abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12003028
MOUS !!!

Sterkte schat !
Bel je vandaag wel effe

blackcrow.................................................bellen he om 08.00 !!

dikke knuffel van stout en mannen

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 juli 2003 @ 06:53:42 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12003096
Ojee, d'r gebeurt ineens van alles... Moussy, sterkte hoor, gauw opknappen en goed blijven broeden op Zo. Peet, hou je goed en ons op de hoogte!

Eska, sterkte, wie weet

Logician, ook jij sterkte.

Mirage: wij willen een update!!!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator vrijdag 25 juli 2003 @ 07:17:28 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12003141
Peet, bedankt dat je ons zo goed op de hoogte houd van Mous.
Wat vreselijk vervelend nou weer dat dit nu moest gebeuren, juist bij Mous die al zo bang is.
Heel veel sterkte jongens en ik hoop dat het allemaal erg gaat meevallen.

Nog geen nieuws van Mirage?

Eska en Logician, die nachtelijke weeën en activiteiten had ik ook de laatste weken bij Eva. Heel vervelend want elke nacht denk je dat het zover is en elke morgen was er weinig gebeurd.
Sterkte dames en ik hoop dat het gauw doorzet.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 juli 2003 @ 07:23:05 #179
22637 Sweej
TiepMiep
pi_12003150
Ow Mous! Sterkte!!!! He bah...niet leuk

Eska en Logician spannend!

Mirage....... ?

pi_12003416
Mous: wat naar nou zeg... in ieder geval veel sterkte!

Ik zit hier meestal gewoon te lurken maar ik raak nu wel nieuwsgierig hoe het gegaan is met Miraga...

pi_12003451
He Moussy toch!!!!! Peet doe haar maar heeeeeel veel knuffels van ons!!!!!

Logicia zet hem op hoor het zal echt niet lang meer duren
Eska voor jou hetzelfde kom op meid nog ff!!!!!!!

zo ff voor logician en Eska

En Mirage kom op laat wat van je horen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 juli 2003 @ 08:41:39 #182
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12003462
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 02:47 schreef Black_Crow het volgende:

Straks rond 08.00 uur mag iki bellen hoe de nacht is gegaan.

En Peet?
Heb je geslapen?
Heb je al gebeld?
Hoe is het nou?

Sterkte met alles

Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 08:42:36 #183
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12003470
Zo en nu is het toch echt tijd dat er wat gelukssterretjes komen!

en nu maar hopen en duimen dat het helpt...

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_12003562
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 09:15 schreef moussy het volgende:
Ik heb de film dus al gezien tijdens mijn zwangerschap van Mink....
[..]

Je maakt het als ouders niet moeilijk, het ís moeilijk. Je weet dat je kind er straks helemaal niet meer is. Nooit meer aanraken, nooit meer even besnuffelen, nooit meer tegen kletsen.. nooit meer..... In die dagen voor een uitvaart doe je gewoon wat je wil doen en wat je nog kán doen. Omdat je weet dat je straks niks meer voor je kind kan doen. De 1 kijkt alleen maar, de ander pakt zijn kind op en laat de "hele wereld" nog even zien.

Het is ook erg moeilijk, maar iig. zou het voor ons veel moeilijker zijn als we zolang met het levenloze lichaampje 'rondzeulen'. Sorry dat ik het zo noem, maar zo vinden we dat. Nooit meer kletsen? De geest van het kindje is wel aanwezig hoor! Het heeft ook geen zin om tegen het lichaampje te praten; je praat tegen het idee van de baby, je eigen kindje.
Nu de baby gecremeerd is, is er toch ook geen lichaam meer? Dat punt moeten de ouders dus ook doormaken. Mij lijkt het veel prettiger (ok, ik kan me gelukkig natuurlijk niet helemaal inleven) om die fase eerder te laten plaatsvinden en meer bezig te zijn met de geest van het kind. Maar dit komt misschien doordat wij Christelijk zijn en in een Leven na dit leven geloven.
quote:
Het klinkt heel makkelijk dat je je moet vasthouden aan de herinnering en de wetenschap dat je kind veilig in de hemel zou zijn. Maar omdat dat idee tegen je gevoel in gaat is dat niet te accepteren. Je moet, maar dat gaat niet in een paar dagen. Zelfs in ons geval, bijna een jaar later is het moeilijk en weet ik nog precies hoe ik me voelde toen we ons kind achter moesten laten in het crematorium, dan heb je helemaal niks meer....
Het is moeilijk, het blijft moeilijk en zal altijd moeilijk blijven. Als ons idee tegen je gevoel in gaat, dan is dat niet erg; ieder z'n eigen beleving. Ik verwoord zoals wij het geloven.

Je moet... ja, je moet. Alleen, mocht het echt zover komen (ik bid dat wij dat nooit hoeven mee te maken), dan blijven wij niet met niets achter. Ik denk dat dat een groot verschil en een prettig gevoel is. Juist dat gevoel probeer ik uit te leggen (maar ja, hoe leg je dat in het kort uit)

pi_12003625
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 08:42 schreef just me het volgende:
Zo en nu is het toch echt tijd dat er wat gelukssterretjes komen!

en nu maar hopen en duimen dat het helpt...

Juist... Nog steeds niks van Mirage; ik hoop toch wel dat alles goed gaat, maar ze zal wel een tijdje in't ziekenhuis moeten blijven als het een flinke ingreep is...

Mous, sorry als ik zo tegen je gevoel in schrijf, maar dit is hoe wij erover denken; we (mijn vrouw en ik) hebben al eerder zo'n heftig gesprek gehad en dit was enigszins de conclusie (voor zover je een gevoel zo kunt noemen). Zolang we ieder met z'n opvattingen maar in z'n waarde laten. Ik hoop dat het nu beter met je gaat.

vrijdag 25 juli 2003 @ 09:13:20 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12003751
Ben eigenlijk even sprakeloos.
Denk niet dat we deze discussie hier moeten voeren, maar ik kan het niet laten. Als we het over 'elkaar in zijn/haar waarde laten' hebben, waarom dan toch rondzeulen? En aangeven wat jij vind dat mensen het beste kunnen doen in zo'n situatie. Schrijf dan 'mocht het ons ooit overkomen dan zouden wij waarschijnlijk...'. Ieder doet het op zijn manier en er is geen beste manier. Het is misschien zelfs wel beter hier helemaal niets over te zeggen. Je kan je er toch niet een juiste voorstelling van maken als je het niet persoonlijk meegemaakt hebt, denk ik. De een wil het kindje nog 5 dagen bij zich houden, de ander wil het misschien niet eens aanraken. Prima toch!

Sorry hoor voor deze dwaling.

Moussy, meid Zit hier een beetje zenuwachtig te zijn achter mijn toetsenbordje. Zet 'em op he!
Peet bedankt voor de update vannacht. Heb je al iets gehoord vandaag?
Hoe is het met René?

vrijdag 25 juli 2003 @ 09:25:26 #187
3744 Kleintje
op en top!
pi_12003898
Ook ik vind dat de discussie hier nu niet thuishoort.
Zoals hierboven al werd gezegd, er is geen beste manier.
Het is een kwestie van gevoel.
De een kan het makkelijk uiten, de andere niet.
Zo is het met verdriet en met geluk, zo is het met een geboorte en met de dood. Iedereen heeft er andere associaties bij en andere gedachten. Laat elkaar hierin vrij! En nu stoppen met deze discussie en open anders een topic over omgaan met de dood in relaties & psychologie!

Peeeeeeet, hoe is het met Mous???
Ik vind het maar niets! Juist Mous hoort thuis te zijn en nergens last van te hebben! Het is toch verdorrie geen zeikwijf
Dus Mous, gewoon weer normaal doen met plassen en gewoon hier komen posten nu ff serieus... beterschap!

Catooooooot.... ik wil een nieuwe foto van jouw buik!

<knip>
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
<knip>

Moeten we niet wat updates krijgen? Over Mirage maak ik me zorgen. Maar van de andere dames horen of zien we ook niet zoveel. En jawel... als je jezelf hier in dit topic meldt als zwanger vind ik dat je ook meldingsplicht hebt als het bijna zover is.
Misschien moeten we mensen gaan straffen als ze dat niet doen

Ik wil een babyboom!!!!!

