abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17802995
Er is niet veel over bekend.. Maar als je door de specs leest komt hij in de buurt van de PS2 en misschien soms iets beter maar meer ook niet. Ga maar uit van graphics alla PS1 die een mooie oppoets beurt hebben gekregen.
pi_17819870
specs in de buurt van de PS2 en dan ook nog een veel kleiner scherm om die data op te projecteren. Ondanks de relatief hoge resolutie kan je ontzettend veel details weglaten die je anders toch nooit zou zien.

Volgens mij klopt het wel hoor, dat 'mooiere beelden dan PS2' verhaal.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:20:36 #103
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17820034
Sony heeft het slim bekeken.

http://www.creative.com/products/product.asp?prodid=9882

MP3 HD spelers krijgen nu kleurenschermen en de mogelijkheid om films af te spelen.

Als je dat apparaat ziet denk je meteen: Waarom kan ik daar niet ook spellen op spelen. WLAN verbinding erbij om zonder kabelsalade je bestanden over te brengen en te multiplayeren en je hebt een geweldig entertainment systeem.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:03:59 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17978323
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/Death_JR/deathjb.zip

Eerste bewegende beelden Wow ! Ziet er erg stoer uit!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 26 maart 2004 @ 11:15:38 #105
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17978560
---Eerste PSP-game, Death Jr, onthuld---

Op de Game Developers Conference liet ontwikkelaar Digital Eclipse voor het eerst beelden zien van een spel voor de PSP, de handheld die Sony begin 2005 op de markt zal brengen. Death Jr. is de naam van deze grappige platformer waarin we de rol aannemen van het kleine broertje van Magere Hein, of iets dergelijks. Op de GDC werd een filmpje getoond aan het aanwezige publiek en bij GameSpot was men zo vriendelijk om wat foto's te maken van het grote scherm waarop het spel te zien was. Het spel draaide dus waarschijnlijk nog niet op het apparaat zelf, maar de beelden zouden alvast een idee moeten geven waartoe de PSP in staat is. Wil je de boel in beweging zien, dan kan je terecht bij dit streaming filmpje. (zie url van Notorious_Roy )

gamer.nl
pi_17978804
Ik geloof heel goed dat het ps2 graphics gaat vertonen. Behalve de resolutie moet dat niet zo'n probleem zijn voor een handheld aangezien het , zoals al eerder aangegeven, allemaal op een chipje past nu.
Dat sony voor de graphics gaat is duidelijk, aangezien ze niet echt bekend staan om hun kwalitatief inovatieve ideeen moeten ze het hebben van het gadget gehalte en de naam uiteraard.
Een handheld die flex uitziende 3-D games afspeelt trekt nou eenmaal meer mensen dan iets wat kwalitatief gewoon 'betere' games heeft. ik noem een Neo geo pocket color.

Persoonlijk wil ik geen psp, handhelds zijn voor 2-D games, althans voor mij dan. En boven dat wordt die PSP veels te schandalig duur.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_17978925
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef piet_pelle het volgende:
Persoonlijk wil ik geen psp, handhelds zijn voor 2-D games, althans voor mij dan. En boven dat wordt die PSP veels te schandalig duur.

Geeft mij ook maar 2D op de handheld... Tevens somige games spelen gewoon beter 2D dan 3D
  vrijdag 26 maart 2004 @ 18:01:30 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_17987980
Zit er nou wel of niet een wireless aansluiting op?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_17989866
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:01 schreef matthijst het volgende:
Zit er nou wel of niet een wireless aansluiting op?
ja, je kunt draadloos multiplayeren! En via de usb-poort linken naar je PS2 zodat je bijvoorbeeld Need for Speed op je PS2 kunt spelen, en vervolgens je PS2 savegame gebruiken in de PSP versie.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:10:43 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19045283
quote:
Verschillende ontwikkelaars hebben verteld dat ze twijfels hebben over de Sony PSP. Er is vooral commentaar op het feit dat de PSP ook films kan afspelen. Hieronder staan de meest voorkomende kritieken:

Er is nog geen duidelijke informatie over een releasedatum

Een groot aantal ontwikkelaars kreeg de developers kit veelte laat binnen

Er is veel verwarring rond de marketing, omdat de PSP zowel films als spellen kan afspelen

Ook hebben medewerkers van Konami en Square Enix verteld dat het erg lastig is om voor de PSP te ontwikkelen. Dit komt vooral doordat ze geen testmodel hebben van de PSP.
Jammer PSP
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:13:38 #111
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19045352
Verschil in enthousiasme van developers tussen de PSP en de DS in inderdaad opvallend.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:14:13 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19045366
Terwijl het eerst andersom was
pi_19049183
Wat Sony is in de homeconsole markt is Nintendo op de portable markt (nog veel sterker eigenlijk want concurentie is er niet), dus vrij logisch dat grote developers zich achter Nintendo scharen als je bekijkt hoeveel GBA's en voorlopers zijn verkocht.
!
pi_19049344
Mja maar ze weten ook wat voor succes Sony "onverwachts?" kreeg met de Playstation
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_19049389
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat Sony is in de homeconsole markt is Nintendo op de portable markt (nog veel sterker eigenlijk want concurentie is er niet), dus vrij logisch dat grote developers zich achter Nintendo scharen als je bekijkt hoeveel GBA's en voorlopers zijn verkocht.
ja, ik denk niet dat ze Nintendo zo makkelijk laten zitten omdat de naam Gameboy iedereen eigenlijk wel kent, succes verzekerd eigenlijk en de PSP is voor erbij en niet om over te stappen en als het een succes wordt dan is het mooi meegenomen
pi_19049433
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef Roi het volgende:
Mja maar ze weten ook wat voor succes Sony "onverwachts?" kreeg met de Playstation
maar dat kwam omdat het makkelijk spellen maken is voor de playstation (ik heb net een spreekbeurt af over Nintendo dus ik weet er van alles van), dus je zou zeggen dat dit niet zich kan herhalen
pi_19049626
Er staat toch alleen dat ze nog niet echt bezig zijn met ontwikkelen? Omdat ze nog geen testexemplaar hebben en niet per se omdat het zo moeilijk is?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_19049761
De Playstation is mede zo geworden tot wat het nu is door fouten van anderen (Nintendo met dure cartridges, Sega met z'n beperkte marketing) en doordat jan en alleman die games kon kopieeren. Verder was die machine kwa prijs concurerend met de anderen (de Saturn was duurder meen ik, de N64 iets goedkoper maar die games waren 50 gulden duurder). Dat is de PSP dus niet, die opereerd in het topsegment en ik vraag me af of dat verstandig is ... maar ze hebben iig wel een naam achter zich staan nu, maar dat hadden/hebben Sega, Atari, SNK, NEC en Nokia ook ...
!
pi_19049842
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef TAG-Speedy het volgende:
De Playstation is mede zo geworden tot wat het nu is door fouten van anderen (Nintendo met dure cartridges, Sega met z'n beperkte marketing) en doordat jan en alleman die games kon kopieeren. Verder was die machine kwa prijs concurerend met de anderen (de Saturn was duurder meen ik, de N64 iets goedkoper maar die games waren 50 gulden duurder). Dat is de PSP dus niet, die opereerd in het topsegment en ik vraag me af of dat verstandig is ... maar ze hebben iig wel een naam achter zich staan nu, maar dat hadden/hebben Sega, Atari, SNK, NEC en Nokia ook ...
idd, ik denk niet dat je het een concurrent kan noemen van de Game Boy omdat de PSP denk ik een hele andere doelgroep aanspreekt. Nintendo staat hard gevestigt in de handheld markt en die schop je niet zo ff weg. dat gaat nog een zware klus worden voor sony
pi_19049937
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef TAG-Speedy het volgende:
Weet je nog hoe duur een Playstation kostte toen hij net uit was, en de PS2, Sony begint gewoon altijd hoog en dat is ook best slim, zolang de echt concurerende apparaten nog niet uit zijn hoeven ze toch nog niet te concureren, maar kunnen ze wel ff flink verdienen aan die mafkezen die dat ding wel voor de volle mep kopen en dat zullen er toch nog wel een aantal zijn, net als bij de PS2.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:20:27 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19053193
Dit is 'm dan:

pi_19053304
jaja, mooi hoor!
pi_19053341

pi_19053453
GRAN TURISMO 4 op PSP :| ?!?!?!?
pi_19053940

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')