abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11853419
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:37 schreef WorstKaas het volgende:
Stoppen met blowen is veel gemakkelijker dan stoppen met roken.

Je krijgt het waarschijnlijk moeilijk als je nichter probeert te slapen. Je moet daar even doorheen. Nuchter slapen is ook veel lekkerder. Ga je weer dromen enzo.

Succes ermee!

Idd veel makkelijker om te stoppen met blowen dat met roken omdat roken verslavender is.
Maar er is _niks_ chillers dan gaan slapen als je stoned bent. Dan lig je op je bed en voel je die wiet lekker aanslaan... heerlijk
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:56:20 #27
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_11853443
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Idd veel makkelijker om te stoppen met blowen dat met roken omdat roken verslavender is.
Maar er is _niks_ chillers dan gaan slapen als je stoned bent. Dan lig je op je bed en voel je die wiet lekker aanslaan... heerlijk

ik weet het... gisteravond hopenlijk de laatste keer...damn de weed zit echt te dringen ..en het probleem is er ligt er nog 1 boven damn wat voel ik me raar
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_11853456
GAAT GOED !!!!
de persoon die system dus helpt ben ik dus
en het gaat na 10 dagen erg lekker
(al keer eerder gestopt 2 weken ivm in de luchtmacht proberen te komen helaas door afkeuring oren niet gelukt )

wat je moet doen :
een goede active hobby nemen

zo min mogelijk roken ik heb namelijk vernomen dat blowers
in kleine maten dan zelf thc produceren(het stoned van sigaret gevoel als je tijd niet gerookt of geblowed heb )

ik heb zelf aleen de eerste 2 dagen erg last gehad en stressed van ik heb zon zin en zo
dan helpt et als je met iemand kan lullen op irc/msn bellen met NIET blowende vrienden (vooral als blowende vriende bellen ben je snel geneigt ach maakt die ene uit )

DE grote fout !
je bent 2 weken gestopt en je denkt ha flex ik heb nu wel een jointje verdient !
FOUT ! niet doen !

als je thuis woont bij je ouders en ze weten dat je blowt lever je pinpas in (krijg je niet meer terug

na een week vroeg ik em terug omdat ik iets leuks wou halen tijdens het bezit van me pinpas niet 1 keer gedacht van laat ik eens wiet halen

veel water ( barele duc) fruit enz

ik rookte niet

ik komt btw van van 12 euro per dag
dat was normaal hasj en wiet mix jointjes alles

geloof me aleen die eerste 2 dagen zijn moelijk !!
doe elke dag wat oefeningen situps push ups enzo
dan ga je je lekker fit voelen ipv van een dode zombie

suc6 !!

en syst3m nog steeds bedankt voor je hulp

i will await death long before death awaits me
pi_11853480
Ik blow zelf inmiddels ook al een jaartje of 5 en de eerste 3 jaar dacht ik niet eens aan stoppen, de laatste 2 jaar heb ik het echter al verschillende malen geprobeert, maar het valt echt vies tegen. Ik blow tegenwoordig niet meer zoveel als vroeger, maar naar mijn mening is het nog steeds teveel.
Het is idd echt een kwestie van gewoonte en dan maakt het ook zo moeilijk, daarnaast ben ik de enige uit maar vriendengroep die maar denkt aan stoppen, de rest loopt volgens mij daar een beetje achter in. Soms als ik een tijdje met wat (niet-blowende) mensen om ga, is het voor mij meteen een stuk makkelijker om geen paf te draaien, maar het blijven toch je maten he? :S Zelfs m'n broer (hij is 24, ik ben 21) blowt nog steeds, hij is ook degene waarmee ik ben begonnen en hij heeft niet eens kunnen stoppen.......... Hoe moet ik dan ooit stoppen......
Nu ben ik zelf ook niet echt slim, want ik woon sinds 5 maanden in hetzelfde huis als 3 medewerkers van mijn "Stam"-shop en dat motiveert ook niet echt......
Maar ik zou ik dan moeten verhuizen EN een nieuwe vriendengroep zoeken ??? Dacht het niet
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_11853497
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:56 schreef misterM het volgende:

[..]

ik weet het... gisteravond hopenlijk de laatste keer...damn de weed zit echt te dringen ..en het probleem is er ligt er nog 1 boven damn wat voel ik me raar

Het is vrijdag... vanavond met je maten opsmoken en dan afzweren. Zullen jullie wel een kuttip vinden

krijg wel zin in een blowtje van dit topic eik
Ik ga volgende week naar Campzone... sjanen voor me vati daar

pi_11858143
Als je geestelijk sterk bent --- > stoppen totaal geen probleem.
Als je geestelijk zwak/labiel bent --- > stoppen groot probleem.

Als je wil gaan stoppen en het gaat moeilijk moet je gewoon vervangende dingen gaan zoeken, de verveling op het moment dat je normaal lekker stoned was is gewoon het probleem.
Als je dus een beetje iemand bent die zwak in zijn schoenen staat, en het moment dat je normaal zou gaan smoken is weer aangebroken....maak jezelf niet gek, het zit echt puur tussen je oortjes, je hebt het niet nodig, wat je wel nodig hebt is iets wat je leuk vind en wat je op elk willekeurig moment kan gaan doen...
wordt verslaafd aan een online computer spelletje ofzo?
Nou zal het voor sommige denk ik ook nog lastig zijn omdat ze de nicotine normaal niet tot zich kregen, en nu dus eigenlijk verslaafd zijn aan de nicotine.... haal wat nicotine kauwgompies en neem elke keer als je trek in een joint hebt zo'n ding

Btw ik blow ook, al een best lange tijd....
En ik zeg net als zoveel zeggen ook dat ik zo kan stoppen..
alleen mensen geloven je niet zo makkelijk meer aangezien ze dat van nogal veel blowers horen...
Dat ik blow is ook puur een keuze, wel een gewoonte.. maar wel 1tje waar ik voor gekozen heb, en ik kan dan ook zeker weten zo belissen om niet meer te gaan smoken.... punt is, ik heb daar nog helemaal geen zin in

Het verschil tussen mij en veel andere blowers is, ik kan voor eigen psychiatertje spelen en ben geestelijk dus zeker wel erg sterk.

pi_11858536
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:39 schreef Che_Guevara het volgende:
Als je geestelijk sterk bent --- > stoppen totaal geen probleem.
Als je geestelijk zwak/labiel bent --- > stoppen groot probleem.

Als je wil gaan stoppen en het gaat moeilijk moet je gewoon vervangende dingen gaan zoeken, de verveling op het moment dat je normaal lekker stoned was is gewoon het probleem.
Als je dus een beetje iemand bent die zwak in zijn schoenen staat, en het moment dat je normaal zou gaan smoken is weer aangebroken....maak jezelf niet gek, het zit echt puur tussen je oortjes, je hebt het niet nodig, wat je wel nodig hebt is iets wat je leuk vind en wat je op elk willekeurig moment kan gaan doen...
wordt verslaafd aan een online computer spelletje ofzo?
Nou zal het voor sommige denk ik ook nog lastig zijn omdat ze de nicotine normaal niet tot zich kregen, en nu dus eigenlijk verslaafd zijn aan de nicotine.... haal wat nicotine kauwgompies en neem elke keer als je trek in een joint hebt zo'n ding

Btw ik blow ook, al een best lange tijd....
En ik zeg net als zoveel zeggen ook dat ik zo kan stoppen..
alleen mensen geloven je niet zo makkelijk meer aangezien ze dat van nogal veel blowers horen...
Dat ik blow is ook puur een keuze, wel een gewoonte.. maar wel 1tje waar ik voor gekozen heb, en ik kan dan ook zeker weten zo belissen om niet meer te gaan smoken.... punt is, ik heb daar nog helemaal geen zin in

Het verschil tussen mij en veel andere blowers is, ik kan voor eigen psychiatertje spelen en ben geestelijk dus zeker wel erg sterk.

Je kan pas zeggen of je kan stoppen, is als je daadwerkelijk gestopt bent.
Dan niet voor een maandje ofzo, maar iets van een jaar.
Er komen nog heel wat verleidelijke momenten om weer eens een jointje te gaan roken.

Kan je wel stoer gaan doen dat je geestelijk sterk bent, maar je lurkt nog steeds aan zo'n joint. Is dus nogal moeilijk te bewijzen of je zo sterk bent

pi_11858842
Ik snap jouw reactie volledig hor (zo zou ik het ook zien als een ander dit verhaaltje had geplaatst), maar ik weet door zoveel dingen wel degelijk dat ik een erg sterke geest heb.. (niet boeiend om te noemen).

Ik heb 1 keer 4 maanden geen joint gerookt zonder een probleem....
Weet niet of dat voldoet aan jouw eisen?
Maar goed feit is, dat het bij mij elke keer nog een bewuste keuze blijft ik word nooit naar de shop toegetrokken etc.
Tis voor mij net als een potje gaan voetballen, ik doe het wel graag maar ik zal me niet kut gaan voelen als het niet kan etc
Mensen die nogal vaak last van stress etc hebben zullen idd waarschijnlijk weer eerder naar een jointje neigen..
maar ik ben de chillheid hemzelf (zo zat ik voor het blowen ook al in elkaar).
Ik ben dus iemand die zich echt nooit over dingen druk zal gaan lopen maken, altijd relax, is er een probleem..... dan kijken we of het probleem kunnen oplossen, zo niet.... is er voor mij geen probleem meer
Niet te letterlijk natuurlijk....
Maar wat ik dus bedoel, als ik wil gaan stoppen met blowen (en dat moment komt er zeker, want ik ben niet van plan om dit 10 jaar te doen ofzo) dan plaats ik het roken van een joint in me hoofd als "kan niet meer" en dan ga ik me zeker niet lopen ergeren aan het feit dat ik geen joint meer kan roken, maar accepteer ik dit meteen.
Zo is dit met zoveel dingen in mijn leven gegaan, vandaar...
beetje loshangend verhaal volgens mij, heb eigenlijk geen idee meer wat ik net getikt heb (blowen he ).
Maar goed
ciao \o

pi_11862168
ben niet gestopt ben gaan minderen
eerst elke dag.
nu gewoon soms een keer in een weekend. en nooit vaker op een dag. totaal geen problemen mee eigenlijk, ik word liever weer gewoon joost genoemd dan junk. dat hield me van de joints af.
en das nu allemaal gelukt !
Tuutuuuutuu
  Redactie Games vrijdag 18 juli 2003 @ 16:29:29 #35
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_11862391
Mensen die blowen en gewone sigaretten roken zullen makkelijker kunnen stoppen met blowen dan mensen die neit roken. Een vriend van mij en ik besloten ook te stoppen na een flinke tijd blowen. Mij lukte het met gemak maar ik rook nog tabak. hij deed dat niet en kon niet stoppen. Het is de tabak die je verslaafd maakt.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_11862495
Ja dat kan

Wilskracht, ken je dat ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_11864689
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:06 schreef misterM het volgende:
Ik ga gelukkig zondag op vakantie naar salou en aan wiet kom je daar niet makkelijk !
Deze volgende opmerking zal je vrees ik niet verder helpen met stoppen, met het stoppen iig succes!!.... maarrr..

maar aan wiet of hash komen is in Salou poepsimpel... iedere neger (met die horloges) op het strand heeft het en verkoopt het voor ongeveer 40 euro het gram (afdingen tot 10 euro kan)
maar ik zou het daar never nooit niet kopen... -tis duur -tis slecht spul -en als je gepakt wordt, ben je de sigaar

vrijdag 18 juli 2003 @ 19:49:34 #38
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_11866117
in spanje zijn er geen shops hé
pi_11866928
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:49 schreef misterM het volgende:
in spanje zijn er geen shops hé
Neen geen shops dat ik weet... maar er is wel makkelijk aan te komen hoor.... magoed.... dat zal jou toch niet meer boeien aangezien je ermee gaat stoppen
pi_11866993
Steckers zijn super slecht!!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 00:20:36 #41
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_11871346
T is wel te doen.

Heb ook een tijd veel geblowt, maar op t laatst werd ik sloom, ongeinteresseerd en kon me slecht concentreren.

Omdat ik nog moet leren heb ik ervoor gekozen te stoppen. Lastig, maar als je zin hebt steek je maar een peuk op.

Op een dag kom je erachter dat je leven ook relax kan zijn zonder die super mooi gevormde groene grassprietjes en het prachtige doortastende gekwetter van die vogel een paar daken verderop.

zaterdag 19 juli 2003 @ 10:19:20 #42
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_11874226
kheb besloten om dadelijk ff lekker in de shop te gaan zitten..lekker jointje roken..want vanavond ga ik naar Salou !
pi_11875708
Ja dat zie ik stoppende mensen ook vaak doen...
Elke keer weer een reden zoeken om toch nog ff te kunnen smoken!
Ik ben naar rimini geweest en heb ook een hele week niks kunnen smoken...
totaal geen last van gehad ofzo, normaal gesproken wel met slapen maar op vakantie ben je toch elke dag bezopen dus dan slaap je zo
  † In Memoriam † zaterdag 19 juli 2003 @ 22:19:49 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_11883403
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 10:19 schreef misterM het volgende:
kheb besloten om dadelijk ff lekker in de shop te gaan zitten..lekker jointje roken..want vanavond ga ik naar Salou !
Slapjanus
pi_11891569
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 10:19 schreef misterM het volgende:
gefeliciteerd!! je hebt het stoppen precies 1 dag volgehouden! maargoed blowse!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')