quote:pardon?
Op vrijdag 18 juli 2003 18:33 schreef Tokus het volgende:[..]
ik heb net gehoord dat ze uit elkaar zijn, en alle concerten zijn afgelast.
Metalupdate meldt niks. Waar hoorde je dat?
ik heb zo m'n bronnen (zie sig), maar ik wacht ook nog op een echt officieel bericht.
quote:Niet op de site. Krijg die nieuwsbrief en die is goed up to date. Zelfs Katafalk (NL) kreeg ik tegelijkertijd de mail van Katafalk zelf en metalupdate.
Op vrijdag 18 juli 2003 18:37 schreef Tokus het volgende:
bedoel je metalupdate.com? laatste update is 11 juli. redelijk oud dan he.ik heb zo m'n bronnen (zie sig), maar ik wacht ook nog op een echt officieel bericht.
Vervelend nieuws, zou ik echt heel jammer vinden.
Dit ga je nie menen!!!! IMMORTAL!!!!!!!!!!!!!
![]()
Heb zo gelukkig nog op Graspop gezien in 2002 en op DOA '98!!!!
maar battles in the north hebben we binnen
quote:Gelukkig wel ja, en hele mooie foto's en herinneringen ook wel....
Op vrijdag 18 juli 2003 19:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
flink gaar.maar battles in the north hebben we binnen
bands don't die, they split up and multiply
(is er al wat meer nieuws??)
* Wh33L heeft ze live gezien op waldrock 99 (als ik ut goed heb)
In an official statement posted to the forum of the Norwegian magazine Scream, the band state simply, "After 13 years and 7 albums we have decided to stop working with IMMORTAL due to personal reasons. A great thanks to all our fans worldwide who helped us making IMMORTAL superb through all this time. Abbath, Demonaz, Horgh."
It is presently unclear if the individual members of the group will form brand-new musical projects or if they will retire from the music scene altogether. More information is expected soon.
(Thanks: www.heavymetal.no)
bron: blabbermouth
Gelukkig heb ik mijn Immortal cd's, lp's en bootlegs nog, om nog jaren van te genieten...
(stormblast pinkt een traantje weg)
Humzzzzz jammer hoor!!!!!! Ahh well ik heb in ieder geval een aantal albums van ze en een mooie damned in black vlag hangen..
* BlackOrchid vraagt zich af waarom goede bands altijd uitmekaar gaan..
quote:mischien omdat hun website niet vaak geupdate wordt? Aardig wat verschillende bronnen hebben het bevestigt, lijkt me sterk als het niet zo is..
Op zaterdag 19 juli 2003 10:53 schreef pro_jeex het volgende:
Ik zie geen nieuws op hun eigen website
Daar staat niets over een split.
tgaar weer eens goed in metalland
![]()
Alexander Kuoppala van Children of Bodom is ook al weg
quote:phew....
Op maandag 21 juli 2003 16:56 schreef Tokus het volgende:
nou jullie kunnen gerust ademhalen, de band blijkt dus alleen een hele lange pauze te gaan houden waarin ze wel andere projecten gaan nastreven.
quote:Tssss
nou jullie kunnen gerust ademhalen, de band blijkt dus alleen een hele lange pauze te gaan houden waarin ze wel andere projecten gaan nastreven.
quote:Oke ff uitblazen(Hee Tokus je weet dit toch wel zeker he??) .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |