abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11863195
Weet iemand hoe je met BPM Studio via de headphone muziek kunt luisteren terwijl het huidige liedje gewoon doorspeeld door de speakers?
Dus dat je zeg maar een sample kunt beluisteren door de headset zonder dat het overschakeld naar de speakers.
pi_11863234
heb je 2 geluidskaarten?
pi_11863278
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:04 schreef veldmuis het volgende:
heb je 2 geluidskaarten?
Nee maar mn geluidskaart kan wel meerdere processen aan
pi_11863309
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:06 schreef RaveNation het volgende:

[..]

Nee maar mn geluidskaart kan wel meerdere processen aan

ja.. helaas
Dat kan naar mijn weten, alleen met 2 geluidskaarten.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11863341
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:08 schreef UFOtje het volgende:

[..]

ja.. helaas
Dat kan naar mijn weten, alleen met 2 geluidskaarten.

Ok dan stop ik er nog een geluidskaart in, waarschijnlijk kan ik hem dan gewoon delen in de opties?
Ik ga het ff proberen...
  vrijdag 18 juli 2003 @ 17:10:33 #6
28830 HunterPro
geen fratsen
pi_11863369
Als je een kaart hebt die ASIO ondersteunt (SB Audigy) of een surround-systeem wat BPM ondersteunt kun je instellen wat door welke uitgang naar buiten gaat. Overigens prefereer ik dan om beide spelers naar een uitgang te sturen, en al het mixen via een mengpaneel te doen. Je headphone tap je dan van je mengpaneel af (van een player die niet gebruikt wordt).

Overigens kan 2 soundcards meer problemen dan deugden opleveren.

Geen fratsen, dat scheelt || C1000 || Lekker eten zonder fratsen ||
  vrijdag 18 juli 2003 @ 17:15:03 #7
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_11863461
Ik weet niet of BPM studio het ondersteunt maar ik heb weleens met andere programma's gewerkt waarbij het ene nummer op het linkerkanaal van je stereo uitgang werd gezet en het andere nummer op het rechter. Dan moet je er alleen een stereo->2 mono stekkertje opzetten en dan kan het. Heb je dus alleen wel mono geluid maar het kan wel.

Beste is trouwens wel 2 geluidskaarten of verschillende uitgangen gebruiken als het kan

"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_11863562
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:09 schreef RaveNation het volgende:

[..]

Ok dan stop ik er nog een geluidskaart in, waarschijnlijk kan ik hem dan gewoon delen in de opties?
Ik ga het ff proberen...

Beter is een 4.0 of hoger kaart dan kan je 2x 2.0 uitsturen en dat naar je mengpaneel of gewoon alles naar de ene en samples naar de andere
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 17:24:38 #9
28830 HunterPro
geen fratsen
pi_11863632
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:15 schreef roobje het volgende:
Ik weet niet of BPM studio het ondersteunt maar ik heb weleens met andere programma's gewerkt waarbij het ene nummer op het linkerkanaal van je stereo uitgang werd gezet en het andere nummer op het rechter. Dan moet je er alleen een stereo->2 mono stekkertje opzetten en dan kan het. Heb je dus alleen wel mono geluid maar het kan wel.

Beste is trouwens wel 2 geluidskaarten of verschillende uitgangen gebruiken als het kan

Dat kan BPM niet standaard, maar hier zijn uiteraard soundkaart-drivertjes voor te sleutelen
Geen fratsen, dat scheelt || C1000 || Lekker eten zonder fratsen ||
pi_11863931
Zooow het is gelukt
BPM ondersteunt het en ik hoefde alleen maar de headset in een ander gaatje te stoppen 't werkt perfect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')