abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11830129
Deel 2 over het mekka der vakantiegangers, Marmaris

Marmaris
De populaire vakantiebestemming Marmaris ligt aan een grote, kristalheldere baai, omgeven door steile heuvels en omringd door dennenwouden. De zeer levendige badplaats heeft in feite twee centra. Naast het oude centrum met de bazaar is er ook nog het toeristische centrum met een brede promenade met palmbomen en vele uitgaansmogelijkheden.

Naast een groot aantal kroegen telt dit deel van Marmaris diverse discotheken zoals High End, Daisys, Greenhouse en Rembrandt. De naam van de laatste verraad al dat Marmaris zeer populair is bij Nederlandse vakantiegangers. In een kwartier loop je van het toeristische centrum naar de grote bazaar in het oude centrum, waar het uitstekend winkelen is.

De stranden rond Marmaris lopen langzaam in zee af, waardoor ze uiterst geschikt zijn voor kleine kinderen. In de oudheid heette de plaats Phykos, en was het een belangrijke handelsstad op de route van Anatolië via Rhodos naar Egypte. Marmaris ligt overigens op slechts 20 zeemijl ten noordoosten van het Griekse eiland Rhodos. De badplaats heeft een van de grootste jachthavens van het Egeïsche kustgebied. Hier liggen vele luxe schepen en plezierjachten aangemeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door LuckyLoek op 17-07-2003 11:27]

pi_11831256
Nog even wat leuke plaatjes!

pi_11831319
is dat niet icmiler op de een na laatste foto? (wordt wel bij marmaris gerekend)
.
  donderdag 17 juli 2003 @ 12:11:35 #4
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_11831536
zo kristalherder is die baai niet hoor... Ben er vorig jaar geweest en vond het niet zo heel bijzonder allemaal. Ga dit jaar naar kusadasi (of hoe je dat ook maar schrijft) en dat moet mooier zijn dan marmaris, ben benieuwd...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_11834842
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:01 schreef cchicky het volgende:

[..]

Zomerfeesten nog ff lekker stampuh donderdagavond in de matrixxarena op Pavo en Luna. Ik kom uit Wijchen by the way...

Haha dat ben ik ook van plan vanavond
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 19:35 schreef GEsTOoRD het volgende:
Zo, de tickets zijn ook binnen. Nu nog effe mijn verjaardag vieren op de zomerfeesten morgen en dan dinsdag ochtend vertrekken!

Veel Nijmegenaren die naar Marmaris gaan trouwens als ik het hier zo lees.

P.S. Als je deze vlag ziet hangen dan zijn wij dat:

Hehe cool is dat zo'n vlag meenemen, moeten wij eigenlijk ook doen! Ik zal naar je toe schreeuwen als ik je vlag zie hangen

GESTOOOOOORD!!!!....

Opzich...
pi_11836016
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:02 schreef Partygurl het volgende:
is dat niet icmiler op de een na laatste foto? (wordt wel bij marmaris gerekend)
Ik weet het niet precies, heb die foto's van een aantal sites over Marmaris gehaald. Er zijn erg weinig goede foto's van mooie plekken helaas, maarja je moet er maar zelf heengaan om het te beleven

En zoals jullie konden lezen in het vorige topic, chicky heeft iedereen uitgenodigd op der verjaardagsfeestje

donderdag 17 juli 2003 @ 19:39:18 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_11841496
Welja, nu krijgen we van Gogo tours te horen dat die gast van ons appartement (Ceylan) geen contact meer opneemt met Gogo ofzoiets. Dus nu zijn we overgeplaatst naar een voor mij onbekend appartement genaamd 'Tekin'....weet iemand hier iets van??
Niet dat we dadelijk met negen Hollandse kerels tussen allemaal hoogebejaarde Duitsers zitten ofzo, da's ook niet bepaald aangenaam..

Maar goed, over dat verjaardagsfeest..Als Cchicky nou vertelt waar het is, nemen wij het bier mee!

Gourmetten of steengrillen?
pi_11866630
veel nijmegenaren ??? OWNEEEEEEEEEEEEEEEEEE
moek me geel zwarte hempie maar weer meenemen dan

26 julie kom ik ff koekeloeren voor 15 dagen

pi_11871213
Het begint nu toch wel te kriebelen. Ik nu gewoon gaan, maarja, moet nog 3 dagen wachten.
pi_11897598
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:06 schreef Stefantv het volgende:
Zondagavond terug gekomen van een weekje marmaris me m'n vrienden. Het was echt waanzinnig! Beste vakantie ooit van ons.
Genoeg te doen, genoeg te stappen, genoeg te eten, genoeg te praten en genoeg dames...!

Discotheek waar wij vaak te vinden waren was salt'n peppa.
De manager van ons appartementencomplex deed hier de lichten, die nam ons mee daar naar toe!

TIP: Neem eens een "fishbowl"

ow zoeentje?

Deze dronk ik 16 dagen geleden in app/hotel Baris als opening van de vakantie wel superzoet maar wel lekker en het ziet er vet cool uit. Nu jammer genoeg weer thuis sinds gisteren maar het was echt vet reelaaxxx!!!!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 21 juli 2003 @ 13:52:08 #11
61397 Ketama
Newbie? In je broek!
pi_11910387
quote:
En ja ik heb ook al de spuit tegen hepatitus A gekregen in mijn reed
Tis raid!
[url=http://www.terra.es/personal8/mistersp/fokhasj.jpg]FOK!Hasj[/url]
pi_11910397
Ik vertrek volgende week naar Mamaris heb er best wel zin in ook al gaat helaas mijn vriendin niet mee ( al geboekt en zo ) maar goed ik vermaak me toch wel daar denk ik. Ja ik hou me echt wel netjes maar goed wie gaan er nog meer tussen 29 july en 10 augustus ?

Ben zelf nog nooit in Mamaris of Turkije op vakantie geweest wat ik er van gehoord heb lijkt het me leuk. Mamaris schijnt leuker te zijn als Alanya maar dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen. Ik heb al veel gelezen waar je allemaal rekening mee moet houden daar in Deel 1 van deze topic.

En ja ik heb ook al de spuit tegen hepatitus A gekregen in mijn reet

Iemand nog leuke ervaringen daar ? of tips ? of ben je daar ook in die periode ??

-
pi_11919963
ik ben daar in die periode vertrek zaterdag
pi_11920754
Ik ga van 6 tot 20 augustus op vakantie, nu hoorde ik dat je in veel gelegenheden gewoon met euro's kan betalen, hebben mensen hier ervaring of is het beter om met turks geld te betalen?

Ohja, oppassen in het zwembadwater, zorg dat je hoofd niet onder water komt, want het schijnt dat je er dan een gruwelijke oorontsteking aan overhoudt *ook maar gehoord heeft*

pi_11920861
Ik was er vorig jaar, elke avond alle soorten fishbowls proberen maar we zijn vergeten zo'n "menukaart" mee te nemen voor thuis om ze na te maken Heeft iemand toevallig wel zo'n kaart of een aantal tips?
pi_11924091
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:13 schreef Ierepier het volgende:

Ohja, oppassen in het zwembadwater, zorg dat je hoofd niet onder water komt, want het schijnt dat je er dan een gruwelijke oorontsteking aan overhoudt *ook maar gehoord heeft*

Klinkt niet echt geweldig ?
pi_11927012
Over 6 uurtjes moet ik vliegen. Denk je dat ik vliegangst heb...

Ik ben nu dus net aan mijn eerste biertje begonnen en ze moeten me dat vliegtuig in slepen want ik hoop er niks meer van die hele vlucht mee te maken.

dinsdag 22 juli 2003 @ 13:24:00 #18
61682 Mokelock
Whaaaaaaaaa!
pi_11933926
Marmaris is super!!! Ben vorig jaar 2 keer geweest en 1x naar Istanbul.. Ben net 2 weekies terug uit m'n eerste keer Marmaris voor dit jaar.. En ik ga snel weer!!
Heb trouwens een handige site: www.rayon-marmaris.com

Heeft actuele weersinformatie en foto's blablabla

dinsdag 22 juli 2003 @ 14:20:03 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_11935450
Vanavond !

*kriebels*.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11939094
Nog 3 dagen werke bah wat gaan die laatste dagen toch altijd super traag.
-
  dinsdag 22 juli 2003 @ 16:31:38 #21
32769 Stay-Fun
Who... me?
pi_11939410
Ik ben vorig jaar geweest! Vond het fantastisch!

Als restaurant kan ik je aanraden 'Uno Momento'. Je lacht je daar rot om de obers! Zijn leuke gasten!

Als jullie toevallig bij het restaurant gaan eten, doe ze dan de groeten van mij! Er werkt daar een jongen, Selman heet hij, ik heb hem vorig jaar een jas van mij gegeven omdat hij die zo kewl vond, en wij (mijn vriendin en ik) vonden al die obers daar kewl, (we hebben er uiteindelijk 6 keer gegeten...) en dus allemaal flinke fooien enzo gegeven.

Ow dat van die zwembaden... dat valt echt wel mee hoor... wij brachten van 11 uur 's ochtends tot een uur of vijf smiddags door aan het zwembad, ik lag er zowat continu in... ook met me kop onder water... nergens last van. Maar je wilt dat water niet in je mond krijgen... (ook douche water niet...) want het is VRESELIJK goor van smaak.

you Tokkie to me?
  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:06:53 #22
61682 Mokelock
Whaaaaaaaaa!
pi_11944299
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:20 schreef speknek het volgende:
Vanavond !

*kriebels*.

Weet je al hoe warm het is daar morgen? check www.rayon-marmaris.com
  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:13:09 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_11944411
Bijna geen enkel kaartje daar doet het. Maar via weather.com had ik al gezien dat het de hele week lang 33 graden werd. En dan in het weekend zakt de temperatuur drastisch naar 32 graden.

Maar ik kom er wel overheen denk ik.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11952551
Ik ga van 27 juli t/m 4 augustus naar Marmaris.

Nog 4 nachtjes slapen en dan ga ik ein-de-lijk op reis!!! Met 3 schatten van vriendinnen gaan we Marmaris even onveilig maken. *gna gna* We zullen vooral te vinden zijn in de Salt 'n Pepa, Beachclub, nog wat hier genoemde tentjes en het strand natuurlijk.

Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar erlijk gezegd lijkt Marmaris mij een beetje klein en te druk. Al die verhalen lijken een beetje op mijn ervaring met de spaanse Costa del Sol. De culturele attracties zijn in elkaar gezet en tonen geen enkel beeld van de realiteit.
Dat de user GESTOORD een spandoek gaat ophangen, zegt alweer genoeg over het soort mensen dat gaan komen. Ik ben bang dat dit weer zo'n typische feestvakantie wordt zonder slaap, veel drank en vreemde jongens in ons hotelkamertje. Laten we hopen dat ik het mis heb...

* Jummy is de uren al aan het aftellen...

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_11952577
ik ben vorig jaar geweest, super stad alleen was het toen te warm, tussen de 40 en de 50 graden met bosbranden

ik heb vandaag het fotorolletje weg gebracht. die vond ik namelijk vandaag. meende dat tie kwijt was. ik zal wel foto's posten als ze ontwikkeld zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')