† In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 09:29:22 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12003941
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:25 schreef Kleintje het volgende:
Ook ik vind dat de discussie hier nu niet thuishoort.
Zoals hierboven al werd gezegd, er is geen beste manier.
Het is een kwestie van gevoel.
De een kan het makkelijk uiten, de andere niet.
Zo is het met verdriet en met geluk, zo is het met een geboorte en met de dood. Iedereen heeft er andere associaties bij en andere gedachten. Laat elkaar hierin vrij! En nu stoppen met deze discussie en open anders een topic over omgaan met de dood in relaties & psychologie!
Je bent me net voor Kleintje ik zat te denken hoe dit netjes neer te zetten en jij hebt het al voor me gedaan!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12004301
Helemaal eens met Brighteyes en Kleintje!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 10:32:03 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_12004802
Ik ben weer thuihuis!!!

Zo, na een nachtje verloskamer op een verlosbed mocht ik weer naar huis. Ik moet allen héél erg rustig aan doen... hoe doe ik dat??

Ik heb dus een zeer ernstige blaasontsteking en urinewegontsteking die voor echte weeën zorgde (wat ik gewoon wat krampjes vond ) Maar eenmaal in het ziekenhuis en aan het CTG ding was de baarmoeder erg rustig en Zo lekker druk. Nou was ik zelf ook erg rustig van dat constante getokkel van het hartje in mijn linkeroor. Eenmaal van het CTGding af, kwamen de harde buiken weer, nahjah weeën dus. Die zakte weer af toen ik me omdraaide om te gaan slapen. Vanmorgen had ik nergens last van na 2x een kanonskogel van antibiotica.Ik heb voor 5 dagen een kuur mee en als ik weer last krijg van weeën moet ik direct naar het ziekenhuis. Nahjah, we gaan er maar vanuit de het kuurtje werkt en Zo nog even mag blijven zitten

Bright, ik hoop niet dat je het ooit mee hoeft te maken, maar als het zo is, praten we dan wel verder.

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-07-2003 10:37]

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 10:35:36 #191
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12004855
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben weer thuihuis!!! en ga nu snel tikken en weer editten
welkom terug Moussy
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 10:41:37 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_12004963
meiden !!

moest nog ff terug lezen

René vond het allemaal niet zo'n ramp en leek het wel "normaal" te vinden. Dat Peet naar bed ging werd ze wakker en vond ze dat ze klaar was met slapen. Toen mocht ze bij Peet slapen. Hey zei ze, waar is mama. Die ligt in het ziekenhuis. Okeeeeee zei ze, draaide zich om en ging slapen Vanmorgen maakte ze er ook niks van toen ik dr aan de telefoon had. Ze was gelukkig wel blij dat ze me op kon komen halen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12005025
Wat een nacht, Moussy. Doe maar rustig aan, er moeten eerst nog een paar andere dames bevallen.
pi_12005223
*ik lurk een daggie niet mee en dan dit!!*

Kom op he meiden!! Ik hoopte al een paar babietjes te mogen zien (alhoewel echo ook zeeeeeeeeer lief is) maar NIET DIE VAN MOUS! Ik spreek nu met je af mous, dat we nu een keer een Minkje hebben gehad, en dat deze Zo gaat blijven in alle gezondheid *strenge tante-blik werpt op buikske* ...

Mijn buik is al een paar dagen een beetje zeurderig: eerst dacht ik kut, het voelt als menstruatie (omdat het allemaal natuurlijk daar gebeurt en ik ken natuurlijk geen andere associaties)...maar dat is het toch niet. De laatste tijd voelt het alsof mijn buik niet meer bij de rest van mijn lichaam hoort, maar er klunzig aangeplakt zit. Als ik op mijn zij lig, voel ik hem gewoon naar de zijkant zakken (mijn vriend zegt dat dat niet zo is, het voelt alleen zo). Misschien voel ik wel mijn banden of het is een groeispurtje? Ikmaakmenietongerust, ikmaakmenietongerust!! Wat trouwens mijn theorie was: als je nog steeds zwangerschapsklahten hebt, zla de baby nog wel leven omdat de hormonen worden afgegeven via de baby....maar volgens anderen was dat onzin: weten jullie dat?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12005301
hoest eik met nicht Mary Phil? (of heette ze nu geen Mary, geheugen )

