Mwah, de Gamegear, Lynx en NeoGeo Pocket waren ook beter. De PSP ook (kwa beeld), maar we weten hoe het met die dingen is afgelopen. En aangezien ik de PSP weinig portable in schat (groot, fragiel) weet ik zo net nog niet of Sony hier wel een succes van kan maken. Maar ik ben wel benieuwd, GT4 op het terras spelen is zo gek nog nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat het toch een concurrent blijft. Gamecube en PS2 hebben ook beide een andere doelgroep maar daarom zijn het nog wel concurrenten. Dat de PSP meer kan is alleen maar een voordeel van Sony. Ik zal misschien een van de twee kopen, maar zeker niet allebei.
super game!!:)quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
California Games!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik hoop nog steeds op een remake,.
Idd!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
California Games!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik hoop nog steeds op een remake,.
Maar goed, dat was ook het succes van de Playstation. Daarmee hebben ze mensen aangesproken die normaal geen games speelde en zodoende de gamesmarkt immens uitgebreid. In dat nieuwe segment werden ze meteen marktleider. Het is dus niet zo dat Sony veel marktaandeel van Nintendo heeft afgesnoept. Misschien hopen ze nu hetzelfde grapje uit te halen met de PSP. Want als je de verkoopcijfers van mobiele telefoons en GBA’s met elkaar vergelijk zie je een immens verschil. Veel ruimte voor groei dus. Nokia is het niet gelukt maar ik denk dat Sony voor dezelfde doelgroep gaat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar die "trendy" mensen... willen die wel games spelen is de vraagHebben die developpers toch gelijk dat ze zeggen dat de PSP een groot deel de verkeerde kant (video, muziek) opgaat
Insidegamerquote:Het lijkt er op dat de PlayStation een echte alleskunner wordt. Naast het (af)spelen van spellen, muziek en video, wijst de PlayStation Portable je de weg, maakt foto's en video's voor je en luistert naar je stem. Hieronder een lijst met de door Sony Computer Entertainment Europe aangekondigde accessoires:
Luxe bureaulader;
Keycord;
Hoofdtelefoon met bediening;
Hoofdtelefoon met bediening en een ingebouwde microfoon;
Externe batterij;
Luxe hoesje;
USB camera;
USB GPS module;
USB toetsenbord.
Afbeeldingen van de losse accessoires zijn nog niet vrijgegeven. Wel vind je hier en hier afbeeldingen waarop de keycord en de hoofdtelefoon te zien zijn. De specificaties van de externe batterij, USB camera en USB GPS module zijn nog niet bekend.
allemaal zooi die je voor minder geld veel beter kan krijgen....quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Insidegamer
Maar goed, het is echt meer een gadget dan game handheld dus aan het worden...
persoonlijk denk ik niet eens het succes was van playstation , maar het falen van de marketing en distributie afdelingen van Sega en Nintendo , allereerst was er maar zeer weinig aandacht voor die 2 consoles , en ten tweede brachten ze op de europese/amerikaanse markten te weinig en te dure software uit , ik denk dat dat bij de PSP vs GBA/DS niet echt op gaat , als het over ports gaat moet ik wel zeggen dat ik liever een port of remake van een snes game uit begin jaren 90 speel , dan dat ik een kloon van een ps2 spel zou kopen dat ik 2 jaar geleden ookal voor bijna dezelfde prijs heb gekochtquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar goed, dat was ook het succes van de Playstation. Daarmee hebben ze mensen aangesproken die normaal geen games speelde en zodoende de gamesmarkt immens uitgebreid. In dat nieuwe segment werden ze meteen marktleider. Het is dus niet zo dat Sony veel marktaandeel van Nintendo heeft afgesnoept. Misschien hopen ze nu hetzelfde grapje uit te halen met de PSP. Want als je de verkoopcijfers van mobiele telefoons en GBA’s met elkaar vergelijk zie je een immens verschil. Veel ruimte voor groei dus. Nokia is het niet gelukt maar ik denk dat Sony voor dezelfde doelgroep gaat.
Je moet er nog eens een Sony memory stick voor kopen wil je je eigen MP3tjes erop afspelen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Jebus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel relaxed dat hij muziek afspeelt. Hoef ik geen Ipod meer te kopen, die waarschijnlijk even duur is zoniet duurder.
waaromquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
yep je moet alleen wel 2x dezelfde game kopen ..
en dat is zowat de duurste geheugensoort die er isquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet er nog eens een Sony memory stick voor kopen wil je je eigen MP3tjes erop afspelen.
Inderdaad, volgens mij gaan Nintendo en Sony elkaar niet echt in de weg lopen. Sony wil de markt van handhelds uitbreiden met niet-gamers en Nintendo wil bestaande gamers wat nieuws bieden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insidegamer
Maar goed, het is echt meer een gadget dan game handheld dus aan het worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |