abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2003 @ 18:51:58 #76
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_11942672
Wat veel mensen met een pentagram icoon opeens
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 17:51 schreef Pietjuh het volgende:
En ik ben het met je eens, maar ik vind Blizzard Beasts ook heel cool
Dus jij koopt juist graag t-shirts van het slechtste album van bands

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 18:58]

pi_11942823
Leukste nummers vind ik Blashyrkh, Unsilent storms in the north abyss en Mountains of might
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:05:02 #78
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:15:40 #79
29429 Dissection
King of all kings
pi_11943159
Sons of northern darkness is inderdaad het minste album.
Meesterwerkjes zijn At the heart of winter, Damned in black, en UITERAARD Battles in the north.

Jammer dat ze uitelkaar zijn, ze waren toch iconen van de BM scene, terwijl ze die eigenlijk ook op de hak namen.

dinsdag 22 juli 2003 @ 19:16:43 #80
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_11943188
quote:
en UITERAARD Battles in the north
Ben ik toch niet de enige met dat album als favoriet...
pi_11943313
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Offtopic:

Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval?

ontopic:

Vet balen dat ze uit mekaar zijn, mjah hopen dat ze nu alle 3 een aparte band gaan opzetten.

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_11943388
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:51 schreef Yokozuna het volgende:
Wat veel mensen met een pentagram icoon opeens
Ik heb er zelfs 1 op m'n arm
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:27:53 #83
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_11943457
quote:
Jij hebt wel vaak favoriete albums die ( bijna ) niemand anders als favoriet heeft, kies jij die uit en pak je die als favoriet of is het pure toeval
Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-07-2003 19:33]

pi_11943511
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:16 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Kent iemand hier ook die clip die ze gemaakt hebben voor Diabolical Fullmoon Mysticism
Het nummer is goed hoor, maar die clip slaat nergens op, een beetje met puntmutsen achter elkaar aanrennen om een vuurtje.
Neemt niet weg dat ik hem netjes opgeborgen heb
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_11943637
IMMORTAL: We Are Finished - July 22, 2003

Norwegian black metallers IMMORTAL have reaffirmed their decision to break up, despite a statement from the band's record company yesterday indicating that the group were merely taking a long break.

The following is the latest update from the Nuclear Blast Records web site:

"Well, sad news? Although stated differently earlier as it seemed as if the band only wanted to take a long break, here's the 100% official news, directly from the band and management:

" 'After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh' "

ze zijn er dus nu wel echt gekapt (corpse paint )

dinsdag 22 juli 2003 @ 20:20:48 #86
29429 Dissection
King of all kings
pi_11944561
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:27 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Is gewoon serieus hoor. En "vaak", enige topic was Slayer waar ik Diabolus in Musica koos. Meer kan ik me niet echt herinneren?

Dat is me daar toch een zaad album. Decade of Agression de live-2cd, das de beste
  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:21:41 #87
29429 Dissection
King of all kings
pi_11944585
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:30 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kent iemand hier ook die clip die ze gemaakt hebben voor Diabolical Fullmoon Mysticism
Het nummer is goed hoor, maar die clip slaat nergens op, een beetje met puntmutsen achter elkaar aanrennen om een vuurtje.
Neemt niet weg dat ik hem netjes opgeborgen heb

Die clip zoek ik nog steeds. De zanger van occult heeft al die duistere clips op betamax banden staan.
Zou je dat ding voor mij op cd kunnen zetten?
pi_11951049
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.

Jammer dat ze uit elkaar zijn, maar wel goed om op een hoogtepunt te stoppen

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:15:38 #89
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_11951134
Infected Abortion vs Kneedeep in Cum vs We Kill Dogs In The Name Of God..... 15 augustus in het voorprogramma van de Paranoid Devils in de Box in Boxmeer.. voor info: www.bandconnection.nl
Indoor swimming, suburban living.
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:19:34 #90
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_11951225
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 15:59 schreef Riert het volgende:
Ik vind hem geweldig. Ander sfeertje wel dan Battles in the North, maar toch gewoon heel erg Immortal. Ik ga erg hard op die plaat
Inderdaad, zeer sterk. Vooral de duidelijke Bathory invloeden die je in een paar nummers hoort. Maar ook "Damned in Black" vond ik een weergaloos goed album! Immortal!!!
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:25:36 #91
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_11951352
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:00 schreef Riert het volgende:
Onbegrijpelijk. Niet van wat je goed vind, maar van die bagger.
Ik vind ze serieus allemaal geweldig.At the Heart of Winter dan nog de minste, maar ook daar staan een paar erg goeie op.
Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.
pi_11951842
Sons Of Northern Darkness Klinkt goed
Had em nog nie echt gehoord
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_11951886
Btw, niet gedacht dat er zoveel immortal fans waren( op Fok )!

En nu ze uit elkaar zijn baal ik er nog meer van dat ik ze gemist heb op Graspop

pi_11951954
Immortal erg goede band - Damned in Black is meesterlijk inderdaad, luister ik erg vaak en graag naar.
  woensdag 23 juli 2003 @ 07:02:55 #95
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_11953711
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik snap niet zo goed dat een aantal mensen het nieuwe werk zo slecht vinden. Volgens mij heeft het feit dat Immortal best bekend is geworden daar mee te maken, en dat de gitaren op de albums niet meer als stofzuigers klinken, maar gewoon goed geproduceerde albums zijn. Een genot om naar te luisteren, maar dat is een aantal mensen niet duister genoeg. Die hebben liever dat een band a la Darkthrone albums blijft maken waarop het lijkt alsof het met een cassette recorder is opgenomen, voor het ''troe'' gehalte.

Zekers want Sons of the northern darkness is nog lang zo kut niet
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_11953836
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:25 schreef Summoner het volgende:

[..]

Mee eens, behalve dat ik At the Heart of Winter behoorlijk goed vind. Blizzard Beasts vind ik de minste, maar ook die vind ik erg goed.

Dat vind ik weer compleet bagger, net als Damned in Black.

Grrr Under banner of Blashyrkh we Ride!

pi_11953839
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:53 schreef Gerwin_F het volgende:
Immortal erg goede band - Damned in Black is meesterlijk inderdaad, luister ik erg vaak en graag naar.
pi_11954879
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 08:03 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn!
pi_11954978
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:12 schreef Metal_Mart het volgende:

Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.
  woensdag 23 juli 2003 @ 10:06:11 #100
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_11955009
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:03 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Inderdaad hoor ik liever de cassette recorder opnames, dat klinkt heel vet. Die nieuwe albums klinken heel amerikaans qua sound en dan met een Immortal black zang er over heen. Nee dat vind ik echt niet om aan te horen. Het feit dat ze bekend zijn geworden, dat gun ik ze wel, watn ze zijn geen sell outs zoals Cradle en Dimmu. Dus dat aspect vind ik niet erg. Howel ik uiteraad mijn voorkeur laat doen gelden voor underground cassette recorder black metal.

Dit is maybe compleet offtopic en maybe eens een topic over openen, maar waarom zijn cradle en dimmu nou sell outs??
Kan er iemand een verklaring geven, ipv altijd maar roepen dat het sell outs zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')