abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14465735
Van die werpsterren en stokken had idd nog niet zo bekeken, toch wel interessant. Denk dat ik toch maar eens een keer ga kijken (proeflesje pakken) bij die school in amsterdam.
Alleen jammer dat het alleen op dinsdag is want dan kan ik nooit.

Wat komt er eigenlijk aan kosten bij aan, behalve lesgeld?

pi_14466583
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:01 schreef Erikro het volgende:
Van die werpsterren en stokken had idd nog niet zo bekeken, toch wel interessant. Denk dat ik toch maar eens een keer ga kijken (proeflesje pakken) bij die school in amsterdam.
Alleen jammer dat het alleen op dinsdag is want dan kan ik nooit.

Euh benzine?
pi_14467476
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:01 schreef Erikro het volgende:
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt, door bijvoorbeeld elke week naar Japan te gaan (maar dat is wel heel erg over the top).

Als je gewoon normaal traint komt er niet zo heel veel geld bij. Af en toe een euro of 10/20 voor een seminartje/trainingsdag (hangt kompleet van de leraar af, bij ons zijn bijvoorbeeld redelijk wat trainingsdagen gratis). Je zal ook nog wel wat moeten betalen voor uitrusting, maar dit zijn natuurlijk uitgaven die je meestal maar 1 keer in de zoveel jaar maakt.

pi_14469583
hehehe, ik doelde meer op houten zwaarden en ander oefentuig, speciale kleding, nachtkijker ( je bent een moderne ninja's of niet :-))

Dat zijn trainingsdagen af en toe gratis zijn, vind ik al heel wat, dat zie je echt niet veel. Petje af.

vrijdag 7 november 2003 @ 22:30:14 #255
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_14471831
Jouke ; ik ga er gewoon blind van uit dat beide dagen erg leerzaam zullen zijn
quote:
Denk dat ik toch maar eens een keer ga kijken (proeflesje pakken) bij die school in amsterdam.
Veel plezier!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  vrijdag 7 november 2003 @ 22:32:21 #256
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_14471872
wouw , al 1020 reacties in een serie draadjes die ruim een jaar geleden begon , ain't life great?
Op naar deel 5 !
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')