Daar ben ik het zeer mee eens. Leuk bandje wel verder.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:29 schreef Desunoto het volgende:
Sing The Sorrow staat als je het mij vraagt ver boven alle andere albums trouwens.
Decemberunderground heeft mij voor een gortere nostalgische waarde, maar Sing The Sorrow blijft inderdaad onovertroffen. Alleen al voor This Time Imperfect.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeer mee eens. Leuk bandje wel verder.
Kippenvel inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef Elguppo het volgende:
[..]
Alleen al voor This Time Imperfect.
Net na Lowlands...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Curiosity het volgende:
AFI Show Announcement!
Wed, August 26th
Melkweg
Amsterdam !
Pre-sale starts Friday at 10am here
General on-sale starts Saturday at 10am here
AFI ONLINE STORE
Click Here to visit the official AFI Online Store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Kick.
Crash Love is inmiddels gelekt maar er is alleen nog een 128 kbps rip van te downloaden.
Ik wacht nog even maar voor degenen die hem alvast willen luisteren:Zal wel van hun myspacepagina geript zijn, want daar staat de hele plaat nu op voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik luister later nog wel even denk ik, want ik ben wel benieuwd.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Kick.
Crash Love is inmiddels gelekt maar er is alleen nog een 128 kbps rip van te downloaden.
Ik wacht nog even maar voor degenen die hem alvast willen luisteren:ik heb anders gewoon de 192kbps versie hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |