quote:Zij hebben de commercie gebracht imo. Vooral toen cradle begon met z'n filmpje en hun "wij zijn beroemde sterren" attitude.
Op woensdag 23 juli 2003 10:06 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Kan er iemand een verklaring geven, ipv altijd maar roepen dat het sell outs zijn.
Einde oftopic, gauw weer over naar Immortal
Demons Stride at the Gates of Blashyrkh!
quote:Meeste (een hoop) Immortal liefhebbers hebben die toch wel als favoriet is mijn ervaring.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ben ik toch niet de enige met dat album als favoriet...
Battles is natuurlijk de klassieker van ze. Geweldige foto's van ze ook op de voorkant en op de CD.
quote:ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met de hokjes en hou het even op twee fasen
Op woensdag 23 juli 2003 11:15 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind toch ook een overgang van Diabolical naar Pure holocaust.
Ook weer van Battles naar Blizzard
quote:Ik niet,
Op woensdag 23 juli 2003 11:24 schreef Riert het volgende:[..]
ik probeer zo zuinig mogelijk te zijn met de hokjes en hou het even op twee fasen
quote:Niet allemaal! Als er iemand dubbelzinnig (kan het juiste woord niet vinden) is, is het Nick Barker (ex - CoF drummer) wel. Bij Dimmu staat hij altijd stoer met zijn zonnebril als een beul op de foto (Nick rules), maar bij interviews e.d. komt hij heel neutraal en soms zelfs wat verlegen over.
Dani was altijd een goede vent en gedroeg zich altijd normaal, maar de rest van die band toen ik ze ontmoete jezus wat een arrogante pikkies, geld ook voor Dimmu
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-07-2003 22:21]
quote:Open maar een topic, yeah
Op woensdag 23 juli 2003 10:06 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Kan er iemand een verklaring geven, ipv altijd maar roepen dat het sell outs zijn.
(hint: het zijn gewoon conservatieve muziekluisteraars, nieuw mag niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |