quote:Back for good? Was dat de versie die hij ook op Slane Castle heeft gezongen (althans ik DACHT dat ie dat toen had gezongen) de de langzaam / snel (rock) versie?
Op zaterdag 19 juli 2003 13:50 schreef TuuT het volgende:[..]
Maar donderdag deed hij wel Milennium en vrijdag niet.
Dat andere nummer was trouwens Back For Good
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 19-07-2003 13:59]
quote:Langzaam couplet refrein was meer punk dan rock
Op zaterdag 19 juli 2003 13:58 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Was dat de versie die hij ook op Slane Castle heeft gezongen (althans ik DACHT dat ie dat toen had gezongen) de de langzaam / snel (rock) versie?
quote:Wij waren rond vijf uur binnen. Dat bleek vroeg genoeg te zijn om bijna helemaal vooraan te staan, in het voorste vak. Tegen onze eigen verwachtingen in eigenlijk, gezien de rijen die er om half vier al stonden...
Op zaterdag 19 juli 2003 13:56 schreef JvS het volgende:
he ik had toch gewoon beide dagen moeten gaan! Hoe laat waren degene die er vrijdag zo vooraan stonden eigenlijk? Hebben veel mensen hier nog veel geld voor hun kaartje betaald? Ik heb ze op marktplaats voor 55 euro'tjes gekocht. (veldkaarten donderdag dus).
quote:Yeah, die Sabine heeft in ieder geval wel iets te vertellen de komende weken
Op zaterdag 19 juli 2003 13:57 schreef Sickert het volgende:
Robbie op zn best ! concert was echt te gek gewoonvooral strong vond ik leuk
en toen die dat meisje op het podium trok en m toen vol op zn bek pakte en half uitkleede WOOH
Maar wát een ge-wel-di-ge show! WOW! Het feit dat mijn beide knieën in het verband zitten heeft me er overigens niet van weerhouden om voor de volle 100% mee te springen... Ik voel het nu wel (gewoon lopen is er even niet bij) maar het was het volledig waard!
Het afsluiten met Back for good was voor mij het hoogtepunt van de avond! Had overigens wel meer reacties verwacht bij de eerste tonen van dat nummer, maar goed...
Wanneer komt-ie weer naar Nederland?
Mijn sig raakt jammergenoeg wel langzaamaan leeg zo...
quote:Gezelschap waar ik mee was, zat al voor de hekken om 9h30 ~ 10h00. Waren ongeveer als 52e daar bij ingang J
Op zaterdag 19 juli 2003 13:56 schreef JvS het volgende:
he ik had toch gewoon beide dagen moeten gaan! Hoe laat waren degene die er vrijdag zo vooraan stonden eigenlijk? Hebben veel mensen hier nog veel geld voor hun kaartje betaald? Ik heb ze op marktplaats voor 55 euro'tjes gekocht. (veldkaarten donderdag dus).
[Dit bericht is gewijzigd door Steffie op 19-07-2003 14:11]
quote:idd, millennium deed hij gister niet, Helemaal niet opgevallen nog. Maar weet je zeker dat dat eerste nummer dat hij op zijn gitaar speelde back for good was?
Het viel me trouwens op hoe laat de mensen begonnen te springen tijdens het refrein van back for good op het eind. Ik begon al toen hij begon te schreeuwen en ik zag langzaam steeds meer mensen springen.
Voelde m'n voeten, mijn benen, niets meer. Maar bij Back For Good MOEST ik wel even springen.
Top het was geweldig!!!!!
quote:ey steffie, ik hier?
Op zaterdag 19 juli 2003 14:05 schreef Steffie het volgende:[..]
Gezelschap waar ik mee was, zat al voor de hekken om 9h30 ~ 10h00. Waren ongeveer als 52e daar bij ingang J
Wachten duurde lang, maar er was genoeg te zien en ouwehoeren waardoor het niet echt is gaan vervelen. Zou het zo weer doen
Ongeveer als 52'ste . Ik was ook bij ingang J, maar wij stonden er pas om 16:00, en konden ruimschoots het eerste vak in
, ik stond zo'n 5 mensen van de catwalk en 7-8 mensen van de voorkant vandaan
. Echt heel relaxed (ik was donderdag btw).
quote:Ja in het begin zette iedereen een nummer op hun hand zodat de rest wist dat je al een tijdje zat te wachten. Staat zo lomp als je om 16h00 aankomt en de rij voorbij loopt en je ergens vooraan tussen de menigte perst.
Op zaterdag 19 juli 2003 14:49 schreef JvS het volgende:
Ongeveer als 52'ste. Ik was ook bij ingang J, maar wij stonden er pas om 16:00, en konden ruimschoots het eerste vak in
, ik stond zo'n 5 mensen van de catwalk en 7-8 mensen van de voorkant vandaan
. Echt heel relaxed (ik was donderdag btw).
Maar goed, het maakte mij echt niet uit dat ik er zo vroeg was. Liever met zekerheid een plaats vooraan dan die kans mis moeten lopen. Daarnaast scheen de zon af en toe en al die die-hards hadden ook wel zin om met iedereen te praten. Goede oefening voor dit tere tweaker-zieltje in real-life Gezellig sfeertje wel, dus geen waste of time
[Dit bericht is gewijzigd door Steffie op 19-07-2003 15:53]
quote:ooops!
Op zaterdag 19 juli 2003 14:43 schreef erikh het volgende:
Maar weet je zeker dat dat eerste nummer dat hij op zijn gitaar speelde back for good was?
Ik denk dat veel mensen zijn versie van Back For Good nog niet kennen. Niet iedereen heeft zijn concerten gezien of het nummer gedownload.
Wat ik ook nog wel een grappige opmerking vond: "I'm staying at the Amstel Hotel"
quote:Meen je dat nou, van dat album. Ik vind dit juist het beste album tot nu toe. En de Swing-CD natuurlijk.
Op zaterdag 19 juli 2003 12:43 schreef Knaller het volgende:
Dat nieuwe album vond ik trouwens erg matig, geen één liedje vind ik de moeite waard.
En dat terwijl ik Sing When You're Winning erg leuk vond en alle nummers goed vond. Jammer.Maar zong ie z'n hits en wat nummers van dat nieuwe album op dat concert?
Setlist van gisteren:
Let Me Entertain You
Let Love Be Your Energy
Monsoon (+ We Will Rock You)
Come Undone
Strong
Me And My Monkey
Hot Fudge
Mr. Bojangles
One For My Baby
Shes The One
Supreme
No Regrets
Kids
Better Man
Nans Song
Feel
Rock DJ
We Are The Champions
Angels
Back For Good
quote:Schijnbaar had hij bij het hotel aan de fans gevraagd wat ze liever wilden horen: Back For Good of Millennium. Nou, dan weet je het wel
quote:En ik kwam Wendy van Dijk tegen, samen met die styliste met dat korte donkere haar van LookingGood.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:22 schreef Stranger het volgende:[..]
Welke bekende nederlander is dat?
Achter ons stonden ineens Joel en Bas van Idols.
quote:een van de optredens bij Knebworth
Op zaterdag 19 juli 2003 16:48 schreef Zapje het volgende:
ik ben benieuwd welk concert ze op dvd gaan uitbrengen van deze tour..........
and never lose your drugs, coz they are really expensive
quote:Klopt
Op vrijdag 18 juli 2003 23:05 schreef Knaller het volgende:
Ik las ergens dat ie We Will Rock You deed en dat voor het het concert begon op het scherm Queen met Hammer To Fall van het Live At Wembley concert te zien was. Dat was wel een coole actie dan...Kan je zien dat hij bewonderaar van Queen is... en heeft het entertainen vast van Freddie geleerd.
Geen bezwaar overigens als ik ergens fan van ben is het wel Robbie Williams en Queen, mooie combi voor mij dus..!
quote:Bijna goed,
Op zaterdag 19 juli 2003 17:03 schreef Sickert het volgende:
don't do drugs, unless you really really like them.![]()
and never lose your drugs, coz they are really expensive
2e opmerking was
Always know where your drufs, coz their really expensive (mierenneukerij, ik weet het
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |