abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13787713
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:22 schreef Bert-Spies het volgende:

[..]

dank Eric! Ben niet zo handig met compjoeties
Leraar daar is een leerling van Michel, toch?

BS

Yep, chris is de eerste officiele shidoshi die bij michel getraind heeft. Chris is tijdens de laatste trip naar Japan voor zijn Godan test geslaagd.
pi_13787787
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:58 schreef LauLau het volgende:
Toch is judo gaver ..

Ninja sterren werpen is wel hip ..

Een zeer inzichtvolle bijdrage.

Doe gewoon eens een keertje mee, er zitten ook aardig wat judo elementen in ninjitsu. Masaaki Hatsumi heeft zelf een aardige dan graad in judo.

pi_13797795
Judo en ninjutsu (en aikido ook trouwens) gaan best goed met elkaar samen. Er zit bij ninjutsu alleen ook nog wapen, stoot en trap werk.

Oh en Erik ik betaal op dit huidige tempo echt 75 euro voor 3 maanden hoor ! En dit is goedkoper dan mijn vorige dojo, aangezien ik hier 75 euro kwijt ben voor 4 uur training per week en af en toe nog een trainingsdag. Terwijl ik bij mijn vorige dojo 65 euro per 3 maanden betaalde voor 1,5 uur per week les, geen les in de vakantie en er kwamen ook nog wat andere semi-verplichte kosten voor wapens e.d. bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 10-10-2003 20:49]

pi_13806248
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:44 schreef Jouke het volgende:
Judo en ninjutsu (en aikido ook trouwens) gaan best goed met elkaar samen. Er zit bij ninjutsu alleen ook nog wapen, stoot en trap werk.

Oh en Erik ik betaal op dit huidige tempo echt 75 euro voor 3 maanden hoor ! En dit is goedkoper dan mijn vorige dojo, aangezien ik hier 75 euro kwijt ben voor 4 uur training per week en af en toe nog een trainingsdag. Terwijl ik bij mijn vorige dojo 65 euro per 3 maanden betaalde voor 1,5 uur per week les, geen les in de vakantie en er kwamen ook nog wat andere semi-verplichte kosten voor wapens e.d. bij.

Jouke jouke, heb je niet door dat je me al maanden kent?

The iga's zijn geloof ik flink duurder geworden maar als je maandag en woensdag + extra training bij michel traint ben je 25 eu per maand kwijt idd. Ik trin zelf alleen woensdag dus vandaar even een misvatting. Maar voor zover ik bij die andere dojo begreep is het daar voor 1 keer in de week. En dat wapens kopen bij the iga's ken ik, ik heb nog wel een yawara bo liggen waar 2 keer wat mee gedaan is.

pi_13806465
Even wat anders, wie gaan hier allemaal naar de open dag van de kayaku dojo?

Het lijkt me zelf erg leuk om erheen te gaan met een paar van de mikodojo.

pi_13808970
Erik jij was woensdag niet aanwezig in de les, maar toen Michel vroeg wie er allemaal gingen staken een man of 12 hun hand op. Dus ik denk dat je echt niet de enige mikodojo`er daar zal zijn.
pi_13809166
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:46 schreef Jouke het volgende:
Erik jij was woensdag niet aanwezig in de les, maar toen Michel vroeg wie er allemaal gingen staken een man of 12 hun hand op. Dus ik denk dat je echt niet de enige mikodojo`er daar zal zijn.
Hehe, ok je weet dus wel dat ik het ben

Nee, ik was er woensdag helaas niet, blessure. Maar over 2 weken ben ik er weer en dan ook die zaterdag denk ik.

12 man? Hoop mensen waren er dan zeg

maandag 13 oktober 2003 @ 12:42:53 #183
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_13846890
het is ook een stuk drukker geworden
hoop nieuwe mensen erbij , waaronder 1 Fok!ker ( kom op Bujin , laat je eens horen )
Het is wel lekker dat de groep nu wat groter is.

Ik ben er de 25e ook zeker bij , lijkt me een leuke dag
Ben ook benieuwd wat dat shinkendo nou precies is

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_13847269
SCI-MDK wie is Bujin dan precies (IRL) ?
  maandag 13 oktober 2003 @ 20:52:47 #185
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_13859534
hehehe , ik krijg nicks bij de vleet
Jouke ; als je de verschillende topics een beetje gaat doorspitten dan vind je 'm wel
hintje

Hij traint sinds kort nu ook bij ons

> BTi <
pi_13863932
Oh jah, die ken ik wel
  maandag 20 oktober 2003 @ 15:04:41 #187
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14006947
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om er zaterdag ook bij te zijn in zoetermeer maaruh...
aangezien ik een echte (!) leek ben (ik heb meer verstand van mijn samurai, maar das een ander verhaal..) wil ik eigenlijk wel wat ik mee zou moeten nemen..

Groetjes en tot zaterdag!

Martijn

Thunderlizards rule
pi_14008520
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:04 schreef McAppel het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om er zaterdag ook bij te zijn in zoetermeer maaruh...
aangezien ik een echte (!) leek ben (ik heb meer verstand van mijn samurai, maar das een ander verhaal..) wil ik eigenlijk wel wat ik mee zou moeten nemen..

Groetjes en tot zaterdag!

Martijn

doe wat kleding aan, in elk geval...het kan koud zijn

verder kan een boken en stok van 1 meter nooit kwaad....

BS

maandag 20 oktober 2003 @ 21:18:09 #189
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14016444
Boken? een houten stok moet lukken.. telt een bezemsteel ook? ;-)
Maar ik doelde meer op kleding.. en met zo'n bezemsteel kan ik toch niet overweg.. tenzij de kop erop zit maar ik denk dat het met de hygiene wel goed zal zitten...
Thunderlizards rule
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:26:53 #190
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_14018482
een judo of karatepak is wel praktisch
En het is inderdaad vrij handig om een boken ( houten oefenzwaard ) en een hanbo ( stok van ong. een meter ) mee te nemen
> BTi <
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 13:34:15 #191
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14104509
Weet iemand het adres waar het morgen is?
Op hun site staan er 2 maar niet bij welke de open dag is..

Groeten en tot morgen

Thunderlizards rule
pi_14105657
Ik weet het niet eerlijk gezegd.

Ik ben er zelf ook niet bij, moet gaan shoppen voor mijn nieuwe huisje

vrijdag 24 oktober 2003 @ 17:35:26 #193
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_14110824
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:34 schreef McAppel het volgende:
Weet iemand het adres waar het morgen is?
Op hun site staan er 2 maar niet bij welke de open dag is..

Groeten en tot morgen

Hallo mcAppel een mailtje is wel handig voor dat soort dingen maar goed ik ken alleen zeggen dat het in de zaal is die op de ( ((Groenblauwlaan 121 Zoetermeer de zaal gaat is om 9:00 open))
je moed het zo kunnen vinden oka.
Gr. Karel The Ninja.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 23:17:37 #194
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14118001
Mail.. das ook een idee..
Ik had ze al gebeld en de voicemail ingesproken maar niets meer gehoord.. toen dacht ik dus dan maar ff via fok
Tot morgen
Thunderlizards rule
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:16:23 #195
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_14131500
en wat vonden we ervan mensen?
Ik vond het onwijs leuk , grote groep mensen , goeie sfeer , toppertje!
Jammer dat het shinkendo zo kort duurde...
> BTi <
pi_14143118
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:17 schreef McAppel het volgende:
Mail.. das ook een idee..
Ik had ze al gebeld en de voicemail ingesproken maar niets meer gehoord.. toen dacht ik dus dan maar ff via fok
Tot morgen
Was je er ook Zaterdag ?

Ikzelf vond het echt een hartstikke geslaagde trainingsdag. Het was idd jammer dat Shinkendo zo kort duurde maar wat we voor de rest gedaan hebben was ook hartstikke leuk. Jammer alleen dat ik mijn gelach bij een bepaalde oefening met een stok niet in kon houden.

maandag 27 oktober 2003 @ 08:13:26 #197
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14164867
En of ik d'r was..

Ik moest alleen na het demoteam weer weg... Ik moest nog een radioshow voorbereiden..
Maar... Geweldig zeg, ik had dit niet willen missen! Ik ben alleen aan alle kanten stijf...

Nou vraag ik me trouwens af... wat is het grote verschil tussen bujinkan en Budo Taijutsu? of is dat gewoon hetzelfde?

Als het in Alkmaar (volgende week maandag proberen, vanavond vergadering... ) half zo leuk is als zaterdag hebben ze er zekers een lid bij. In alkmaar moet je trouwens lid worden van MASH voor verzekering ed. Is dat overal zo?

Groetjes,
Martijn

Thunderlizards rule
pi_14164936
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:13 schreef McAppel het volgende:
En of ik d'r was..

Ik moest alleen na het demoteam weer weg... Ik moest nog een radioshow voorbereiden..
Maar... Geweldig zeg, ik had dit niet willen missen! Ik ben alleen aan alle kanten stijf...

Nou vraag ik me trouwens af... wat is het grote verschil tussen bujinkan en Budo Taijutsu? of is dat gewoon hetzelfde?

Als het in Alkmaar (volgende week maandag proberen, vanavond vergadering... ) half zo leuk is als zaterdag hebben ze er zekers een lid bij. In alkmaar moet je trouwens lid worden van MASH voor verzekering ed. Is dat overal zo?

Groetjes,
Martijn

Wat is MASH???
  maandag 27 oktober 2003 @ 08:43:28 #199
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_14165138
Behalve die serie?
ff checken hoor.. zo terug
Ben ik weer..
quote:
Wanneer U besluit om met ons te blijven trainen dan sluit U zich tevens aan bij M.A.S.H., dit lidmaatschap bedraagt EUR 22, = per jaar. M.A.S.H. staat voor Martial Arts Stichting Nederland, men is dan tevens verzekerd tegen ongevallen e.d.!
rechtstreeks gekopieerd... Anyway.. jij heb geloof ik een collega bij die dojo als ik het net goed heb terug gelezen..
Thunderlizards rule
pi_14168475
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:43 schreef McAppel het volgende:
Behalve die serie?
ff checken hoor.. zo terug
Ben ik weer..
[..]

rechtstreeks gekopieerd... Anyway.. jij heb geloof ik een collega bij die dojo als ik het net goed heb terug gelezen..

Ja maar hier heb ik hem niet over gehoord moet ik zeggen.

Wel raar trouwens die verzekering want je gewone ziektekostenverzekering dekt je volgens mij al hierbij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')