En waar is Gaoxing eik? ET kom es trug van vakantie!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 juli 2003 @ 11:21:40 #196
34891 melonovy
La Kutschie
pi_12005701
Moussy meid, ik ben blij dat alles goed gaat met Zo en hopelijk ben je snel weer van je ontstekingen af!
Voor jou:

Alle zwangere dames, hierbij maar weer eens heeeel veel sterkte, het is echt tijd voor de babyboom!
Ik ben ook erg beniewd wat Mirage in d'r armen heeft gekregen... Hopelijk laat ze snel van zich horen!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 25 juli 2003 @ 11:31:10 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12005875
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 11:00 schreef Catootje het volgende:

En waar is Gaoxing eik?

Met Gaoxing gaat het goed alleen Iris heeft momenteel spuitpoep
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:00:00 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12006547
Moussy! Blij je weer terug te zien meid! Nu maar trouw je medicijnen slikken en idd een beetje rustig aan doen. Misschien kan je 'zak-aardappels-attitude' van René kopieren?

Enne idd:
<knip>
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
<knip>

Doet es

En dan gauw plaatjes posten! We willen ze zien!

Ik ga woensdag voor 12 dagen naar Berlijn voor mijn werk, en dan valt er weinig te Fok!ken, wil de babietjes voor die tijd eigenlijk wel zien hoor!

pi_12007034
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:32 schreef moussy het volgende:
Ik ben weer thuihuis!!!

Zo, na een nachtje verloskamer op een verlosbed mocht ik weer naar huis. Ik moet allen héél erg rustig aan doen... hoe doe ik dat??

Ik heb dus een zeer ernstige blaasontsteking en urinewegontsteking die voor echte weeën zorgde (wat ik gewoon wat krampjes vond ) Maar eenmaal in het ziekenhuis en aan het CTG ding was de baarmoeder erg rustig en Zo lekker druk. Nou was ik zelf ook erg rustig van dat constante getokkel van het hartje in mijn linkeroor. Eenmaal van het CTGding af, kwamen de harde buiken weer, nahjah weeën dus. Die zakte weer af toen ik me omdraaide om te gaan slapen. Vanmorgen had ik nergens last van na 2x een kanonskogel van antibiotica.Ik heb voor 5 dagen een kuur mee en als ik weer last krijg van weeën moet ik direct naar het ziekenhuis. Nahjah, we gaan er maar vanuit de het kuurtje werkt en Zo nog even mag blijven zitten

Da's niet leuk, echt niet! Nu maar hopen dat de antibiotica aanslaat. Gelukkig kan Zo nog even genieten van je warmte
quote:
Bright, ik hoop niet dat je het ooit mee hoeft te maken, maar als het zo is, praten we dan wel verder.
Het zou zo mooi zijn als niemand zoiets hoefde mee te maken... Maar, zoals al gezegd: deze discussie niet hier voeren.

Doe iig. rustig aan en denk alvast aan die vrouwtjes die 'druk bezig' zijn, doen wij ook (eraan denken dus, niet het bezig zijn )

pi_12009824
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 02:47 schreef Black_Crow het volgende:

[..]

[..]

Ik kom net uit het ziekenhuis vandaan waar ik met moussy heen moest.
Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik alleen terug gereden ben naar huis.
Moussy moest blijven ze heeft een zeer ernstige urine weg ontsteking. ( Blaas ontsteking ) Straks rond 08.00 uur mag iki bellen hoe de nacht is gegaan. Via het hartfilmpje hebben we gehoord en gezien dat alles in ieder geval goed is met de kleine zo.
Zodra ik iets meer weet horen jullie het van me ( of van moussy zelf )
Ik ga nu maar wat proberen te slapen maar of dat lukt na al die power drankjes weet ik .

Oei

Gelukkig is alles goed met de baby!!

Beterschap Moussy!

Mirage nog niet bevallen...?

#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')