quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 11:03 schreef -Spoon- het volgende:
Definitief!{ HeatWave dit is mijn welkom!
}
geintje
.
Wel ok nieuws weer!
Alleen hoe spreek je zijn naam eigenlijk goed uit?..... EN wat voor song krijgt ie straks door de f-side...
quote:Ik denk dat je die g's net zo uit moet spreken als in goal en de y als ie, maar mijn Tsjechisch is niet zo goed
Op dinsdag 22 juli 2003 11:08 schreef jobosrulez het volgende:
Goed nieuwsAlleen hoe spreek je zijn naam eigenlijk goed uit?..... EN wat voor song krijgt ie straks door de f-side...
quote:Sore loser
Op dinsdag 22 juli 2003 11:13 schreef Denni5 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar dit vernieuwde ( en wellicht verbeterde? ) Ajax. In elk geval maar weer es die titel uit Eindhoven houden, want met dat suffe rukvoetbal van ze, zouden ze uit principe gelijk gedegradeerd moeten worden.
quote:Zijn ze dat niet verplicht dan, nu ze beursgenoteerd zijn..?? of is dat alleen met verkopen zo..??
Zoals gebruikelijk doet Ajax geen mededelingen over de financiële condities van de overeenkomst.
quote:2-4 en compleet weggetikt, weet je nog wel
Op dinsdag 22 juli 2003 11:13 schreef Denni5 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar dit vernieuwde ( en wellicht verbeterde? ) Ajax. In elk geval maar weer es die titel uit Eindhoven houden, want met dat suffe rukvoetbal van ze, zouden ze uit principe gelijk gedegradeerd moeten worden.
quote:Als je dat wegtikken noemt? PisVee had gewoon geluk. Niks goed voetbal.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
2-4 en compleet weggetikt, weet je nog wel
quote:Yup, netzoals iedere keer dat we daar gewonnen hebben zeker
Op dinsdag 22 juli 2003 11:57 schreef StarGazer het volgende:Als je dat wegtikken noemt? PisVee had gewoon geluk. Niks goed voetbal.
quote:Ik denk dat ie niet doelt op 1 wedstrijd in een seizoen maar een overzicht van alle wedstrijden van het afgelopen seizoen. En denk vervolgens dan dat hij bedoeld dat Ajax minder winstpunten heeft gekregen door scheidsrechters dan PSV het afgelopen jaar.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Yup, netzoals iedere keer dat we daar gewonnen hebben zeker
quote:Hee dat was de Luinge show toch? Doelpunt goedkeuren waardoor het doelpunt van ajax direct daarna niet meer telde, terwijl een paar weken daarvoor een dergelijk geval tijdens Feyenoord-PSV wel werd afgefloten?
2-4 en compleet weggetikt, weet je nog wel
Wanneer gaat Luinge eigenlijk naar het buitenland toe?
quote:Tuurlijk, we zijn kampioen geworden omdat de scheidsrechters ons zo gigantisch bevoordeeld hebben, het ligt altijd aan iets anders als jullie weer eens een keer geen kampioen worden
Op dinsdag 22 juli 2003 12:11 schreef jobosrulez het volgende:
Ik denk dat ie niet doelt op 1 wedstrijd in een seizoen maar een overzicht van alle wedstrijden van het afgelopen seizoen. En denk vervolgens dan dat hij bedoeld dat Ajax minder winstpunten heeft gekregen door scheidsrechters dan PSV het afgelopen jaar.
quote:Ik snap ook niet waarom de UEFA geen transfers van scheidsrechters insteld. Dat bijvoorbeeld Luinge aan Italie wordt verkocht en dat wij dan Culina kopen.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:12 schreef snowfalcony het volgende:[..]
Hee dat was de Luinge show toch? Doelpunt goedkeuren waardoor het doelpunt van ajax direct daarna niet meer telde, terwijl een paar weken daarvoor een dergelijk geval tijdens Feyenoord-PSV wel werd afgefloten?
Wanneer gaat Luinge eigenlijk naar het buitenland toe?
quote:Rustig aan. Ik zei alleen dat ik denk dat hij dat zo bedoeld.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Tuurlijk, we zijn kampioen geworden omdat de scheidsrechters ons zo gigantisch bevoordeeld hebben, het ligt altijd aan iets anders als jullie weer eens een keer geen kampioen worden
quote:Ik had het ook niet tegen jou speciaal, meer tegen die zielige personen die er niet mee kunnen leven dat PSV terecht kampioen is geworden
Op dinsdag 22 juli 2003 12:16 schreef jobosrulez het volgende:
Rustig aan. Ik zei alleen dat ik denk dat hij dat zo bedoeld.
22/7/2003 10:49
Zdenek Grygera speelt de komende vier seizoenen bij Ajax. De Amsterdamse club maakte dinsdagaochtend bekend dat het een akkoord heeft met de Tsjechische verdediger en zijn club Sparta Praag. Zoals gebruikelijk doet Ajax geen mededelingen over de financiële condities van de overeenkomst.
'Na Sonck en Escudé heeft Ajax er opnieuw een uitstekende speler bij', bejubelde algemeen directeur Arie van Eijden de komst van Grygera. 'De technische staf van Ajax is zeer positief over Grygera. Ik ben vooral blij dat Ajax er opnieuw in is geslaagd een speler aan zich te binden op wie Ajax zijn zinnen had gezet.'
Grygera zelf had maandagavond al laten weten, dat hij had gekozen voor de Amsterdamse club. 'Ajax is een fantastische vereniging en heeft het heel goed gespeeld. Het had niet zoals Monaco problemen om de overgang te financieren.' Naast AS Monaco zouden ook Juventus, Borussia Dortmund en Schalke 04 interesse hebben gehad in de Tsjech.
De 23-jarige speler is afkomstig van Sparta Praag, waarmee hij liefst vier keer het Tjechische kampioenschap veroverde. In totaal speelde hij 119 duels voor Sparta, waarin hij vijf keer scoorde. Als international kwam hij zestien keer in actie, waarin hij een doelpunt maakte.
Grygera vertrekt dinsdag al met Ajax naar een trainingskamp in Engeland. Tijdens dat trainingskamp speelt de ploeg van coach Ronald Koeman tegen Nottingham Forest en Derby County. Na het trainingskamp keert Grygera terug naar Tsjechië om enkele formaliteiten af te handelen.
Bron: Vi.nl
quote:Nou, nou, nou, liever een extra spits. Middenveld is prima zo, daar hebben we ook veel mensen lopen.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:09 schreef ChAoZ het volgende:
zeer mooi
nu nog een goede middenvelder erbij en klaar zijn we
quote:Nou deze week die zich echt bewijzen toch? In de UK.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:45 schreef RedGuy het volgende:
Zijn jullie Mitea vergeten, daar is Koeman toch wel van onder de indruk?
Sonk is prima toch...
en Zlatan?
wil je dan 3 spitsen... ?
Tevens kan v.d. Vaart ook op die positie spelen.. dus geen problemen.
quote:gezien de zwaarte van het programma en het falen van de medische staf vorig seizoen lijkt 3 spitsen me niet overbodig....
Op dinsdag 22 juli 2003 13:59 schreef -Spoon- het volgende:
Extra spits?Sonk is prima toch...
en Zlatan?wil je dan 3 spitsen... ?
Tevens kan v.d. Vaart ook op die positie spelen.. dus geen problemen.
Ik denk dat we maar eens moeten gaan kijken naar de medische staf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |