Je geeft ons alvast een voorproefjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Curiosity het volgende:
The missing frame klinkt wel erg goed op de dvd, steengoed nummer, komt heel goed tot zijn recht live.
http://www.youtube.com/watch?v=Fqwg0aZeX1Y
Ik vind het intro zo lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Je geeft ons alvast een voorproefje![]()
Zelf ben ik nooit zo weg van het Ooooohhhooooo
Mooi dan hoef ik niet zo vroeg van huis, beetje de files omzeilenquote:
Ik wil 'm niet boos maken dus ik zal er niet over beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:02 schreef Nitro_YE het volgende:
Kun je Davey dan een fatsoenlijk kapsel aanmeten?
ja je hoeft er ook niet naar te vragen, want hij heeft die vraag al zo vaak gehadquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet boos maken dus ik zal er niet over beginnenHij moet weer terug naat het lange haar!
Half 6 interview.. spannend!!
Zelfde mening hier. Het geluid was veel te hard en ging over de touren zegmaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef superheist het volgende:
Ik vond het tegenvallen eigenlijk.. geluid was matig, show was wel oké, duurde véél te kort! hadden iets van 10/12 nummers ofzo, waarvan veel van het nieuwe albumVond het in de Melkweg in 2003 een stuk leuker.
Mensen zeg, AFI heeft dus echt een punt gezet achter het verleden. Erg jammer, tot aan Art Of Drowning gewoon een vette band met als beste platen Black Sails en die All Hallows EP (Totalimmortal, damn!). Die Cure-cover doen ze wel goed trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef mikezwet het volgende:
Wat ik voorbij heb horen komen, correct me if i'm wrong
PRELUDE 12-21
Kill Caustic
No Poetic Device
Summer Shudder
Girls not Grey
Bleed Black
Just Like Heaven
Miss Murder
This time imperfect
Love Like winter
The missing frame
Volgens mij geen enkel nummer van The art of drowning ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |