Sjonge ja, ik voelde me eigen er helemaal niet tussen passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef Purky het volgende:
Allemachtig.. wat een gigantisch emo-volk kwam daar op af! M'n vriend en ik waren er al vroeg voor het interview en moesten best lang in de rij staan.. al die 12 jarige met hun standaard stoere 'ik-ben-uniek-maar-we-lijken-allemaal-op-elkaar' uiterlijk.. omg wat vreselijkAnyway, vond het optreden wel leuk. Vond het geluid ook niet fantastisch en de mooie stukken zang vielen compleet weg. Vond het geluid ook super schel klinken, weet niet of dat aan mij lag, m'n vriend vond het geluid goed. Mja, ik vond het leuk om een keer mee te maken!
Het interview ging goed, binnenkort op KinkFM te horen (zal kijken of ik een tijd + datum te horen kan krijgen voor de geintereseerde). Hoe stoer Davey op 't podium ook is, daarbuiten laat hij echt geen 'stoere' indruk achter. Hij is ontzettend mager en best wel.. verwijfdOpzich staat 't hem wel maar stoer issie zeker niet
De enige foto die niet wazig is en redelijk goed gelukt van AFI:
[afbeelding]
Ze doen alleen alsofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:53 schreef crrrN het volgende:
Ze moeten die nieuwe crap wel spelen want 90% van het volk (lees: emo's) kent de goede CD's waarschijnlijk niet eens.
Waarom zetten ze dan niet een grote spiegel op het podium, dan valt er genoeg te lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ze doen alleen alsofen ze kunnen niet lachen
![]()
Haha ja die foto's vielen mij ook op, sommige mensen waren bij het opkomen van afi alleen maar bezig met de foto'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
Crisis, dit was echt een deceptie van heb ik jou daar. Een uurtje gespeeld! Niet eens alle toffe nummers (okee, niet altijd mogelijk, maar toch), weinig tot géén pit in het publiek (letterlijk en figuurlijk) en als je een beetje op de snelle muziek wat ging doen, kreeg je een bataljon aan kwaaie blikken je kant op. En al die mensen maar foto's maken. Leek wel een museum ofzo! En die emo-gastjes zijn ook zo suf he. Saai volk, echt waar..
De pintjes bij de Ierse pub maakten het allemaal goed tho.
Er gaat vast wel iemand opnemen en sharenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef Purky het volgende:
Oke! Ik weet eindelijk een tijd wanneer het interview wordt uitgezonden
Maandag 14 mei, van 12 tot 1 uur 's nachts in Blitzkriegpop op http://www.kinkfm.com! Beetje laat, dat wel. Maar goed, dan weten jullie dat![]()
Een concert "Live from Long Beach Arena". Er staan al veel nieuwe nummers op dus de dvd is vrij recent, 15 September 2006quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef vingerplant het volgende:
Wat staat er zoal op de dvd? Veel oud spul?
Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ohja en TotalImmortal maar dat is vaste prik![]()
Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:48 schreef vingerplant het volgende:
Ik vond trouwens op mijn harde schijf een zelfgemaakte Divx van het Just Like Heaven optreden van MTV2 (The Cure tribute). Superkwaliteit al zeg ik het zelf. Is daar interesse voor of is die clip al goed verkrijgbaar?
Speelde ze hem ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!
Het is sowieso een andere cap, want deze heb ik zelf gemaakt vanaf digitale tv met mijn toen net aangeschafte tv-kaart. Maar als er al goede opnames verkrijgbaar zijn hoef ik geen moeite te doen om het te uploaden lijkt mequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |