quote:Wat een informatie kun je toch niet halen uit het stratenregister van Den Haag!
Op maandag 21 juli 2003 15:59 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat is meneer!
Johan van Galen (1604-1653) aanvaarde bij het uitbreken van de eerste Engelse oorlog in 1652 het opperbevel over het Middellandse Zee eskader. Stierf in Livorno (It) aan zijn verwondingen opgelopen tijdens de strijd tegen de Engelsen.
Plaatje!
Heer Sports, zou u zo vriendelijk willen zijn een plaatje te plaatsen, daar u de voorzet gaf..ik kopte slechts voor open doel in.
quote:Mis ik nu wat?
Op maandag 21 juli 2003 16:03 schreef Parabola het volgende:
Dit is kennelijk een Amerikaans marineman uit WO II. Opperbevelhebber van de strijd in de Stille Oceaan?
quote:Ik zou moeten liegen om dit te ontkennen.
Op maandag 21 juli 2003 16:03 schreef Parabola het volgende:
Dit is kennelijk een Amerikaans marineman uit WO II. Opperbevelhebber van de strijd in de Stille Oceaan?
quote:Het laatste plaatje op de vorige pagina.
Op maandag 21 juli 2003 16:04 schreef Hole het volgende:[..]
Mis ik nu wat?
quote:Jack Kennedy
Op maandag 21 juli 2003 16:09 schreef SportsIllustrated het volgende:. Pardon, ik heb te snel ingevoerd. Meneer was wel marineman, maar geen opperbevelhebber in die regio, geloof ik. Hij is wel beroemd om zijn terugkeer.
quote:Nee, geen Ier, maar een Schot (nu ja, van afkomst).
Op maandag 21 juli 2003 16:10 schreef Parabola het volgende:[..]
Jack Kennedy
quote:Inderdaad! Douglas Macarthur, die hier de Japanse overgave geaccepteerd heeft aan boord van de U.S.S. Missouri.
Op maandag 21 juli 2003 16:15 schreef PPL het volgende:
McArthur ?
quote:Vooral de hint over de terugkeer van voornoemde meneer zette mij op het spoor.
Op maandag 21 juli 2003 16:18 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Inderdaad! Douglas Macarthur, die hier de Japanse overgave geaccepteerd heeft aan boord van de U.S.S. Missouri.
[Dit bericht is gewijzigd door Sention op 21-07-2003 16:24]
quote:Leyte ligt geloof ik niet in Korea.
Op maandag 21 juli 2003 16:20 schreef PPL het volgende:[..]
Vooral de hint over de terugkeer van voornoemde meneer zette mij op het spoor.
Ik meen dat u doelde op zijn veelbesproken terugkeer na de afgang in Korea namenlijk.
Nog een plaatje (als heet bijna Papabola het mij toestaat na de foutieve informatie. Op de een of andere manier associeer ik MacArthur altijd met de marine):
quote:Ik was een plaatje voor u aan het selecteren.
Op maandag 21 juli 2003 16:23 schreef Parabola het volgende:
Een plaatje, heer PPL, de hoogste tijd voor een plaatje
quote:Zat die op voetbal
Op maandag 21 juli 2003 16:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
Macchiavelli.
quote:Nee, een Amerikaan. Zijn roem heeft hij niet aan de sport te danken die hij hier uitoefent. Trouwens ook niet aan een andere sport. Maar hij moest wel flink bewegen tijdens zijn opleiding.
Op maandag 21 juli 2003 16:28 schreef Parabola het volgende:
Vooruit dan maar.Een voetbalm'neer uit lang vervlogen tijden. Nederlands?
quote:Nee, hij werd ons door de heer PPL voorgelegd.
Op maandag 21 juli 2003 16:29 schreef Parabola het volgende:[..]
Zat die op voetbal
quote:Dan zou meneer wel eens een militair geweest kunnen zijn. Marine?
Op maandag 21 juli 2003 16:31 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Nee, een Amerikaan. Zijn roem heeft hij niet aan de sport te danken die hij hier uitoefent. Trouwens ook niet aan een andere sport. Maar hij moest wel flink bewegen tijdens zijn opleiding.
quote:Waratje neen! Meneer vocht te land. Al heeft hij wel wat zeeen moeten overwinnen om te land te komen.
Op maandag 21 juli 2003 16:32 schreef Parabola het volgende:[..]
Dan zou meneer wel eens een militair geweest kunnen zijn. Marine?
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 21-07-2003 16:34]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |