quote:Dus jij koopt juist graag t-shirts van het slechtste album van bands
Op dinsdag 22 juli 2003 17:51 schreef Pietjuh het volgende:
En ik ben het met je eens, maar ik vind Blizzard Beasts ook heel cool
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 18:58]
Jammer dat ze uitelkaar zijn, ze waren toch iconen van de BM scene, terwijl ze die eigenlijk ook op de hak namen.
quote:Offtopic:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ben ik toch niet de enige met dat album als favoriet...
Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval?
ontopic:
Vet balen dat ze uit mekaar zijn, mjah hopen dat ze nu alle 3 een aparte band gaan opzetten.
quote:Ik heb er zelfs 1 op m'n arm
Op dinsdag 22 juli 2003 18:51 schreef Yokozuna het volgende:
Wat veel mensen met een pentagram icoon opeens
quote:Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?
Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 19:33]
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ben ik toch niet de enige met dat album als favoriet...
The following is the latest update from the Nuclear Blast Records web site:
"Well, sad news? Although stated differently earlier as it seemed as if the band only wanted to take a long break, here's the 100% official news, directly from the band and management:
" 'After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh' "
ze zijn er dus nu wel echt gekapt (corpse paint
)
quote:Dat is me daar toch een zaad album. Decade of Agression de live-2cd, das de beste
Op dinsdag 22 juli 2003 19:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?
quote:Die clip zoek ik nog steeds. De zanger van occult heeft al die duistere clips op betamax banden staan.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:30 schreef pro_jeex het volgende:[..]
[afbeelding]
Kent iemand hier ook die clip die ze gemaakt hebben voor Diabolical Fullmoon MysticismHet nummer is goed hoor, maar die clip slaat nergens op, een beetje met puntmutsen achter elkaar aanrennen om een vuurtje.
Neemt niet weg dat ik hem netjes opgeborgen heb
Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Inderdaad, zeer sterk. Vooral de duidelijke Bathory invloeden die je in een paar nummers hoort. Maar ook "Damned in Black" vond ik een weergaloos goed album! Immortal!!!
Op dinsdag 22 juli 2003 15:59 schreef Riert het volgende:
Ik vind hem geweldig. Ander sfeertje wel dan Battles in the North, maar toch gewoon heel erg Immortal. Ik ga erg hard op die plaat
quote:Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.
Op dinsdag 22 juli 2003 18:00 schreef Riert het volgende:
Onbegrijpelijk. Niet van wat je goed vind, maar van die bagger.
Ik vind ze serieus allemaal geweldig.At the Heart of Winter dan nog de minste, maar ook daar staan een paar erg goeie op.
En nu ze uit elkaar zijn baal ik er nog meer van dat ik ze gemist heb op Graspop
quote:Zekers want Sons of the northern darkness is nog lang zo kut niet
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Dat vind ik weer compleet bagger, net als Damned in Black.
Op woensdag 23 juli 2003 00:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.
Grrr Under banner of Blashyrkh we Ride!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:53 schreef Gerwin_F het volgende:
Immortal erg goede band- Damned in Black is meesterlijk inderdaad, luister ik erg vaak en graag naar.
quote:Verschil moet er zijn!
Op woensdag 23 juli 2003 08:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
quote:Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen
quote:Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Op woensdag 23 juli 2003 10:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |