abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 2 september 2004 @ 01:33:59 #51
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21698507
Ik vond em wel oke, maar het drama-effect was nou niet van goh, nou voel ik me aangeslagen ofzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_21698882
quote:
Op donderdag 2 september 2004 01:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vond em wel oke, maar het drama-effect was nou niet van goh, nou voel ik me aangeslagen ofzo..
Ik denk ook niet dat deze film bedoeld is om je te raken op een intieme manier.
Het is meer een kritische overdenking die op een erg mooie manier in beeld gebracht wordt.
Een sociaal-kritisch kunstwerk als het ware, met een aantal hele mooie acteerprestaties als bonus..
pi_21702373
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:56 schreef rubbereend het volgende:
prachtige film! k kijk nauwelijks films maar bij deze bleef k hangen en heb m helemaal gekeken
goedzo
pi_21704923
Gisteravond weer gekeken op Canvas nadat ik 'm eerder al in de bios heb gezien.
Het blijft een goede film, vooral het gebruik van sterke kleurenfilters in combinatie met het 'losse' camerawerk zorgt voor een perfecte sfeerimpressie van de verschillende locaties.
De humor en de realistische acteerprestaties maken het geheel compleet.
De gemiddelde Nederlander heeft echter waarschijnlijk wel zoiets van 'like duh' bij de boodschap die deze film uitdraagt.
(dat de 'war on drugs' niet te winnen is op de manier zoals ze dat in de VS trachten te doen)
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 2 september 2004 @ 13:46:48 #55
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_21705038
Ik blijf 'm niet echt boeiend vinden. Ja, iedereen acteert goed. Ja, de kleurenfilters zijn leuk. Ja, er is opzich niets mis met de film. Maar toch... Ik vind hem gewoon niet boeiend genoeg. En dat is dan nog een Soderbergh .
pi_21705103
Ik vond en vind hem fantastisch
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')