Is volgens mij nooit weggeweest, maar goed, de komende 10 jaar zit ik goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:35 schreef Ixnay het volgende:
Dit soort wave achtige muziek gaat terugkomen, de komende 10 jaar, denk ik.
Jeez, gaat het die kant opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PsyCha het volgende:
whehhehe, hij is nu zelfs op TMF
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Jeez, gaat het die kant op![]()
Hebben jullie trouwens dit nummer wel eens gezien: http://www.youtube.com/watch?v=gC_iQQF8mDM&search=afi
Goed hoor![]()
Nooooooooo!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PsyCha het volgende:
whehhehe, hij is nu zelfs op TMF
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef mikezwet het volgende:
Hebben jullie trouwens dit nummer wel eens gezien: http://www.youtube.com/watch?v=gC_iQQF8mDM&search=afi
Goed hoor![]()
Ik dacht ook hetzelfde toen ik die clip zag, zowel bij die vlaggen als bij die arm gebaren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef mikezwet het volgende:
Op het moment in die clip dat die doeken van hun koppies worden opgehangen moet ik denken aan die hakenkruis spandoeken die de duiters ophingen aan een gebouw. De gabaren die Davey maakt met zijn arm lijken ook ergens op![]()
Hij klinkt zeker niet hetzelfde, het gitaarwerk is net even iets anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nooooooooo!![]()
[..]
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.![]()
AFI is ook begonnen met hardcore/punk, en langzaam per cd deze richting op gestroomd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.
En aangezien ik dit een meesterlijke cover vind, ben ik me dus verder gaan verdiepen in AFI, en ik moet zeggen het is me niet tegengevallen.
Nu vind ik vooral Sing the sorrow een waanzinng goede cd, zijn voorganger is ook best aardig, maar daarvan vind ik Day of phoenix toch wel het beste nummer.
Het echt hardere werk kan ik niet zo waarderen, dus de richting die ze nu lijken op te gaan, vind ik dus wel oke.
Oh, en vergeet Total immortal niet, ook een waanzinnig goed nummer.
Maar zodra het zingen meer op schreeuwen gaat lijken haak ik af.
Dat had ik bij een band als Tiger Army. Ik hoorde als het eerste het 3e album wat vrij soft is. Het 2e en 1e album vond ik niet echt goed. Nu vind ik alle 3 de albums harstikke goed, denk dat je de muziek meer gaat waarderen ofzo. Tot zover even de Psychobilly blaat van mikezwetquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.
En aangezien ik dit een meesterlijke cover vind, ben ik me dus verder gaan verdiepen in AFI, en ik moet zeggen het is me niet tegengevallen.
Nu vind ik vooral Sing the sorrow een waanzinng goede cd, zijn voorganger is ook best aardig, maar daarvan vind ik Day of phoenix toch wel het beste nummer.
Het echt hardere werk kan ik niet zo waarderen, dus de richting die ze nu lijken op te gaan, vind ik dus wel oke.
Oh, en vergeet Total immortal niet, ook een waanzinnig goed nummer.
Maar zodra het zingen meer op schreeuwen gaat lijken haak ik af.
Ik ken het origineel niet eens maar toen ik die oude (rock) kerel zag had ik z'n vermoeden dat het om een cover ging.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nooooooooo!![]()
[..]
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.![]()
omgquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef mikezwet het volgende:
Ik ken het origineel niet eens maar toen ik die oude (rock) kerel zag had ik z'n vermoeden dat het om een cover ging.
Preciesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
omgje kent Robert Smith van The Cure toch wel?
Nope, ik leef meer in het hedenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
omgje kent Robert Smith van The Cure toch wel?
We horen natuurlijk snel de details hoe en waarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Plaat is gesignaleerd op het net, indruk van mij volgt spoedig als ik alles gehoord heb.
Second that.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Plaat is gesignaleerd op het net, indruk van mij volgt spoedig als ik alles gehoord heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |