quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef piet_pelle het volgende:
Persoonlijk wil ik geen psp, handhelds zijn voor 2-D games, althans voor mij dan. En boven dat wordt die PSP veels te schandalig duur.
ja, je kunt draadloos multiplayeren! En via de usb-poort linken naar je PS2 zodat je bijvoorbeeld Need for Speed op je PS2 kunt spelen, en vervolgens je PS2 savegame gebruiken in de PSP versie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:01 schreef matthijst het volgende:
Zit er nou wel of niet een wireless aansluiting op?
Jammer PSPquote:Verschillende ontwikkelaars hebben verteld dat ze twijfels hebben over de Sony PSP. Er is vooral commentaar op het feit dat de PSP ook films kan afspelen. Hieronder staan de meest voorkomende kritieken:
Er is nog geen duidelijke informatie over een releasedatum
Een groot aantal ontwikkelaars kreeg de developers kit veelte laat binnen
Er is veel verwarring rond de marketing, omdat de PSP zowel films als spellen kan afspelen
Ook hebben medewerkers van Konami en Square Enix verteld dat het erg lastig is om voor de PSP te ontwikkelen. Dit komt vooral doordat ze geen testmodel hebben van de PSP.
ja, ik denk niet dat ze Nintendo zo makkelijk laten zitten omdat de naam Gameboy iedereen eigenlijk wel kent, succes verzekerd eigenlijk en de PSP is voor erbij en niet om over te stappen en als het een succes wordt dan is het mooi meegenomenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:29 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat Sony is in de homeconsole markt is Nintendo op de portable markt (nog veel sterker eigenlijk want concurentie is er niet), dus vrij logisch dat grote developers zich achter Nintendo scharen als je bekijkt hoeveel GBA's en voorlopers zijn verkocht.
maar dat kwam omdat het makkelijk spellen maken is voor de playstation (ik heb net een spreekbeurt af over Nintendo dus ik weet er van alles van), dus je zou zeggen dat dit niet zich kan herhalenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:35 schreef Roi het volgende:
Mja maar ze weten ook wat voor succes Sony "onverwachts?" kreeg met de Playstation
idd, ik denk niet dat je het een concurrent kan noemen van de Game Boy omdat de PSP denk ik een hele andere doelgroep aanspreekt. Nintendo staat hard gevestigt in de handheld markt en die schop je niet zo ff weg. dat gaat nog een zware klus worden voor sonyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef TAG-Speedy het volgende:
De Playstation is mede zo geworden tot wat het nu is door fouten van anderen (Nintendo met dure cartridges, Sega met z'n beperkte marketing) en doordat jan en alleman die games kon kopieeren. Verder was die machine kwa prijs concurerend met de anderen (de Saturn was duurder meen ik, de N64 iets goedkoper maar die games waren 50 gulden duurder). Dat is de PSP dus niet, die opereerd in het topsegment en ik vraag me af of dat verstandig is ... maar ze hebben iig wel een naam achter zich staan nu, maar dat hadden/hebben Sega, Atari, SNK, NEC en Nokia ook ...
Weet je nog hoe duur een Playstation kostte toen hij net uit was, en de PS2, Sony begint gewoon altijd hoog en dat is ook best slim, zolang de echt concurerende apparaten nog niet uit zijn hoeven ze toch nog niet te concureren, maar kunnen ze wel ff flink verdienen aan die mafkezen die dat ding wel voor de volle mep kopen en dat zullen er toch nog wel een aantal zijn, net als bij de PS2.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:49 schreef TAG-Speedy het volgende:
De Playstation is mede zo geworden tot wat het nu is door fouten van anderen (Nintendo met dure cartridges, Sega met z'n beperkte marketing) en doordat jan en alleman die games kon kopieeren. Verder was die machine kwa prijs concurerend met de anderen (de Saturn was duurder meen ik, de N64 iets goedkoper maar die games waren 50 gulden duurder). Dat is de PSP dus niet, die opereerd in het topsegment en ik vraag me af of dat verstandig is ... maar ze hebben iig wel een naam achter zich staan nu, maar dat hadden/hebben Sega, Atari, SNK, NEC en Nokia ook ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |