex staan en hem ook vol op zijn bek pakken.. ok.. maar ik zou niet aan zijn gulp zitten.. hmmm alhoewel heeft ie nog mensen voor gek gezet.. donderdag moesten er allerlei stelletjes zoenen voor dat she's the one kwam
pi_11881311
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:47 schreef kyra1974 het volgende:
het was vrijdag vol in het nieuws van dat meisje.. ik zou ook niet meer perplex staan en hem ook vol op zijn bek pakken.. ok.. maar ik zou niet aan zijn gulp zitten.. hmmm alhoewel heeft ie nog mensen voor gek gezet.. donderdag moesten er allerlei stelletjes zoenen voor dat she's the one kwam
Vrijdag heeft ie dus echt veel minder mensen voor gek gezet. Donderdag was ie lekker op dreef wat dat betreft. Maar allebei de shows waren weer anders met de overeenkomst dat ze steengoed waren
pi_11881560
Het zijn wel steeds brunettes he , ik maak nog kans .
pi_11881720
jij bent qua leeftijd voor mij zelfs strafbaar om naar te kijken man!
(nou ok, valt wel mee. Met 1985 ben je tegenwoordig ook al weer snel 18 enzo... Ik word oud ).
pi_11881887
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 20:20 schreef JvS het volgende:
jij bent qua leeftijd voor mij zelfs strafbaar om naar te kijken man!
(nou ok, valt wel mee. Met 1985 ben je tegenwoordig ook al weer snel 18 enzo... Ik word oud ).
Ik zie dr ouder uit dan ik ben hoor Misschien niet op de foto's...maar Robbie had zich best ns kunnen vergissen .

Ik vraag me af of er geen gedonder van komt, aangezien ie dit elk concert doet...Vroeg of laat kiest ie een te jong meisje of gaat ie iets te ver...!

pi_11882848
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:25 schreef Miesjemies het volgende:
Echt geweldig gisteren!
Ik vind Mr. Bojangles zijn mooiste nummer, dus toen die kwam was ik helemaal verkocht. Hij is echt een geweldige artiest.
Wij hadden wel zaadplekken trouwens, bovenin achteraan op de bovenste rij stoelen Nou ja, ik heb er wel echt van genoten.
Ik ben wel jaloers op die Sabine trouwens
Echt grappig toen ze aan zijn gulp ging zitten zei hij meteen: "Thank you Sabine!" Mocht ze weg
Ja, hij wist haar wel op haar plaats te zetten: "Sit down, Sabine!"
pi_11882867
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:26 schreef calvobbes het volgende:

Nou, als je het ervoor over hebt om ver te reizen: er zijn nog wel kaarten voor de herfsttour...o.a. in Frankrijk, Noorwegen en Zwitserland Ik zit er toch wel zwaar over te denken!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:44:55 #70
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_11882872
Meestal zie je wel dat een persoon jong is dus ik denk dat het wel meevalt, Ik heb iig vreselijk genoten van zijn concert vrijdag ik wil zeker weten nog een keer naar een concert van hem.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:49:31 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_11882940
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:22 schreef Stranger het volgende:

[..]

Welke bekende nederlander is dat?

Achter ons stonden ineens Joel en Bas van Idols.

en vlak naast mij> Beau Van Erven Dorens zal die pic ook plaatsen als die klaar is
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:51:28 #72
57719 Zapje
Who are you
pi_11882977
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:49 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en vlak naast mij> Beau Van Erven Dorens zal die pic ook plaatsen als die klaar is

was er ook een speciale * vip * lounge met BNers ?
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_11883012
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:44 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Nou, als je het ervoor over hebt om ver te reizen: er zijn nog wel kaarten voor de herfsttour...o.a. in Frankrijk, Noorwegen en Zwitserland Ik zit er toch wel zwaar over te denken!

Het kriebelt bij mij ook zwaar....

Jullie hebben het steeds over het Slane concert, waar kan ik die DVD vinden????

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:02:36 #74
57719 Zapje
Who are you
pi_11883168
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 21:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

Het kriebelt bij mij ook zwaar....

Jullie hebben het steeds over het Slane concert, waar kan ik die DVD vinden????

Eehh die dvd kun je volgens mij overal wel kopen ( free record shop ) hij heet * live at slane castle * , is een hele goeie dvd met van alles en nog wat erop........
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  zaterdag 19 juli 2003 @ 22:21:30 #75
39446 303
(C) Roland
pi_11883422
Perfect die foto's zeg! Die ga ik morgen eens op mijn gemakje uitprinten en op de koelkast plakken.

Wij zijn net thuis, hebben een hotelletje gepakt in Adam.

Wat konden die vrouwen schreeuwen zeg! Fuck, had me een koppijn van die griet naast mij, die werd helemaal gek aan het einde zeg!

Wij zaten recht tegenover de tribune aan de andere kant van de Arena, en wat een goede sfeer op die tribune! Bij tijden bewoog de hele vloer! Dat heb ik zelfs bij voetbalwedstrijden niet meegemaakt.

Super!

Oh ja, hij riep op een gegeven moment dat vrijdag het publiek een stuk beter was dan donderdag?!? Gezien de reacties hier lijkt me dat kul, maar hebben jullie dat ook gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 19-07-2003 22:24]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')