abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 12:04:32 #201
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14168996
Erik,

Als je aan je collega zou willen vragen waar en bij wie hij traint en dat dan ook nog op fok zou willen plaatsen...
Thanx
En als het inderdaad dezelfde dojo is, dan zal het wel goed zitten.
Misschien vergoeden sommige ziekenfondsen geen resultaten van "risico sporten" en dat is een ruim begrip...

Thunderlizards rule
pi_14175419
Ik heb het even gevraagd voor je.

Hij zit inderdaad bij dezelfde dojo. Je zult hem volgende week wel zien dus

Hij betaalt idd ook dat geld voor MASH.

maandag 27 oktober 2003 @ 17:44:02 #203
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_14177052
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 16:44 schreef erikh het volgende:
Ik heb het even gevraagd voor je.

Hij zit inderdaad bij dezelfde dojo. Je zult hem volgende week wel zien dus

Hij betaalt idd ook dat geld voor MASH.

tja ja het gaat weer lekker langs mekaar heen mcappel.
ik zoek het wel ff uit waar die ed zit in Alkmaar ik ken 1 ding zeggen heb ff geduld gr. Karel.
we hebben elkaar gesproken op zat. okky.
pi_14177896
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:13 schreef McAppel het volgende: Nou vraag ik me trouwens af... wat is het grote verschil tussen bujinkan en Budo Taijutsu? of is dat gewoon hetzelfde?
De Bujinkan is de organisatie waarbij je Budo Taijutsu traint. Budo Taijutsu is de naam die de Bujinkan aan het beestje geeft, deze naam verschilt namelijk per groepering:

Bujinkan: Budo Taijutsu (vroeger ninjutsu)
Genbukan: Ninpo
Jinnenkan: Jissen Budo

Overigens verschilt niet alleen de naam, maar ook de opbouw van de les en de inhoud per systeem.

[Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 27-10-2003 18:16]

maandag 27 oktober 2003 @ 21:55:13 #205
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14183058
quote:
tja ja het gaat weer lekker langs mekaar heen mcappel.
ik zoek het wel ff uit waar die ed zit in Alkmaar ik ken 1 ding zeggen heb ff geduld gr. Karel.
we hebben elkaar gesproken op zat. okky.
Sorry ninjakvd, maar op de site waar ik het over heb stond geen edwin vermeld (of ik heb d'r overheen gelezen.. kan ook nog)
De link is http://home.hccnet.nl/richard.briefjes/ninjutsu/

Jouke, thnx voor de uitleg.

Maar zaterdag was wel top moet ik nogmaals zeggen
Groeten en weltrusten

Thunderlizards rule
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 08:12:56 #206
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14267173
Zo.. gisteren even met de toko (dojo, red) in Alkmaar gebeld en ik ga maandag met een vriend een proefles volgen..

Ninjakvd: alles onder leiding van willem esseveld

Thunderlizards rule
pi_14322786
Mark als je dit leest, bedankt voor de *leuke* les vandaag. Ik ben er nu 100% zeker van dat ik er goed aan doe om te stoppen bij The Iga Warrior.

(ik weet dat de Iga`s dit lezen, en dit is dus voor hun bedoeld)

pi_14322917
Hey een heel Ninjustu draadje
Ik had al een post geplaatst in Martial arts topic.

Ik heb ninjutsu al een tijd beoefend en ik wil nu weer beginnen
De dojo was verplaats naar oestgeest. Is er iemand die daar traint ?

"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 2 november 2003 @ 17:49:13 #209
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_14324218
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:53 schreef Setambre het volgende:

hallo ik heb je een mail gestuud oka
pi_14325845
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:49 schreef ninjakvd het volgende:

[..]

hallo ik heb je een mail gestuud oka

U heeft mail
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_14331211
Ok hier weer standaard vraagje, maar ik wil graag meerdere keren per week trainen in de buurt van Den Haag.
Hoe meer dagen dat er training wordt gegeven hoe beter want ik werk nogal onregelmatig.

Meditatie training vind ik ook belangrijk.
Iemand goede iedeeen voor dojo's?

zondag 2 november 2003 @ 22:41:07 #212
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_14332294
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:05 schreef Misstykal het volgende:
Ok hier weer standaard vraagje, maar ik wil graag meerdere keren per week trainen in de buurt van Den Haag.
Hoe meer dagen dat er training wordt gegeven hoe beter want ik werk nogal onregelmatig.

stuur me ff een mailtje wat je nu doet en waar en wat je er meer bij wild doen oka gr. Karel
  zondag 2 november 2003 @ 22:50:39 #213
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_14332595
mcappel ; have fun! laat nog even horen wat je er van vond
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_14337018
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:05 schreef Misstykal het volgende:

kijk eens op www.kayaku-dojo.nl
die geven les in Maasluis en Zoetermeer
en anders bij de Miko-dojo in oegstgeest....

BS

pi_14337027
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:47 schreef Jouke het volgende:
Mark als je dit leest, bedankt voor de *leuke* les vandaag. Ik ben er nu 100% zeker van dat ik er goed aan doe om te stoppen bij The Iga Warrior.

(ik weet dat de Iga`s dit lezen, en dit is dus voor hun bedoeld)

Ik bespeur hier een nare ervaring....wat is er gebeurd, Jouke?

BS

pi_14337036
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:53 schreef Setambre het volgende:

Waar heb je getraind?

en het halve forum traint in oegstgeest geloof ik.....

BS

pi_14337078
quote:
Op maandag 3 november 2003 08:22 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

Ik bespeur hier een nare ervaring....wat is er gebeurd, Jouke?

BS

Idd, what happened?
pi_14347615
Laat ik het zo zeggen, ik heb recentelijk het "Iga wegpest ritueel" ondervonden. Erg zwaar en pijnlijk, de details mag je zelf invullen.
pi_14347907
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:30 schreef Jouke het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik heb recentelijk het "Iga wegpest ritueel" ondervonden. Erg zwaar en pijnlijk, de details mag je zelf invullen.
In dat geval ga je nu je geld terugeisen!

Als zij zich zo belachelijk opstellen terwijl jij gewoon te goeder trouw traint zou ik het terugeisen.

pi_14348504
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:38 schreef erikh het volgende:

[..]

In dat geval ga je nu je geld terugeisen!

Als zij zich zo belachelijk opstellen terwijl jij gewoon te goeder trouw traint zou ik het terugeisen.

en dat ondanks je eerlijkheid en je goede afspraken met de leraar daar????

Maak je geen zorgen, die lui zijn je niet waard!

BS

pi_14349522
Ik denk dat het komt omdat zij denken dat ik laatst een van hun leerlingen over heb gehaald om bij de ons te komen trainen. Als dit waar was, zou ik het niet zo heel erg vinden dat ze me er uit gegooid hebben (dit is immers een redelijke goede reden). Maar het toeval doet zich voor dat ik er helemaal niks mee te maken had, ikzelf was stomverbaasd toen ik hem voor het eerst tegenkwam bij de miko dojo (dit heb ik ze trouwens ook verteld, toen ze er om vroegen).

[Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 03-11-2003 16:48]

pi_14352180
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:30 schreef Jouke het volgende:
Ik denk dat het komt omdat zij denken dat ik laatst een van hun leerlingen over heb gehaald om bij de ons te komen trainen. Als dit waar was, zou ik het niet zo heel erg vinden dat ze me er uit gegooid hebben (dit is immers een redelijke goede reden). Maar het toeval doet zich voor dat ik er helemaal niks mee te maken had, ikzelf was stomverbaasd toen ik hem voor het eerst tegenkwam bij de miko dojo (dit heb ik ze trouwens ook verteld, toen ze er om vroegen).
Hebben ze ernaar gevraagd? Geeft toch wel aan dat ze wat te verbergen hebben he.

Geeft in ieder geval voor mij aan dat het geen zuivere koffie is daar.

pi_14362646
Jouke:
Vervelend dat het zo moest aflopen, we hebben allemaal wel eens een of meerdere van die vervelende ervaringen. Je weet nu in ieder geval waar je wel en niet moet trainen.
Tja en dat geld, ik hoop dat je dat nog terugkrijgt. Als je er echt achter aan wilt, zou ik iets juridisch proberen. Daar zijn ze meestal wel gevoelig voor.

Een punt ter verdediging van IGA, bij twee scholen trainen die ongeveer elkaars concurrrent zijn wordt nergens gewaardeerd, ook al zeggen ze dat het geen probleem is.
Dat is een ongeschreven wet. Als je die overtreedt krijg je vroeg of laat problemen.

Dat is net zoiets als trainen ajax en feyenoord, of WT en WC beoefenen. Het wordt niet door iedereen gewaardeerd, of je het leuk vind of niet.

pi_14365808
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:30 schreef Erikro het volgende:
Jouke:
Vervelend dat het zo moest aflopen, we hebben allemaal wel eens een of meerdere van die vervelende ervaringen. Je weet nu in ieder geval waar je wel en niet moet trainen.
Tja en dat geld, ik hoop dat je dat nog terugkrijgt. Als je er echt achter aan wilt, zou ik iets juridisch proberen. Daar zijn ze meestal wel gevoelig voor.

Een punt ter verdediging van IGA, bij twee scholen trainen die ongeveer elkaars concurrrent zijn wordt nergens gewaardeerd, ook al zeggen ze dat het geen probleem is.
Dat is een ongeschreven wet. Als je die overtreedt krijg je vroeg of laat problemen.

Dat is net zoiets als trainen ajax en feyenoord, of WT en WC beoefenen. Het wordt niet door iedereen gewaardeerd, of je het leuk vind of niet.

dat geldt gelukkig niet voor alle dojo's: ik weet dat de leraren van de Mikodojo juist het trainen bij andere scholen stimuleren en als leerlingen ergens anders geweest zijn mogen ze zelfs de les openen en laten zien wat ze geleerd hebben.....

Goed: Jouke heeft besloten weg te gaan en ook bij een andere groep te gaan trainen en is daar eerlijk over, er is geen enkele reden voor een zelfbenoemde grootmeester om daar zo kinderachtig op te reageren. Als hij bang is dat hij leerlingen gaat verliezen...hoe schat hij zijn eigen lessen dan in? Les geven hoort kennis overdracht te zijn, en niet het leiden van een sekteachtig groepje waarin vrijheden beknot worden.

BS

pi_14366155
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 08:07 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

dat geldt gelukkig niet voor alle dojo's: ik weet dat de leraren van de Mikodojo juist het trainen bij andere scholen stimuleren en als leerlingen ergens anders geweest zijn mogen ze zelfs de les openen en laten zien wat ze geleerd hebben.....

Goed: Jouke heeft besloten weg te gaan en ook bij een andere groep te gaan trainen en is daar eerlijk over, er is geen enkele reden voor een zelfbenoemde grootmeester om daar zo kinderachtig op te reageren. Als hij bang is dat hij leerlingen gaat verliezen...hoe schat hij zijn eigen lessen dan in? Les geven hoort kennis overdracht te zijn, en niet het leiden van een sekteachtig groepje waarin vrijheden beknot worden.

BS

Ik had het niet beter kunnen zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')