abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48964487
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef Purky het volgende:
Allemachtig.. wat een gigantisch emo-volk kwam daar op af! M'n vriend en ik waren er al vroeg voor het interview en moesten best lang in de rij staan.. al die 12 jarige met hun standaard stoere 'ik-ben-uniek-maar-we-lijken-allemaal-op-elkaar' uiterlijk.. omg wat vreselijk Anyway, vond het optreden wel leuk. Vond het geluid ook niet fantastisch en de mooie stukken zang vielen compleet weg. Vond het geluid ook super schel klinken, weet niet of dat aan mij lag, m'n vriend vond het geluid goed. Mja, ik vond het leuk om een keer mee te maken!
Het interview ging goed, binnenkort op KinkFM te horen (zal kijken of ik een tijd + datum te horen kan krijgen voor de geintereseerde). Hoe stoer Davey op 't podium ook is, daarbuiten laat hij echt geen 'stoere' indruk achter. Hij is ontzettend mager en best wel.. verwijfd Opzich staat 't hem wel maar stoer issie zeker niet

De enige foto die niet wazig is en redelijk goed gelukt van AFI:
[afbeelding]
Sjonge ja, ik voelde me eigen er helemaal niet tussen passen Maargoed.

Davey zat tijdens het optreden ook te zeuren over z'n tand, wat een wijf. Jade lijkt me ook z'n homo...
Hunter Burgan is wel cool

Het geluid vond ik ook schel en over de touren. Ja laat maar eens horen wanneer het word uitgezonden, waarschijnlijk in witlof ???
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_48964910
Ik ben zelf nogal een zeikerd wat betreft geluidskwaliteit, maar ik vond het nu aardig meevallen. Op de wat zachtere fluister stukjes na was Davey echt prima te horen. Ik ga ook altijd redelijk strategisch staan in een zaal voor het geluid en dan is helemaal vooraan staan of op het balkon (vooral in de Paradiso) geen goede keuze. Ik stond op ongeveer 3/4e van de zaal en was erg tevreden.

Daarnaast vond ik de setlist erg lekker. Gewoon een kwestie van All Killer No Filler. Zat geen slecht nummer tussen. Tuurlijk hadden ze ook nog wel effe TotalImmortal of A Single Second kunnen doen, maar dat we getuige waren van No Poetic Device en Midnight Sun vond ik eigenlijk al verbazingwekkend genoeg.
pi_48990530
Ze moeten die nieuwe crap wel spelen want 90% van het volk (lees: emo's) kent de goede CD's waarschijnlijk niet eens.
pi_48994170
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 01:53 schreef crrrN het volgende:
Ze moeten die nieuwe crap wel spelen want 90% van het volk (lees: emo's) kent de goede CD's waarschijnlijk niet eens.
Ze doen alleen alsof en ze kunnen niet lachen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:28:47 #180
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_48997254
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ze doen alleen alsof en ze kunnen niet lachen
Waarom zetten ze dan niet een grote spiegel op het podium, dan valt er genoeg te lachen.
pi_49020476
Crisis, dit was echt een deceptie van heb ik jou daar. Een uurtje gespeeld! Niet eens alle toffe nummers (okee, niet altijd mogelijk, maar toch), weinig tot géén pit in het publiek (letterlijk en figuurlijk) en als je een beetje op de snelle muziek wat ging doen, kreeg je een bataljon aan kwaaie blikken je kant op. En al die mensen maar foto's maken. Leek wel een museum ofzo! En die emo-gastjes zijn ook zo suf he. Saai volk, echt waar. .

De pintjes bij de Ierse pub maakten het allemaal goed tho.

[ Bericht 5% gewijzigd door =HellFire= op 04-05-2007 21:58:25 ]
pi_49026396
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
Crisis, dit was echt een deceptie van heb ik jou daar. Een uurtje gespeeld! Niet eens alle toffe nummers (okee, niet altijd mogelijk, maar toch), weinig tot géén pit in het publiek (letterlijk en figuurlijk) en als je een beetje op de snelle muziek wat ging doen, kreeg je een bataljon aan kwaaie blikken je kant op. En al die mensen maar foto's maken. Leek wel een museum ofzo! En die emo-gastjes zijn ook zo suf he. Saai volk, echt waar. .

De pintjes bij de Ierse pub maakten het allemaal goed tho.
Haha ja die foto's vielen mij ook op, sommige mensen waren bij het opkomen van afi alleen maar bezig met de foto's
Btw, ik heb alles ook rustig vanaf de zijlijn gevolgt hoor, ben niet zo iemand die uit m'n dak gaat
pi_49032315
Nee okee. En ik kan me het ook voorstellen dat je vanaf die plekken mooie kiekjes gaat schieten. Maar vooraan, de plekken waar eigenlijk de actie hoort te gebeuren (al valt dat ook tegen bij het hedendaagse AFI)... jammer hoor!
pi_49036333
Ik stond ergens vooraan bij voor het moshen, maar dat was niet echt veel. Show was veels te kort. Ze kwamen net aan een uur, maar met al dat gepruts tussendoor. Geluid stond slecht, vooral de zang. Verder stond AFI op de automatisch piloot en hebben ze niet geprobeerd er iets van te maken, ook zeker niet qua setlist. Jammer allemaal, maargoed ik heb me desondanks toch wel vermaakt.
That's The Way Things Go
pi_49043583
Op het AFI forum in het paradiso topic staan wel wat foto's
pi_49300399
Oke! Ik weet eindelijk een tijd wanneer het interview wordt uitgezonden
Maandag 14 mei, van 12 tot 1 uur 's nachts in Blitzkriegpop op http://www.kinkfm.com! Beetje laat, dat wel. Maar goed, dan weten jullie dat
pi_49302519
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef Purky het volgende:
Oke! Ik weet eindelijk een tijd wanneer het interview wordt uitgezonden
Maandag 14 mei, van 12 tot 1 uur 's nachts in Blitzkriegpop op http://www.kinkfm.com! Beetje laat, dat wel. Maar goed, dan weten jullie dat
Er gaat vast wel iemand opnemen en sharen
Ik ben helaas niet thuis maandag
pi_50513482
Ik heb de dvd van afi binnen, was alweer vergeten dat ik hem had besteld.

Opzich wel goed maar toch wel wat minpunten. Ik heb het idee dat er erg veel aan bewerkt is achteraf of dat de beelden niet kloppen met het geluid (zomaar wat tussen geplakt). Het is te perfect omdat het van te voren natuurlijk bekend was dat het een dvd zou worden. De dvd van bijvoorbeeld Anti flag bevat allerlei opname's van diverse concerten en dat is een stuk leuker dan alles opnemen van 1 concert.

Verder vind ik de beelden te flitsend, je kan haast niet even rustig kijken naar de manier van spelen zegmaar. Alleen god called in sick is rustig gefilmd/gemonteerd.
pi_50513522
Wat staat er zoal op de dvd? Veel oud spul?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50513904
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef vingerplant het volgende:
Wat staat er zoal op de dvd? Veel oud spul?
Een concert "Live from Long Beach Arena". Er staan al veel nieuwe nummers op dus de dvd is vrij recent, 15 September 2006
Het enigste "oude nummer" die eropstaat is A single Second waarbij Nick13 van Tiger Army wat backvocals doet (en vervolgens als een speer weer weg is.) Ohja en TotalImmortal maar dat is vaste prik

Bonus materiaal heb ik nog niet gezien maar laat ik nog weten.
pi_50514012
Bedankt voor de info.

Met bijna alleen nieuw spul pas ik. Het is niet slecht ofzo, maar de oude AFI was zoveel gaver.

Ik vond trouwens op mijn harde schijf een zelfgemaakte Divx van het Just Like Heaven optreden van MTV2 (The Cure tribute). Superkwaliteit al zeg ik het zelf. Is daar interesse voor of is die clip al goed verkrijgbaar?
pi_50514725
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef mikezwet het volgende:

[..]
Ohja en TotalImmortal maar dat is vaste prik
Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!
pi_50521009
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:48 schreef vingerplant het volgende:
Ik vond trouwens op mijn harde schijf een zelfgemaakte Divx van het Just Like Heaven optreden van MTV2 (The Cure tribute). Superkwaliteit al zeg ik het zelf. Is daar interesse voor of is die clip al goed verkrijgbaar?
Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!
Speelde ze hem ook hoor
Edit. Oh nee, wat gek
pi_50521121
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?
Het is sowieso een andere cap, want deze heb ik zelf gemaakt vanaf digitale tv met mijn toen net aangeschafte tv-kaart. Maar als er al goede opnames verkrijgbaar zijn hoef ik geen moeite te doen om het te uploaden lijkt me
pi_50789092
Ze hadden beter een paar jaar terug een dvd uit kunnen brengen.
That's The Way Things Go
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:21:43 #196
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_51139289
Blaqk Audio het side - project van Davey & Jade .

Het klinkt best vind ik maar wel iets heel anders.

http://www.myspace.com/blaqkaudio
http://click.myreg.net/r/n_894632182/t_eFdr/u_www.blaqkaudio.com/
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:08:11 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61234908

AFI is bezig met een nieuwe EP, waat o.a. dit op komt te staan. Lijkt erg veel op Girl's Not Grey.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:13:54 #198
139677 Curiosity
pi_61235054
Inderdaad beetje zelfde deuntje.
Maar klinkt wel lekker.
pi_61243832
Klinkt goed! Mijn favoriete album van ze is Sing The Sorrow. Decemberunderground is ook wel aardig, en The Art Of Drowning klinkt ook wel lekker, verder luister ik niet zoveel.

Wel goede band!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:39:46 #200
139677 Curiosity
pi_64856998

even een kick met een lekker nummer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')