hier maar weer verder met deel 3 dan maar..................
[Dit bericht is gewijzigd door Zapje op 19-07-2003 16:45]
Oh ja, het minste nummer van het concert vond ik Hot Fudge, maar daar was ik op het album ook al geen fan van
quote:Vrijdags kreeg ik ook een e-mailtje met de vraag of ik kon werken, ik had alleen zelf al kaartjes.
Op zaterdag 19 juli 2003 12:34 schreef Jummy het volgende:
Leuk concert was het!!!Kippevel moment: I just wanna feel real love fill the home that I live in...
Ik heb tot 22.00 uur achter de bar gestaan van vak 404. Daarna kon ik nog 1,5 uur meegenieten van Robbie.
Het minste nummer vond ik One For My Baby en daarna Nan's Song. Hot Fudge vind ik leuk juist!
quote:toch knap dat je 1,5 uur kon meegenieten terwijl het concert maar tot 23:00 duurde
Op zaterdag 19 juli 2003 12:34 schreef Jummy het volgende:
Ik heb tot 22.00 uur achter de bar gestaan van vak 404. Daarna kon ik nog 1,5 uur meegenieten van Robbie.
quote:dat is niet zijn eigen huis, haha. Daar verbleef hij toen speciaal voor de opnames voor Cribs (promotie voor de Verenigde Staten)
Op zaterdag 19 juli 2003 12:28 schreef Zapje het volgende:
Op MTV was net een rondleiding door Rob's huis...... ( lees HUIS ) ...pfffffffff..die gast woont daar mooi zeg in LA.........
Maar zong ie z'n hits en wat nummers van dat nieuwe album op dat concert?
quote:Mijn 2 favoriete nummers van escapology zijn Me and my monkey en Monsoon en die speelde ie allebei!!
Op zaterdag 19 juli 2003 12:43 schreef Knaller het volgende:
Dat nieuwe album vond ik trouwens erg matig, geen één liedje vind ik de moeite waard.
En dat terwijl ik Sing When You're Winning erg leuk vond en alle nummers goed vond. Jammer.Maar zong ie z'n hits en wat nummers van dat nieuwe album op dat concert?
quote:grrr je doet je ondertitel eer aan
Op zaterdag 19 juli 2003 12:30 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het nog steeds heel cool!Oh ja, het minste nummer van het concert vond ik Hot Fudge, maar daar was ik op het album ook al geen fan van
quote:ah oke bedankt
Op zaterdag 19 juli 2003 12:38 schreef TuuT het volgende:[..]
dat is niet zijn eigen huis, haha. Daar verbleef hij toen speciaal voor de opnames voor Cribs (promotie voor de Verenigde Staten)
Hier stonden wij(mijn vriendin en ik) en we hebben genoten. Mijn persoonlijke favoriet van de avond: "Me and my Monkey". Mooi concert, en wat kunnen 60000 mensen een herrie maken zeg... We hadden geluk dat we erg vroeg waren en daardoor een mooi plekje vooraan konden bemachtigen.
Ohw ja, deze 'bekende nederlander' stond op een gegeven moment vlak achter ons.
[Dit bericht is gewijzigd door Jalu op 19-07-2003 13:14]
quote:Daar stonden Stranger, Tackleberry en ik ook ongeveer.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:10 schreef Jalu het volgende:
[afbeelding]Hier stonden wij(mijn vriendin en ik) en we hebben genoten. Mijn persoonlijke favoriet van de avond: "Me and my Monkey". Mooi concert, en wat kunnen 60000 mensen een herrie maken zeg...
We hadden geluk dat we erg vroeg waren en daardoor een mooi plekje vooraan konden bemachtigen.
quote:Welke bekende nederlander is dat?
Op zaterdag 19 juli 2003 13:10 schreef Jalu het volgende:
Ohw ja, deze 'bekende nederlander' stond op een gegeven moment vlak achter ons.
Achter ons stonden ineens Joel en Bas van Idols.
quote:Escapology vind ik juist echt zijn beste album! Daarna I've Been Expecting You. Sing When You're Winning is IMO wat onorigineler en meer happy pop liedjes, maar ook een leuk album hoor!
Op zaterdag 19 juli 2003 12:43 schreef Knaller het volgende:
Dat nieuwe album vond ik trouwens erg matig, geen één liedje vind ik de moeite waard.
En dat terwijl ik Sing When You're Winning erg leuk vond en alle nummers goed vond. Jammer.
Dit was de setlist van vrijdag: (van een ander forum gekopieerd )
Let Me Entertain You
Let Love Be Your Energy
Monsoon (+ We Will Rock You)
Come Undone
Strong
Me And My Monkey
Stupid Song (Doopie Doo)
Hot Fudge
Mr. Bojangles
One For My Baby
Shes The One
Supreme
No Regrets
Kids
Better Man (acoustisch ½)
Nans Song (acoustisch ½)
Feel
Rock DJ (+ Ecstacy)
We Are The Chamions (½)
Angels
Back For Good
quote:Jaja, wrijf er maar in dat die Nokia 7650 niet al te beste foto's maakt
Op zaterdag 19 juli 2003 13:22 schreef Stranger het volgende:[..]
Welke bekende nederlander is dat?
Achter ons stonden ineens Joel en Bas van Idols.
Dit is dus Jim, ook van Idols...
Ik neem aan dat Jim niet te veel aandacht kreeg? Had hij het wel naar zijn zin?
quote:Het zag er niet naar uit dat hij zich niet vermaakte. En hij werd inderdaad redelijk met rust gelaten. Er ging wel even een "goh, dat is Jim, van Idols" door de crowd, maar voor de rest heeft hij volgens mij redelijk normaal het concert kunnen volgen...
Op zaterdag 19 juli 2003 13:32 schreef TuuT het volgende:
dat "robbY williams weekend" rechtsboven bij MTV ziet er ook wel dom uit eigenlijk, ze kunnen toch wel spellen?Ik neem aan dat Jim niet te veel aandacht kreeg?
Had hij het wel naar zijn zin?
quote:Yeah, -tig duizend flitsers tegelijk was inderdaad een heel apart gezicht...
Op zaterdag 19 juli 2003 13:33 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, dat moment dat iedereen een foto nam was ook echt heel cool om te zien!
quote:Jezus wat een licht gaf dat zeg. Echt vet.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:35 schreef Jalu het volgende:[..]
Yeah, -tig duizend flitsers tegelijk was inderdaad een heel apart gezicht...
Hij deed gisteren trouwens 3 nummers meer dan donderdag. @ met die gitaar dat hij zelf speelde nan's song (en die ander weet ik ff niet meer helaas) en op het einde speelde hij nog een geweldige versie van back for good. Die speelde hij donderdag niet, toen was Angels de afsluiter.
Maar hij was weer allejezus geweldig zeg
quote:Maar donderdag deed hij wel Milennium en vrijdag niet.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:45 schreef erikh het volgende:
Hij deed gisteren trouwens 3 nummers meer dan donderdag. @ met die gitaar dat hij zelf speelde nan's song (en die ander weet ik ff niet meer helaas) en op het einde speelde hij nog een geweldige versie van back for good. Die speelde hij donderdag niet, toen was Angels de afsluiter.
quote:Wij kwamen rond 5 uur/kwart over 5 binnen en konden nog goed terecht in het voorste vak.Viel me alles mee.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:56 schreef JvS het volgende:
he ik had toch gewoon beide dagen moeten gaan! Hoe laat waren degene die er vrijdag zo vooraan stonden eigenlijk? Hebben veel mensen hier nog veel geld voor hun kaartje betaald? Ik heb ze op marktplaats voor 55 euro'tjes gekocht. (veldkaarten donderdag dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |